PDA

View Full Version : Exclusive Fedor Video



MMA Fan
12-01-2008, 01:30
Exclusive Fedor Video

YouTube - Fedor Emelianenko Farce (http://www.youtube.com/watch?v=kaoCqJrUy58&feature=related)

kickboxer1987
12-01-2008, 08:11
nee sorry kan er nou niet om lachen...

zou je er bijna negatieve reps om geven

chief108
12-01-2008, 09:25
waar vond je dit?

sherdog zeker?? :twak:

:boo:

The Bulldog
12-01-2008, 10:10
Don`t fuck met the Emperor.......

BOOOOOOOO!!!!

bijna neg. Reps......??????
hier heb je ze...vooral voor het kinder stukje...

Christophe
12-01-2008, 10:10
:confused:

Wat is dit voor shit?!

Christophe
12-01-2008, 10:11
Neg reps x 2

Ralph
12-01-2008, 10:45
Je zou nog kunnen denken dat iemand dit leuk kan vinden, maar dat einde met die kinderen slaat echt helemaal nergens op.... niet grappig.

marcelt
12-01-2008, 11:32
Minpunten!

Quato
12-01-2008, 12:08
Moet zeggen dat ik 't wel bijzonder vind dat iemand hier uberhaupt de tijd voor neemt... Beetje triest, zal wel niks anders te doen hebben...

ben046
12-01-2008, 12:14
man, man wat een geouwhoer.
Ik kan die arrogante amerikanen niet uitstaan.
Hersenloos volk.

leffert
12-01-2008, 13:17
diep triest

Spike_tm
12-01-2008, 13:39
Dit is echt zo triest...

Ulis-E
12-01-2008, 14:08
gewoon domme shit

Pepe the Ice-Murderer
12-01-2008, 14:08
Als er 1 iemand in de MMA wereld is die respect VERDIENT door PRESTATIES en niet door gelul, dan is het Fedor. Tijd voor die UFC gekken om dit te begrijpen!!! Chuck, Randy, Quinton, Keith Jardine, Hughes, ... laat ze allemaal de ring of de octagon ingaan met Fedor en ze zullen ondervinden hoe machtig de techniek en kracht van Emelianenko is.

COHIBA
12-01-2008, 14:33
Filmpje is leuk gemaakt ,, aleen de tekst is bullshit!!!

Vale Tudo
12-01-2008, 16:42
laat die amerikanen lekker lullen, fedor is gewoon nog steeds nr.1!!!

wrestler_nl
12-01-2008, 17:24
:boo::boo::boo:

Dit is echt een van de domste filmpjes die ik ooit heb gezien!!!!

Biiyen
12-01-2008, 18:54
Je zou nog kunnen denken dat iemand dit leuk kan vinden, maar dat einde met die kinderen slaat echt helemaal nergens op.... niet grappig.

x2

YoMarK
12-01-2008, 19:06
Gewoon niet grappig. :(

Al moeten we erkennen dat Fedor in de UFC meer tegenstand had gekregen.

rene37
12-01-2008, 19:33
Gaat nergens over dit... slotje??

chief108
13-01-2008, 01:17
neuh...

ik denk dat er nog wel wat mensen zijn die hiervoor neg reps willen geven.... :rolleyes:

MMA Fan
13-01-2008, 22:58
Als je mijn post ziet dan zie je ook geen positief verhaal bij het filmpje.
Ook ik vind deze filmpjes triest maar heb ze gepost om te zien wat ieders reactie zou zijn, ik ben echt de laatste om de prestaties van deze top vechters te negeren en er een grap over maken.
Ik trachte hiermee gewoon een reactie te krijgen van anderen voordat ik mijn mening hierover wou geven, ik heb inmiddels negatieve reps gekregen van een paar van jullie en wordt nu persoonlijk aangevallen op deze filmpjes.
Forumbroeders, ik heb deze filmpjes niet gemaakt, ik ben ze simpelweg tegengekomen op youtube daar ik op zoek was naar filmpjes van gevechten.
Ik vond deze filmpjes triest en belachelijk en vond dat er spot gemaakt werd met top vechters in de MMA. Maar ik vroeg me tegelijk af wat ieders reactie zou zijn en of ik de enige zou zijn die deze filmpjes belachelijk zou vinden. Ik ben erg blij om te zien dat iedereen hier ook een misselijk gevoel aan overhield. Ben alleen niet blij met de negatieve reps, maar dat is misschien mijn eigen schuld daar ik mijn mening nog niet bij deze filmpjes geplaatst had.

Oesh

chief108
13-01-2008, 23:16
neuh...

ik denk dat er nog wel wat mensen zijn die hiervoor neg reps willen geven.... :rolleyes:
of wat positieve om het weer recht te trekken ;)

MMA Fan
13-01-2008, 23:22
of wat positieve om het weer recht te trekken ;)

Bedankt voor eindelijk een meer positief berichtje.

Ik zit me hier gewoon kut en schuldig te voelen voor iets waar ik totaal niks mee te maken had en met het posten hiervan een goede bedoeling mee had om er een discussie over te beginnen maar blijkbaar verkeerd begrepen was.
Excuses voor iedereen die dacht dat ik achter deze belachelijke filmpjes zat.....we zouden eigenlijk de owner op youtube van deze filmpjes moeten bombarderen met berichtjes......

chief108
13-01-2008, 23:25
kijk....

da's nou een plan... :brow:

amilster
13-01-2008, 23:37
Bedankt voor eindelijk een meer positief berichtje.

Ik zit me hier gewoon kut en schuldig te voelen voor iets waar ik totaal niks mee te maken had en met het posten hiervan een goede bedoeling mee had om er een discussie over te beginnen maar blijkbaar verkeerd begrepen was.
Excuses voor iedereen die dacht dat ik achter deze belachelijke filmpjes zat.....we zouden eigenlijk de owner op youtube van deze filmpjes moeten bombarderen met berichtjes......

Naar mijn smaak helemaal nergens voor nodig om je kut en schuldig te voelen, je ziet wat en post het zodat anderen het daar over kunnen hebben.
Zoals al eerder gezegt nemen velen die moeite niet eens en als je de inhoud van het filmpje kut vind geef dat gewoon aan maar om de poster daar op aan te vallen vind ik eigenlijk best triest.
het is gewoon een open forum en als het je niet bevalt dan skip je gewoon naar het volgende toppic ik zie niet in waarom men daarom drukte moet maken hoor, op die manier durft straks niemand meer wat te posten en daaraan dankt een forum als dit juist zijn bestaans recht.
niet alles hoeft even serieus en constructief te zijn.
Maar goed das ook maar een mening zullen we maar zeggen.
Als je zoveel negatieve reps gehad hebt krijg je van mij ook gewoon postitieve om recht te trekken en je te motiveren gewoon lekker te blijven posten!

MMA Fan
13-01-2008, 23:52
Naar mijn smaak helemaal nergens voor nodig om je kut en schuldig te voelen, je ziet wat en post het zodat anderen het daar over kunnen hebben.
Zoals al eerder gezegt nemen velen die moeite niet eens en als je de inhoud van het filmpje kut vind geef dat gewoon aan maar om de poster daar op aan te vallen vind ik eigenlijk best triest.
het is gewoon een open forum en als het je niet bevalt dan skip je gewoon naar het volgende toppic ik zie niet in waarom men daarom drukte moet maken hoor, op die manier durft straks niemand meer wat te posten en daaraan dankt een forum als dit juist zijn bestaans recht.
niet alles hoeft even serieus en constructief te zijn.
Maar goed das ook maar een mening zullen we maar zeggen.
Als je zoveel negatieve reps gehad hebt krijg je van mij ook gewoon postitieve om recht te trekken en je te motiveren gewoon lekker te blijven posten!

Thanks man.....voel me alweer wat beter hierdoor !!!!

YoMarK
14-01-2008, 00:20
Bedankt voor eindelijk een meer positief berichtje.

Ik zit me hier gewoon kut en schuldig te voelen voor iets waar ik totaal niks mee te maken had en met het posten hiervan een goede bedoeling mee had om er een discussie over te beginnen maar blijkbaar verkeerd begrepen was.
Excuses voor iedereen die dacht dat ik achter deze belachelijke filmpjes zat.....we zouden eigenlijk de owner op youtube van deze filmpjes moeten bombarderen met berichtjes......
Omdat er geen tekst bij het filmpje zat dacht ik inderdaad het laatste(in dit geval dus: Don't shoot the messenger! ;) ). Ik zal er aan denken de volgende keer wat rep(positief) te geven. :)

fighter81
14-01-2008, 01:08
Ik zal er nog een schepje bovenop doen! Ik vind zelfs dat je moreel verplicht bent deze zooi te laten zien, zodat we allen genieten zodra Fedor die Amerikaantjes te grazen neemt. Het geinige eraan is, tenminste als ik het goed hoorde, werd er zelfs gezegd door die doorsnee verwaande gast die het stemmetje deed en vermoedelijk zelf sportief nooit verder is gekomen als de 5 meter sprint tussen bed en tv, dat Tim Silvia Fedor zelfs kon aanpakken als grote kampioen van de UFC? Ik bedoel, Tim Silvia de meest saaie vechter die ik in een lange tijd heb gezien, met het charisma van een verwelkt kamerplantje. Ik moest zeggen dat ik het hierdoor niet droog liet. Ik heb in tijden niet zo gelachen! TNX for the post, ik vond het wel grappig!:thup:

Christophe
14-01-2008, 01:34
Mixfight.nl is inderdaad een open forum, en je moet alles kunnen posten. Maar het is imo wel aangewezen - zeker bij filmpjes waarvan je vermoedt dat ze sterke emotionele reacties teweeg zullen brengen - een beetje duiding te geven in je post, zeker betreffende je eigen mening.

Toen ik jou posts met de tekst "Exclusive video" zag, kreeg ik echt de indruk dat je het wel leuk vond. En ik was niet de enige, vandaar de sterke reacties.

MMA Fan
14-01-2008, 01:42
Mixfight.nl is inderdaad een open forum, en je moet alles kunnen posten. Maar het is imo wel aangewezen - zeker bij filmpjes waarvan je vermoedt dat ze sterke emotionele reacties teweeg zullen brengen - een beetje duiding te geven in je post, zeker betreffende je eigen mening.

Toen ik jou posts met de tekst "Exclusive video" zag, kreeg ik echt de indruk dat je het wel leuk vond. En ik was niet de enige, vandaar de sterke reacties.

Begrepen & understood !!!
Ik wilde gewoon ieders mening zien voordat ik de mijne gaf......zal volgende keer zeker een poll ervan maken ofzo......

FOCUS
14-01-2008, 01:50
neg reps zijn nergens voor nodig. Iedereen moet posten wat ie wilt, pos reps zijn een manier om iemand ff te bedanken, of om te laten merken dat je een goede post vind. Zo niet, dan geef je geen pos reps, post je weerwoord en dat moet genoeg zijn, lijkt mij in ieder geval.
Maar goed, iedereen heeft een gevoelige snaar en blijkbaar wist je die van een aantal goed te raken;).
Blijf posten wat je kwijt wilt, durf een mening te hebben, dat maakt het forum alleen maar veelzijdiger. Respecteer elkaar zoveel mogelijk.

:red_indian:we will smoke the pipe and there will be no lies between us.

The_Rock
14-01-2008, 01:58
neg reps zijn nergens voor nodig. Iedereen moet posten wat ie wilt, pos reps zijn een manier om iemand ff te bedanken, of om te laten merken dat je een goede post vind. Zo niet, dan geef je geen pos reps, post je weerwoord en dat moet genoeg zijn, lijkt mij in ieder geval.
Maar goed, iedereen heeft een gevoelige snaar en blijkbaar wist je die van een aantal goed te raken;).
Blijf posten wat je kwijt wilt, durf een mening te hebben, dat maakt het forum alleen maar veelzijdiger. Respecteer elkaar zoveel mogelijk.

:red_indian:we will smoke the pipe and there will be no lies between us.

Volgens mij woon jij buiten Nederland :p

Slome
14-01-2008, 16:46
ik vindt t goed dat MMAFan dit deelt met ons!!
REPS!!

Dus als iemand slecht nieuws post krijg je -reps.. bullshit, je moet zeggen wat je denkt we zijn tog geen k*ntvingeraars.....

FOCUS
14-01-2008, 19:58
:kus:F@dur nog bedankt voor je neg reps.
hoop dat je je nu weer wat beter voelt.

Ulis-E
14-01-2008, 20:09
i'm in

MMA Fan
14-01-2008, 21:05
:kus:F@dur nog bedankt voor je neg reps.
hoop dat je je nu weer wat beter voelt.

F@dur , ....hoezo plaats je nu een NEG Rep op deze post.....het is toch duidelijk waar het nu over gaat.....of heb je maar de helft gelezen van alle posts ??

Beetje jammer dit.

Exclusive Fedor Video 14-01-2008 19:07 F@dur bad

MMA Fan
14-01-2008, 21:08
i'm in


Thanks !!

The Bulldog
14-01-2008, 21:10
ik zeg ....neg reps worden recht gezet.....

je uitleg geeft aan dat ik wat snel heb gegeven ..komt goed.

Misunderstood!!!!!!!!

MMA Fan
14-01-2008, 21:14
ik zeg ....neg reps worden recht gezet.....

je uitleg geeft aan dat ik wat snel heb gegeven ..komt goed.

Misunderstood!!!!!!!!

No worries.....het is goed...ik kan je reactie begrijpen.

leobos
15-01-2008, 00:20
ik snap eigenlijk niet waar jullie je zo druk over maken..big deal...en tim silvia daar mag wel negatief over gesproken worden maar als het een keer over fedor gaat...silvia is dan wel half niet zo goed maar is wel ufc kampioen geworden, dus ook voor hem een beetje meer respect..

Emilio
15-01-2008, 00:25
tja ik snap niet dat jullie dit zo ontiegelijk serieus nemen.

Vind het wel komisch gedaan al was dat van die kinderen niet echt nodig.

Toch moet je aan de andere kant ook wel inzien dat het laatste jaar Fedor meer een attractie is dan een vechter.

leobos
15-01-2008, 09:23
hij moet nodig weer tegen top competitie..maar nee straks misschien een rematch tegen hong man choi...zie ik m nog liever tegen giant silva

MB667
15-01-2008, 09:53
Kep het niet gezien maar boeien, Mucky pup zei het ooit: Can't you take a joke?

En schuldig voelen omdat je zoiets op internet plaatst?

Waarom?

Tony
15-01-2008, 12:36
Ik zeg... het lijkt wel politiek hiero....