PDA

View Full Version : Team Hardcore Micheal Knaap uit elkaar



jan sensei kyokushin
12-01-2008, 12:00
Osu Team Hardcore en Michel Knaap uit elkaar volgens mij om dat micheal wou vechten in Sarajego vanavond , waar sem ook knokt zijn m.m.a partij met medere nederlandse vechters die er aantreden .





sportgroeten

Ralph
12-01-2008, 12:02
Jammer hoor! Ik hoop dat ze er nog uitkomen of dat Knaap bij Sem in het team kan o.i.d..

PigDog
12-01-2008, 12:04
Een goed gesprek kan veel goed maken, ik blijf hopen

jan sensei kyokushin
12-01-2008, 12:16
Jammer hoor! Ik hoop dat ze er nog uitkomen of dat Knaap bij Sem in het team kan o.i.d.. michael traint al langer met sem en jelle en anton schut en harry bosma ,martin reemeijer een A vechter van kb groningen zit nu ook bij Dave jonkers G.G Team ik kom wel vaker in de Dojo van Dave en Sem in zuidlaren .

maar ze zijn als vrienden uit mekaar gegaan zo hoort respect en ik hoop dat de samenwerking ook blijft in 2008 en in de toekomst!!! het gebeurt toch bij veel sporten kijk naar het voetbal waar veel spelers van club wisselen ja dat stink geld daar draait veel om ,maar ook de club of Team waar men vooruit komt is belangrijk om hoger op te komen .

ik wens Henk kuipers& Koen scharrenberg Team Hardcore en Team G.G Dave jonkers &Sem Schilt succes in 2008 en de toekomst .

respect

osu
jan

ashi76
12-01-2008, 12:45
Vaag verhaal...

OXY
12-01-2008, 13:36
Dacht dat ie een beetje het parade paardje was van team H

Maroclove
12-01-2008, 14:13
Dacht dat ie een beetje het parade paardje was van team H


Ook ''paradepaardjes'' hebben zich aan afspraken te houden. (zie fighttalk voor uitleg H. Kuipers)

chief108
12-01-2008, 14:20
Ook ''paradepaardjes'' hebben zich aan afspraken te houden. (zie fighttalk voor uitleg H. Kuipers)

heb het maar even hier neergezet, source: fighttalk.nl View topic - Michael Knaap en Team Hardcore uit elkaar (http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=39446)


Het management, vechters en trainers hadden afgelopen maandag in Zuidlaren afgesproken dat Michael in Januari, maart, april en mei zou vechten op de volgende gala's, Zuphen,Den Bosch,Emmen en Tilburg.
Michael en de trainers hebben van andere promtors uit Bel grado en Dubai twee data's gekregen vlak voor Beast of the East en Balance, deze partijen wilden zij door laten gaan en het management wilde dat niet.
REDEN van het management was als Michael een blesure op zo lopen in 1 van de partijen voor deze gala's dan zouden wij onze afspraken en contracten met deze twee promotors niet na kunnen komen.
Gisteren kreeg het management een telefoontje van 1 van de trainers dat men toch ging vechten, daarop heeft het management besloten dat beide partijen uit elkaar gaan.
Het lijkt ons voor de hand liggend dat we niet twee weken en vijf dagen voor belangrijke data in Nederland dat risico voor de promotors mogen gaan nemen, de promotors hebben de machmaking al meer dan een half jaar geleden bekend gemaakt van deze twee gala's en met ons het contract gesloten en daarin word van ons verwacht dat wij dit soort actie's uitsluiten.
wij wensen Michael en zijn trainer al het succes toe dat wij voor ogen hadden.

Henk Kuipers en Koen Scharrenberg Team Hardcore.

joost
12-01-2008, 16:54
heel jammer

Karsten
12-01-2008, 18:13
Zou toch jammer zijn als z'n partij tijdens beast of the east dan straks niet doorgaat....

bryan
12-01-2008, 18:19
als ik die uitleg lees en moet geloven lijkt me het terrecht... je moet geen wedstrijden gaan doen zonder je management te informeren...

Boem Boem
12-01-2008, 18:43
Tja....echt jammer!

Osu

Chris

Ronald
12-01-2008, 19:07
Erg jammer...

micha
12-01-2008, 19:12
Ik hoor net dat hij in Belgrado (of Sarajevo) rondloopt in een strak Golden Glory pak........

Biiyen
12-01-2008, 19:36
Tja, netjes is het niet in ieder geval. Ik begrijp dat Michael vooruit wil in zijn leven maar netjes naar de organisatie van die andere gala's en mensen die kaartjes hebben gekocht voor die andere gala's is het niet.

Maar puur persoonlijk begrijp ik het maar al te goed! Als je kan vechten in het buitenland en een contract kan krijgen bij GG ben je dom als dat niet doet. Met GG heb je dikke kans dat je binnenkort in Japan knokt en met zijn huidige management doet hij zoals wielrenners het zo mooi zeggen "De rondjes om de kerk".

the boxer
12-01-2008, 19:59
Tja, netjes is het niet in ieder geval. Ik begrijp dat Michael vooruit wil in zijn leven maar netjes naar de organisatie van die andere gala's en mensen die kaartjes hebben gekocht voor die andere gala's is het niet.

Maar puur persoonlijk begrijp ik het maar al te goed! Als je kan vechten in het buitenland en een contract kan krijgen bij GG ben je dom als dat niet doet. Met GG heb je dikke kans dat je binnenkort in Japan knokt en met zijn huidige management doet hij zoals wielrenners het zo mooi zeggen "De rondjes om de kerk".

Hier ben ik het zeker niet mee eens!!
Ik denk dat Team Hardcore er zeer zeker alles aan zal doen Michael hogerop te krijgen,maar
Japan denk ik dat nog iets te vroeg is voor Michael.

joost
12-01-2008, 20:58
X2.. als iemand tijd, geld, mogelijkheden, connecties en het beste voor heeft met de vechters dan is het team hardcore wel!!!

The Bulldog
13-01-2008, 01:06
Ik denk dat alleen de mensen die direct betrokken zijn geweest bij zowel Michael Knaap als Team Hardcore hier een passend beeld over kunnen scheppen/geven dat klopt bij de situatie die is ontstaan...


Zoals ik(persoonlijk) Team Hardcore nu mee maak, werken ze volgens een uitgezet plan en zijn ze bereid alle mogelijke middelen in te zetten om zo veel mogelijk bij te dragen aan een positieve ontwikkeling van de vechter en de omstandigheden waar de vechter zich in bevind.
Daar komt dan ook de persoonlijkheid ,bereidwilligheid en inzet van de vechter bij kijken.
En hoe deze formule uit gaat pakken is altijd afwachten.

Dit hoeft niet eens iets te maken te hebben met 1 van de 2 (vechter of team) , maar misschien gewoon een niet werkende combinatie door een missende ?X? factor of zo.
Daarintegen kan het ook net zo zijn dat het elkaar in positieve zin bekrachtigd en de vechter een hele goede doorstart maakt waarbij mooie resultaten behaald kunnen worden en een verder vruchtbare samenwerking ontstaat.(waar ik persoonlijk voor ga natuurlijk)

Concreet bedoel ik dus eigenlijk...oordeel niet te snel zonder de feiten compleet te weten...

En ...

Blijft vreselijk jammer dat de breuk tussen Knaap en team hardcore is ontstaan...

chief108
13-01-2008, 02:11
:stupid:

en de belangrijkste vraag van vandaag is:
hoe heeft Michael het gedaan vanavond?

wens iedereen het beste verder
Team Hardcore is een stuk groter als alleen Knaap
en Knaap kan het vast ook zelf wel redden

laten we geen drama's maken over details die we toch niet weten

zelf vind ik het gewoon jammer
'nuff said

jan sensei kyokushin
13-01-2008, 08:41
:stupid:

en de belangrijkste vraag van vandaag is:
hoe heeft Michael het gedaan vanavond?

wens iedereen het beste verder
Team Hardcore is een stuk groter als alleen Knaap
en Knaap kan het vast ook zelf wel redden

laten we geen drama's maken over details die we toch niet weten

zelf vind ik het gewoon jammer
'nuff saidx2 goed gezegt chief micheal heeft dus gewonnen in sarajevo klasse.

osu

MMAFAN-1122
13-01-2008, 12:41
Misschien wel een grote gok, en als ik hem was had ik nog een aantal jaar blijven vechten voor team hardcore op de grote gala's in Nederland.
Hardcore lijkt me een goed management, GG ookt natuurlijk maar daar begint hij onderaan en bij team hardcore was hij een van de topvechters.
Bij GG heb je natuurlijk Schilt,Leko,Arrab enz....
Ik hoop voor hem dat hij de juiste keuze heeft gemaakt, maar de toekomst zal het leren....

A-team
13-01-2008, 14:02
Ik vind hem nog niet helemaal klaar voor het grote werk maar misschien is hij er wel klaar voor. We zulen zien.....

leobos
13-01-2008, 20:15
eerst es een rematch tegen zentsov??

De man van 14K
13-01-2008, 22:19
Goede (en sympathieke) gozer die Knaap, zou hem wel eens tegen Valetijn Overeem willen zien.
Of het handig is om naar GG te gaan, ja goed het is niet zo dat hij er (in mijn optiek) met Team H niet zou komen en volgens mij elimineer je nu toch ook wat binnenlandse matchups.
Is het niet zo dat bij GG achter in het rijtje aan moet sluiten en misschien mindere kansen krijgt als bij Team H?
ik zag dat hij voorlopig ook aardig volgeboekt was, what's the use om je team te verlaten voor een enkele partij (hoe graag je die ook wil).
je moet als vechter een lange termijn visie hebben, en daar lijkt het met bij Henk Kuipers niet aan te schorten en aan trainingsmaatjes bij Hardcore ook niet..

Time will tell...

adam
13-01-2008, 22:36
volgens mij lezen sommigen niet goed.
"daarop heeft het management besloten dat beide partijen uit elkaar gaan"

knaap heeft de keuze niet gemaakt

De man van 14K
13-01-2008, 22:44
Ja alsof ze zomaar zeggen; "Het is over jij bent weg en er is niet over te praten." en vervolgens stond Knaap sprakeloos buiten.

Kan me niet anders voorstellen dan dat ze hem de keuze hebben gegeven en consequenties van die keuze aangegeven hebben.