PDA

View Full Version : Secret images of Google Earth



blazin.arr0w::::
12-01-2008, 15:33
http://www.youtube.com/watch?v=dto3mB__0Io

chief108
12-01-2008, 15:56
maf gevonden hoor....

joost
12-01-2008, 16:05
heel apart!.. beetje ala national treasure ;)

Spike_tm
12-01-2008, 17:19
Wel apart maar hoe erg moet je je vervelen als je dit soort dingen gaat opzoeken op Google Earth...

De dikke nudist
12-01-2008, 19:50
Die derde is een Nazca figuur, die zijn best algemeen bekend.
Er staan daar in een gebied in Peru(?) dingen zoals mensen, dieren, en geometrische figuren op de woestijngrond getekend. Maar dit is op zo'n grote schaal dat het alleen vanuit de lucht te zien is.

Schijnen meer dan duizend jaar oud te zijn. Dus de mensen die ze tekenden hadden er weinig aan omdat er nog geen vliegmachines waren om het resultaat mee te bewonderen.

Die vierde en vijfde figuren zijn best freaky, die kende ik nog niet.

edit:
Just keepin' it nerdy folks.

micha
13-01-2008, 09:58
Die derde is een Nazca figuur, die zijn best algemeen bekend.
Er staan daar in een gebied in Peru(?) dingen zoals mensen, dieren, en geometrische figuren op de woestijngrond getekend. Maar dit is op zo'n grote schaal dat het alleen vanuit de lucht te zien is.

Schijnen meer dan duizend jaar oud te zijn. Dus de mensen die ze tekenden hadden er weinig aan omdat er nog geen vliegmachines waren om het resultaat mee te bewonderen.

Die vierde en vijfde figuren zijn best freaky, die kende ik nog niet.

edit:
Just keepin' it nerdy folks.


correctie zij hadden luchtballonen

Mephisto
13-01-2008, 14:09
correctie zij hadden luchtballonen


correctie: het zou kunnen dat ze luchtballonen hadden...

p.s.: ik heb die andere filmpjes ook eens bekeken, zouden die nu echt de complete wereldbol nazoeken op rariteiten?

De dikke nudist
13-01-2008, 17:20
Dat ballon verhaal is bedacht door een ballon-navigator die niks weet van archeologie of oude beschavingen en is dus nergens op gebaseerd.

Alles kan natuurlijk, maar het is zeer onwaarschijnlijk.

Lijkt me best een interessante bezigheid zo Google Earth af te struinen naar bijzondere plaatjes.

De man van 14K
13-01-2008, 17:26
Michael Brin is fucking with your mind

Octavius
13-01-2008, 17:46
Die cirkel met 6 driehoeken is een SAM site op Nellis airbase. Wordt door de VS gebruikt als simulatie voor training van piloten. Zulke SAM site's waren ook op Cuba gesitueerd.

Mephisto
13-01-2008, 19:55
Dat ballon verhaal is bedacht door een ballon-navigator die niks weet van archeologie of oude beschavingen en is dus nergens op gebaseerd.

Alles kan natuurlijk, maar het is zeer onwaarschijnlijk.

Lijkt me best een interessante bezigheid zo Google Earth af te struinen naar bijzondere plaatjes.


Er was van de week een docu op Nat. Geo waar archeologen lieten zien dat ze de materialen hadden om een ballon te kunnen maken. Maar om nu te zeggen; "ze hadden de materialen voor een ballon en tekeningen die je alleen vanuit de lucht kunt zien dus hadden ze een ballon" gaat mij te ver.

TheSkindo
13-01-2008, 21:48
Ja net zoiets van, "Er zijn granieten sarcofagen gevonden in Pyramiden dus gaan we er maar van uit dat Pyramiden graven waren, ondanks het feit dat er nog nooit een mummie in een Pyramide is gevonden", toch? :)

blazin.arr0w::::
13-01-2008, 21:52
Ja net zoiets van, "Er zijn granieten sarcofagen gevonden in Pyramiden dus gaan we er maar van uit dat Pyramiden graven waren, ondanks het feit dat er nog nooit een mummie in een Pyramide is gevonden", toch? :)

Iedereen weet toch dat de pyramides garages van de UFO's zijn? Toch?

;)

TheSkindo
13-01-2008, 23:55
Jij hebt teveel Stargate gekeken....;)