PDA

View Full Version : Joran van der Sloot VS Peter R. de Vries



Italian*Berlusconi*
13-01-2008, 09:33
Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=6213320)

micha
13-01-2008, 09:49
hij heeft na de uitzending een glas wijn in Peter zijn gezicht gegooid

Jeru
13-01-2008, 09:52
http://www.youtube.com/watch?v=_mqdBSFwpyw

blazin.arr0w::::
13-01-2008, 10:55
Wat een kneusje weer. Wordt de algemene mening over je niet beter op.

Peter R. was lekker op dreef. En dan die Joran die denkt wel even op te kunnen boksen tegen iemand die met grotere boefjes te maken heeft gehad.

FOCUS
13-01-2008, 10:58
Joran mag van mij ook spoorloos verdwijnen, samen met die twee broertjes. Er klopt helemaal niets van hun verhaal.

blazin.arr0w::::
13-01-2008, 11:52
Eerst Peter R. vertellen dat hij niet mans genoeg zal zijn om, als het blijkt dat hij fout zit, zijn excuses aan te bieden en dan als een kindje een glas wijn over 'm gooien. Lekker mans.

Tony
13-01-2008, 12:28
Die Joran heeft het gewoon gedaan.. met of zonder bewijs. punt uit.

Spike_tm
13-01-2008, 12:33
Ja, erg handig is dit niet natuurlijk. Maar die Peter R de Vries is ook wel een vreselijk irritant zelf ingenomen mannetje hoor. Hij stelde keer op keer dezelfde vragen, liet de mensen vervolgens niet uitpraten. Ik zat me meer te ergeren aan het irritante gedrag van meneertje de Vries dan aan Joran v/d Sloot.
Al rammelt het verhaal van Joran aan alle kanten.

Guillermo
13-01-2008, 13:37
Joran liegt dat ie barst, hij werd telkens vast gezet door meneer de Vries. Joran weet gewoon meer. En heeft ie geen manieren geleerd ofzo? Waarom zit ie nou met pet op in de zaal? is dat zijn nieuwe image? :twak:

lunatic
13-01-2008, 13:57
bizar verhaal. Ik denk idd dat joran liegt. maar aan de andere kant...de politie legt idd wel woorden in je mond bij zo´n verklaring....verklaringen van zijn ouders hebben ook wel een kern van waarheid...

Ralph
13-01-2008, 14:04
Joran liegt, maar ik denk dat er aan de andere kant van de zaak ook het één en ander rammelt. Die moeder van Natalee is volgens mij knettergek. Het zou me dan ook niks verbazen als Natalee zelfmoord heeft gepleegd, die moeder een brief heeft gestuurd en dat die moeder de zaak V/d Sloot gebruikt om maar niet toe te hoeven geven dat ze heeft gefaald als moeder.
En Peter R. is natuurlijk een verschrikkelijke zuiger; ik kan me wel voorstellen dat je je ergert aan die man met de hele tijd dezelfde vragen en het niet laten uitspraten van anderen. Dat glas leeg gooien was weer erg dom van Joran en waarom had ie idd die pet op? Hij komt in ieder geval niet goed over.

lunatic
13-01-2008, 14:15
zelfmoord lijkt me niet. want dan hadden ze haar body wel gevonden denk ik. Maarja idd het verhaal rammelt aan alle kanten. Joram geloof ik niet helemaal. hoewel hij toch ook echt goede argumenten had. Zo ook z´n moeder. er is wellicht niet of bijna niet onderzocht hoe die meid was. en je hoort ook vrij weinig van de andere kant van het verhaal. Ook had z´n moeder gelijk over die posters. De pers is er heel erg goed in om het één en ander te verdraaien...

blijft een bizare zaak

Spike_tm
13-01-2008, 14:27
Die Natalee word door d'r moeder neer gezet als een engeltje en een heilige die niet drinkt, geen drugs gebruikt en altijd het braafste meisje van de kerk was.
Ook dat verhaal rammelt aan alle kanten, er zouden in dat gezin problemen zijn geweest en Natalee zou flink zuipen en drugsgebruik zou haar ook niet vreemd zijn geweest. In eerste instantie ging men er ook van uit dat Natalee gewoon met de noorderzon vertrokken was.
Omdat er ook nog steeds geen lichaam gevonden is blijf je speculatie houden maar het argument van met name de moeder van Joran om ook de familie Hollaway eens nader te onderzoeken is niet zo vreemd natuurlijk.

Biiyen
13-01-2008, 14:36
Whatever er gebeuren wel ernstigere zaken dan de moord op een verwend USA kutje. Er verdwijnen per dag 100den meisjes. Alleen die hebben de pech te wonen in holen van de wereld waar niemand een fuck om geeft.

Joran heeft gewoon geluk dat ze pa een advocaat is en precies weet hoe je de boel besodemieterd en weg komt met dit soort zaken. Het zou me niet eens verbazen als zijn vader het lijk zelf in huize Van Der Sloot ergens in de kelder heeft ingemetseld.

FOCUS
13-01-2008, 14:38
Ja PR de Vries is een zelfingenomen eikel en heeft zn interviewstijl regelrecht gejat van Willibrord Frequin.
Ja die Nathalee zal wel een losbol geweest zijn.
Maar die Joran weet 1000% zeker wat er gebeurd is die nacht, en is op zn minst medeplichtig aan moord (en verkrachting??)!!!
Het feit dat hij en die broertjes de ene leugen vervangen door de ander bevestigt dit. Die moeder probeert uit alle macht om haar zoon in een beter daglicht te plaatsen en zn vader heeft ook al meermalen geprobeerd om het onderzoek te saboteren. Die ouders weten denk ik ook wat er gebeurd is die avond.

harry
13-01-2008, 15:14
zelfmoord lijkt me niet. want dan hadden ze haar body wel gevonden denk ik. Maarja idd het verhaal rammelt aan alle kanten. Joram geloof ik niet helemaal. hoewel hij toch ook echt goede argumenten had. Zo ook z´n moeder. er is wellicht niet of bijna niet onderzocht hoe die meid was. en je hoort ook vrij weinig van de andere kant van het verhaal. Ook had z´n moeder gelijk over die posters. De pers is er heel erg goed in om het één en ander te verdraaien...

blijft een bizare zaak

Welke goede argumenten had die Joran dan?
Knap als je alleen al moet liegen over wie je thuis afgezet heeft, klopt natuurlijk voor geen meter.en zo zijn er teveel leugens.

Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.

Volgens mij komt Peter R. met vragen en bewijzen waar hij geen antwoord op krijgt, hij heeft zijn zaakjes "wel"op orde volgens mij.Hij confronteerd keihard waar dat nodig is, als mensen onschuldig zijn lijkt het me niet zo moeilijk om de waarheid te vertellen en mee te werken aan een onderzoek waarbij bv. een tiener is verdwenen... het zal je dochter maar zijn...

En dat dat meisje afgeschilderd word als slet en junk pff walgelijk, kijk eens om je heen wat tieners doen, kom op zeg kijk ff hoe het er in Loret aan toe gaat gewoon een aantal jaren flink feesten op jonge leeftijd lijkt me niet meer dan normaal, ben je dan gelijk een probleem geval (mij niet meegerekend dan:whistling:)

harry
13-01-2008, 15:17
Whatever er gebeuren wel ernstigere zaken dan de moord op een verwend USA kutje. Er verdwijnen per dag 100den meisjes. Alleen die hebben de pech te wonen in holen van de wereld waar niemand een fuck om geeft.

Kan me niet voorstellen dat er iets ergers bestaat dan dat je dochter verdwenen / vermoord is, wat is er nog erger dan?

Wat een kul dat dat meisje verwend is, so what dat haar ouders hard werkte voor een goede boterham heeft er toch geen reed mee te maken of zie ik dat verkeerd?

FOCUS
13-01-2008, 15:23
Welke goede argumenten had die Joran dan?
Knap als je alleen al moet liegen over wie je thuis afgezet heeft, klopt natuurlijk voor geen meter.en zo zijn er teveel leugens.

Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.

Volgens mij komt Peter R. met vragen en bewijzen waar hij geen antwoord op krijgt, hij heeft zijn zaakjes "wel"op orde volgens mij.Hij confronteerd keihard waar dat nodig is, als mensen onschuldig zijn lijkt het me niet zo moeilijk om de waarheid te vertellen en mee te werken aan een onderzoek waarbij bv. een tiener is verdwenen... het zal je dochter maar zijn...

En dat dat meisje afgeschilderd word als slet en junk pff walgelijk, kijk eens om je heen wat tieners doen, kom op zeg kijk ff hoe het er in Loret aan toe gaat gewoon een aantal jaren flink feesten op jonge leeftijd lijkt me niet meer dan normaal, ben je dan gelijk een probleem geval (mij niet meegerekend dan:whistling:)

x2

lunatic
13-01-2008, 15:34
ja sorry. beetje onduidelijk. maar ik bedoelde eigenlijk dat de politie erg lastig is bij zo´n verhoring. dat gaf hij ook aan. Wat hij zegt herken ik zelf ook. Heb ook wel is een verhoring gehad en ze leggen daar woorden in je mond. Ze hebben idd vantevoren al een analyse gemaakt en zoeken alleen maar een bevesteging. Snap best dat je daarom niet steeds weer en weer het zelfde verhaal wil vertellen. maarja dit neemt niet weg dat hij gewoon fout zit omdat hij vanaf het begin al liegt.

RisingSun
13-01-2008, 15:50
. Wat hij zegt herken ik zelf ook. Heb ook wel is een verhoring gehad en ze leggen daar woorden in je mond.

Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!

lunatic
13-01-2008, 15:51
Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!

Ik had je kunnen nakken, maarja deed ik niet.
Ik bleef bij ons verzonnen leugentje ;)

RisingSun
13-01-2008, 15:57
Ik had je kunnen nakken, maarja deed ik niet.
Ik bleef bij ons verzonnen leugentje ;)

Ja hebben we goed gedaan, maarja die Joran kennen we toch niet dus maakt niet uit dat ie bijna voor ons had moeten zitten ;)

FOCUS
13-01-2008, 16:40
Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!


:hugegrin:

MissGG
13-01-2008, 17:04
Ach weet je, hij blijft maar steeds in de belangstelling.. Hij zoekt het ook steeds weer op, daar zal hij ongetwijfeld veel geld mee verdienen maar als ik onschuldig was dan hoefde ik geen geld te verdienen door uitbuiting van de zaak Natalee! Ik zou dan mijn 'normale'leventje weer willen oppakken... wat jullie?

De dikke nudist
13-01-2008, 17:50
Zo, wat een boel Columbo's hier.
Knap hoor, die zorgvuldige analyses van een zaak die zich drieduizend kilometer hiervandaan afspeelde en waarvan niemand het dosier of de betrokkenen kent.


als ik onschuldig was dan hoefde ik geen geld te verdienen door uitbuiting van de zaak Natalee! Ik zou dan mijn 'normale'leventje weer willen oppakken
Wa-ter-dicht!


Joran mag van mij ook spoorloos verdwijnen, samen met die twee broertjes. Er klopt helemaal niets van hun verhaal
Dat is pas een goed werkend rechtssysteem,,,


Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.

De jarenlange ervaring als rechercheur klinkt hier duidelijk in door.

Als je er niet bij was die nacht "weet" je jack-shit over wie er schuldig is aan de verdwijning.
Het is zeer waarschijnlijk dat die pannekoek er meer van weet, maar doe niet alsof je "weet" dat ie schuldig is aan iets.

Ya know, just lookin' out for my murderous homies...
Peace out.

harry
13-01-2008, 18:04
Zo, wat een boel Columbo's hier.
Knap hoor, die zorgvuldige analyses van een zaak die zich drieduizend kilometer hiervandaan afspeelde en waarvan niemand het dosier of de betrokkenen kent.


Wa-ter-dicht!


Dat is pas een goed werkend rechtssysteem,,,


De jarenlange ervaring als rechercheur klinkt hier duidelijk in door.

Als je er niet bij was die nacht "weet" je jack-shit over wie er schuldig is aan de verdwijning.
Het is zeer waarschijnlijk dat die pannekoek er meer van weet, maar doe niet alsof je "weet" dat ie schuldig is aan iets.

Ya know, just lookin' out for my murderous homies...
Peace out.


Mm voorlopig maak ik zelf uit hoe ik "doe" :whistling: en voor mij is tie schuldig als wat, alleen al door zijn leugens, daar hoeft niemand het dossier voor te kenne.
En ook door zijn publieke optreden (uitzendingen en kranteberichten) draagt hij er aan bij dat we (ik en andere ) een mening vormen, ook daar hoef ik geen dossier voor te kennen of een Columbus te zijn.


maar het ging me meer om de emotie tov het verdwijnen van een meisje waar hij toch een gedeeltelijke nacht mee doorgebracht heeft, geen 1 letter komt er uit zijn mond van dat hij het erg vind, nee die hufter maakt als grap een fotoshop samen met dat meisje, volgens mij spoor je dan toch niet helemaal, en alleen daarom al is hij shuldig als wat.

De dikke nudist
13-01-2008, 18:19
Ben jij niet degene vaak de deugden van de Nederlandse rechtsstaat loopt te propaganderen?

Ik hoef geen "Columbus" :lol: te zijn om aan deze uitlatingen te zien dat je het zelf kennelijk niet zo nauw neemt met die rechtsstaat.

harry
13-01-2008, 20:15
Ben jij niet degene vaak de deugden van de Nederlandse rechtsstaat loopt te propaganderen?

Ik hoef geen "Columbus" :lol: te zijn om aan deze uitlatingen te zien dat je het zelf kennelijk niet zo nauw neemt met die rechtsstaat.

Eeh volgens mij ramelt de nederlandse rechtstaat op zijn tijd behoorlijk , zoals ook het onderzoek in deze zaak.(zie uitzendingen)

Welk belang heeft Peter R de Vries om Joran aan te pakken?Het enige doel is volgens mij de oplossing van de zaak.(ja en misschien zijn ego en kijkcijfers)
Maar met een verkeerde verdachte schiet ook Peter R. niks op.

Iets anders, als ik iemand in de kroeg tegenkom en ik breng daar een halve nacht mee door en die verdwijnt spoorloos, zou dan niet ieder normaal mens alles uit de kast halen om te weten te komen waar die persoon gebleven is?Zou je niet 100 maar 200% je eigen inzetten om dat meisje en eventueel de dader te vinden?dat klopt toch voor geen meter.geen reden (genoeg) om hem schuldig te verklaren, maar als "mens" zijnde voor mij dus wel.(Wat ik al zei het zal je dochter maar zijn)

FOCUS
13-01-2008, 20:27
Als je er niet bij was die nacht "weet" je jack-shit over wie er schuldig is aan de verdwijning.
Het is zeer waarschijnlijk dat die pannekoek er meer van weet, maar doe niet alsof je "weet" dat ie schuldig is aan iets.
Ya know, just lookin' out for my murderous homies...
Peace out.


nee en wie waren er wel bij? Juist ja, die murderous homies van je.
Wel weten wat er gebeurd is en niets zeggen is ook misdrijf; medeplichtig noemen ze dat.
Door te verzwijgen wat er die avond is gebeurd, draagt hij bij aan het verdriet van de familie en naasten van Nathalie. Die zullen het zowiezo nooit teboven komen, maar elke vorm van verwerking wordt nu onmogelijk gemaakt. Dat is bij wet niet strafbaar, maar het is wel een onmenselijke daad. Alleen iemand zonder geweten, een narcist, of een slecht mens is hiertoe in staat.

Als je je dan nog meer druk maakt hoe men over je denkt, op tv komt om jezelf te zuiveren en dan vervolgens niets inhoudelijks te melden hebt... en een boek schrijft waarmee je in the picture komt, maar niets vermeld dat ertoe doet (namelijk WTF is er gebeurd met Nathalee H.!). Als je dan ook geen enkele uiting van spijt, schaamte of verdriet richting de ouders toont, dan pleit dat niet voor je, maar tegen je. Nee er is geen direct bewijs, maar het ontbreken van een normale verklaring en het vertellen van leugens wijzen erop dat hij minstens medeplichtig is.
Dan nog eens schaamteloos met je kop op tv willen komen, dat getuigt van een zieke geest.
Zolang er geen lijk is, is er geen moord, how convenient!
zn alibi klopt niet, zn verhaal bevat tegenstrijdigheden en de verdachten proberen elkaar zwart te maken.
Nee, ik ben geen Columbo, maar als jij echt denkt dat Joran niet betrokken is bij de verdwijning van dit meisje, dan heb je toch een stel oogkleppen op!

harry
13-01-2008, 20:35
nee en wie waren er wel bij? Juist ja, die murderous homies van je.
Wel weten wat er gebeurd is en niets zeggen is ook misdrijf; medeplichtig noemen ze dat.
Door te verzwijgen wat er die avond is gebeurd, draagt hij bij aan het verdriet van de familie en naasten van Nathalie. Die zullen het zowiezo nooit teboven komen, maar elke vorm van verwerking wordt nu onmogelijk gemaakt. Dat is bij wet niet strafbaar, maar het is wel een onmenselijke daad. Alleen iemand zonder geweten, een narcist, of een slecht mens is hiertoe in staat.

Als je je dan nog meer druk maakt hoe men over je denkt, op tv komt om jezelf te zuiveren en dan vervolgens niets inhoudelijks te melden hebt... en een boek schrijft waarmee je in the picture komt, maar niets vermeld dat ertoe doet (namelijk WTF is er gebeurd met Nathalee H.!). Als je dan ook geen enkele uiting van spijt, schaamte of verdriet richting de ouders toont, dan pleit dat niet voor je, maar tegen je. Nee er is geen direct bewijs, maar het ontbreken van een normale verklaring en het vertellen van leugens wijzen erop dat hij minstens medeplichtig is.
Dan nog eens schaamteloos met je kop op tv willen komen, dat getuigt van een zieke geest.
Zolang er geen lijk is, is er geen moord, how convenient!
zn alibi klopt niet, zn verhaal bevat tegenstrijdigheden en de verdachten proberen elkaar zwart te maken.
Nee, ik ben geen Columbo, maar als jij echt denkt dat Joran niet betrokken is bij de verdwijning van dit meisje, dan heb je toch een stel oogkleppen op!


Eeh heb ik dat geschreven? eeh o nee eeh precies!

FOCUS
13-01-2008, 20:41
ik snap je niet, is voor 011 bedoelt

Karel
13-01-2008, 20:41
dat klopt toch voor geen meter.geen reden (genoeg) om hem schuldig te verklaren, maar als "mens" zijnde voor mij dus wel.

x2

harry
13-01-2008, 20:47
ik snap je niet, is voor 011 bedoelt

Ik was het helemaal met je eens!

De man van 14K
13-01-2008, 20:56
Columbus ??

what's that nigger got to do with it???:lol:

De man van 14K
13-01-2008, 21:02
kijk of het gedaan heeft of niet, hij is betrokken en hij heeft ook geen 1 keer aangegeven dat hij het erg vind oid. Aan de andere kant is deze jongen getekend voor het leven en loop hij voor iedereen rond als unindentified killer dus veel verder als dit zal hij niet komen. Daarbij wordt hij ook niet goed begeleid; wat de fuck doe je als iemand die zn onschuld probeert te beweren in een tv programma met Peter R de Vries waarvan je weet dat hij je poten onder je stoel zaagt! Joran slaat vervolgens helemaal dicht en schuif je jezelf in de rol van dader, een glas rode wijn in Peter zn gezicht gooien helpt daar niet erg (lees helemaal niet) bij.

harry
13-01-2008, 21:11
Zo, wat een boel Columbo's hier.
Knap hoor, die zorgvuldige analyses van een zaak die zich drieduizend kilometer hiervandaan afspeelde en waarvan niemand het dosier of de betrokkenen kent.

Ok ik zal het maar opbiechten...

Ik ben Harry, Harry Klein, de collega van Horst Tapper (Derrick) :D

De dikke nudist
13-01-2008, 21:33
Als "mens" zijnde boetseer ik graag dierlijke geslachtsdelen van zuivere klei uit de Styx rivier.
Maar dat ik dat als "mens" doe maakt het nog niet logisch..

Er is imho. voor ons buitenstaanders geen reden om het pad van de rede te verlaten.
Dat de moeder van het meisje helemaal gek wordt en irrationele dingen doet is te begrijpen.
Maar wij, die de luxe hebben dat we ons een objectieve mening kunnen vormen doordat we er niet emotioneel bij betrokken zijn moeten ons niet onnodig laten leiden door emoties.

@FOCUS: als je de waarheid niet kent kan je ook niet zeggen dat iemand iets verzwijgt.
En ik zeg niet dat van der Sloot onschuldig is. Ik zeg dat je niet moet zeggen dat iemand schuldig is als je dat niet zeker weet.
Als er mensen gaan worden veroordeeld op onderbuikgevoelens wordt het een heel onaangename situatie.

Het is niet dat ik graag heb dat van de Sloot wordt ontslagen van vervolging.
Natuurlijk denk ik ook dat Joran schuldig is, ik denk het. Ik weet het niet zeker.
Het is dat ik graag heb dat iemand niet wordt veroordeeld zonder concreet bewijs.

Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is zonder gerede twijfel enzo?

MilfhunterMMA
13-01-2008, 23:09
Mm voorlopig maak ik zelf uit hoe ik "doe" :whistling: en voor mij is tie schuldig als wat, alleen al door zijn leugens, daar hoeft niemand het dossier voor te kenne.
En ook door zijn publieke optreden (uitzendingen en kranteberichten) draagt hij er aan bij dat we (ik en andere ) een mening vormen, ook daar hoef ik geen dossier voor te kennen of een Columbus te zijn.


maar het ging me meer om de emotie tov het verdwijnen van een meisje waar hij toch een gedeeltelijke nacht mee doorgebracht heeft, geen 1 letter komt er uit zijn mond van dat hij het erg vind, nee die hufter maakt als grap een fotoshop samen met dat meisje, volgens mij spoor je dan toch niet helemaal, en alleen daarom al is hij shuldig als wat.

ik zie niet wat hij te winnen heeft door de media op te zoeken. zou jij dit doen als je het gedaan zou hebben? het lijkt me dat iemand zich dan zeer ongemakklijk voelt in zo'n show.

NTT-FX
13-01-2008, 23:32
Ergens snap ik de vries niet helemaal ; justitie is op z'n bek gegaan over deze zaak en nu probeert hij met zuigen er ietsje meer uit te halen... da's vragen om tegengas natuurlijk...

We zullen wel nooit helemaal te weten komen hoe en wat, Joran is zo fout als de neten en bijzonder snugger ; als je al zover bent hou je je smoel wel dicht... als justitie 'm al niks kan maken...

ashi76
14-01-2008, 11:51
Pinokkio van der Sloot... :twak:

Mike
14-01-2008, 12:21
die de vries is een mega hypocriet

hij pakt altijd kruimeldieven aan en relatief kleine zaken. Daarentegen rekende hij veel ergere criminelen als cor van hout, holleeder en maffiamannetje moskovic tot zijn vriendenkring. Laat de vries eens echte criminelen aanpakken, daar heb ik hem al jaren niet op kunnen betrappen. Sterker nog, hij maakt er een sport van om in de media vermeende topcriminelen te verdedigen. trieste gast die de vries

vertrouw die de vries voor geen meter, hij heeft altijd een eigen belang bij iedere zaak die miljard keer zwaarder weegt dan het landsbelang.

MB667
14-01-2008, 12:31
Eigen belang of niet, de vries is hier wel de enige in NL die er iets mee doet tegen Joran van der Poot. Anders was het hier al vergeten. Poot vluchtte naar Nederland en hoopte hier door iedereen met rust te worden gelaten, en dat men het hier niet meer over die 'hoer' zou hebben. Jammer voor hem dat er in NL toch iemand nog aandacht aan schonk.

Mike
14-01-2008, 12:37
idd erg jammer voor hem

hij is geen verdachte is meerdere malen vrijgesproken maar wordt in ons land toch als crimineel behandeld, dat is toch schandalig

beetje belachelijk niet...................

Evilman
14-01-2008, 12:52
Whatever er gebeuren wel ernstigere zaken dan de moord op een verwend USA kutje. Er verdwijnen per dag 100den meisjes. Alleen die hebben de pech te wonen in holen van de wereld waar niemand een fuck om geeft.

Juistem!
Hetzelfde geld voor dat kindje in portugal.
Hoe krijgen sommige lui het voor elkaar om
heel de wereld er bij te betrekken, terwijl
het 1 van de veeeeeele (te velen!) gevallen is?

echt bizar.
en wat dat betreft mag PdV wel eens met zn camera
gaan kijken op de wallen en daar eens het een en ander
uitvogelen aan gedwongen prostitutie of loverboys.
Dit is gewoon een makkelijke score voor em omdat er
zoveel publiciteit over is. Zonder hem krijgen ze die zaak
ook wel rond.

Laat die knakker liggen en pak de serieuze shit aan.

harry
14-01-2008, 12:53
die de vries is een mega hypocriet

hij pakt altijd kruimeldieven aan en relatief kleine zaken. Daarentegen rekende hij veel ergere criminelen als cor van hout, holleeder en maffiamannetje moskovic tot zijn vriendenkring. Laat de vries eens echte criminelen aanpakken, daar heb ik hem al jaren niet op kunnen betrappen. Sterker nog, hij maakt er een sport van om in de media vermeende topcriminelen te verdedigen. trieste gast die de vries

vertrouw die de vries voor geen meter, hij heeft altijd een eigen belang bij iedere zaak die miljard keer zwaarder weegt dan het landsbelang.

Hij pakt vooral vermissingen en onopgeloste moorden van o.a. kinderen aan.(waar ouders helemaal kapot aan gegaan zijn)
Broddelwerk van de politie laat hij ook niet links liggen.
Ook huurmoordenaars komen aan de beurt, mm ja echt kruimelwerk wat die man doet, van mij krijgt hij een standbeeld.
Betrap hem er maar eens op dat hij zijn huiswerk niet gedaan heeft.

Mike
14-01-2008, 12:55
dat is idd allemaal relatief kruimelwerk

harry
14-01-2008, 12:56
Juistem!
Hetzelfde geld voor dat kindje in portugal.
Hoe krijgen sommige lui het voor elkaar om
heel de wereld er bij te betrekken, terwijl
het 1 van de veeeeeele (te velen!) gevallen is?

echt bizar.
en wat dat betreft mag PdV wel eens met zn camera
gaan kijken op de wallen en daar eens het een en ander
uitvogelen aan gedwongen prostitutie of loverboys.
Dit is gewoon een makkelijke score voor em omdat er
zoveel publiciteit over is. Zonder hem krijgen ze die zaak
ook wel rond.

Laat die knakker liggen en pak de serieuze shit aan.

3 keer raden... geen kinderen zeker?

harry
14-01-2008, 12:57
dat is idd allemaal relatief kruimelwerk

Je heb gelijk ieder zijn vak, het kruimelwerk doet hij in ieders geval uitstekend

Jay Hoov
14-01-2008, 12:57
Wel knap hoor...dat bepaalde mensen zijn overtuigd van zijn schuld......Net wat 011 zegt.....Waren jullie erbij???? Is ie schuldig verklaart????

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een mongool eerste klas, maar dan hoeft niet te beteken dat ie het heeft gedaan!

Mike
14-01-2008, 12:59
Je heb gelijk ieder zijn vak, het kruimelwerk doet hij in ieders geval uitstekend

het mooiste vond ik toen peter r de vries dacht ff t jfk mysterie op te lossen hahahaha wat een nerd

Mike
14-01-2008, 13:01
uit peter r de vries zn boek

'In de afgelopen jaren heb ik in talloze interviews op televisie en in kranten en tijdschriften gemeld dat Cor Van Hout en ik vrienden waren geworden.

oh dus vrienden met moordenaars ontvoerders en afpersers maar vervolgens wel kruimeldieven aanpakken

wat een held die peter

meteen dat standbeeld neerzetten

wie is de grotere boef, de meerdere malen vrijgesproken van der sloot ,of de meerdere malen veroordeelde van Hout? en drie keer raden op wiens verjaardag partij de vries altijd rondliep

ook interessant weetje over moraalridder en nr1 topcrimineelgroupie peter r de vries
In de ogen van de Amsterdamse korpsleiding zakte De Vries, die in de jaren tachtig met Van Hout een boek schreef over de ontvoering van bierbrouwer Freddie Heineken en diens chauffeur Ab Doderer, begin dit jaar definitief 'door het ijs'. Nadat Van Hout in januari was doodgeschoten, plaatste De Vries een rouwadvertentie voor de topcrimineel waarin hij hem 'de meest bijzondere man' noemde 'die ik in mijn leven heb ontmoet', en waarin hij hun wederzijdse 'vriendschap' nog eens benadrukte. Vergevorderde plannen voor verfilming van het Heineken-boek werden door De Vries ooit zomaar afgeblazen, omdat de topcrimineel een film bij nader inzien toch niet zo'n prettig idee vond.

waarom stelde de vries nooit van die klote vragen aan van hout over al zijn vermeende misdaden?

harry
14-01-2008, 13:15
het mooiste vond ik toen peter r de vries dacht ff t jfk mysterie op te lossen hahahaha wat een nerd

Lekker belangrijk dat hij vriend was van van Hout, die heeft zijn straf uitgezeten.Van Houts vriendje die zijn straf ontlopen dacht te heben ging hij personlijk ophalen in Zuid Amerika maar dat vergeten we maar ff.

Kijk ff op zijn site dan zie je in wat voor nuteloze zaken hij zich inbijt Peter R. de Vries, misdaadverslaggever (http://www.peterrdevries.nl/)

Mike
14-01-2008, 13:20
en na zn straf ook nooit meer iets crimineels gedaan zeker.............. kom op zeg dat is toch algemeen bekend, die had allerlei moorden en ripdeals op zn geweten. De man was niet voor niets zwaar berucht

peter r de vries is gewoon een uberhypocriet

en dat peter frans meijer heeft opgespoord voor zijn bevriende criminelen siert hem al helemaal niet

en die stalinistische site van peter bezoek ik niet , dat is dezelfde site waar hij moskovic bleef verdedigen toen die terecht maffiamannetje werd genoemd. T kwam allemaal ff te dichtbij de wereld van peter die zichzelf ook beschouwd als een goede vriend van bram de maffiaman

peter is nep , zelfzuchtig en beschermt zeer gevaarlijke criminelen.........

harry
14-01-2008, 13:25
en na zn straf ook nooit meer iets crimineels gedaan zeker.............. kom op zeg dat is toch algemeen bekend, die had allerlei moorden en ripdeals op zn geweten. De man was niet voor niets zwaar berucht

peter r de vries is gewoon een uberhypocriet

en dat peter frans meijer heeft opgespoord voor zijn bevriende criminelen siert hem al helemaal niet

Mmm nou wordt het een rommeltje eerst zeg je :

idd erg jammer voor hem
hij is geen verdachte is meerdere malen vrijgesproken maar wordt in ons land toch als crimineel behandeld, dat is toch schandalig
beetje belachelijk niet...................

en nou begin je zelf met beschuldigingen die algemeen bekend zijn.

Pakt hij Frans Meijer op is het ook weer niet goed :whistling:

Eeh betekend dat uberhypocriet of iets?

Mike
14-01-2008, 13:28
ik begrijp niet wat je zegt?

bedoel je te zeggen dat van hout na zn veroordeling zich niet bezig hield met zware criminaliteit?
dat zijn feiten die zelfs peter r de vries niet zal ontkennen..........

Mike
14-01-2008, 13:30
Pakt hij Frans Meijer op is het ook weer niet goed :whistling:



t gaat om zijn beweegredenen

hij doet t als vriendendiesnt naar zijn criminele vrienden toe


niet voor gerechtigheid of een betere samenleving

dat is gewoon eng dat iemand in die positie zich voor de kar van een crimineel laat spannen

en nou moet ik gaan applaudiseren zeker?

FOCUS
14-01-2008, 19:52
dat die Joran nog steeds vrij rondloopt bewijst alleen maar dat het rechtsysteem verre van feilloos is. Alles wijst erop dat Joran betrokken is, maar er is geen bewijs. Volgens mij is er alle reden om aan te nemen dat hij (mede)schuldig is, hoe kan je nou nog die jongen verdedigen? WTF, het is waarschijnlijker dat ie wel betrokken is, dan dat ie niet betrokken is!
Ook al was Peter R de Vries het billemaatje van Cor, wat maakt dat nou uit? Het gaat hier om de zaak van Nathalee H. en ik vind het goed dat ie zich in deze zaak vastbijt. MET ARGUMENTEN, die Joran nergens weet te weerleggen...
denk es na joh, die gozer is zo schuldig al maar kan..

wrestler_nl
14-01-2008, 20:47
Lekker voor Peter R. de Vries....ik heb echt een hekel aan hem en aan ze rot programma!!! ( hij krijgt ook best wel vaak klappen op straat, vind ik ook heerlijk om te zien..dat soort filmpjes)