PDA

View Full Version : Fedor ontmoet Randy Couture in LA



michaell
13-01-2008, 20:05
Fedor Emelianenko, Vadim Finkelstein and Apy Echteld leave for Los Angeles on Thursday, 17-th where they are going to meet with Affliction representatives. Also Fedor plans to meet Randy Couture there to discuss thing in person.
Fedor to Los Angeles (http://www.m1mixfight.com/news/2008/1/13/Fedor-to-Los-Angeles-meeting-Affliction-and-Randy-Couture/)

Tony
14-01-2008, 09:19
Thanks... weten we dat ook weer :)

anoniem gg
15-01-2008, 17:20
ReviewJournal.com - Sports - Couture is target of UFC lawsuit (http://www.lvrj.com/sports/13794082.html)

laat ze gelijk even een paar zakken met geld meenemen voor de law suite van de UFC

Tony
15-01-2008, 17:24
and the story contineus.. Tja het blijft business en contractenwerk. so be it.

zwiebertje
15-01-2008, 17:44
dat is nu echt de UFC, je mag echt niets meer , zullen eerst maar even afwachten wat er gezegt gaat worden .

micha
15-01-2008, 18:29
ik denk dat deze houding de UFC uiteindelijk de kop gaat kosten

YoMarK
15-01-2008, 18:31
Couture had een contract, was daar blij genoeg mee om er een handtekening onder te zetten. Heeft bovendien flinke bedragen ontvangen voor z'n laatste 2 gevechten. En mocht bovendien direct voor de titel en de eer gaan.
Al met al geen arme stakker.

UFC is gewoon een bedrijf, en pikt het niet als iemand zich niet aan zijn contract houd.

Face it: Couture was gewoon gierig en wilde meer en meer geld(wat hij zelf respect noemt). Vreemd genoeg was hij ook nog kwaad dat de UFC zo'n shitload aan geld voor Fedor over had(gebrek aan respect vond hij het), terwijl hij dat gevecht notabene ZELF wilde. :whistling:

Tuurlijk gun ik hem als MMA fan alles, en zou ik niets liever willen dan hem zien vechten tegen Fedor. Maar zo werkt het gewoon niet in deze wereld.
Als ik er op m'n werk een potje van maak en contractbreuk pleeg, dan moet ik ook op de blaren zitten.

Begrijp me niet verkeerd...ik ben een enorme Couture fan, maar er is ook een andere kant aan het verhaal.

anoniem gg
15-01-2008, 18:36
Je hebt gezien wat er met Pride gebeurde toen mensen zich niet aan afspraken hielden!

FOCUS
15-01-2008, 19:09
YoMark dat is een hele rake analyse man.
zo had ik het nog niet bekeken

michaell
17-01-2008, 20:29
Vandaag is de dag!
Fedor travels to the US (http://www.m1mixfight.com/news/2008/1/17/FedorflyinUSA/)

remco pardoel
18-01-2008, 09:06
yo mark...
als je 1 miljoen bovenop je salaris krijgt en je zit in je laatste jaar van je carierre??? is couture dan gierig of snap jij t niet??

:-)

anoniem gg
18-01-2008, 09:24
yo mark...
als je 1 miljoen bovenop je salaris krijgt en je zit in je laatste jaar van je carierre??? is couture dan gierig of snap jij t niet??

:-)

Joo Remco, als de UFC er voor zorgde dat je miljoniar werdt is super populair waardoor je ook nog eens een film carriere starte is het dan niet logisch om loyaal te blijven. Was het niet de UFC die 45 miljoen verloor in de eerste jaren om de sport te promoten zoals het hoorde?
Is het niet verstandiger om gewoon eerst je UFC carriere af te maken, misschien dat je dan wel meer kan krijgen als die miljoen!
Stuur Appy en Fedor, Vadim, ook een bedankje dat ze pride om zeep hebben geholpen, vindt je het niet logisch dat je als organisatie bakken met geld uitgeeft aan vechters dat je die bij je wilt houden?

YoMarK
18-01-2008, 09:28
Hoe bedoel je Remco?
Wat ik begrepen/gezien heb, is dat Couture flink verdient heeft bij de UFC voor z'n laatste 2 gevechten, maar uiteindelijk wegens gebrek aan respect weg is gegaan(andere vechters kregen schijnbaar hogere bonussen dan hij). De druppel was het feit dat de UFC Fedor-Coutere niet kon regelen.

Tuurlijk snap ik wel dat hij meer wilde verdienen, dat is gezien zijn staat van dienst ook wel redelijk misschien. Maar een contract is een contract. Bovendien kreeg hij aardig wat PPV shares volgens dat contract(dat heeft hij zelf gezegt), iets wat niet veel vechters gegeven is.

Edit:
Het is inderdaad precies zoals basboon zegt: hij heeft aardig wat aan de UFC te danken(is er miljonair geworden), dus een beetje meer loyaal had hij wel mogen zijn. Ze hebben hem echt de kansen gegeven(en natuurlijk daar zelf ook behoorlijk op verdient).

The Bulldog
18-01-2008, 11:27
Even Couture diend zijn contract uit....

Couture is volgens zijn contract niet verplicht partijen te draaien , maar is wel gebonden aan de UFC tot november of zo.
Dus tot dat moment mag hij nog niet knokken voor een ander...

BEtreft het geld, tja wij zouden blij zijn met dat geld..(en de genetische mogelijkheden :)) van een Couture.
Maar is speelt meer ander laat deze man niet zoveel geld lopen lijkt me....
Of is hij in de hype gaan geloven en denkt hij serieus dat Nog geen partij is .....

Geloof ik niks van...

anoniem gg
18-01-2008, 12:27
Bas, misschien rare vraag maar hoe kunnen 3 mannen een grote organisatie als Pride om zeep hebben geholpen? Geen aanval/commentaar/kritiek, maar gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid.

Lees story yakuza part 1,2,3 GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/bbs.html)

Kampioen Fedor weg gehaald en naar andere organistatie gebracht bom baye, dit begon overigens bij pride zelf doordat ze de hoofdpartij van cro cop tegen een Jappaner saboteerde!
Ik werkte destijds nog samen met appy en vadim en heb voor het Fedor contract gezorgd, dat hij meer ging verdienen bij Pride!

Lees hele verhaal maar!

Slome
18-01-2008, 12:49
dat GG forum is verkl**t.... ik hecht daar geen waarde meer aan....

anoniem gg
18-01-2008, 13:36
dat GG forum is verkl**t.... ik hecht daar geen waarde meer aan....

Je hoeft ook niet te lezen wat je niet wilt, dat er jaloerse mensen tussenzitten die proberen door rotzooi te schrijven de boel op te naaien, staat wij boven!

In iedergeval kan iedereen schrijven wat hij wil en dat is op dit en andere forums niet mogelijk!

Slome
18-01-2008, 13:40
Als ik van dit (toch wel enigsinds betrouwbare forum) wordt doorgestuurd naar een off. site van GG, verwacht ik tenminste een goed verhaal of ander informatie.. niet geouwehoer en gescheld over Apy (of t nou waar is of niet):

En ik weet niet waar jij boven staat: maar ik breng de feiten over dat GG forum... is daar niet iemand die die leuke poste ff kan weg jorisen...

ach,
;)

Richelieu
18-01-2008, 13:42
Je hoeft ook niet te lezen wat je niet wilt, dat er jaloerse mensen tussenzitten die proberen door rotzooi te schrijven de boel op te naaien, staat wij boven!

In iedergeval kan iedereen schrijven wat hij wil en dat is op dit en andere forums niet mogelijk!

Dat is hier ook mogelijk!!, alleen zijn er grenzen. Het is juist de bedoeling van een forum om je mening vrij te kunnen delen met andere personen.