PDA

View Full Version : Ken Shamrock Signs with EliteXC



wrestler_nl
15-01-2008, 13:26
EliteXC signed Ken Shamrock and his son, Ryan Shamrock, to multi-fight agreements, the promotion announced Monday.

Both father and son will fight at EliteXC's Cage Rage 25 event on March 8 in London.

"I'm totally committed to returning to the cage injury free and anxious about fighting in England for the first time," said the 43-year-old Ken Shamrock in a news release. "It is very exciting for both Ryan and I. We will be making MMA history by being the first father and son to ever fight on the same card.

"This is a great opportunity we are getting with EliteXC. Give me a fight or two and I will be ready to fight anybody."

The older Shamrock holds a mixed martial arts record of 26-12-2. Ryan, who fights at 135 pounds, is 1-0.

"After high school, I enrolled at a culinary school in San Diego," the younger Shamrock said in the release. "But I guess fighting is in my genes because on a train ride with my dad last year to Moline, Ill., for an MMA event, I asked him if I could put college on hold and go into fighting. My dad never pushed me to get into fighting; it was just something I wanted to do.

"He said he would help me in any way he could, but to make sure I got an education in school. I promised him I would, and here we are."

http://www.cdn.sherdog.com/_images/news/2008_01/10806.jpg

Tony
15-01-2008, 13:32
Weet niet wat ik er van moet denken... Ken was zeer zeker een icoon in de old school mma wereld... Van pancrase tot ufc...

Maar hij heeft ook respectvolle manier zijn carriere weten te beindigen na zijn verlies tijdens shamrock-ortiz III

Waarom dan toch weer terugkomen? Puur voor het geld? Of zit het bij die kerels ingebakken... zijn het gewoon geboren vechters?

Wel tof dat er nu voor het eerst een vader/zoon duo op een fightcard staan.

De man van 14K
15-01-2008, 13:38
http://www.youtube.com/watch?v=1ruoomDegfE

Tony
15-01-2008, 13:40
Ik hoef het filmpje nog niet eens aan te klikken....

Arme Basje... Ik hoor hem nog schreeuwen.

Ralph
15-01-2008, 13:49
Ik denk dat er genoeg vechters zijn die tegen Ken willen vechten. Is toch mooi om tegenover zo'n icoon te hebben gestaan!

anonymous001
15-01-2008, 13:57
135 pond...

Dat is bepaald niet hetzelfde postuur...

We zullen zien hoe ze het er vanaf gaan brengen, papa heeft wel heel veel verloren de laatste jaren...

FOCUS
15-01-2008, 14:15
down down down the drain

what a waste

Emilio
15-01-2008, 14:28
ik las het net op mmaweekly en wilde het ook al hier posten.

hoe ik er over denk? Erg dubbel.

1. ik vind dat ze die kerel tegen zich zelf moeten beschermen nu hij nog normaal kan praten. (En hij lult al zo veel onzin :D)
2. Als hij dan toch zo nodig weer actief moet worden hoop ik dat hij een flink pak slaag krijgt.

MMA Fan
15-01-2008, 16:01
Shamrock - Kimbo Slice.......denk dat het ervan gaat komen....
en misschien ook wel F Shamrock - K Shamrock......

zijn genoeg mogelijkheden dacht ik zo.....

Evilman
15-01-2008, 18:37
F tegen K is wel iest wat ik wil zien en die gaat er ook komen
gezien ze dat allebei toegezegd hebben.
zit kimbo bij exc?