PDA

View Full Version : deelname mma toernooien



patrick20
15-01-2008, 16:53
Meschien een hele stomme vraag ik ben heel me leven al bezig met martial arts.
Ik heb karate, judo, ju jitsu, karate, teakwondo, jeet kune do, krav maga enz... gedaan.
Maar nu komt mijn vraag ik ben nu zo lang bezig met Martial arts dat ik eigenlijk een uitdaging zoek door deel te willen nemen aan mma toernooien.
Maar moet je dan ingeschreven staan bij een bond of eerst lid zijn bij een mma vereniging of iets dergelijks.
Hoe gaat dit in zijn werking??? heeft iemand hier info over????

Fr3ddy
15-01-2008, 18:42
lol :hugegrin:


*Benny?*

ashi76
15-01-2008, 18:55
lol :hugegrin:


*Benny?*

Dat dacht ik ook meteen... lmfao !! :thup:

lopez86
15-01-2008, 18:56
Mma toernooien???
No offense, maar weet je wel wat mma specifiek inhoud?
Kan iemand deze gozer helpen?

panther management
15-01-2008, 21:09
Je kunt gaan trainen bij een vereniging die MMA training geeft
en dan komt het zeker goed.

Justinian
15-01-2008, 21:39
Je zou inderdaad gewoon eens bij een sportschool moeten gaan trainen waar men mma geeft. Als je er een tijdje mee traint kun je in overleg met je trainer bepalen wanneer een geschikt moment is om het te proberen. Het zijn over het algemeen geen toernooien, maar losse mma-wedstrijden waar je aan deelneemt. Als je laat weten waar je woont dan zijn er hier vast wel mensen die je een mma-school in de buurt aan kunnen wijzen.

danial
15-01-2008, 21:59
je kan het beste dan jezelf opgeven voor de EK amateur. zorg alleen dat iemand bij je in de hoek staat, verder hoef je ook niet veel doen.

lunatic
15-01-2008, 22:02
verder hoef je ook niet veel doen.

alleen een beetje schoppen en slaan...:lol:

Ronald
15-01-2008, 22:02
Shooto heeft nog steeds wedstrijden in tournooi vorm (EK amateur bijvoorbeeld waar Danial op doelt). Misschien moet je daar eens aankloppen.

danial
15-01-2008, 22:37
alleen een beetje schoppen en slaan...:lol:
dat moet toch lukken met zijn achtergrond;) "karate, judo, ju jitsu, karate, teakwondo, jeet kune do, krav maga "

als ik hem was zou ik wel paar lessen mma nemen, of naar wedstrijden gaan kijken. dan weet je wat je krijgt. maar in ieder geval Ek is de beste optie. je hoef ook niet heel goed zijn, is toch met beschermer en zonder stoten op grond.
gewoon doen

jopke
15-01-2008, 22:55
dat moet toch lukken met zijn achtergrond;) "karate, judo, ju jitsu, karate, teakwondo, jeet kune do, krav maga "



sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........

Jochem
15-01-2008, 23:12
sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........

ik denk dat je recht naar beneden gaat en een lesje kloppen leert. maar das toch ook leuk.

Briant
15-01-2008, 23:12
gewoon doen

Lol ja wat stelt dat MMA nou eigenlijk voor :P

jopke
15-01-2008, 23:18
haha het lijkt me wel leuk om te zien!

zal je met je ''achtergrond'' niet eerst ff een kickbokspartij-tje doen om er ff in te komen???:whistling::rolleyes::rotflmao:

Jochem
15-01-2008, 23:19
Pff, het is ook weer geen rocket science hoor. Just do it.

Christophe
15-01-2008, 23:21
sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........

x 2

En ik zou inderdaad in een MMA-school gaan trainen. Dan krijg je ook ervaring met de regels en zie je wat werkt en wat niet! But prepare for somewhat of a shock!

jopke
15-01-2008, 23:22
Pff, het is ook weer geen rocket science hoor. Just do it.

haha LOL

ja man gewoon doen!!!

wat heb je te verliezen??:D

Nopain85
15-01-2008, 23:24
helm op , bitje in en rammen maar

Briant
15-01-2008, 23:28
helm op , bitje in en rammen maar

Zie Don Frye ;)

The Bulldog
16-01-2008, 08:13
sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........

Lees toch best vechtsporten die een grote bijdragen leveren aan het hedendaadgse MMA...

Het is zo wie zo slim om het gecombineerd te trainen bij een MMA school, maar denk dat je als je de boel een beetje samenvoegd /mixt je best leuke dingen kunt laten zien in je eerste partijen...

En laten we eerlijk zijn je moet het een keer doen om te ervaren waar je staat...

De shooto toernooien waar meerdere mensen over posten zijn mooie gelegen heden om dat te doen...

danial
16-01-2008, 11:59
sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........
dat hoef ook niet per se, voor een shooto toernooi (amateur), hoef je ook geen goeie MMA vechter zijn. hij wint de toernooi misschien niet. maar hij komt wel achter wat MMA is. De keuze is dan aan hem met MMA door gaan en of anders gaan trainen.
vriend van mij deed twee jaar terug mee, en hij had ook nooit MMA getraind, alleen kon hij beetje vechten, hij won wel een partij

Christophe
16-01-2008, 12:02
vriend van mij deed twee jaar terug mee, en hij had ook nooit MMA getraind, alleen kon hij beetje vechten, hij won wel een partij

Lachen! Heb je hier geen beeldmateriaal van?

danial
16-01-2008, 13:18
Lachen! Heb je hier geen beeldmateriaal van?
ik heb het helaas niet. maar zijn hele familie was mee geweest, misschien dat zij wat hebben.
na die toernooi heeft ie wel paar lessen gehad, hij vond het nodig geloof ik:D

chief108
16-01-2008, 14:01
:thup:

toch goeie actie en lef hebben iig

jopke
16-01-2008, 14:47
beetje een domme vraag misschien maar wat houdt dat ek shooto precies in??

De dikke nudist
16-01-2008, 17:39
Het EK amateur SHOOTO toernooi is zegmaar een Europees kampioenschap SHOOTO in toernooivorm op amateur niveau.;)

Om maar even m'n droge zelf te blijven.

F@dur
16-01-2008, 17:52
deel willen nemen aan mma toernooien.
Toernooien heb je natuurlijk ook wel:4 mans toernooien,8 mans toernooien,en in Pride waren 16 mans toernooien die op verschillende avonden werden uitgevochten.Maar ik geef je een klein tipje:begin al eens met een losse partij'tje........ :):):):)

The Persian Killer
16-01-2008, 23:51
je kan het beste dan jezelf opgeven voor de EK amateur. zorg alleen dat iemand bij je in de hoek staat, verder hoef je ook niet veel doen.


Wanner is die EK toernooi ??

patrick20
17-01-2008, 00:48
Bedankt voor de tips jongens lijkt me dan idd verstandig om eerst een tijdje mma te trainen om er in te komen en goed de regels te leren kennen.
Maar wat voor sportschool raden jullie mij aan in rotterdam en omstreken?

cholitzu
17-01-2008, 01:01
Hier een lijst kan je misschien op je gemak effe surfen en de sites bekijken.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=68903&page=3

danial
17-01-2008, 14:51
Wanner is die EK toernooi ??

meestal is het eind juni, maar kan veranderen in een keer. kun je het beste aan martijn de jong vragen, die organiseert het

Duncan
18-01-2008, 17:23
sorry hoor maar ik ben bang dat je met deze ''achtergrond'' niet erg ver komt in het mma..........

Ik heb mijn eerste wedstrijd ook gevochten met alleen een Tae Kwon-do, Karate, Judo & kickboks verleden...
Het gaat uiteindelijk om wat je kunt en niet welke stijl van vechtsport je hebt gedaan!

lunatic
18-01-2008, 18:51
Ik heb mijn eerste wedstrijd ook gevochten met alleen een Tae Kwon-do, Karate, Judo & kickboks verleden...
Het gaat uiteindelijk om wat je kunt en niet welke stijl van vechtsport je hebt gedaan!

helemaal mee eens!
mijn eerste partij vocht ik ook met alleen judo ervaring

Solar
18-01-2008, 22:30
helemaal mee eens!
mijn eerste partij vocht ik ook met alleen judo ervaring

Me too!