PDA

View Full Version : Kimbo documentaire Part I & II



MMA Fan
15-01-2008, 23:33
ok ok....dit is het laatste wat ik van Kimbo zal posten, maar ik vond het wel de moeite waard om deze 2 filmpjes te zien en ze daarom ook te delen.

Join the Kimbo bandwagen !!!


Kimbo Part I

YouTube - Kimbo Slice part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=TeBwbbF7TlA&feature=related)


Kimbo Part II

YouTube - Kimbo Slice part 2 (http://www.youtube.com/watch?v=5R9r-2hx11Q&feature=related)

Guillermo
16-01-2008, 00:02
Go Kimbo!! Reps man! :thup:

Edit: oh hmm, ik kan je geen reps meer geven voorlopig, no problem, toch toppie filmpjes!

Slome
16-01-2008, 07:09
Het blijft een mooie of moet ik zeggen "apparte" verschijning in de mma wereld..

Garcia
16-01-2008, 13:32
Het blijft een mooie of moet ik zeggen "apparte" verschijning in de mma wereld..


x2

Pepe the Ice-Murderer
17-01-2008, 12:29
Kimbo is een coole straatvechter, maar hij is weer zo'n typische Amerikaanse rondwandelende freakshow. Volgens mij is een tegenstander als Tank ideaal voor hem, maar tegenover een échte MMA vechter heeft ie volgens mij niet veel in te brengen. Hij slaat hard, maar is vreselijk traag.
De top MMA vechters zijn hun hele leven bezig met het trainen van de verschillende gevechtsdisciplines, hij vier maanden... snap je waar ik naartoe wil? Kimbo is goed voor Hong Man Choi, voor Fujita en Tank, maar no way dat hij opkan tegen iemand als Melvin Manhoef, Mirko Crocop, Wanderlei of Chuck. Wat denken jullie?

anonymous001
17-01-2008, 13:14
Kimbo is een coole straatvechter, maar hij is weer zo'n typische Amerikaanse rondwandelende freakshow. Volgens mij is een tegenstander als Tank ideaal voor hem, maar tegenover een échte MMA vechter heeft ie volgens mij niet veel in te brengen. Hij slaat hard, maar is vreselijk traag.
De top MMA vechters zijn hun hele leven bezig met het trainen van de verschillende gevechtsdisciplines, hij vier maanden... snap je waar ik naartoe wil? Kimbo is goed voor Hong Man Choi, voor Fujita en Tank, maar no way dat hij opkan tegen iemand als Melvin Manhoef, Mirko Crocop, Wanderlei of Chuck. Wat denken jullie?


Fujita? De man die Fedor bijna ko had?

Vind Kimbo trouwens voor zijn grootte behoorlijk snel meppen. Verder ben ik het met je eens...

Pepe the Ice-Murderer
17-01-2008, 13:20
Ja man Fujita had Fedor bijna ko omwille van zijn kracht en een zgn. lucky punch. Fujita heeft enkel bewezen dat Fedor menselijk is. En Fedor bewees in diezelfde partij op zijn beurt dan weer dat hij zelfs in de problemen instinctief weet wat te doen.

anonymous001
17-01-2008, 13:25
Ja man Fujita had Fedor bijna ko omwille van zijn kracht en een zgn. lucky punch. Fujita heeft enkel bewezen dat Fedor menselijk is. En Fedor bewees in diezelfde partij op zijn beurt dan weer dat hij zelfs in de problemen instinctief weet wat te doen.

Hij heeft toch een startlijst waar hij zich niet voor hoeft te schamen, er zijn er die het slechter doen:

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=315

En idd: hoe Fedor terugkwam was echt meesterlijk, maar hij was even heel erg menselijk...

wrestler_nl
17-01-2008, 17:57
mooi man...thankz

ik kan je ook geen reps geven..anders had ik het zker gedaan