PDA

View Full Version : Wanderlei Silva



Pepe the Ice-Murderer
17-01-2008, 12:34
Vinden jullie ook dat Wanderlei sinds die partij tegen Crocop (de tweede) vreselijk opgepompt stond? En sinds die overstop van middleweight naar LHW heb ik nooit meer de explosieve, rauwe agressieve Wanderlei gezien van vroeger. Als je kijkt naar zijn laatste drie partijen vind ik dat Wanderlei veel trager en teruggetrokkener voor de dag komt. Als je Wandy tegenover Chuck zou zetten, pakweg drie jaar geleden...
Volgens mij zou hij gewoon een regen van kniestoten, hoekstoten en trappen naar Chuck gelanceerd hebben.
Ik ben een grote Wanderlei-fan, maar ik heb de indruk dat Wandy een kuurtje teveel geprikt heeft. Zijn snelheid is weg, zijn agressie lijkt ingetoomd...Wat is er aan de hand?
Ik hoop dat Wandy in zijn volgende gevecht zijn tegenstander afmaakt the old fashion way. Wat jullie?

Italian*Berlusconi*
17-01-2008, 12:39
ik denk dat als hij zijn bokswerk aanpakt en hard aan gaat werken hij unstoppable kan zijn in de UFC. Boksen is niet zijn sterkste kant, veelste wild om zich heen aan het maaien dan, dat met werken aan een sterke takedown defense en hij is unstoppable denk ik.

YoMarK
17-01-2008, 12:51
PRIDE Middleweight=UFC Light Heavyweight, ongeveer 93kg dus.

Zijn laatste paar partijen zijn gewoon wat minder, al was ie zeker niet slecht tegen chuck vond ik, en heeft hij bovendien wel een paar keer goed de kin van Chuck geraakt(met ook een knockdown tot gevolg).
Daarnaast had hij geen grammetje vet(woog toch 205), en zag er goed uit.
De UFC LHW vechters zijn nu aanmaal een stuk groter over het algemeen.

De partij tegen Mirco(als HW) is gewoon niet zo goed geweest voor z'n zelfvertrouwen denk ik.

Pepe the Ice-Murderer
17-01-2008, 12:54
De partij tegen Chuck was zeker niet slecht, maar het was toch niet Wanderlei op topniveau. In dit geval zou Chuck bij de eerste knockdown al volledig afgemaakt geweest zijn denk ik.
Als hij inderdaad ophoudt met constant zo wild om zich heen te zwaaien en zijn stoottechnieken verbeterd, dan denk ik ook dat hij binnen afzienbare tijd UFC champ worden. Ik geloof nooit dat Quinton kampioen blijft.

nicolas the red
17-01-2008, 13:03
Ik geloof nooit dat Quinton kampioen blijft.
ik wel. de man heeft van dan henderson gewonnen tenslotte, wat kan je nog meer willen. z'n techniek is er mijlen op vooruit gegaan het laatste jaar.

Marco
17-01-2008, 13:09
Hij wordt een dagje ouder, vecht al een hele tijd, heeft genoeg klappen gehad, is idd lekker opgepompt en dit alles zou er uiteraard voor kunen zorgen dat hij over zijn hoogtepunt heen is...

Biiyen
17-01-2008, 13:19
Ik denk dat als je 2x achter elkaar knokkie gaat dan wordt je vanzelf terughoudender.

De man van 14K
17-01-2008, 14:43
Ik denk dat als je 2x achter elkaar knokkie gaat dan wordt je vanzelf terughoudender.

x2 heeft zeker bij gedragen. Het waren niet zo maar KO's

connect
17-01-2008, 15:04
ja het viel mij ook al op dat ie veel forser was en wat houteriger overkwam denk dat ie iets teveel op kracht focused.

danielsan
17-01-2008, 15:21
ik wel. de man heeft van dan henderson gewonnen tenslotte, wat kan je nog meer willen. z'n techniek is er mijlen op vooruit gegaan het laatste jaar.

*2 volledig mee eens!

chief108
17-01-2008, 18:13
Rampage is idd een heel stuk gegroeid terwijl Silva een stuk behoudener is gaan vechten

komt nog wel een rematch aan lijkt me, maar dan zal Wanderlei wel eerst wat partijtjes moeten winnen in de octagon

Mike
17-01-2008, 18:21
de axe murderer komt zeker sterker terug!


hij moest denk ik ook weer ff wennen aan de octagon en de lengte/reach van chuck. Zijn volgende tegenstander krijgt een groot probleem, hij gaat zeker winnen

kan niet wachten tot jackson vs silva III komt, hoop dat rampage dan eindelijk wraak kan nemen.