PDA

View Full Version : Kuku Victor: untouchable?!



Christophe
18-01-2008, 13:08
Kijk naar de laatst geposte line-ups van de 2 MMA-events komend weekend:

Heat FC, post van 16/01/'08:


De laatste line up!


MMA Pro:

1. David Haagsma (Pardoel Sports) VS Nills van Noord (Pancration) -90

2. Berry Bunthof (Pardoel Sports) VS Arno Verbraak (VC de Groot) -83

3. Duane van Helvoirt (Pardoel Sports) VS Kuku Victor (Team Relex) -75

4. Jordy Peute (Pardoel Sports) VS Lennert (Team Relex) -60



MMA Amateur:

5. Jaap van Vossen (VC de Groot) VS Ritchie Vink (Physical Ede) -83

6. Koen de Haan (VOS gym) VS Eric Noordermeer (Team Staredown) -83

7. Bjorno van Buul (Pardoel Sports) VS Dominique van Simpson (Team Topfighters) -65

8. Fatih Dogdan (Team Topfighters) VS Hyram Rodriquez (Arubian fighters) -76

9. Domingo Imbrechts VS Ingar Bareno (Arubian fighters) -76 kg

10. Gregory Oehlers (Arubian fighters) VS Jochim Rijmen (Topfighters) 100+

11. Toine Claassens (Pardoel Sports) VS Ricardo van Kooten (Physical Ede) -92



Muay Thai:

12. Geronimo de Groot (Relex/Dekkers) VS Marc de Bonte (Tay Gym, Belgie) -76 C-klasse

13. Robin de Rouw (van Esdonk) VS TBA-76 N-klasse

14. Jeffrey Lansbergen (Tay Gym Belgie) VS Mutazar Omar (Muay Boran) Gym (-85) N-klasse

15. Brian Megens (Pardoel Sports) VS TBA 75 kg Nieuweling

16. Moreno Kraus (Pardoel Sports) VS Michel Santing (Muay Boran gym) -55 C-klasse


Ultimate Glory, post van 18/01/'08:


Volgorde partijen aanstaande zondag:

SH C+ -76 kg Wesley Quint (Tatsujin Arnhem, NL) vs Twan van Buren (Team Duncan, Utrecht, NL)

SH C+ -76 kg Aram Clements (Tatsujin/Yamasaki, NL) vs Nicolas Manderlier (Shaolin Team, BE)

MT B -65kg Azad Soufi (Team Karatas, NL) vs Hedwig Pique (Clyde van Dams, NL)

SH B -70kg Kuku Victor (Team Relex, NL) vs Cesario di Dominico (Tatsujin Amsterdam, NL)

SH A -83kg Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo, NL) vs Gabriel Rossi (Toughring, CAN)

MT B -66kg Arman Soufi (Team Karatas, NL) vs Sergio Menig (Clyde van Dams, NL)

SH B -83kg Ahmed Bayrak (Team Karatas, NL) vs Melik Bellen (Siam Gym, NL)

pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze pauze

SH A -76kg Roemer Trompert (Tatsujin Dojo, NL) vs Zelim Felican (Golden Gloves, BE)

SH A -70kg Yohan Quoniam (Team Quoniam, FR) vs Marc Duncan (Team Duncan/Tatsujin Dojo, NL)

SH A -91kg Hans Stringer (Team Super Pro, NL) vs Marco Biswana (Hardcore/Team Schilt, NL)

SH A -91kg Dave Dalgliesh (Tatsujin Dojo/Fightclub, NL) vs Carlo Latorre (Toughring, BE)

MT A HW Errol Zimmerman (Golden Glory, NL) vs Orlando Breijenburg (MRN Sporting, NL)

SH A -76kg Oktay Karatas (Golden Glory, NL) vs Tommy Depret (Perfect Team, BE)

Voor meer info:
www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)
http://ultimateglory.hyves.nl

Vergeet niet dat je een BOTE vip tafel kunt winnen door hier je voorspellingen te plaatsen: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78193

Osu,

Martijn

Ofwel vecht Victor Kuku 2 dagen na elkaar, en dan ook nog in een verschillend gewicht en is het een bikkel ... ofwel klopt er ergens iets niet! :confused:

Dennuz
18-01-2008, 13:10
Volgens mij het 1e

Christophe
18-01-2008, 13:12
Als dat waar is ... respect! :thup:

Heat FC
18-01-2008, 13:23
Kuku vecht inderdaad (misschien) 2x in een weekend.
Duane weegt 72 op dit moment, dus dat verschil is minimaal.

Daarbij is het wel gok natuurlijk, laat ik het zo zeggen...ik ben blij dat wij zaterdag ons gala hebben :D

Maar niks dan respect dat ie even 2x in een weekend vecht...

appelsap
18-01-2008, 13:26
Matige planning.

Lex
18-01-2008, 13:40
Je moet er bij blijven voor het beste resultaat...lol.

Kuku is in mjn ogen een uitzonderlijk figuur.
In het verleden heeft hij ook 2x in het weekend MT partijen gedraaid en dat soms weken achter elkaar.
Frapant is dathij nooit blessures heeft. In het MMA is dit ook weer het geval, zelfs niet eens een bloedneus/lip.

Heb gezien hoe men hem probeert een submission aan te leggen en krijgen het bij hem gewoon niet voor elkaar, armklem, traingle, guillotine, ongelooflijk gewoon.
Daarom zeg ik nogmaals, je moet er bij blijven voor het beste resultaat.

Ben zelf gestopt om me af tevragen hoe dat eigenlijk kan.

En dag hoor.

Fr3ddy
18-01-2008, 13:50
Dan ben je wel een bikkel ja :hugegrin:

The Bulldog
18-01-2008, 14:05
hard as a rock zou ik zeggen...heel knap...

Maar blijft wel een risico voor het gala en de tegenstander bij martijn de jong...

HUNTER
18-01-2008, 14:11
ik blijf het niet slim vinden..... al helemaal niet voor de promoter van de zondag.

Maar als ie beide partijen wint is ie wel een mega bikkel!

Iwan
18-01-2008, 14:13
Kuku is een mutant...

Christophe
18-01-2008, 15:45
Als Martijn ervan weet wel ja! ;)

Richelieu
18-01-2008, 16:24
ik blijf het niet slim vinden..... al helemaal niet voor de promoter van de zondag.

Maar als ie beide partijen wint is ie wel een mega bikkel!

Kunnen we daar niet een weddenschap van maken in het wedkantoor?....:D

mdk
18-01-2008, 16:45
Allereerst, ballen dat je in korte tijd 2 keer de ring in stapt.

Maar, als iemand van hier zou posten dat de partij waar hij keihard voor getrained had niet doorging omdat zijn ,voor mixfightmembers onbekende, tegenstander niet de ring in kon omdat hij 2 dagen daarvoor een blessure heeft opgelopen of ko is gegaan in een andere partij, dan had iedereen hier moord en brand geschreeuwd over het feit dat die onbekende tegenstander 2 dagen voor z'n partij ook al de ring in is gestapt en dat dat niet normaal/netjes is tegen over zijn tegenstander die keihard heeft getrained en nu geen partij heeft...

Christophe
18-01-2008, 18:19
Allereerst, ballen dat je in korte tijd 2 keer de ring in stapt.

Maar, als iemand van hier zou posten dat de partij waar hij keihard voor getrained had niet doorging omdat zijn ,voor mixfightmembers onbekende, tegenstander niet de ring in kon omdat hij 2 dagen daarvoor een blessure heeft opgelopen of ko is gegaan in een andere partij, dan had iedereen hier moord en brand geschreeuwd over het feit dat die onbekende tegenstander 2 dagen voor z'n partij ook al de ring in is gestapt en dat dat niet normaal/netjes is tegen over zijn tegenstander die keihard heeft getrained en nu geen partij heeft...

Ook waar!

Jochem
18-01-2008, 18:24
Allereerst, ballen dat je in korte tijd 2 keer de ring in stapt.

Maar, als iemand van hier zou posten dat de partij waar hij keihard voor getrained had niet doorging omdat zijn ,voor mixfightmembers onbekende, tegenstander niet de ring in kon omdat hij 2 dagen daarvoor een blessure heeft opgelopen of ko is gegaan in een andere partij, dan had iedereen hier moord en brand geschreeuwd over het feit dat die onbekende tegenstander 2 dagen voor z'n partij ook al de ring in is gestapt en dat dat niet normaal/netjes is tegen over zijn tegenstander die keihard heeft getrained en nu geen partij heeft...

persoonlijk denk ik dat dit zich zondag gaat afspelen. Maar ik ben niet geheel onpartijdig natuurlijk.

mdk
18-01-2008, 19:57
Wat ik net m.b.t. Martijn zei, geldt natuurlijk ook voor de tegenstander van Kuku op zondag. Als ze er van weten en er vrede mee hebben, is er niets aan de hand. Aangezien Kuku tegen een jongen van Martij moet, ga ik er dus maar vanuit dat die jongen ook weet dat er een kans is dat de partij niet doorgaat. Bovendien is deze partij volgens mij relatief laat aan de matchmaking toegevoegd dus het is niet zo dat die jongen zich al weken aan het voorbereiden is puur en alleen op Kuku. Wellicht heeft Martijn al wel een andere tegenstander stand-by voor als Kuku uitvalt.


als alle partijen hier weet van hebben zie ik ook geen probleem.
Het ging mij ook meer om de reacties in dit topic dan dat ik één van de partijen aanval.

lopez86
18-01-2008, 23:41
naar mijn weten is Martijn hier gewoon van op de hoogte hoor.
respect voor kuku dat ie 2x in 1 weekend vecht.

Jeru
19-01-2008, 14:38
Nou ik zal het zondag wel zien of ie het zaterdag overleeft heeft :D

anonymous001
21-01-2008, 22:51
En we zagen het. Hij stond er 2x in 1 weekend en pakte zondag ook op Shooto ook nog 'even' de stijlprijs.
Zaterdag had hij de 5e partij, maar toen partij 3 bezig was, zat Kuku nog gewoon naast ons te ouwehoeren (in spijkerbroek en dikke jas, dus geen trainingspak ofzo). Warming up doet ie niet aan haha. Gewoon de ring in en knokken! Dat mag ik wel.

Kuku, ik heb weer genoten!

Heel veel respect!

The Bulldog
21-01-2008, 23:20
natural born fighter

Christophe
22-01-2008, 00:40
Ik heb hem alleen zondag zien vechten, maar dat was inderdaad erg indrukwekkend. Hij had meer energie en vuur dan menig ander vechter die maanden enkel op zo'n partij voorbereid. En gewoon blijven gaan hé ... supercool! :thup:

Highline
22-01-2008, 01:30
natural born fighter


offtopic... mooie spoiler :( of was dit niet van ufc 80?

micha
22-01-2008, 09:20
kuku is echt een smaakmaker

The Bulldog
22-01-2008, 09:30
offtopic... mooie spoiler :( of was dit niet van ufc 80?

huh?
en je bedoeld?
KUKU is een killer maar nog net niet UFC hahaha...


*Edit* deamn je bedoeld de gif...excuses man..niet bij nagedacht..

el bastardo
22-01-2008, 10:20
R.E.S.P.E.C.T.

Joop Kasteel
22-01-2008, 11:56
Kuku is echt weer zo'n smaakmaker waar je een kaartje voor koopt. Ik heb 'm helaas alleen zaterdag gezien maar wat een feest. Samen met Duane van Helvoirt, ook al zo 'n atleet waarvoor je op 't puntje van je stoel zit, maakten ze er een wedstrijd van die je, bij wijze van spreken, niet eens in de Arena ziet.

@Duane; geweldig gevochten! Hoe is je oog?

Marco (scheids)
22-01-2008, 13:37
Je hebt zondag echt wat gemist Joop, superpartijen !!!
Rafles was overgens een goede plaatsvervanger !!!

Joop Kasteel
22-01-2008, 14:46
Je hebt zondag echt wat gemist Joop, superpartijen !!!
Rafles was overgens een goede plaatsvervanger !!!Ik weet 't Marco, baal nu nog. De Flint is bij mij om de hoek en af en toe hoorde ik 't kabaal.

micha
22-01-2008, 16:21
wij hebben je gemist Joop . ik hoop dat je alweer wat bent opgeknapt

lopez86
22-01-2008, 16:26
We hebben je zeker gemist, nu pas merkte ik echt hoe belangrijk het is om een goede ringspeaker te hebben.
Die gast (met alle respect natuurlijk) die inviel bakte er niks van maargoed hij was ook totaal onvoorbereid.
Er was compleet geen sfeer toen hij de eerste paar partijen aankondigde en ik werd ook totaal niet enthousiast toen ze opkwamen, had echt zoiets van "hm. oke."
Maar gelukkig zorgde het publiek later zelf voor de sfeer.

HUNTER
22-01-2008, 16:35
We hebben je zeker gemist, nu pas merkte ik echt hoe belangrijk het is om een goede ringspeaker te hebben.
Die gast (met alle respect natuurlijk) die inviel bakte er niks van maargoed hij was ook totaal onvoorbereid.
Er was compleet geen sfeer toen hij de eerste paar partijen aankondigde en ik werd ook totaal niet enthousiast toen ze opkwamen, had echt zoiets van "hm. oke."
Maar gelukkig zorgde het publiek later zelf voor de sfeer.

Ben ik niet met je eens....

Raffles heeft vaker voor ring announcer gespeeld, en gezien de laatste moment planning ging dit in mijn ogen helemaal niet verkeerd!

Jochem
22-01-2008, 16:40
De snee onder Duane zijn oog is geplakt. Hij mag komende week weer aan de bak op het EK BJJ in Lissabon.

Christophe
22-01-2008, 16:43
Ben ik niet met je eens....

Raffles heeft vaker voor ring announcer gespeeld, en gezien de laatste moment planning ging dit in mijn ogen helemaal niet verkeerd!

x 2

MB667
22-01-2008, 16:49
Kon hij niet beter ipv ringspeaken ring rappen? ;)

Joop Kasteel
22-01-2008, 16:49
wij hebben je gemist Joop . ik hoop dat je alweer wat bent opgeknaptDank je. Gaat weer beter maar blijf nog wel binnen met lichte koorts. Al deze reacties doen me goed.

@ Lopez: bedankt voor je reactie maar Hunter heeft wel gelijk als ie zegt dat Raffles totaal niet voorbereid was. Hij hoorde even van tevoren pas dat er geen vervanger te vinden was. Neem van mij aan dat het erg moeilijk is zonder voorbereiding. Daarnaast hoorde ik dat Raffles 't goed deed. Raffles bij deze; bedankt, sapje hou je tegoed.

Joop Kasteel
22-01-2008, 16:50
De snee onder Duane zijn oog is geplakt. Hij mag komende week weer aan de bak op het EK BJJ in Lissabon.
Gelukkig! Wens 'm succes. Ik vind hem een erg attractieve vechter.

adam
22-01-2008, 21:27
Ik vind hem een top vechter, maar JAMMER:
Dat hij zaterdag steeds met vinger in het oog van zijn tegenstader steekte, en Duana kreeg zo een sneetje,
En zondag deed ie het ook vaak, maar scheids kwam steeds tussen, heel allert trouwens......
Verder een top vechter om te zien , met een rare/mooie styl

paspoes
22-01-2008, 23:26
Je moet er bij blijven voor het beste resultaat...lol.

Kuku is in mjn ogen een uitzonderlijk figuur.
In het verleden heeft hij ook 2x in het weekend MT partijen gedraaid en dat soms weken achter elkaar.
Frapant is dathij nooit blessures heeft. In het MMA is dit ook weer het geval, zelfs niet eens een bloedneus/lip.

Heb gezien hoe men hem probeert een submission aan te leggen en krijgen het bij hem gewoon niet voor elkaar, armklem, traingle, guillotine, ongelooflijk gewoon.
Daarom zeg ik nogmaals, je moet er bij blijven voor het beste resultaat.

Ben zelf gestopt om me af tevragen hoe dat eigenlijk kan.

En dag hoor.

Respect maar wel domme actie van hem, ik heb hem vaker zien vechten en ik moet zeggen hij is een irritante vechter zeg. je krijgt het niet voor elkaar bij hem en idd ook nooit een bloed neus etc etc.

Iig we moeten hem zeker in de gaten houden :thup:

Lex
22-01-2008, 23:37
Ik vind hem een top vechter, maar JAMMER:
Dat hij zaterdag steeds met vinger in het oog van zijn tegenstader steekte, en Duana kreeg zo een sneetje,
En zondag deed ie het ook vaak, maar scheids kwam steeds tussen, heel allert trouwens......
Verder een top vechter om te zien , met een rare/mooie styl

Kuku zit nooit op mixfight en kan zich niet verdedigen, in de ring kan hij dat zekers, dus zal ik hem hier maar verdedigen.

Even voor de duidelijkheid...Marco is bij allebeide partijen scheidsrechter geweest en van vingers in de ogen was zaterdag geen sprake van. Misschien voor sommige moeilijk te geloven maar met een vuistslag kan je iemand aardig openhalen, ook al zit men in een stevige triangle van bijna 3 minuten. Wie doet het Kuku na?...

Zondag was het die andere die de vingers in de ogen deed bij Kuku en kreeg een berisping van Marco...dus niet Kuku. Kuku (en zijn tegenstander) zeurt daar niet over dus ben best wel nieuwsgierig waarom anderen die niet in de ring hebben gestaan dat wel doen. Ieder zo zijn eigen ding denk ik dan maar.

Als men goed heeft opgelet tijdens Kuku's gevecht kan hij een stootje hebben en ik denk dat hij het niet nodig heeft om bewust iemand vingers in de ogen te steken. Met een beetje schoppen en slaan red die zich verder wel in de ring.

Lex

paspoes
22-01-2008, 23:46
hij had toch vorig jaar tegen Duncan gevochten?

Lex
23-01-2008, 00:51
hij had toch vorig jaar tegen Duncan gevochten?

Klopt

Jochem
23-01-2008, 00:54
Kuku zit nooit op mixfight en kan zich niet verdedigen, in de ring kan hij dat zekers, dus zal ik hem hier maar verdedigen.

Even voor de duidelijkheid...Marco is bij allebeide partijen scheidsrechter geweest en van vingers in de ogen was zaterdag geen sprake van. Misschien voor sommige moeilijk te geloven maar met een vuistslag kan je iemand aardig openhalen, ook al zit men in een stevige triangle van bijna 3 minuten. Wie doet het Kuku na?...

Zondag was het die andere die de vingers in de ogen deed bij Kuku en kreeg een berisping van Marco...dus niet Kuku. Kuku (en zijn tegenstander) zeurt daar niet over dus ben best wel nieuwsgierig waarom anderen die niet in de ring hebben gestaan dat wel doen. Ieder zo zijn eigen ding denk ik dan maar.

Als men goed heeft opgelet tijdens Kuku's gevecht kan hij een stootje hebben en ik denk dat hij het niet nodig heeft om bewust iemand vingers in de ogen te steken. Met een beetje schoppen en slaan red die zich verder wel in de ring.

Lex

Niemand die zegt dat het expres was, maar het gebeurde wel, ook zaterdag.

Ach, over een paar maanden rematch doen, en dan hopen op een mooier einde, want dit was klote voor allebei. Zo winnen is toch ook niks, lijkt mij.

En overigens, ik ken niemand die het hem nadoet. Maar ben je als trainer niet bang dat hij straks een keer echt lelijk geblesseerd raakt? Iedereen weet ondertussen dat Kuku overal uit draait, dus mensen gaan klemmen harder aanzetten als ze normaal in een partij zouden doen. Hij is na afgelopen half jaar geen onbekende meer die mensen met dit soort dingen kan verrassen.

Mike
23-01-2008, 00:58
wellicht een eenei-ige tweeling die de scene al jaren voor de gek houden :D

maar serieus, respect dat is idd bikkel 2x in t weekend de ring in

adam
23-01-2008, 01:04
Zondag was het die andere die de vingers in de ogen deed bij Kuku en kreeg een berisping van Marco...dus niet Kuku. Kuku (en zijn tegenstander) zeurt daar niet over dus ben best wel nieuwsgierig waarom anderen die niet in de ring hebben gestaan dat wel doen. Ieder zo zijn eigen ding denk ik dan maar.

Even voor de duidelijkheid...Marco is bij allebeide partijen scheidsrechter geweest en van vingers in de ogen was zaterdag geen sprake van. Misschien voor sommige moeilijk te geloven maar met een vuistslag kan je iemand aardig openhalen, ook al zit men in een stevige triangle van bijna 3 minuten. Wie doet het Kuku na?...


Als men goed heeft opgelet tijdens Kuku's gevecht kan hij een stootje hebben en ik denk dat hij het niet nodig heeft om bewust iemand vingers in de ogen te steken. Met een beetje schoppen en slaan red die zich verder wel in de ring.

Lex

Wat een schooier... Als er positieve reacties komen, zijn ze allemaal welkom, zodraai je wat min punten hoor, reageer je zo op...tja, ik hoef niet daar dieper in gaan.
Zaterdag hoorde ik van meesten dat het wel het geval was, zelfs onze reporters hebben het zo beschrijven: Wel zet hij hierbij zijn vinger enkele keren in Van Helvoirts ogen.

Zondag zat ik geen meter ver van de ring, en ik zag dat hij het weer deed en scheids kwam tussen, omdat KUKU het deed, die had ook een slechte positie, namelijk lag hij onder, en zijn hoek(jij dus) konden helemaal niks zien, omdat ze met rug naar jullie waren, ga duz niet liegen.

Maar verder wil ik niet offtopic blijven, ik vond het alleen minder.
Zoals ik zei, ik vind hem een top vechter, en zie hem graag vechten

ps. Wat je zei, vind ik stomste wat er is "waarom anderen die niet in de ring hebben gestaan dat wel doen?' het is juist voor die mensen bedoelt om te gaan reageren, of het nou positief is of het negatief

Lex
23-01-2008, 01:20
Maar goed, dan even iets anders: Ik heb na de partij nog met Duane staan praten en hij heeft met geen woord gerept over een vinger in z'n oog. Dus ook al is het gebeurd, hem hoor je er niet over.

Nogal respectloze reactie op een nette post.


Zoals ik zei.. de mensen binnen de ring hoor je er niet over

adam
23-01-2008, 01:32
Zoals ik zei.. de mensen binnen de ring hoor je er niet over
Het is ook niet nodig dat mensen in de ring daarop gaan reageren, dat was ook niet gevraagd. Er werd alleen gezegd dat het jammer was, dat het wel gebeurde in twee gevechten achter elkaar (beide keren zat kuku vast). En dat Duana net na de partij, niet wist hoe het gegaan was, is logisch, buitenaf zie je en weet je meer, als DVD uit is, kunnen we rustig naar kijken... Ik begrijp jullie kant ook dat jullie voor hem opkomen, maar dat is niet nodig, het is geen aanvallende reactie op kuku

Lex
23-01-2008, 01:33
Maar ben je als trainer niet bang dat hij straks een keer echt lelijk geblesseerd raakt? Iedereen weet ondertussen dat Kuku overal uit draait, dus mensen gaan klemmen harder aanzetten als ze normaal in een partij zouden doen. Hij is na afgelopen half jaar geen onbekende meer die mensen met dit soort dingen kan verrassen.


Kuku loopt vanaf zijn 14e jaar op en af bij me, en heeft nu in totaal met MT partijen een kleine 20 partijen gevochten.

Hij heeft 1x een gebroken borstbeen opgelopen, waar wij na de partij pas achter kwamen.
In deze partij heeft hij aangegeven na de eerste ronde een beetje last te hebben van zijn borst maar gaf aan gewoon verder te kunnen vechten.
De 2e ronde heeft hij netjes uitgevochten, gedomineerd en gewonnen.

Voor de rest van al zijn partijen heeft hij niet eens een bloedneus/lip, zere schenen of iets dergelijks overgehouden. Vraag me niet hoe dat mogelijk is.

Ik denk zelf dat inderdaad de mensen alles harder gaan doen bij Kuku.
Mijn advies zou zijn....om Kuku alles ook nog harder te laten doen...en vooral zijn training..aangezien hij 1 tot soms 2x per week 1 uur tot 1,5 traint

Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Lex
23-01-2008, 01:34
Het is ook niet nodig dat mensen in de ring daarop gaan reageren, dat was ook niet gevraagd. Er werd alleen gezegd dat het jammer was, dat het wel gebeurde in twee gevechten achter elkaar (beide keren zat kuku vast). En dat Duana net na de partij, niet wist hoe het gegaan was, is logisch, buitenaf zie je en weet je meer, als DVD uit is, kunnen we rustig naar kijken... Ik begrijp jullie kant ook dat jullie voor hem opkomen, maar dat is niet nodig, het is geen aanvallende reactie op kuku

Dank je voor het begrip

adam
23-01-2008, 02:00
Neem me niet kwalijk, maar een vinger in je oog voel je wel. Duane heeft er niet over geklaagd, en bij het eventueel terugzien van een DVD zal ie niet ineens op dat moment wel pijn hebben, dus het lijkt mij dat dit gewoon klaar is.
Ik ben er in ieder geval wel klaar mee.

Ik zei ook niet dat we DVD moeten bekijken om het uitslag te veranderen of de pijn voel...
Wel kunnen we zien of het wel het geval was/niet, zodat de andere partij niet onnodig op mixfight, dingen beweerd die niet waar zijn...
Dan leren we allebei toch wat van?

Jochem
23-01-2008, 16:31
Kuku loopt vanaf zijn 14e jaar op en af bij me, en heeft nu in totaal met MT partijen een kleine 20 partijen gevochten.

Hij heeft 1x een gebroken borstbeen opgelopen, waar wij na de partij pas achter kwamen.
In deze partij heeft hij aangegeven na de eerste ronde een beetje last te hebben van zijn borst maar gaf aan gewoon verder te kunnen vechten.
De 2e ronde heeft hij netjes uitgevochten, gedomineerd en gewonnen.

Voor de rest van al zijn partijen heeft hij niet eens een bloedneus/lip, zere schenen of iets dergelijks overgehouden. Vraag me niet hoe dat mogelijk is.

Ik denk zelf dat inderdaad de mensen alles harder gaan doen bij Kuku.
Mijn advies zou zijn....om Kuku alles ook nog harder te laten doen...en vooral zijn training..aangezien hij 1 tot soms 2x per week 1 uur tot 1,5 traint

Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.


thx. Hopelijk krijg je hem zo ver om harder te gaan trainen.

Shytown
23-01-2008, 22:26
het is geen aanvallende reactie op kuku

Nee maar een respectloze reactie op Lex wat me totaal niet nodig lijkt.
En dan vinden mensen het raar dat mensen met een (groot) hart voor de sport, waar Lex er zeker één van is, niet (meer) posten op de diverse fora.

Lijkt me dat je geen DVD hoeft terug te zien om te weten of je we of geen vinger in je oog hebt gehad toch? Een goede vinger voel je wel, en al zou het zo zijn dan moet je bij de scheidsrechter zijn die kennelijk niet goed oplet of hieraan consequenties moet verbinden.
Dit soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd, bewust of onbewust, en als de vechters daar zelf geen probleem van maken snap ik niet zo goed waar jij je druk om maakt. Maar goed, omdat Sebastiaan het heeft gezien zal het wel waar zijn en moet jij onbeschoft reageren. Zegt genoeg.

adam
23-01-2008, 22:41
Nee maar een respectloze reactie op Lex wat me totaal niet nodig lijkt.
En dan vinden mensen het raar dat mensen met een (groot) hart voor de sport, waar Lex er zeker één van is, niet (meer) posten op de diverse fora.

Lijkt me dat je geen DVD hoeft terug te zien om te weten of je we of geen vinger in je oog hebt gehad toch? Een goede vinger voel je wel, en al zou het zo zijn dan moet je bij de scheidsrechter zijn die kennelijk niet goed oplet of hieraan consequenties moet verbinden.
Dit soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd, bewust of onbewust, en als de vechters daar zelf geen probleem van maken snap ik niet zo goed waar jij je druk om maakt. Maar goed, omdat Sebastiaan het heeft gezien zal het wel waar zijn en moet jij onbeschoft reageren. Zegt genoeg.
Wil je weten wat respectloos is, het is respectloos dat je positieve reacties gewaardeerd worden en negatieve reacties in een keer totaal anders. Of een vechter het goed doet of slecht, krijg je reacties en het kan posi/negatief zijn, dan moet je niet gaan zeggen dat vechters vrede mee hebben, het gaat hier om mening van mensen die BUITEN de ring zijn, als je weet wat een forum inhoud tenminste,

Ten tweede, het is onzin dat je zegt, moet je bij scheidsrechter wezen, zoals ik zei, het is een forum en mensen geven hun mening hier.
En of het een ongeluk was??? Dat kan wel, ik vroeg mij alleen af of het niet jammer is dat zo een vechter twee gevechten achter elkaar met zijn vinger gaat insteken (precies op moment dat hij vast zat). dat is pas respectloos, vooral tegenover je tegenstader. Wat ook nog resoectlozer is, dat je niet kan toegeven dat iets gebeurd is. Ik wil die discussie best afsluiten, maar op moment dat jij of Lex of iemand anders blijft doorgaan, moet ik de beelde hier gaan plaatse straks. Ik vind het zelf niet nodig, omdat ik weet wat er precies gebeurd is allemaal. Een vechter moet tegen zijn verlies kunnen, maar een trainer, vriend, fan van een vechter moet ook tegen een commentaar kunnen, en zeker als het negatief is

Justinian
23-01-2008, 22:48
Topper die Kuku, ik heb echt genoten van zijn partij afgelopen zondag!

Shytown
23-01-2008, 23:12
Wil je weten wat respectloos is, het is respectloos dat je positieve reacties gewaardeerd worden en negatieve reacties in een keer totaal anders. Of een vechter het goed doet of slecht, krijg je reacties en het kan posi/negatief zijn, dan moet je niet gaan zeggen dat vechters vrede mee hebben, het gaat hier om mening van mensen die BUITEN de ring zijn, als je weet wat een forum inhoud tenminste,

Ten tweede, het is onzin dat je zegt, moet je bij scheidsrechter wezen, zoals ik zei, het is een forum en mensen geven hun mening hier.
En of het een ongeluk was??? Dat kan wel, ik vroeg mij alleen af of het niet jammer is dat zo een vechter twee gevechten achter elkaar met zijn vinger gaat insteken (precies op moment dat hij vast zat). dat is pas respectloos, vooral tegenover je tegenstader. Wat ook nog resoectlozer is, dat je niet kan toegeven dat iets gebeurd is. Ik wil die discussie best afsluiten, maar op moment dat jij of Lex of iemand anders blijft doorgaan, moet ik de beelde hier gaan plaatse straks. Ik vind het zelf niet nodig, omdat ik weet wat er precies gebeurd is allemaal. Een vechter moet tegen zijn verlies kunnen, maar een trainer, vriend, fan van een vechter moet ook tegen een commentaar kunnen, en zeker als het negatief is

A) dat is niet respectloos, dat is subjectiviteit
B) commentaar is prima, maar wel met respect. Dat ontbreekt in je post en daar spreek ik je op aan. Kennelijk begrijp je dat niet dus sluiten we het hierbij af. Veel succes met je beelden.

paspoes
23-01-2008, 23:30
ben benieuwd naar de reactie van marco;)

adam
23-01-2008, 23:36
A) dat is niet respectloos, dat is subjectiviteit
B) commentaar is prima, maar wel met respect. Dat ontbreekt in je post en daar spreek ik je op aan. Kennelijk begrijp je dat niet dus sluiten we het hierbij af. Veel succes met je beelden.
als je dat niet respectloos vind, dan zal het zo zijn. maar ik blijf bij mijn mening dat het belediging is, wanneer je zo op minder leuke reacties reageert. Kom je met positieve reacties, ben je een goeie vent en krijg je REPS, kom je met minder leuke dingen, die ook nog FEITEN zijn, krijg je te horen dat je niks daarover moet posten en dat vechters alleen daarover iets mogen zeggen

adam
23-01-2008, 23:38
ben benieuwd naar de reactie van marco;)
Welke marco bedoel je? van team HARDCORE? Die had niet zijn dag zo te zien, wel mooie pot van Hans

paspoes
23-01-2008, 23:41
als je dat niet respectloos vind, dan zal het zo zijn. maar ik blijf bij mijn mening dat het belediging is, wanneer je zo op minder leuke reacties reageert. Kom je met positieve reacties, ben je een goeie vent en krijg je REPS, kom je met minder leuke dingen, die ook nog FEITEN zijn, krijg je te horen dat je niks daarover moet posten en dat vechters alleen daarover iets mogen zeggen

ik moet effe wat kwijt, hierrrr op mf mag je bijna alles posten zolang je elkaar zijn mening respecteerd. Anders hadden de Admins allang ingegrepen;)

paspoes
24-01-2008, 00:00
Welke marco bedoel je? van team HARDCORE? Die had niet zijn dag zo te zien, wel mooie pot van Hans

marco kroeze scheidsrechter;)

http://www.mixfight.nl/mama/2008/SHOOTO_20-01-08/04.03.jpg

Highline
24-01-2008, 00:07
volgens mij is het marco broersen :P

Lex
24-01-2008, 01:24
De videobeelden van Kuku vs Duane. Kijk zelf of Kuku zijn vingers in de ogen van Duane heeft gestoken.

Het rechteroog van Duane was opengeslagen voor alle duidelijkheid.

YouTube - HEAT FC 19 JAN 2008 (http://nl.youtube.com/watch?v=zY5rBp18SeE)

Groetjes Lex

Highline
24-01-2008, 01:39
niet dat ik lex niet op zijn woord geloof, maar de beelden duiden imo duidelijk aan dat er geen vingers in ogen zijn gestoken. op 1 moment zie je marco de hand van kuk wegduwen (zit dan bij tegenstander zijn linkeroog in de buurt) en voor de rest lijkt me dat marco er gigantisch dicht op zat (zie filmpje) en grijpt hij heus wel in als er iets onreglementairs gebeurd. anyway kuku goed gevochten (tegenstander ook btw) maar hij was niets onregelementairs aan

Marco (scheids)
24-01-2008, 09:38
Even voor de duidelijkheid...Marco is bij allebeide partijen scheidsrechter geweest en van vingers in de ogen was zaterdag geen sprake van.

Huh ...sorry zie dit nu pas ....
Nee hoor geen sprake van dat er een vinger in het oog van Duane zat ....

Duane heeft een hammerfist onder zn oog gekregen al vrij vroeg in de wedstrijd daar kreeg ie een zwelling van onder zn oog die ook wat open was en bloedde.
Doordat Duane Kuku in een Triangle choke had (3 minuten) heb ik niet ingegrepen omdat Duane grote kans had om de wedstrijd daar te beslissen op een sub.
Op het moment dat Kuku uit de triangle ontsnapte en opstond heb ik de partij stil gelegt om de dokter er naar te laten kijken.
Omdat Duane niets zag met dat oog (doordat er bloed in was gelopen), heeft de dokter de partij gestopt !!!

paspoes
24-01-2008, 10:25
thx Marco

Highline
24-01-2008, 10:37
helder. discussie gesloten dunkt mij :)

chief108
24-01-2008, 10:49
thnx Marco
da's duidelijk dus

Garcia
24-01-2008, 11:10
Zeer mooie partij en respect voor Kuku!!

The Pope
25-01-2008, 14:24
aller eerst respect voor beide vechters voor een super mooie en spannende pot.

dan respect voor de scheidsrechter die altijd goed bovenop de actie zit.

het commentaar dat ik nu ga geven is niet als disrespect bedoelt, maar meer als feedback...

als je goed kijkt op het filmpje zie je bij +- 2.30 min. dat kuku probeert vanuit de sankaku duane op te tillen om vervolgens te slammen.
hij krijgt hem echter niet los getilt van de vloer maar valt wel voorover, en het lijkt alsof hij daar duane met zijn elleboog vol in het gelaat treft, naar mijn inzien heeft dit de snee veroorzaakt, daar waar de scheidsrechter dan pas ineens van dichtbij naar duane zijn hoofd/snee kijkt...
dus al die meningen over vingers in de ogen, die zijn wel goed, aleen het is net als er gezegd wordt als de vechters niks merken en de scheidsrechter niks ziet, dan is er ook niks gebeurd.

nogmaals respect voor de vechters en de scheidsrechter, want ga er maar staan.
dit is alleen mijn mening over het hele snee gebeuren, en ben dan ook benieuwd wat jullie van het filmpje vinden, wel/niet elleboog...

m.v.g. Berrie

The Pope
25-01-2008, 14:27
moet 2.24 min zijn

Jochem
25-01-2008, 16:39
scherp gezien berrie. Ik had in eerste instantie niet gezien wat het kon hebben veroorzaakt. Lullig, maar het zij zo.

adam
25-01-2008, 17:48
HEEL GOED gezien, kuku gaat slamen, en komt met zijn elleboog op oog van Duana terecht, later gaat hij met zijn vingers bij oog van Duana, scheid moet ingrijpen. (ik vond het al raar, KUKU had Duana niet geraakt met zijn stoten..)
Hoop dat snel een remacht komt....

Ben
25-01-2008, 20:53
Lijkt mij het belangrijkste.



Neem me niet kwalijk, maar een vinger in je oog voel je wel. Duane heeft er niet over geklaagd, en bij het eventueel terugzien van een DVD zal ie niet ineens op dat moment wel pijn hebben, dus het lijkt mij dat dit gewoon klaar is.
Ik ben er in ieder geval wel klaar mee.
als je zo mount zit en zo lang en je kan het gevecht niet afmaken moet je niet het met een smoes over een vinger komen

adam
25-01-2008, 23:08
als je zo mount zit en zo lang en je kan het gevecht niet afmaken moet je niet het met een smoes over een vinger komen
haha, alles goed met jou? volgens mij, weet je niet, wie, wat gezegd heeft?

The Bulldog
25-01-2008, 23:41
moet 2.24 min zijn


nope pope..

elleboog gaat voor de kaak langs... zet maar stil op 2.23 en 2.24

Lex
26-01-2008, 00:00
Jongens, laten we het niet zo moeilijk maken.
Het is wat het is...toch.
Rematch zodra Duane herstelt is. Kan iedereeen na afloop tevreden naar huis.

We horen het wel.

Doeg