PDA

View Full Version : Sem Schilt vs Fedor II volgens Henk Kuipers (???)



Wheelie
18-01-2008, 22:25
Dat beweert Henk Kuipers volgens dit artikel ;)


Henk Kuipers claims that Schilt is the next Fedor's opponent, and that Semmy's next move is UFC where he plans to win the HW title:


Legendarni Henk Kuipers u Hrvatskoj 18.1.2008 Prvi čovjek koji se borio u "kavezu", Kancho Henk Kuipers , 8. dan, nakon četverodnevnih priprema samoborskih Ultimate Fight boraca u Daruvaru, posjetio je Samobor i održao trening uoči planiranog velikog turnira u Sarajevu.
Naime, nakon vrlo uspješnog Ultimate Fight Challenge 2 u školi Bogumila Tonija, koji je skupio neočekivanih 1400 ljudi, organizacijskom dvojcu Mladen Šančić - Bernard Ban došla je ponuda iz Sarajeva. Turnir u Skenderiji, Open Sarajevo Tournament, mahom sa sudionicima iz Bosne i Hrvatske, ali su sudjelovanje najavili Nizozemska, Mađarska, Rusija, Libanon, Iran, Srbija i Francuska. Trenutno se pregovara s televizijskim mrežama u Bosni, a delegacija na čelu s Mladenom Šančićem, Bernardom Banom i Zvonkom Samaržijom za Sarajevo kreće krajem ovog mjeseca.
Kao počasni gost u Sarajevu se očekuje i Semmy Schilt , trostruki prvak svijeta u K-1 i skori glavni protivnik Fjodoru Emilijanenku i našem Cro Copu za naslov u UFC-u.
Više na: Samoborski Glasnik (http://www.samoborskiglasnik.net/sport.asp?datum=20080116#1916)

Kliknite ovdje (http://www.profightstore.com/content.asp?mode=news) za povratak na listu vijesti

chief108
18-01-2008, 22:33
voor zover ik weet zou dat de new years match geweest zijn, maar kwam dat qua contracten niet op tijd rond

mooi als dat nu wel zo ie iig

HUNEBED
18-01-2008, 22:33
duidelijk...

wrestler_nl
18-01-2008, 22:37
zou mooi zijn ....voor de tweede keer!!!

gymalkmaar1
18-01-2008, 22:47
Hoewel ik atheist ben ga ik dan toch bidden dat sem een flink afranseling krijgt te verduren!

dimitri
18-01-2008, 23:04
Waarom nog eens? Ik kan begrijpen dat nederlanders deze fight graag willen zien, maar voor mij houdt het echt geen steek.

Schilt lag in zijn gevecht met Fedor continu onder. Het is waar, hij is niet ge-submit of ge-KO'd, maar hij had ook nergens een kans om het gevecht te kunnen winnen.

Sinds dit gevecht is Fedor Pride kampioen geworden, en Schilt gestopt met op hoog niveau MMA wedstrijden te vechten (en zich op topniveau kickboxen geconcentreerd heeft).

Er is absoluut niets dat zou kunnen doen geloven dat een tweede gevecht anders zou gaan verlopen dan het eerste.

Tenzij Fedor die sub deze keer wel te pakken zou krijgen...

Barnett is nog altijd zonder contract, hij zou de volgende tegenstander van Fedor moeten zijn.

henk kuipers
18-01-2008, 23:23
Klopt in dit intervieuw vraagt men mij wat de partij van het jaar zou moeten worden.
Mijn inziens komt die partij er ook, en de partij zal gewonnen worden door Sem.
Belangrijkste redenen voor mij zijn, dat Sem in de eerste partij ook super stand hield en Sem was toen nog geen drievoudig K1 kampioen met een schat aan ervaring , Sem toen nog een jongen was, Sem nu meer wedstrijd ritme heeft dan fedor, Sem staand verder is dan Fedor en op de grond niets te vrezen heeft.
Neemt niet weg dat Fedor voor mij 1 der grootsten is.
Ik was van de week bij Crocop en ook hij geeft mij er gelijk in.
Als de uitslag anders wordt is het ook ok, maar dat de partij er komt moge duidelijk zijn.
Iedereen onderschat het niveau van Sem op de grond.

harry
18-01-2008, 23:26
Waarom nog eens? Ik kan begrijpen dat nederlanders deze fight graag willen zien, maar voor mij houdt het echt geen steek.

Schilt lag in zijn gevecht met Fedor continu onder. Het is waar, hij is niet ge-submit of ge-KO'd, maar hij had ook nergens een kans om het gevecht te kunnen winnen.

Sinds dit gevecht is Fedor Pride kampioen geworden, en Schilt gestopt met op hoog niveau MMA wedstrijden te vechten (en zich op topniveau kickboxen geconcentreerd heeft).

Er is absoluut niets dat zou kunnen doen geloven dat een tweede gevecht anders zou gaan verlopen dan het eerste.

Tenzij Fedor die sub deze keer wel te pakken zou krijgen...

Barnett is nog altijd zonder contract, hij zou de volgende tegenstander van Fedor moeten zijn.

Wat heeft Fedor het laatste jaar op mma gebied meer gevochten dan Sem?
Daarbij was Sem net aan het opkomen tijdens zijn partij tegen Fedor (en vocht toen gelijk alleen maar tegen de absolute top).
Volgens Fedor was de partij tegen Sem 1 van de zwaarste voor hem en Sem vocht hem uit terwijl dat weinige kunnen zeggen (begrijp die regelmatig terugkerende kritiek niet echt maar goed dat zal wel aan mij liggen)

Na zoveel jaar denk ik dat een rematch aardig op zijn plaats zou zijn, ook al heeft Sem vrijwel alleen K-1 gedraaid denk ik dat hij als vechter wel zo enorm gegroeid is dat ik hem als 1 van de weinige zie die hem nu kan verslaan.

Hoop dat die partij er komt dan zullen er weer een hoop mensen hun mond gesnoerd zijn, alhoewel het excusenboek natuurlijk eindeloos dik is :whistling:

The Bulldog
18-01-2008, 23:30
Ik hoop dat de KAncho gelijk krijgt...

lijkt me een super kans voor Semmy...stel je voor hij gaat dit winnen....dan en de k-1 3 keer op rij en De beste MMA vechter ooit verslagen...WOOOOOOOOOOO!!!!!

harry
18-01-2008, 23:34
Ik hoop dat de KAncho gelijk krijgt...

lijkt me een super kans voor Semmy...stel je voor hij gaat dit winnen....dan en de k-1 3 keer op rij en De beste MMA vechter ooit verslagen...WOOOOOOOOOOO!!!!!

Dan zou je dus kunnen stellen...

dat hij de beste vechter op deze aarde is :thup:

chief108
18-01-2008, 23:37
Als de uitslag anders wordt is het ook ok, maar dat de partij er komt moge duidelijk zijn.
:thup:

Quato
18-01-2008, 23:39
Is AB-SO-F*CK*NG-LUUT de partij waar ik het meest naar uit kijk!

Joop Kasteel
18-01-2008, 23:43
Ik vrees dat JK naar een ticketje Tokio op zoek moet. Die partij wil ik in 't eg zien! Ik slaap wel bij jou Henk!

michaell
18-01-2008, 23:44
Is Fedor dan sinds zijn partij tegen Schilt niet meer gaan groeien??

michaell
18-01-2008, 23:45
Vanuit M-1 kant kan ik officieel beweren dat er MOMENTEEL GEEN sprake is van Fedor-Schilt partij.

henk kuipers
19-01-2008, 00:10
Kan het mij niet voorstellen dat die partij er niet komt, sportief gezien en finacieel gezien hebben de beide heren er alle baat bij.
Fedor en Sem zullen nooit rustig kunnen slapen als het niet door zou gaan, altijd maar denken dat je op je hoogte punt niet de 3 voudig K1 kampioen verslaat en dat als K1 kampioen niet de absolute nr 1 MMA hebt verslagen.
Ik zeg nog steeds dat de partij er komt, het klopt wat michael hier boven schrijft MOMENTEEL is er geen sprake van, maar de eerste woorden zijn er al over gevallen.

The Bulldog
19-01-2008, 00:15
M-! zal toch ook wel inzien dat dit een mega partij is...K-1 Ook dusssssss...

gewoon op het verlang lijstje zetten...

Ben alleen bang dat ze vanuit strategisch oogpunt dit nooit eerder zullen neerzetten dan Couture-Fedor...

Want zou Fedor van Shilt verliezen is die partij niet meer te Hypen als "the battle of the champ"

micha
19-01-2008, 07:32
ik zou deze rematch graag willen zien

Slome
19-01-2008, 07:34
dit is al een battle of the champ!
Dit is wel een partij waar ik heeel graag voor wakker zou blijfen...:thup:

el bastardo
19-01-2008, 11:25
Ik zou de partij graag zijn! Het wordt hoe dan ook tijd voor Fedor om zich weer eens te bewijzen. Coulture en Sem zijn daar ideale tegenstanders voor.

The Bulldog
19-01-2008, 12:31
dit is al een battle of the champ!
Dit is wel een partij waar ik heeel graag voor wakker zou blijfen...:thup:


HOHO begrijp me niet verkeerd...helemaal mee eens. natuurlijk...

Ik denk ook dat dit 1 van DE partijen zal zijn voor Fedor...

doelde op de UFC/PRIDE strijd natuurlijk...


Ik ben helemaal waus van Fedor, maar het zou natuurlijuk te gek zijn als Semmy dit ook zou lukken..

Al denk ik persoonlijk dat Fedor dit gaat winnen...
Mots hij een beetje fatsoenlijke partijen blijft draaien...en niet alleen maar tegen low lever tegenstanders, want dan is ie ingekakte en loopt Semmy met zijn scherpte en vasberadenheid er over heen...

Slome
19-01-2008, 12:35
duidelijk...

en ik ben t met je eens als ik me geld moest inzetten deed ik dat op Fedor; puur omdat hij de GodFedor of MMA is!!
Maar hij moet zich weer eens gaan bewijzen; it's been a while...(afgezien van Choi).... Eerst Barnett dan Schilt (die wint ie beide) en dan Randy(rond de einde van de zomer periode):thup:

Biiyen
19-01-2008, 12:36
Is Sem niet te zwaar voor de UFC? Deze hebben een gewichts limiet van 265 lbs is 120 kilo. En Sem is 130 - 135 kilo? Dan zal die flink moeten cutten.

Maar als aan het einde van de rit Semmy king of pancrase 9, 3x K1 Champ was, Fedor verslagen en UFC champ.... dan ben je echt de king natuurlijk.

Slome
19-01-2008, 12:48
Dat moet lukken, ik vondt sem er niet afgetraind (absoluut niet droog ook) uitzien op de foto's Servie(of bosnie, wat was t nou?) Dus daar zal vast wel wat af kunnen....10kg?? we gaan t merken.. Anders verlegt meneer White toch gewoon het limiet! Hoeft ie dit keer niet 5 miljoen meer te geven. maar gewoon limiet verleggen; kleine moeite! (maar dan moet je weer oppassen dat je niet allerlei freakz signt...)

The Bulldog
19-01-2008, 13:15
Weight cutten!!!!!!!!!!!

Lukt hem echt wel....zou echt fucking super zijn...Semmy in de UFC nadat hij FEdor pakt...


Ik hoop het allemaal,maar ........zie nog wel wat russische beren op de weg....

Tomcraft86
19-01-2008, 15:34
Is Sem niet te zwaar voor de UFC? Deze hebben een gewichts limiet van 265 lbs is 120 kilo. En Sem is 130 - 135 kilo? Dan zal die flink moeten cutten.


En terecht, dat maakt het allemaal wat eerlijker!

YoMarK
19-01-2008, 16:02
Ik zit er als MMA en kickboxing fan niet echt op te wachten om eerlijk te zijn.
Sem is zonder twijfel de beste standup vechter ter wereld, en Fedor de beste MMA vechter.
Toch denk ik dat Schilt absoluut geen kans maakt in een MMA partij tegen Fedor. Andersom zal Fedor ook geen kans maken in een partij op K-1 regels.
Gewoon een mismatch vind ik.
Ik zie Fedor liever eerst tegen Barnett of Couture.
Schilt moet eerst eens een stuk of 2 MMA partijen vechten tegen subtoppers, en hierna eens kijken hoe het tegen de toppers gaat.

MilfhunterMMA
19-01-2008, 16:20
ik zie sem liever de ufc divisie afranselen!

michaell
19-01-2008, 17:02
Schilt had al in UFC gevochten, hij zou dus theoretish ook kunnen cutten tot onder 265lbs.

MilfhunterMMA
19-01-2008, 17:28
Schilt had al in UFC gevochten, hij zou dus theoretish ook kunnen cutten tot onder 265lbs.

in de praktijk ook wel. wat weegt ie? 290?

Kato
19-01-2008, 18:33
Maar spreekt men er nou over dat Sem naar de UFC gaat en dan tegen Fedor vechten..... Dat kan natuurlijk niet, dat is 1 van de redenen waarom Randy niet tegen Fedor vecht. Of is het zo dat eerst Sem tegen Fedor vecht en dan Kampioen is van M1 en dan naar de UFC gaat? Ik snap dat hele Ufc verhaal niet echt.

Blub
19-01-2008, 18:44
ik zie sem liever de ufc divisie afranselen!

:thup:

MilfhunterMMA
19-01-2008, 18:48
Maar spreekt men er nou over dat Sem naar de UFC gaat en dan tegen Fedor vechten..... Dat kan natuurlijk niet, dat is 1 van de redenen waarom Randy niet tegen Fedor vecht. Of is het zo dat eerst Sem tegen Fedor vecht en dan Kampioen is van M1 en dan naar de UFC gaat? Ik snap dat hele Ufc verhaal niet echt.

volgens mij rept niemand een woord over een gevecht tussen Fedor en Sem in de UFC. Persoonlijk gaat mijn bloed sneller stromen als Sem signt bij de UFC en bijv een Kongo of een Sylvia een paar lellen verkoopt dan dat hij bij een m1 event tegen Fedor staat.

Biiyen
19-01-2008, 18:51
Maar spreekt men er nou over dat Sem naar de UFC gaat en dan tegen Fedor vechten..... Dat kan natuurlijk niet, dat is 1 van de redenen waarom Randy niet tegen Fedor vecht. Of is het zo dat eerst Sem tegen Fedor vecht en dan Kampioen is van M1 en dan naar de UFC gaat? Ik snap dat hele Ufc verhaal niet echt.

Nee de volgorde is anders... eerst bij de K1 zijn contract afwerken, en dus kan hij tegen Fedor vechten op een K1 gala onder M1 vlag ofzo. En na einde contract K1 aankloppen bij de UFC om daar huis te houden. Tenminste als Dana White het aan durft, al kun je iemand met 3 K1 titels en Pride MMA ervaring moelijk weigeren.

Ik zie het wel zitten in ieder geval..

Sem schilt Vs :

Antonio Roderigo Noguiera (Moeilijk moeilijk... Noguiera wint)
Tim Sylvia (Sem wint op dikke vette KO)
Gabriel Gonzaga (50 / 50)
Cheick Kongo (50 /50)
Mirco CroCop (Zeer moeilijke pot voor CroCop, das een carreer killer.. Sem op KO)
Brandon Vera (Sem Wint)
Frank Mir (50 / 50 Sem krijgt licht voordeel)
Fabricio Werdum (50 / 50)
Heath Herring (Sem wint)
Brock Lesnar (Niet te beoordelen, maar Sem moet kunnen winnen)
Eddie Sanchez (Sem Wint)

Ik zie geen mis matches of partijen waarin Sem bij voorbaat kansloos is. Alleen Noguiera zie ik van Sem winnen..

Nopain85
19-01-2008, 19:08
Ik zie sem dit niet winnen , hoop het wel natuurlijk

Nopain85
19-01-2008, 19:10
Nee de volgorde is anders... eerst bij de K1 zijn contract afwerken, en dus kan hij tegen Fedor vechten op een K1 gala onder M1 vlag ofzo. En na einde contract K1 aankloppen bij de UFC om daar huis te houden. Tenminste als Dana White het aan durft, al kun je iemand met 3 K1 titels en Pride MMA ervaring moelijk weigeren.

Ik zie het wel zitten in ieder geval..

Sem schilt Vs :

Antonio Roderigo Noguiera (Moeilijk moeilijk... Noguiera wint)
Tim Sylvia (Sem wint op dikke vette KO)
Gabriel Gonzaga (50 / 50)
Cheick Kongo (50 /50)
Mirco CroCop (Zeer moeilijke pot voor CroCop, das een carreer killer.. Sem op KO)
Brandon Vera (Sem Wint)
Frank Mir (50 / 50 Sem krijgt licht voordeel)
Fabricio Werdum (50 / 50)
Heath Herring (Sem wint)
Brock Lesnar (Niet te beoordelen, maar Sem moet kunnen winnen)
Eddie Sanchez (Sem Wint)

Ik zie geen mis matches of partijen waarin Sem bij voorbaat kansloos is. Alleen Noguiera zie ik van Sem winnen..

Weet je wel hoe goed vera ze ground game is ? :P

van frank mir zie ik hem ook niet winnen , lesnar haalt hem denk ik heel makkelijk neer.

YoMarK
19-01-2008, 19:17
Mooi inschatting Biiyen.
Ik denk echter dat Sem niet kan winnen tegen vechters als Werdum, Nog en Gonzaga gewoonweg omdat hij daar op de grond geen enkele kans tegen maakt.
Het is ook gebleken dat Sem niet moeilijk neer te halen is(ook tegen Guelmino Nandor een week geleden lag bij binnen no-time onderop), en moeilijk weer overeind kan komen(wat dat betreft kan hij nog veel leren van Sylvia, die komt altijd weer op z'n voeten).
Tegen b.v. Kharitonov kan je zien wat er dan kan gebeuren... Ook tegen Fedor heeft hij 80% van de tijd op z'n rug gelegen.

Als hij z'n takedown defence kan verbeteren, dan wordt het een ander verhaal.

Tegen Cro cop, Sylvia en Kongo zie ik hem dan wel weer een goede kans maken(ik zou eerder zeggen 70-30).

chief108
19-01-2008, 19:29
Maar als aan het einde van de rit Semmy king of pancrase 9, 3x K1 Champ was, Fedor verslagen en UFC champ.... dan ben je echt de king natuurlijk.
x2
een mooi streven ;)

maar je vergeet erbij te zetten dat hij ook nog tweemaal was hij daidojuko kampioen was :whistling:

maar durf me vCash d'r wel op te zetten dat er dan nog zeikerds zijn die durfen te beweren dat hij niet kan vechten... :twak:

Kato
19-01-2008, 20:14
Nee de volgorde is anders... eerst bij de K1 zijn contract afwerken, en dus kan hij tegen Fedor vechten op een K1 gala onder M1 vlag ofzo. En na einde contract K1 aankloppen bij de UFC om daar huis te houden. Tenminste als Dana White het aan durft, al kun je iemand met 3 K1 titels en Pride MMA ervaring moelijk weigeren.

Ik zie het wel zitten in ieder geval..

Sem schilt Vs :

Antonio Roderigo Noguiera (Moeilijk moeilijk... Noguiera wint)
Tim Sylvia (Sem wint op dikke vette KO)
Gabriel Gonzaga (50 / 50)
Cheick Kongo (50 /50)
Mirco CroCop (Zeer moeilijke pot voor CroCop, das een carreer killer.. Sem op KO)
Brandon Vera (Sem Wint)
Frank Mir (50 / 50 Sem krijgt licht voordeel)
Fabricio Werdum (50 / 50)
Heath Herring (Sem wint)
Brock Lesnar (Niet te beoordelen, maar Sem moet kunnen winnen)
Eddie Sanchez (Sem Wint)

Ik zie geen mis matches of partijen waarin Sem bij voorbaat kansloos is. Alleen Noguiera zie ik van Sem winnen..

Juist dus
Fedor kampioen M-1......
Sem verslaat Fedor op een K-1 gala
Sem kampioen M-1 en hopelijk nog steeds kampioen K-1
Sem weg bij M-1 en K-1 en naar de UFC waar hij geen kampioen is maar nog moet worden.... ergens ontgaat mij de logica.

Bud S
19-01-2008, 21:30
Originally Posted by Biiyen http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=494560#post494560)
Maar als aan het einde van de rit Semmy king of pancrase 9, 3x K1 Champ was, Fedor verslagen en UFC champ.... dan ben je echt de king natuurlijk



misschien moet ie zich ook eens met het nederlandse elftal gaan bemoeien

FOCUS
20-01-2008, 09:46
tweemaal daido juko kampioen, das uniek.
Natuurlijk kan hij naar de grond gebracht worden, maar als hij je kniet of stoot tijdens zo'n actie, komt het aan als een heipaal.
En hebben de heren enig idee hoe hard een klap van Sem aankomt als er van die lulllige MMA handschoentjes aan zn knuisten zitten? En zn grondwerk was nooit slecht, kwestie van afstoffen en oppoetsen.
Iedereen komt zn nemesis tegen, maar ik geloof dat Sem door een aantal behoorlijk wordt onderschat.
Ik zie hem graag in de UFC, beloofd vuurwerk te worden.

Biiyen
20-01-2008, 12:15
Juist dus
Fedor kampioen M-1......
Sem verslaat Fedor op een K-1 gala
Sem kampioen M-1 en hopelijk nog steeds kampioen K-1
Sem weg bij M-1 en K-1 en naar de UFC waar hij geen kampioen is maar nog moet worden.... ergens ontgaat mij de logica.

Je geeft je eigen voorzet maar kopt hem niet in...

Sem verslaat Fedor

Sem gaat naar UFC waar hij geen kampioen is maar nog moet worden

=

Sem wordt kampioen.... geen gezeur over Fedor want die heb je al gehad. Dus Undisputed Champ

Maar ja, das dream dream dream dream... Ik zie Sem namelijk niet zo 1-2-3 van Fedor winnen nu.

Khanom Thom
20-01-2008, 13:16
tweemaal daido juko kampioen, das uniek.
Natuurlijk kan hij naar de grond gebracht worden, maar als hij je kniet of stoot tijdens zo'n actie, komt het aan als een heipaal.
En hebben de heren enig idee hoe hard een klap van Sem aankomt als er van die lulllige MMA handschoentjes aan zn knuisten zitten? En zn grondwerk was nooit slecht, kwestie van afstoffen en oppoetsen.
Iedereen komt zn nemesis tegen, maar ik geloof dat Sem door een aantal behoorlijk wordt onderschat.
Ik zie hem graag in de UFC, beloofd vuurwerk te worden.


Mee eens!

jan sensei kyokushin
20-01-2008, 13:30
Osu forumbroeders en zusters deze stijl doet Dave & sem ook dat is ook allrond budokai Karate en sem is daar ook erg goed in Tsu -shin-Gen karate ook en aftakking van het kyokushin Soke Cook is daar de kancho van uit zweden

http://www.youtube.com/watch?v=COVSU_2AaFI&feature=related


sportgroeten

Kato
20-01-2008, 13:45
Je geeft je eigen voorzet maar kopt hem niet in...

Sem verslaat Fedor

Sem gaat naar UFC waar hij geen kampioen is maar nog moet worden

=

Sem wordt kampioen.... geen gezeur over Fedor want die heb je al gehad. Dus Undisputed Champ

Maar ja, das dream dream dream dream... Ik zie Sem namelijk niet zo 1-2-3 van Fedor winnen nu.


IK denk ook dat als Sem kapioen M-1 is, hij meer verdient dan in de UFC, en dus dan ook lekker bij M-1 blijft

BBC
20-01-2008, 13:47
Ik zit er als MMA en kickboxing fan niet echt op te wachten om eerlijk te zijn.
Sem is zonder twijfel de beste standup vechter ter wereld, en Fedor de beste MMA vechter.
Toch denk ik dat Schilt absoluut geen kans maakt in een MMA partij tegen Fedor. Andersom zal Fedor ook geen kans maken in een partij op K-1 regels.
Gewoon een mismatch vind ik.
Ik zie Fedor liever eerst tegen Barnett of Couture.
Schilt moet eerst eens een stuk of 2 MMA partijen vechten tegen subtoppers, en hierna eens kijken hoe het tegen de toppers gaat.

x2

mykel
20-01-2008, 18:15
kom op jongens we hebben het hier over Fedor de man die het meest wordt gevreesd in de wereld, iedereen wilt wel tegen hem uitkomen op heavy weight level, nu is het schilt morgen een andere, laat maar komen, zoals ze het zeggen ''the guy how gona defeat Fedor has to been born yet''

kooivechter
20-01-2008, 18:59
tweemaal daido juko kampioen is hij geweest, maar dat is lang niet het )grond)vecht niveau van vechters als het kaliber van noguiera, fedor of karanitov. sem zal dat beamen. sem is ongetwijfeld de beste staande vechter die we hebben gehad in nederland. maar de uitkomst tegen fedor zal hetzelfde zijn met het verschil dat fedor veel ervarender is geworden. met henk kuipers ben ik het dan ook niet mee eens dat sem toen nog een jongen was, toen hij tegen fedor vocht. hij was toen al erg ervaren, meer ervaren dan fedor dat was. ik vind het wel een goede beslissing om weer mma te gaan doen, omdat hij in de k1 alles gewonnen heeft wat er te winnen valt. en de sportman die hij is zoekt hij steeds weer nieuwe uitdagingen

chief108
20-01-2008, 19:14
@ Ome Jan: mooi filmpje!

dtgerald
20-01-2008, 19:54
Op dezelfde regels als Sapp tegen Le Bannerd toen.Ronde MMA en een ronde op K-1 regels x2.

The_Rock
20-01-2008, 20:11
Fedor (70%) vs Sem (30%)

Joop Kasteel
20-01-2008, 20:15
Over de uitslag kun je discussieren maar er is geen vechtsportliefhebber die bij deze partij de billetjes niet bij elkaar knijpt. Even off-topic; ik vraag me wel af wanneer Sem het respect krijgt wat hij verdient. Hij heeft als enige vechter bij Rings, Pride, UFC, Pancrase en natuurlijk K1, op 't allerhoogste niveau geacteerd. Sem is dus groot(s)..in meerdere opzichten.

chief108
20-01-2008, 21:36
:stupid:

Chico
20-01-2008, 22:45
tja... hij blijft gewoon een lompe vechter in mijn opinie...

gast heeft zijn lengte mee... is (staand iig) technisch goed.. en weet de combinatie daarvan goed uit te buiten... maar om nou te zeggen tjonge jonge wat geniet ik van zijn partijen.. nee...

hoewel hij in de laatste k1 wel meer heeft laten zien (hoewel zijn laatste twee partijen meer mazzel dan kunde waren)

Ashihara549
20-01-2008, 23:41
tja... hij blijft gewoon een lompe vechter in mijn opinie...

gast heeft zijn lengte mee... is (staand iig) technisch goed.. en weet de combinatie daarvan goed uit te buiten... maar om nou te zeggen tjonge jonge wat geniet ik van zijn partijen.. nee...

hoewel hij in de laatste k1 wel meer heeft laten zien (hoewel zijn laatste twee partijen meer mazzel dan kunde waren)

Daar gaan we weer........:s

redjuh
21-01-2008, 01:30
with all due respect, but sem ain't got shit on fedor

zwiebertje
21-01-2008, 09:07
waarrom zal deze partij plaats gaan vinden , laat Schilt eerst maar draaien tegen Yvel dan tegen Alexander, en dan Fedor ,en wat voor belang zullen ze hier bij hebben om tegen Schilt te vechten. denk zelf dat Schilt geen schijn van kans heeft.

martin
21-01-2008, 09:15
De mensen op dit forum begrijpen er echt geen moer van.
Eerst tegen Yvel???? dan tegen Alexander????? en hij maakt geen schijn van kans??????
Zwiebertje toch op het toneel op TV moest ik lachen om je en weer lukt het je, ik lig blauw.
Ben het met Joop eens in elk land zou men trots zijn en respect geven aan de beste vechter ooit.
Sem Schilt helaas voor de mensen hier in Holland zal als enige Fedor slopen.

Wheelie
21-01-2008, 10:06
Als je naar zijn prestaties kijkt dan is hij gewoon Nederlands beste vechter ooit.

3 x King of Pancrase
3 x K-1 Kampioen (op rij)
Pride veteraan
UFC veteraan
Rings Veteraan

Ook nog vele karate wedstrijden / toernooien gewonnen.

Ik zou zeker wel een rematch willen zien tegen Fedor, maar ik denk ook dat Fedor wint
Rematch tegen Yvel lijkt me ook top.

YoMarK
21-01-2008, 10:37
Alle respect voor Schilt hoor(vind hem een held), maar er zijn hier toch mensen die niet echt een realistische kijk op de zaken hebben(kanttekening: ik heb er misschien niet veel verstand van ;) ).
Schilt heeft bewezen een aardig potje te kunnen MMA-en, maar heeft verloren tegen iedere MMA topper die hij de laatste jaren is tegengekomen.
Schilt is sindsdien natuurlijk enorm gegroeid in de standup, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een betere allround MMA-er is geworden.

Tegen vechters die wel allround zijn zoals een Barnett, Fedor of Nog maakt hij gewoon echt een mindere kans, al kunnen ze altijd tegen een knie van hem aanlopen.
Tegen 'strikers' zoals Sylvia of Cro Cop zie ik daarentegen hem zeker winnen, aangezien hij ze kan overklassen in hun eigen spelletje, en bovendien op de grond zeker meekan.

MilfhunterMMA
21-01-2008, 11:26
en het is natuurlijk niet alsof hij in zn pride tijd echt grote namen heeft verslagen. hij heeft een verdienstelijk record maar van de grote namen verloor hij. ik vind het wel tof dat ie weer aan mma begint maar laat hem eerst maar eens tegen yvel of barnett ofzo.

fedor
21-01-2008, 16:17
Sorry...vind dit gevecht niet 1 waar men naar uitkijkt. De meeste NIET-Hollanders weten niet dat Sem ook een MMA verleden heeft en men zal zich gaan afvragen of Fedor dan niet beter naar de K1 kan gaan ;)

Laat het duidelijk zijn..eerst moet Fedor-Randy gebeuren daarna is het een open field wat mij betreft....Dana is er altijd zo vol van dattie de gevechten wil laten zien waar de fans op zitten te wachten...nou ik moet de eerste journalist nog zien die deze woorden terug in z'n gezicht gooit..WANT hoe je het ook draait of keert..als Dana wil dat dit gevecht er komt, dan gaat dit gebeuren..maar omdat de UFC slechte ervaringen heeft met co-organisatie samen met Pride. (toen is de UFC "misbruikt" door Pride volgens Dana) lijken ze hier niet zo happig op...

(ik heb geen intentie om een "wie heeft er gelijk, Randy of Dana" ding te ontketenen..)

MB667
21-01-2008, 16:27
Kep liever Schilt-Fedor dan Couture-Fedor. Met Schilt had Fedor de meeste moeite ooit zei ie ooit in een interview. Van Couture wint Fedor zeker.

fedor
21-01-2008, 16:30
Dat zou best zo kunnen zijn
Maar dan toch zou ik 'm tegen Randy willen zien..als is het maar om dr. Dana dan op z'n bek te zien gaan mocht Fedor winnen...er hangen gewoon teveel vragen om dit gevecht en die verdienen een antwoord..!

martin
21-01-2008, 16:52
Rare jongens die Nederlanders '' liever Randy tegen Fedor dan onze eigen Sem ''
Ja ik kijk ook liever Duitsland Ierland dan Duitsland Nederland ????????

anonymous001
21-01-2008, 16:56
Rare jongens die Nederlanders '' liever Randy tegen Fedor dan onze eigen Sem ''
Ja ik kijk ook liever Duitsland Ierland dan Duitsland Nederland ????????

Nou... ik ben toch in eerste plaats vechtsportliefhebber, en in de tweede Nederlandse vechters-fan. Zie het liefst gewoon de beste partijen.

En Randy-Fedor moet gewoon komen zodat Fedor opnieuw kan bewijzen dat hij de baas is. Maar hij moet sowieso gewoon het hele lijstje af:

Schilt, Arlovski, Sylvia, Jackson (is ook weer nodig), Barnett...

fedor
21-01-2008, 17:02
Gelukkig ben ik geen volbloed Nederlander dus dat scheelt.. ;)

IMO is MMA 1 van de weinige sporten die ras en kleur ontstijgt (ooit Fedor's ontvangst bij Pride goes USA gezien in Vegas..? Hij kreeg meer applaus dan de aanwezige Amerikaanse vechters) Ik wil gewoon het beste gevecht zien en als dat mijn inziens niet met een Nederlander is, dan is dat maar zo en dan ben ik maar een rare half-Dutchman

Pepe the Ice-Murderer
21-01-2008, 19:00
Semmy is inderdaad een fantastische vechter die zijn lengte heel goed weet te gebruiken. Ook op mma-gebied kan ik hem alleen maar alle respect geven, die jongen heeft echt wel wat bereikt. Ik denk dat hij Fedor het moeilijk kan maken, maar ik denk dat hij uiteindelijk gesubmit wordt. Lange ledematen = makkelijkere submissionkansen. En volgens mij kan Sem zich best redden op de grond, maar Fedors techniek is nog een klasse hoger.

TOON
21-01-2008, 19:56
het is eigenlijk te lang geleden om echt een mening over Sem zn MMA te hebben, hij heeft tot twee weken terug een aantal jaren geen MMA wedstrijd op hoog niveau gedraaid.... dus ik zou all in op Fedor gaan... maar ik denk dat Sem in potentie wel een gevaar voor Fedor kan worden, maar als die partij nu al zou komen zou ie te vroeg zijn denk ik...
wil Sem eerst nog wel tegen wat andere zien...en dan voor fedor eerst Couture!!

Quato
21-01-2008, 22:17
Laat die pot er nou maar gewoon komen, dan zijn we af van dit gezeur. Kijk voor de verandering ff naar wat de mensen met verstand ervan vinden binnen dit forum... En dan nog zeggen dat 't geen partij voor Fedor is?

anonymous001
21-01-2008, 22:54
Laat die pot er nou maar gewoon komen, dan zijn we af van dit gezeur. Kijk voor de verandering ff naar wat de mensen met verstand ervan vinden binnen dit forum... En dan nog zeggen dat 't geen partij voor Fedor is?

Euh...

Ik ben het met je eens, maarre... wie zijn precies die mannen met verstand? En waarom?

FOCUS
22-01-2008, 00:24
mannen met verstand??
volgens mij zit je op het verkeerde forum:lol:

BJJCORE
22-01-2008, 17:17
Volgens mij gaat het er toch van komen
http://www.mmafightline.com/news/2008/121/fedor_emelianenko_314137.shtml

Zit er niet echt op te wachten....maar beide succes

anonymous001
22-01-2008, 17:22
Volgens mij gaat het er toch van komen
http://www.mmafightline.com/news/2008/121/fedor_emelianenko_314137.shtml

Zit er niet echt op te wachten....maar beide succes

repost