PDA

View Full Version : MMA ijmuiden en omg.?



gymalkmaar1
18-01-2008, 23:13
Weet iemand een mma/Mt gym in de buurt van ijmuiden?

Marco (scheids)
19-01-2008, 12:24
In Beverwijk zit de sportschool van Dick Vrij

Slome
19-01-2008, 12:25
en in haarlem vindt je geen pure MMA school(naar mijn weten): wel BJJ/Kickboks/Judo/Taekwondo enz.....

marcelt
19-01-2008, 13:49
Ik geef 2x per week muay thai/ kickboksen in Haarlem-centrum. Sjoerd hierboven traint dit in Haarlem Schalkwijk bij Eagle Gym. Verder nog Gym Haarlem, een goede optie als je alle dagen van de week wil trainen (er is een site van ) en bij sportscholen Nijhoff, Aerts, Kenamju.
MMA is er verder niet in Haarlem. Inderdaad wel bij De Meer/ Dick Vrij .

Stefano Ledda
19-01-2008, 14:25
in beverwijk doen ze niet meer aan mma heel jammer

marcelt
19-01-2008, 16:45
O nee. Daar hoor ik van op. Het is notabene de sportschool van Dick Vrij...........

j0rg
19-01-2008, 19:46
Maar vanwege de toenemende belangstelling voor het kickboksen hebben ze besloten geen mma meer te doen. De overgebleven mma-ers zijn overgeheveld naar Mike's Gym (onder ander Christos Petroutsos).

Jeru
19-01-2008, 19:46
Heel apart...

j0rg
19-01-2008, 19:55
Erg zonde inderdaad.

@topicstarter: in Wormerveer zit Bob Schreiber! Absolute aanrader mits je dat niet te ver vind.

Stefano Ledda
19-01-2008, 21:27
neej christos bleef stil staan
en het is gestopt omdat niemand meer de mma kant op ging erg zonde ik mis het wel en ja het is de sportschool van dick maar hij geeft zelf geen les hoor;)

marcelt
19-01-2008, 22:45
Voor kickboksen zit je er nu wel goed. Ze hadden al Gilbert Ballentine en nu komt ook team Aerts met Jan plas er nog bij!

j0rg
20-01-2008, 14:01
Dick geeft wel les naar mijn weten? Zondagochtend conditie training op het strand, en verder is hij ook vaak bij de lessen van Gilbert.

Stefano Ledda
20-01-2008, 21:08
jah alleen op het strand en voor de rest niks hij is wel bij de lessen maar doet er niks en zegt er ook niets. hij geeft veel om die wedstrijd groep van hem wat naartuurlijk wel te begrijpen is.
maar hij zegt niet tegen jongens wat ze beter wel en wat ze beter niet kunnen doen.

Stefano Ledda
20-01-2008, 21:11
klopt kickboxles word er goed gegeven maar met aerts dat is alleen s´middags na mij weten ik heb hem in iedergeval nog niet gezien.
maar de lessen zijn cker goed en hard ook nog er worden wel lessen gegeven in mt maar dat doen ze ook niet vol uit

j0rg
21-01-2008, 00:24
Ik heb een aantal keer zaktraining gedaan bij TopTeam, en daar kwam ie op een gegeven moment wel naast me staan om te laten zien hoe het moest. Dat is trouwens wel al een jaar of 2 geleden, toen ze ook nog mma gaven.

Team Aerts is inderdaad overdag bezig in Beverwijk, exacte tijden staan in het topic over de verhuizing ervan.

Sparren heb ik er nog nooit gedaan, maar wat is voluit gaan? Lijkt me logisch dat je niet op 100% spart. Dat doen ze nergens.

Stefano Ledda
22-01-2008, 16:22
kijk daar heb je het al 2 jaar geleden :D:D
voluit bedoel ik mee dat ze niet altijd mt trainingen geven meestal is het echt kickbox .
nu staan ze alleen nog bij die ingangs deur van om te kijken hoe die jongens het doen.
mij leggen ze niets uit hoor.
dat kan dus om 2 manieren zijn
of ik ben gewoon goed :p:p
of ze willen me niet zien staan hahaha

marcelt
22-01-2008, 21:30
Wat is wat jou betreft dan het verschil tussen mt en kickbokstraining?

marcelt
22-01-2008, 21:35
Ik heb een aantal keer zaktraining gedaan bij TopTeam, en daar kwam ie op een gegeven moment wel naast me staan om te laten zien hoe het moest. Dat is trouwens wel al een jaar of 2 geleden, toen ze ook nog mma gaven.

Team Aerts is inderdaad overdag bezig in Beverwijk, exacte tijden staan in het topic over de verhuizing ervan.

Sparren heb ik er nog nooit gedaan, maar wat is voluit gaan? Lijkt me logisch dat je niet op 100% spart. Dat doen ze nergens.

Team Aerts gaat vanaf volgende week trainen in de dojo van Dick Vrij
Op maandag, woensdag en vrijdag van 12.00 uur – 13.00 uur.

Dat is dus wel overdag. (Jan Plas is er op woensdag)

Je kan je gewoon aanmelden bij de sportschool, als je niet voor een andere sportschool uitkomt
in wedstrijden is het geen enkel probleem.