PDA

View Full Version : Heath FC 19 januari 2008 live results! *spoiler*



Justinian
19-01-2008, 18:18
In een vol cultuurcentrum 'de Pas' te Heesch zal zometeen de tweede editie van Heath FC plaats vinden. Het betreft een evenement met zowel Muay Thai als MMA-partijen, maar anders dan bij de meeste vechtsportgala's in Nederland, is het hier MMA dat de boventoon voert! Onze reporters Hunter en Marieke zijn terplekke en Hunter stuurt de uitslagen aan mij door. Deze zal ik direct nadat ik ze binnen heb hier posten.

In de tussentijd, check dit filmpje om alvast in the mood te komen ;)
http://www.dailymotion.com/HFCeurope/video/x3udy2_heatfcfilm_extreme

Justinian
19-01-2008, 18:26
1. MMA. Domingo Imbrechts VS Ingar Bareno op choke (Arubian fighters) -76 kg
2. MMA. Toine Claassens (Pardoel Sports) VS Ricardo van Kooten middels armklem (Physical Ede) -92
3. MMA. Giovanni Rodriguez op beenklem VS Eric Noordermeer (Team Staredown) -83
4. Muay Thai. Jeffrey Lansbergen opgave tegenstander, 2e ronde (Tay Gym Belgie) VS Mutazar Omar (Muay Boran) Gym (-85) N-klasse
5. MMA pro. Duane van Helvoirt (Pardoel Sports) VS Kuku Victor d.m.v. medische interventie ronde 1 (Team Relex) -75
6. MMA. Jaap "Tsuki" van Vossen WOP (VC de Groot) VS Ritchie Vink (Physical Ede) -83

--- PAUZE ---

7. Muay Thai. Geronimo de Groot (Relex/Dekkers) VS Marc de Bonte WOP (Tay Gym, Belgie) -76 C-klasse
8. MMA Bjorno van Buul (Pardoel Sports) VS Dominique van Simpson Mata Leao (rear naked choke) 1e ronde (Team Topfighters) -65
9. MMA. Fatih Dogdan Mata Leao (rear naked choke) 1e ronde (Team Topfighters) VS Sterling Ventura -76
10. MMA PRO. Berry Bunthof (Pardoel Sports) d.m.v. Ground 'n pound VS Arno Verbraak (VC de Groot) -83
11. MMA. Gregory Oehlers (Arubian fighters) VS Jochim Rijmen opgave tegenstander, ronde 1 (Topfighters) -95
12. David Haagsma op TKO, d.m.v. Ground 'n Pound (Pardoel Sports) VS Niels van Nordt (Pancration) -90

Justinian
19-01-2008, 18:31
2. MMA. Toine Claassens (Pardoel Sports) VS Ricardo van Kooten middels armklem (Physical Ede) -92

Ricardo wint op armklem binnen 30 sec. vanuit de guard.

lunatic
19-01-2008, 18:37
Top ricardo!!!!!
gefeliciteerd!!!

Tkid
19-01-2008, 18:38
Tnx Justinian!

Justinian
19-01-2008, 18:41
3. MMA. Giovanni Rodriguez op beenklem VS Eric Noordermeer (Team Staredown) -83

Jeru
19-01-2008, 18:41
Thanks Justi!!

chief108
19-01-2008, 18:42
goed bezig Justi, Mama en Hunter!!!

Justinian
19-01-2008, 18:54
4. Muay Thai. Jeffrey Lansbergen opgave tegenstander, 2e ronde (Tay Gym Belgie) VS Mutazar Omar (Muay Boran) Gym (-85) N-klasse

Ronin
19-01-2008, 19:00
is er geen line up zodat je ziet wie wanneer moet??

Justinian
19-01-2008, 19:02
is er geen line up zodat je ziet wie wanneer moet??
Ik heb hem niet, helaas.

Ronin
19-01-2008, 19:03
ok man jammer

Richelieu
19-01-2008, 19:04
Ben benieuwd naar de rematch van Geronimo!

Justinian
19-01-2008, 19:08
5. MMA pro. Duane van Helvoirt (Pardoel Sports) VS Kuku Victor d.m.v. medische interventie ronde 1 (Team Relex) -75

J_roen
19-01-2008, 19:11
Dat is nr 1 voor KuKu, Even een nachtje slapen en dan de volgende partij.

Justinian
19-01-2008, 19:24
6. MMA. Jaap "Tsuki" van Vossen WOP (VC de Groot) VS Ritchie Vink (Physical Ede) -83

Nu pauze!

Ronin
19-01-2008, 19:25
woehoe jaap van vossen (tsuki) gewonnen op punten, netjes broeder

Ronin
19-01-2008, 19:25
ah je was me net voor

Evilman
19-01-2008, 19:54
das al 1 winst voor de groot :)

Justinian
19-01-2008, 20:15
7. Muay Thai. Geronimo de Groot (Relex/Dekkers) VS Marc de Bonte WOP (Tay Gym, Belgie) -76 C-klasse

The Bulldog
19-01-2008, 20:19
Die KUK...hahaha let op morgen ook zo en hij heeft een mooie bijnaam....

KUKU "THE MUTANT" Victor...

Justinian
19-01-2008, 20:23
8. MMA Bjorno van Buul (Pardoel Sports) VS Dominique van Simpson Mata Leao (rear naked choke) 1e ronde (Team Topfighters) -65

Justinian
19-01-2008, 20:33
9. MMA. Fatih Dogdan Mata Leao (rear naked choke) 1e ronde (Team Topfighters) VS Sterling Ventura -76

Justinian
19-01-2008, 20:40
10. MMA PRO. Berry Bunthof (Pardoel Sports) d.m.v. Ground 'n pound VS Arno Verbraak (VC de Groot) -83

Justinian
19-01-2008, 20:52
11. MMA. Gregory Oehlers (Arubian fighters) VS Jochim Rijmen opgave tegenstander, ronde 1 (Topfighters) -95

Justinian
19-01-2008, 21:00
12. David Haagsma op TKO, d.m.v. Ground 'n Pound (Pardoel Sports) VS Niels van Nordt (Pancration) -90

Justinian
19-01-2008, 21:00
En dat was de laatste!

Dalton
19-01-2008, 21:15
Ik mis de uitslag van :

Moreno Kraus (Pardoel Sports) VS Michel Santing (Muay Boran gym) -55 C-klasse

micha
19-01-2008, 23:01
thanks voor pbp en go KUKU!!!

HUNTER
19-01-2008, 23:05
yooo thnx Justi voor t posten van de uitslagen!

het was echt een super mooi gala. Super lokatie, helemaal vol, leuke partijen, goede aankleding alleen helaas maar 12 partijen waardoor alles toch net te kort was.... Maar aan de organisatie lag het niet!

Ik heb mooie partijen gezien, het fotoverslag volgt morgen!!!

topfighter
19-01-2008, 23:27
Was weer een leuk gala!!!Proficiat voor de organisatie!!! Topfighters drie van de vier partijen gewonnen en een frisse pint, onze avond kon niet stuk!! Tot de volgende HETA FC!!!

cholitzu
20-01-2008, 00:42
Goed georganiseerd gala, jammer van de uitvallers maar zeker mooie partijen gezien.

reps voor Sterling Ventura die op het laatste moment was ingevallen voor Hyram en al een tijd niet meer had getraind.

Solar
20-01-2008, 02:12
12. David Haagsma op TKO, d.m.v. Ground 'n Pound (Pardoel Sports) VS Niels van Nordt (Pancration) -90

Knappe prestatie David!
Gefeliciteerd

Solar
20-01-2008, 02:13
5. MMA pro. Duane van Helvoirt (Pardoel Sports) VS Kuku Victor d.m.v. medische interventie ronde 1 (Team Relex) -75

What happened?

B3 lik3 M3
20-01-2008, 05:22
Jaap ook vet goed gevochten!!

Die levertrappen zaten er echt hard op!!

Heat FC
20-01-2008, 08:18
Weer een zeer geslaagde avond, volle zaal en van wat ik gehoord heb mooie partijen. Helaas heb ik slechts een enkele partij gezien, te druk met regelen en doen.

Ik liep net langs de ring toen Jaap van Vossen moest knokken, toen ik *klats* hoorde...en zag nog net Jaap zijn scheenbeen in de ribbenkast van Ritchie Vink belanden. Die zat erop ;) Ben blij dat we Jaap weer voor HEAT FC hebben weten te strikken, terwijl hij van de week nog ziek was. Respect dat hij vocht!

Duane van Helvoirt VS Kuku Victor, pfff wat een partij. Ging er goed op van beide kanten, Duane domineerde zwaar in het begin. Ground & pound, mount, takedowns, etc. Uiteindelijk belande Kuku in Duane zijn bekende triangle, maar blijkbaar werken dat soort dingen niet op Kuku. Ik denk dat hij er 3 minuten in gezeten heeft, hammerde met zijn lange armen en opende Duane met een snee onder het oog. Balen voor Duane..
Kuku heeft echt potentie om een naam te worden, met zijn bouw kan hij voor iedereen lastig worden.

Dan 2 knallers van pro partijen, Berry Bunthof die zwaar domineerde over Arno Verbraak, die zich wederom als een taaie hond heeft geweerd.

David Haagsma tegen Nills van Noord was de hoofdpartij en volgens mij ook de partij van de avond. Het kon beide kanten opgaan bij deze partij, alles heb ik gezien, reversals, mount, etc. Uiteindelijk trok David met GnP aan het langste eind. En Nills, die gaat er nog wel komen! Goede instelling en nog jong, maar absoluut potentie!

Bij deze wil ik iedereen even bedanken voor alle steun, hulp en het eindresultaat.

Toch wil ik sommige sportscholen/mensen even bedanken voor hun deel in het verhaal! En dan bedoel ik in de afgelopen weken, tot het eindresultaat van gisteren
Sportscholen waar ik graag mee samenwerk en die bij mij een goede indruk hebben achtergelaten. Iets wat ook wel eens vermeld mag worden.

Als eerste de jongens van Pardoel Sports uiteraard! Alle helpers, vechters en uiteraard de trainers Remco & Errol! Zeer jammer voor Jordy die een uur voor het gala te horen kreeg dat hij niet kon vechten, terwijl hij er zo naar toegeleefd had.

Muay Boran gym, Geronimo de Vries heeft me in de afgelopen weken erg geholpen met het zoeken van vechters etc. Terwijl ik Geronimo nog maar zeer kort ken, vind ik dat zeer attent! Iets wat gewaardeerd wordt!

VC de Groot en Topfighters, 2 sportscholen die echt te vergelijken zijn. Altijd correct, snel met antwoorden en altijd opkomen dagen, om vervolgens alles te geven in de ring!

Vos Gym, Maxim Leijdekker die altijd voor vervanging zorgt en er op stond op te komen dagen, ondanks dat er wat dingen door elkaar heen gelopen zijn.

Team Relex, ondanks de late uitvaller waar helaas niks aan te doen was, is Lex bij de beschrijving van De Groot en Rogmans te voegen! Top!

Michel Vos, tja...die is weer klaar voor een jaar :D
Altijd behulpzaam en verantwoordelijk voor mijn PR zaakjes, ofwel posters en website en flyers en..en...en... haha er is altijd wel wat te doen voor Mick, gelukkig kan ik steevast op hem rekenen!

Joop Kasteel, altijd fijn om samen te werken met Joop die ondank dat hij ziek was in de ring stond. 20 Ibuprofen erin en gaan, iets wat gewaardeerd wordt! Daarbij ving ik af en toe zijn droge humor op, blijft lachen met Joop!

Ik ben een hoop mensen/sportscholen vergeten..maar iedereen kent zijn plek! Thanks again! En tot de volgende HEAT FC!

Mr. O
20-01-2008, 08:50
Was inderdaad een topgala. O.a. super geluidsinstallatie, mooie muziekkeuze tussen de wedstrijden, leuke sfeer, leuk publiek, leuke gevechten.

Ik zag wel dat menigeen problemen had met het "afstapje" tussen het VIP-gedeelte en de ring (toch Geronimo......... :whistling:). Ook een wat oudere fotograaf ging op z'n bakkes. Als je toch es verkeerd terechtkomt :wacko:.

Waarschijnlijk door de vele afzeggingen klopte de naampresentatie via de beamer niet helemaal en volgens mij was de projectie ook niet helemaal wat het moest zijn. Aan de linker- en rechterkant vielen delen van de presentatie weg (EUCE VENTS i.p.v. DEUCE EVENTS). Maar dit alles valt in het niet als dit afgezet wordt tegen de kwaliteit van de partijen.

Ik vraag me overigens wel af waarom Geronimo zich steeds inhoudt. Tenminste, zo ziet het er uit. Hij loopt op Marc af met een bepaalde vernietigingsdrang en als hij bij Marc is, dan staat ie in dekking en wacht af. Volgens mij kan ie vééééél beter. Nog maar een keer een rematch........:thup:

En Kuku vs. Duane. Naar die partij keek ik echt uit. En het was inderdaad "de naakte waarheid" wat Lex schreef. Ik welke klem je Kuku ook legt, hij komt er altijd wel uit. Toen ie uit de klem van Duane kwam, dacht ik: "Zo, nu gaan we echt beginnen!!" Vroeg me wel de hele tijd af wat er in Kuku's mind omging. Vocht hij met in het achterhoofd de partij van UG7 of had ie dat geblokt. Jammer dat de partij niet verder kon. Wel heel netjes dat Duane zijn excuses (ondanks dat het buiten zijn schuld valt) aan het publiek aanbood. Een waar sportman.

Waar ik overigens ook naar uitkeek waren de partijen van Matthieu Lawalata en Remco van de Brink. Waarschijnlijk waren dit nou juist de partijen die uitgevallen waren.

Ricardo was overigens heel blij met z´n overwinning :thup:. Volgens mij had hij hiervoor wat partijen verloren en je zag dat de last/druk van z´n schouders afviel.

Die nieuweling partij tussen Jeffrey Lansbergen en Mutazar Omar vond ik een hele aparte partij. Kreeg Mutazar nou meerdere keren in het knie in het kruis of niet......... Apart.

De partij van Jochim vs. Gregory was ook snel afgelopen:rolleyes:.

Bij de partij van Bjorno waren de reacties vanuit het publiek wel leuk om te horen en ze waren ook wel te verwachten. Bjorno had echt een superopkomst. Een hele stoere en intimiderende opkomst. Vanuit het publiek kwam dan ook (enerzijds logisch) de opmerking: "Nu is ie eigenlijk wel verplicht om te winnen." Een beetje het Badr Hari effect. Maar het was helaas snel afgelopen.

Overigens Mike en Melvin waren ook aanwezig om het gala te bekijken. LEUK!! Mike liet overigens niet het moment voorbij gaan om Joop even in te fluisteren dat het Noord Gestoord gala binnenkort plaatsvindt. Lache!!

Al met al was het was de trip van anderhalf uur zekers waard!!! Top gedaan organisatie. Tot de volgende Heat FC. Ik ben er zeker weer bij!!

Wheelie
20-01-2008, 09:58
Ik vond het ook een topgala alleen jammer dat het zo snel afgelopen was.
Mooie partijen gezien en het publiek was top.
Ik vond het echt heel jammer dat de partij van Toine Claassens niet verliep zoals hij geplanned had, ik weet dat hij veel beter kan en hoop dat in de toekomst te zien :thup:
Kuku vs Duane keek ik ook naar uit en begon echt top voor Duane, echt heel jammer van die cut want je ging echt lekker :crying:
Berry Bunthof domineerde Arno Verbraak echt, dat had ik niet verwacht. Reps voor Berry want Arno Verbraak is een topper ;).
De partij van David Haagsma was voor mij de partij van de avond een mooie afsluiter van dit gala.

Iwan
20-01-2008, 10:13
Bij deze wil ik Wiggert en zijn organisatie even feliciteren met het fantastische gala gisteren!
Het was een eer er weer te mogen zijn en alles was tot in de puntjes geregeld.
Bedankt!!!

Khanom Thom
20-01-2008, 10:42
4. Muay Thai. Jeffrey Lansbergen opgave tegenstander, 2e ronde (Tay Gym Belgie) VS Murtazar Omar Muay Boran Gym (-85) N-klasse

Murtzar kreeg in de 1ste ronde een knie vol in zijn “kinderbijslag”, hij kon eigenlijk niet meer verder… Door zijn karakter en in overleg met de scheids en ringarst heeft hij toch doorgevochten. Mede door de pijn die hij had kon Murtazar zijn draai niet meer vinden en in de 2e ronde kreeg hij weer een knie op de zelfde plek en hebben wij de keuze gemaakt om hem niet verder te laten vechten en hebben de handdoek in de ring gegooid. Later bleek in de kleedkamer dat zijn tok niet meer het model had als voor de wedstrijd. Scheids vertelde mij nog dat wij te voorbarig waren met het gooien van de handdoek en dat de winst misschien alsnog nog Murtazar zou gaan. Wij wilden niet het risico lopen dat Murtzar alsnog door zou vechten met de kans dat hij weer in een knie in zijn trots zou krijgen.


Ik mis de uitslag van :

Moreno Kraus (Pardoel Sports) VS Michel Santing (Muay Boran Gym) -55 C-klasse

Helaas had onze Michel weer geen partij (voor de 4e keer), Moreno Kraus is ook geveld door de griepvirus.


6. MMA. Jaap "Tsuki" van Vossen WOP (VC de Groot) VS Ritchie Vink (Physical Ede) -83



Ben trots op je maatje, nu op naar je 1ste Pro partij tegen Marc Blom (Pancration) op 23 maart bij ons (Eastside Rumble)!!




Muay Boran gym, Geronimo de Vries heeft me in de afgelopen weken erg geholpen met het zoeken van vechters etc. Terwijl ik Geronimo nog maar zeer kort ken, vind ik dat zeer attent! Iets wat gewaardeerd wordt!


Kleine moeite, groot plezier ;)



Michel Vos, tja...die is weer klaar voor een jaar :D
Altijd behulpzaam en verantwoordelijk voor mijn PR zaakjes, ofwel posters en website en flyers en..en...en... haha er is altijd wel wat te doen voor Mick, gelukkig kan ik steevast op hem rekenen!


snik :eek:


Bij deze wil ik Wiggert en zijn organisatie even feliciteren met het fantastische gala gisteren!
Het was een eer er weer te mogen zijn en alles was tot in de puntjes geregeld.
Bedankt!!!

x2 (en jij ook bedankt Iwan voor het lenen van je trapkussen)

Al met al was het een mooie dag! Wiggert... je mag nu rusten, maat! :thup:

Iwan
20-01-2008, 10:55
Graag gedaan Geronimo!

Heat FC
20-01-2008, 10:59
.

Waarschijnlijk door de vele afzeggingen klopte de naampresentatie via de beamer niet helemaal en volgens mij was de projectie ook niet helemaal wat het moest zijn. Aan de linker- en rechterkant vielen delen van de presentatie weg (EUCE VENTS i.p.v. DEUCE EVENTS). Maar dit alles valt in het niet als dit afgezet wordt tegen de kwaliteit van de partijen.


Dit was helaas verkeerd gegaan met de afmetingen, een slordigheidje wat niet had mogen gebeuren. Maargoed, dat is slechts voor de volgende keer.

Ik moet toch wel zeggen dat het geluid dit maal beter was dan de vorige keer, en dat ik echt kippenvel kreeg van het intro filmpje of de ondertussen bekende trailer. Ik kan dit filmpje niet meer zien zovaak heb ik hem gezien haha..
Maar gisteren stond ik echt van wow...dat klinkt bruut!

Heat FC
20-01-2008, 11:39
Toch nog even een iemand extra toelichten, onze fotograaf Sam Walravens.

De man die een urenlange fotoshoot heeft gehouden met ons (pardoel) MMA/BJJ team, wat echt geweldige resultaten heeft opgeleverd. Zowel voor de website, de huisstijl van HEAT FC. De posters die aan de muur hingen waren gisteren dan ook erg gewild en waren sneller van de muur af dan ik dacht haha.

Zijn werk zal binnenkort online te zien zijn op onze website!

Kim
20-01-2008, 12:55
Het was net als vorig jaar weer super goed geregeld! Champagne bij binnenkomst, vette partijen, gemoedelijke Brabantse sfeer en een presentje bij het naar huis gaan...beter kan gewoon niet. En het promotiefilmpje geeft me nog steeds kippevel, echt te gek.

Kan niet wachten tot volgend jaar, dan zijn we er zeker weer bij!

FightingDutchman
21-01-2008, 09:25
Het was echt een super gala! Goed georganiseerd, mooie partijen etc. etc. TOP! We kwamen eigenlijk helemaal uit Maastricht om Jordy te zien, en bij binnenkomst zei hij dat z'n partij niet doorging, helaas, maar ondanks dat hebben we genoten van de avond! Echt top!!!!! :thup::thup:

Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!

FOCUS
21-01-2008, 11:37
:batman:mixfightreporters dont sleep

Webhebie
21-01-2008, 12:08
Waar ik overigens ook naar uitkeek waren de partijen van Matthieu Lawalata en Remco van de Brink. Waarschijnlijk waren dit nou juist de partijen die uitgevallen waren.

Remco deed inderdaad niet mee omdat hij vollop in de voorbereiding zat voor een groot internationaal A judotoernooi (wat hij trouwens gewonnen heeft) en nu in voorbereiding zit voor het Nederlands Kampioenschap judo