PDA

View Full Version : BESTE GYM VAN NL!!



gymalkmaar1
19-01-2008, 19:26
Wat is in julie optiek de beste gym van Nederland?

Probeer dit niet alleen te beoordelen aan de hand van het aantal kampioenen,maar ook op andere redenen die julie zelf hebt beste kunnen invullen!

Ben erg benieuwt wat julie in welke tak van sport de beste Gym's vinden.

Dennuz
19-01-2008, 19:34
Tja, niet geheel onpartijdig natuurlijk, maar ik vind Angelo Gym.. Sfeer is gewoon super en de trainingen worden verzorgd door in mijn optiek de beste staand en grond trainer in NL, Resp. Angelo en Roy

Evilman
19-01-2008, 19:55
moeilijk te beoordelen als je niet overal n keer geweest bent natuurlijk

The Bulldog
19-01-2008, 20:09
Ben de afgelopen tijd op verschillende gyms geweest....

en moet eerlijk zeggen dat er wel heel veel zijn met een goede sfeer en goede lessen...

Persoonlijk ervaar ik de sfeer bij Roy v/d Wal in de les ook als er prettig en leerzaam..(Angelo Gym)

Bij ons in deventer ook een goede sfeer , waar momenteel meer recreanten zijn dan wedstrijd jongens...

de gym in ede Super mooie gym , goede sfeer en kundige leraren...

zo zullen er wel veeeel meer zijn...

Briant
19-01-2008, 21:14
Beste gym zul je nooit een objectief antwoord op geven, het belangrijkste is dat je je goed voelt op de plek waar je zit. In mijn geval is dat zo (bij physical, Ede) en ik hoop dat dit voor anderen ook zo is.

paspoes
20-01-2008, 14:10
TEAM HARDCORE :thup::thup::thup:

sabby
23-01-2008, 01:08
Uhm, kunnen we 't beste aan Richelieu vragen toch? Die is volgens mij overal geweest...behalve bij Team Karatas dan. Hierbij een uitnodiging...

chief108
23-01-2008, 07:36
TEAM HARDCORE :thup::thup::thup:
vanaf zaterdag heet de gym Hardcore Gym volgens mij :whistling:
is ook vet mooi krachtcentrum bijgekomen
niet zo'n half slap fitness ding met luchtdruk apparaten en high tech metertjes
maar echte Hardcore ijzers

de organisatie die de vechter vertegenwoordigd heet wel gewoon Team Hardcore natuurlijk :p

Bobson
23-01-2008, 12:16
Dit kan gemakkelijk weer zo'n topic worden waarin iedereen zijn eigen gym noemt, zoals dat ook vaak gaat met de aloude discussie wie de beste trainer is. Ik sluit mij aan bij Briant, die zegt dat het erom gaat waar je je goed voelt. Verreweg de meesten trainen recreatief, en gaan echt geen uren reistijd voor lief nemen om de beste gym op te zoeken. Zij zoeken een groep met een goede sfeer zo dicht mogelijk bij huis. Wedstrijdmensen met serieuze ambities moeten wat gerichter zoeken, maar ook zij hebben in nederland de keuze uit vele goede scholen. Daarbij denk ik dat de kennis van de trainers belangrijker is dan hoe mooi de accommodatie is, al is dat laatste natuurlijk mooi meegenomen.