PDA

View Full Version : Galakalender?



Mr. O
20-01-2008, 10:12
Mixfigtbroeders, -zusters, -zonen en -dochters. Misschien kijk ik er overheen, maar op de mixfightsite kan ik nergens een galakalender vinden. Wat ik hiermee bedoel is een kalender waarop de aankomende gala's vermeld worden. Dus een kort maar krachtig overzicht met galanaam, -datum, -locatie, -tijd en een (evetuele) link naar het uitgebreide topic met line up e.d..

Nu is het namelijk zo dat ik de betreffende galatopics probeer op te zoeken óf de gala's in de banners tegenkom. Erg omslachtig (al zeg ik het zelf).

Door het toevoegen van zo'n galakalender (als sticky bijvoorbeeld) wordt het een stuk overzichtelijker en denk ik ook dat we een USP (unique selling point) erbij hebben waarmee we ons nog meer kunnen onderscheiden. En het effect is natuurlijk dat we hierdoor (nog) meer bezoekers krijgen. Hierdoor wordt de familie groter, wat natuurlijk bij de heren en dames adverteerders weer goed in de oren klinkt.

Wat vinden jullie ervan? Zien jullie de meerwaarde er ook van in? Lijkt het jullie ook handig? Laat het maar even weten. Thanx!!

Wheelie
20-01-2008, 10:26
We hebben een kalender waar je ook nog eens zelf evenementen toe kan voegen ;)

www.MixFight.nl - Calendar (http://www.mixfight.nl/forum/calendar.php)

Ook zie je als je naar beneden scrollt onderaan de indexpagina de upcoming events van de komende 2 weken

Natuurlijk kan deze agenda beter bij gehouden worden maar je kan dus ook zelf evenementen toevoegen aan de agenda

Mr. O
20-01-2008, 10:38
SUPER!!!! Bedankt voor de reactie.