PDA

View Full Version : Live pbp Shooto Ultimate Glory 7



mama
20-01-2008, 17:01
Na een avondje Heat FC van gisteren zijn we nu aanwezig in Amersfoort. Uiteraard heeft De Flint gewoon wireless internet dus ik zal een live Ppb gaan verzorgen.

het is al behoorlijk druk, veel bekenden, veel forumbroeders en -zusters. het belooft een top avond te worden!!

HUNTER
20-01-2008, 17:02
fuck Marieke heeft mn laptop gekraakt.... moest ff uitloggen ;)

the boxer
20-01-2008, 17:05
hahaha goed bezig Marieke!! :thup:

The Bulldog
20-01-2008, 17:05
wat???? 2 dingen zijn heilig ......

eten en de pc toch????

Marieke toch.....

De dikke nudist
20-01-2008, 17:09
Ik kan er helaas niet bij zijn.
Vrijdagavond bad chili gehad en dus een beetje naar de ruft
Dus kom maar op met die pbp :thup:.

chief108
20-01-2008, 17:10
reps for mama!!!!!

The Bulldog
20-01-2008, 17:18
wel super dat de PBP is...werk weekend dus kon weer eens niet weg...

En de line up ziet er super uit...

Dus reps voor Beide in ieder geval..

HUNTER
20-01-2008, 17:22
Ik heb Marieke de hoek maar in gestuurd... die gaat maar ff doen waar ze goed in is; foto's maken :p

we gaan zo beginnen. De Flint zit behoorlijk vol, al is het jammer dat het balkon niet toegankelijk is voor het publiek. Zal wel met die malloot te maken hebben die een bak eten de ring in gooide

HUNTER
20-01-2008, 17:23
Helaas is Joop Kasteel niet aanwezig, hij is geveld door de griep. Mocht je dit lezen, Joop; Beterschap!!!

HUNTER
20-01-2008, 17:28
Line-up:

01. Wesley Quint vs Twan van Buren SH C+ 76
02. Aram Clemens vs Nicolas Manderlier SH C+ 76
03. Arman Soufi vs Sergio Menig MT B 65
04. Kuku Victor vs Cesario di Dominico SH B 70 kg
05. Ahmed Bayrak vs Bastiaan Rejen SH A 83 kg
06. Roemer Trompert vs Zelim Felican SH A 76 kg
07. Yohan Quoniam vs Marc Duncan SH A 70 kg
08. Hans Stringer vs Marco Biswana SH A 91 kg
09. Dave Dalgliesh vs Apo Sh A 91 kg
10. Errol Zimmerman vs Orlando Brijenburg MT A
11. Oktay Karatas vs Tommy Depret SH A 76 kg

HUNTER
20-01-2008, 17:38
01. SH C+ 76 kg: Wesley Quint (tatsujin Arnhem) vs Twan van Buuren (Team Duncan)
draaitrap van buuren, volgt met takedown naar mount. Quint reversed de boel, en er wordt verder gevochte vanuit de guard. Snel weer staan, veel stoten van Quint. Mooie stotenoffensief van Buuren, quint lijkt moe. Quint neemt weer over, veel kroeghoeken, veel inzet, mooie partij tot nu toe. Van Buuren zet quint in de hoek vast en hier eindigt ronde 1

Richelieu
20-01-2008, 17:42
Ben benieuwd naar Kuku Victor...zou echt vet zijn als hij twee winstpartijen in 1 weekend draait !!!

HUNTER
20-01-2008, 17:45
ronde 2;
veel lange trappen van Buuren, Quint loopt vooruit en neemt Van buuren mee naar de grond. Vanuit de guard van Van Buuren valt het een beetje stil.
Van Buuren probeert een armbar, maar Quint houdt alles dicht. Staande vervolg, draaitrap Van buuren, wordt gevolgd door enkele harde hoeken van Quint, meteen een slugfest. Van Buuren heeft een bloedneus, partij wordt even stilgelegd. Ze gaan weer verder, zwaar offensief van Quint, die Van Buuren op de grond nog even op het gezicht raakt. Hierna is Quint helemaal los en mag Van Buuren blij zijn met de laatste bel....
Toch heeft Van Buuren meer posities gehad waardoor hij deze partij wint.
Twan van Buuren winnaar op punten.

HUNTER
20-01-2008, 17:50
02. SH C+ 76 Aram Clemens (tatsujin/ yamasaki) vs Nicolas Manderlier (Vitor Shaolin BE)
Top grappler Cemens maakt hier zijn shooto debuut. Hij gaat recht op Manderlier af en pakt meteen een clinch.Hij krijgt Manderlier moeilijk neer, en kiest voor een soort guard sprong. Hij draait door en probeert meteen een triangle. Dit mislukt en er wordt verder gevochten vanuit Aram's guard. Aram maakt weer een triangle en ditmaal zit hij wel!
Aram wint op Triangle ronde 1!!!!

HUNTER
20-01-2008, 18:03
03. MT B 65 kg: Arman Soufi (team karatas) vs Sergio menig (Van Dams)
ronde 1 is voor soufi, hij makt een aantal goede lowkicks, en uit de clinch is hij beter. Hij laat Menig weinig ruimte. Ook ronde 2 geeft dit beeld. Soufi valt meer aan en zoekt regelmatig de clinch op. Menig krijgt geen ruimte om zijn aanvallen te plaatsen

HUNTER
20-01-2008, 18:06
ronde 3; Menig gaat iets meer ruimte zoeken, hij valt iets meer aan maar toch blijft Soufi nog iets beter. de partij ontvlamt echter geen moment, de vechters hebben veel ontzag voor elkaar

HUNTER
20-01-2008, 18:09
ronde 4; er wordt weer veel geclincht. Menig zoekt nu veel meer de aanvalen het gevecht wordt veel meer open. Menig lijkt de iets betere conditie te hebben, ik denk dat de laatste ronde de beslissing gaat brengen.

HUNTER
20-01-2008, 18:10
ronde 5; beiden zijn behoorlijk moe. Menig lijkt toch weer iets fitter, maar groot is het verschil niet. Beiden gaan tot het uiterste maar ze kunnen geen grote aanvallen meer maken. De vechters zijn enorm aan elkaar gewaagd, ben benieuwd wie de jury aanwijst

Joop Kasteel
20-01-2008, 18:12
Helaas is Joop Kasteel niet aanwezig, hij is geveld door de griep. Mocht je dit lezen, Joop; Beterschap!!!Dank je! Veel succes en bedank Mama voor de keelpastilles van gister. Daardoor kon ik 't net redden. Ben erg benieuwd wat Kuku doet. Nogmaals succes, JK.

HUNTER
20-01-2008, 18:14
Sergio Menig krijgt de beslissing mee.... nogmaals erg close maar denk ik wel terecht.

HUNTER
20-01-2008, 18:23
04. SH B 70 kg: Cesario di Dominico (Tatsujin Amsterdam) - Kuku Victor (Team relex)
Victor komt met een idioot hoge sprong de ring in... meteen heeft hij het publiek mee!
poging tot shoot van Dominico, loopt op een volle stoot van Victor. Dominico naar de grond met Victor in zijn guard. Dominico werkt zich naar een hoge guard. Dominico heeft een super armbar maar Victor weigert te kloppen!! MAN!!!
Gevecht wordt weer staande voortgezet; mooie takedown Dominico, gaat naar mount, beiden volle ba stoten, wat een match!! Dominico vecht nu vanuit een hoge mount maar Victor geeft niet op!
Victor krijg enorm veel stoten!!
toch weet hij weer te ontsnappen en gaat men staande verder!
Dominico maakt een shoot maar Victor blijft staan, vee stoten naar Dominico's hoofd maar dan gaat de bel....

WAT EEN PARTIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUNTER
20-01-2008, 18:29
RONDE 2;
weer een mooie shoot van Dminico; hij komt in side control maar Victor duwt hem heel makkelijk weg!
Victor komt in Dominico's halfguard en er is een klein rustpuntje in deze partij... Victor raakt Dominico enkele malen hard op zijn hoofd, maar Dominico klemt behoorlijk goed af.
Victor zit weer behoorlijk in Dominico's ogen te prikken, erg jammer. Staande verder;
weer shoot Dominico. Guillotine poging Victor. Dominico komt echter in side conrol, en Victor krijgt een minpunt. Zag niet waarvoor want ze lagen met hun rug naar me toe

eind epartij... Dominico wint denk ik

HUNTER
20-01-2008, 18:31
okee... minpunt wordt teruggedraaid.

Hierdoor eindigt de partij in een onbeslist!! Denk ik wel terecht

HUNTER
20-01-2008, 18:37
05. SH A 83 kg: Bastiaan Rejen (Tatsujin) - Ahmed Bayrak (Team Karatas)
beiden lowkicks... dan ineens komt Bayrak met een harde rechtse hoek. Rejen zakt in elkaar en weet niet meer waar hij is!!!

Ongelooflijk!! Snelle KO zege van Bayrak!!

el bastardo
20-01-2008, 18:52
tnx voor het verslag!

HUNTER
20-01-2008, 18:57
we hebben nu een kleine pauze....

lunatic
20-01-2008, 19:01
wow niet verwacht

HUNTER
20-01-2008, 19:02
wow niet verwacht

dat het nu pauze is? Ja da's idd best snel na 5 partijen:D

HUNTER
20-01-2008, 19:03
Dank je! Veel succes en bedank Mama voor de keelpastilles van gister. Daardoor kon ik 't net redden. Ben erg benieuwd wat Kuku doet. Nogmaals succes, JK.


en wij nog extra Fishermans Friends meenemen... is ie er niet ;)

L0wK1ck
20-01-2008, 19:05
Ik ben zeer benieuwd naar de volgende (vs Zelim als ik me niet vergis), hoop van harte dat hij wint ! (Clubgenoot steunen hehe)

Bedankt trouwens voor het verslag !!! Echt supper ! :thup:

Joop Kasteel
20-01-2008, 19:07
en wij nog extra Fishermans Friends meenemen... is ie er niet ;)
Overmacht....Bedankt voor je verslag, ben ik er toch nog een beetje bij.

HUNTER
20-01-2008, 19:10
nu genoeg gespam.... we gaan weer beginnen.


MT B 95: Fritz Meijer (Team Dordrecht) - Thomas Zaleada (Team Beast of the East, POL)
Zaleada is in de eerste ronde een stuk actiever, hij makt ook de meeste aanvallen. Naarmate de eerste ronde vordert krijgt Meijer echter meer grip op de wedstrijd en gaat hij de veelal ongedekte rechterkant van Zaleada meer aanvallen. In de tweede ronde komt er een paar mooie lowkicks van de kant van meijer. De pool gaat zij stand hierdoor veranderen, want hij heeft last van de lowkicks. Meijer gaat hier nu meer op focussen.

HUNTER
20-01-2008, 19:28
ronde 3; Meijer gaat meteen weer door met aanvallen op het linkerbeen van Zaleada. Meije rheeft zelf echter ook een flinke bleoduitstorting op zijn linkerbeen. Halverwege ronde 3 gaat Zaleada voor de eerste keer door zijn linkerbeen heen. Nog geen 8 tellen. In de 4e ronde lijkt Zaleada een beetje door zijn conditie heen; Meijer kan redelijk vrij doorkomen, maar speelt het niet heel slim door veel met stoten en hoge trappen te komen ipv met lowkicks.
in de laatste gaat Zaleada vechten voor zijn laatste kans, hij slaat Meijer zijn bitje uit zijn mond, maar verder komt hij niet echt. Meijer kan redelijk wat raken op de counter, waardoor zijn toch kleine voorsprong niet echt in gevaar lijkt te komen.

Frits Meijer winnaar op punten

HUNTER
20-01-2008, 19:38
SH A -76 kg: Zelim Felican (Golden Gloves BE) - Roemer Trompert (Tatsujin)
Trompert is veruit de meest agressieve. Hij maakt enkele stoten, waarna hij via underhooks werkt naar een takedown. Hij gaat heel mooie naar een reverse triangle, die hij echter niet goed kan sluiten waardoor Felican kan ontsnappen en het gevecht kan overnemen naar een mount. Trompert ontsnapt en het gevecht gaat staande verder. Trompert gaat neer op een stoot, Felican springt Naar een ringhoek, gooit Ben Pontier bijna van de ring af (hehehehehe). gelukkig gaat alles goed maar Trompert kan gelukkig verder. Felican gaat meteen weer in de aanval, en weet Trompert naar de grond te brengen waar hij het gevecht d.m.v. ground n pound af weet te maken..... Mooie partij!!!

Zelim Felican winnaar d.m.v. RSC (GnP) ronde 1

HUNTER
20-01-2008, 19:49
08. SH A 70 kg: Yohann Quoniam (Team Quoniam FR) - Marc Duncan (Team Duncan/ Tatsujin)
Quoniam komt als een gek inlopen, maar Duncan maakt gewoon een uchi mata! Duncan komt uit in Quoniam's guard. Hier heeft Quoniam bijna een triangle en bijna een armbar, maar hij komt uit beiden. Met een omgedraaide triangle probeert Quoniam een opening te creeren maar dit mislukt en Duncan kan gaan staan! Duncan maakt nu een takedown, en vanuit Quoniam's guard probeer thij door te komen met stoten en hammerfists. Quniam probeert een upkick, die blijkbaar niet is toegestaan. Duncan gaat voor de takedown, gaat weer naar de grond, en krijgt weer een upkick. Quoniam krijgt nu een openbare waarschuwing en Duncan wordt even nagekeken door de ring arts.
Duncan wordt steeds sterker en gaat meteen weer naar de grond, waar de enorm mooie ronde 1 eindigt

The Bulldog
20-01-2008, 19:49
gaat me vip tafel....tering wat een uitslagen....

HUNTER
20-01-2008, 19:52
ronde 2 begint met een clinch, van waaruit Duncan met shoulderkicks (!!) prbeert Quoniam uit zijn concentratie te brengen. De takedown volgt, en Dunan komt keihard door met enorme stoten vanuit de guard. griezelig gewoon, zo hard.

Quoniam gaat KO en Duncan ontploft! Wat een einde!

Marc Duncan winnaar op zware KO ronde 2

HUNTER
20-01-2008, 20:00
Weeldkampioen Siyar Bahadurzada verontschuldigt zich er voor dat hij niet vecht op dit gala, maar hij heeft in de voorbereiding op zijn wereldtitel partij een flinke studie achterstand opgelopen......

Hij maakt hij bekend dat hij zich inzet voor Bayat Foundation, een instelling die geld inzamelt voor minder bedeelde kinderen in o.a. Siyar's geboorteland Afghanisatan. 'als ik zie hoe erg die kids het hebben dan kan een beetje knokken mij niet breken...' super gebaar van hem

super gebaar

HUNTER
20-01-2008, 20:07
09. SH A 91 kg: Marco Biswana (Team hardcore) - Hans Stringer (Team Superpro)
Stringer opent verrassend met een paar harde stoten. probeert een takedown die hem vanuit de guard snel naar de mount brengt. Biswana heeft hier geen enkel antwoord op, draait naar zijn buik en Stringer zet snel een rear naked choke aan.... Biswana moet kloppen. Snelle winstpartij voor stringer!!!

Hans Stringer winnaar by submission (rear naked choke) ronde 1

Solar
20-01-2008, 20:07
ronde 2 begint met een clinch, van waaruit Duncan met shoulderkicks (!!) prbeert Quoniam uit zijn concentratie te brengen. De takedown volgt, en Dunan komt keihard door met enorme stoten vanuit de guard. griezelig gewoon, zo hard.

Quoniam gaat KO en Duncan ontploft! Wat een einde!

Marc Duncan winnaar op zware KO ronde 2

Gefeliciteerd Marc!
Respect hoor :thup:

cholitzu
20-01-2008, 20:09
Goed verslag weer Hunter, thanx

HUNTER
20-01-2008, 20:16
10. SH A 91 kg: Apo (team Shaolin BE) vs Dave Dalgliesh (Tatsujin/ Fightclub)
Apo beweegt snel en veel, maar Dalgliesh is geduldig. Ndat hij Apo 1 keer goed heeft geraakt gaat deze neer en komt Dalgliesh in de side control. Dalgliesh stoot hard door en kan onderwijl naar de mount komen. Apo doet niet veel, lijkt wel een punchbag.
Schieds Marco B grijpt in, en hoewel Apo begint te schelden dat hij makkelijk door kan, verdedigde hij zich totaal niet.

Dave Dalgliesh winnaar d.m.v. RSC (GnP)ronde 1

HUNTER
20-01-2008, 20:26
11. K-1 100+: Orlando Breinburg (M&R Sporting) - Errol Zimmerman (Golden Glory)
deze partij gaat over 3x3 minuten en begint met een enorme staredown! Zimmerman begint het meest fel, Breinbrug loert meer op de counter. Halverwege ronde 1 valt het een klein beetje stil, zimmerman laat breinburg komen maar deze maakt hier bijna geen gebruik van, op een paar bodyshos na dan. Dan, uit het niets, ontploft Zimmerman en gaat Breinbrug nee rop een harde rechtse hoek!!

Errol Zimmerman winnaar op TKO ronde 1

HUNTER
20-01-2008, 20:29
Kuku Victor krijgt een enorme beker als meest attractieve vechter van de dag!

HUNTER
20-01-2008, 20:37
12. SH A 76: Oktay Karatas (Golden Glory) - Tommy Depret (Perfect Team BE)
Laatste partij van de avond! Het dak gaat er af! Depret heeft veel fans mee, maar de immer aanwezige fans van oktay winnen het qua geluit. Depret beweegt goed staand, maar toch lijkt het de kracht van Oktay te zijn die het wint.Na at slagenwisselingen gaat Depret naar de grond. Depret heeft een guillotine die lijkt te zitten, maar na enkele benaderde momenten weet Oktay toch te onsnappen

HUNTER
20-01-2008, 20:37
ik kan hier bijna niet meer typen, de hele zaal ligt zowat in de ring, mijn laptop begeeft het bijna....

HUNTER
20-01-2008, 20:39
ronde 1 eindigt met depret onder en Oktay in diens guard... Oktay probeert wel te stoten maar Depret verdedigt goed. Voor hem is het te hopen dat hij zich niet helemaal heeft leeg getrokken in de guillotine hoke poging.

HUNTER
20-01-2008, 20:41
ronde 2; depret lijkt leeg, maar ook oktay is conditioneel niet super meer. Oktay krijgt enorme klappen maar blijft staan, heeft totaal geen dekking meer

lunatic
20-01-2008, 20:43
spannend...

HUNTER
20-01-2008, 20:44
Depret maakt een takedown, oktay countert met een guillotine maar deze zit niet en ze gaan staand verder. Oktay krijgt weer klappen en Depret maakt weer een takedown. In Depret's guard gaan ze verder. het is weer een zooitje, ik zie weinig door alle mensen rond de ring.
Depret maakt een armbar maar oktay slamt zich er uit, depret gaat naar een side control, beiden liggen voor dood op de grond. Depret heeft de beste papieren lijkt het, maar een derde ronde gaan ze beiden conditioneel niet redden ben ik bang!!

HUNTER
20-01-2008, 20:48
ronde 3; na wat slappe stoten van beiden maakt depret weer een takedown. ze komen uit in oktays guard, hier probeert depret er nog een beetje kracht uit te halen voor een gnp offensief. Dit lukt aardig want oktay verdedigt nauwelijks meer

HUNTER
20-01-2008, 20:50
ook depret komt niet verder maar hij blijft nog het meest actief. Oktay ontploft ineens, en komt omhoog waarbij hij trapt naar de op de grond ligende depret. deze gaat neer, de scheids breakt.... zaal op zijn kop

HUNTER
20-01-2008, 20:50
oktay krijgt een minpunt voor trappen naar het hoofd tijdens het grondgevecht

HUNTER
20-01-2008, 20:52
oktay gaat nu staand vol in de aanval, maakt een clinch en depet wil een takedown maken maar belandt aan de onderkant. Depret klemt af, en oktay heef tniet de kracht om verder te ontsnappen. Toch weet oktay 1 hand vrij te maken en plaatst enkele harde stoten

HUNTER
20-01-2008, 20:53
de ronde eindigt in deprets guard en depret weet dat hij gewonnen heeft. Respect voor beide vechters, wat een partij zeg!!!!!

HUNTER
20-01-2008, 20:54
man!! een kwartier lang bikkelen, fans van beide kanten, enorme herrie, dit is echt super vechtsport!!!!

HUNTER
20-01-2008, 20:54
Tommy depret winnaar op punten

HUNTER
20-01-2008, 20:56
dat was m weer!!!!!

Solar
20-01-2008, 20:58
dat was m weer!!!!!
Goed werk Hunter!
Thanks.

chief108
20-01-2008, 20:59
thnx!!!

ben bang dat ik me VIP tafel wel vergeten kan, maar ja...

zal ff flink uitpakken met de reps voor je
da's wel verdiend iig!!! :thup:

De dikke nudist
20-01-2008, 21:00
Hunter = een baas

The Bulldog
20-01-2008, 21:16
Doeg VIP tafel maar werelds om zo lekker mee te lezen...vooral de laatste partij HUNTER...super...

Vale Tudo
20-01-2008, 21:26
heel erg bedankt hunter!!

ChimiChero
20-01-2008, 21:35
Bedankt !!

Mickey
20-01-2008, 22:11
Zo dan! Net weer thuis! Wat een top gala was dat zeg!
Het was een supervechtsport weekend met gister HeatFC en vandaag UG!

Kuku stond op beide galas en tering wat heeft die gast lak aan alles zeg.
Bijzonder onorthodoxe stijl en die grote bokaal was dan ook zeker verdiend.

Partijen waren stuk voor stuk weer bijzonder intensief, maar die finisher van Marc Duncan was ongekend. Ik vond het in de PBP niet helemaal goed overkomen dus ik wil dit er toch even uitlichten: Marc kreeg 2x een trap vanuit de guard en hij had er last van. Deze techniek was volgens mij niet geoorloofd en Marc zag er gefrustreerd uit.

Deze frustratie kwam er tijdens zijn GnP actie vanuit de guard van zijn tegenstander ineens allemaal uit want die klappen zaten er echt SNOEI SNOEI HARD op. Zn tegenstander wist dan tijdens de prijsuitreiking van voren nog steeds niet hoe ie het van achter had. Hij was echt zwaar de weg kwijt. Voor mij naast de hoofdpartij de beste partij van de avond.

TheSkindo
20-01-2008, 22:18
Err sorry hoor maar upkicks mogen toch bij Pro-Shooto??

Jeru
20-01-2008, 22:19
Was zeker een geslaagde avond! Wel wat kort, maar dan ben je tenmiste lekker snel thuis ;)
Wat een bikkels die laatste partij zeg! Helemaal leeg na de eerste ronde, maar toch nog 2 ronden door knallen. Leuk ook dat DePret zo'n fanatieke schare mee had genomen. Die jongen kan zeker een lekker potje knokken.

HUNTER
20-01-2008, 22:26
Zo wij zijn ook weer thuis..... mn laptop is niet helemaal heel meer, er ging gewoon iemand op mn toetsenbord staan na de laatste partij :twak: Maar wat een avond!

Ook niet veel partijen (12, ook hier had het meer gekund), maar wat een knallers! Voor mij was Marc Duncan ook de vechter van de avond. Man wat waren die stoten HARD!! Oktay en Tommy op hen tandvlees drie rondes door, diep respect voor beiden!!! Ik weet hoe je conditie in de ring een heel moeilijk iets is, en dan zo'n partij maken, echt super. De BJJ vechters Hans Stringer en Aram beiden zeer solide winnen op triangle... ook top om te zien

Ik zou de volgende keer ook graag Kuku Victor tegen Bogdan Christea willen zien... Twee gasten die er 300% voor gaan, beiden niet te submitten en volle bak spectakel....

mama
20-01-2008, 22:26
wat???? 2 dingen zijn heilig ......

eten en de pc toch????

Marieke toch.....

haha ik ben toch ook heilig?
;)

HUNTER
20-01-2008, 22:31
ow ja.... ik vond de ring girls dit maal vrij matig. Ik mis die dame met de sterretjes tattoo nu al :(

sabby
20-01-2008, 22:35
de ronde eindigt in deprets guard en depret weet dat hij gewonnen heeft. Respect voor beide vechters, wat een partij zeg!!!!!

Als Oktay niet die puntaftrek had gekregen, dan had hij toch eigenlijk gewonnen???? :rolleyes: Plus dat erbij komt, dat die Dupret een stoot gaf nadat de de scheids stop zei. Mocht ie ook wel een minpunt voor krijgen :mad:
Ach, ik hou me maar bij mn leest, het zal allemaal wel.

Ik gaat lekker slapen, was weer een top-avond Martijn. :thup:
Oktay is ok olé olé .....

HUNTER
20-01-2008, 22:38
Als Oktay niet die puntaftrek had gekregen, dan had hij toch eigenlijk gewonnen???? :rolleyes: ....

denk dat het een draw was geworden.... misschien een heel nipte zege voor oktay. maar dan ook heel nipt

Khanom Thom
20-01-2008, 22:45
Dank voor het verslag, kl*te dat ik niet bij kon zijn... :(
Ik heb alleen één negatieve opmerking.....: Verdomme, daar gaat mijn tafel....

;)

lopez86
20-01-2008, 22:50
Zo wij zijn ook weer thuis..... mn laptop is niet helemaal heel meer, er ging gewoon iemand op mn toetsenbord staan na de laatste partij :twak: Maar wat een avond!

Ook niet veel partijen (12, ook hier had het meer gekund), maar wat een knallers! Voor mij was Marc Duncan ook de vechter van de avond. Man wat waren die stoten HARD!! Oktay en Tommy op hen tandvlees drie rondes door, diep respect voor beiden!!! Ik weet hoe je conditie in de ring een heel moeilijk iets is, en dan zo'n partij maken, echt super. De BJJ vechters Hans Stringer en Aram beiden zeer solide winnen op triangle... ook top om te zien

Ik zou de volgende keer ook graag Kuku Victor tegen Bogdan Christea willen zien... Twee gasten die er 300% voor gaan, beiden niet te submitten en volle bak spectakel....

Ik hoop niet dat ik dat was die op je laptop ging staan :whistling:
Het was jammer dat er uiteindelijk toch wat partijen afvielen en tegenstanders niet kwamen opdagen, ik ben dan ook benieuwd wie uiteindelijk de vip tafel wint want er is een hoop verschoven tussen partijen en tegenstanders.
Die gnp klappen van Marc deden zowat al pijn als je er naar keek, man wat zaten die er gloeiend hard op!
En die partij tussen Oktay en Tommy, wat een oorlog!
De Flint barstte zowat uit mekaar zo intens leefde het publiek mee!
Jammer dat Oktay een punt aftrek kreeg, was niet helemaal terecht maar wel slim van Tommy en dat hoort ook bij het spel.
Maar deze partij kende eigelijk geen verliezers gezien de fightingspirit van beide vechters, het publiek kreeg hier waar voor zijn geld!
En dan is Kuku er ook nog, de elastieken man! Wat een stijl heeft die gast heerlijk om naar te kijken!
Het was weer een topavond!

HUNTER
20-01-2008, 23:05
nee volgens mij was jij het niet.... maar goed, er stonden opeens 10 man op die tafel, aan de andere kant hadden we een vechtpartij dus ik keek eerst even of Marieke er niet toevallig bij stond. En toen stond er iemand bovenop mijn laptop.... morgen even wegbrengen en kijken of de verzekering het dekt

lopez86
20-01-2008, 23:08
Ik hoop het voor je, jmmr dat er toch altijd een hoop gare lui ertussen zitten.
Die vechtpartij sloeg nergens op :twak:

mama
20-01-2008, 23:10
Naja ik moet zeggen dat ik daar in de hoek ook niet echt prettig stond. Ze sprongen af en toe in mijn nek.
Leuk zo'n fanatieke aanhang alleen jammer dat ze niet echt rekening houden met de mensen erom heen.

Boem Boem
20-01-2008, 23:35
Top Hunter...ben ik weer op de hoogte!

osu

Chris

micha
21-01-2008, 06:55
ja de sterretjes heb ik ook gemist

nicolas the red
21-01-2008, 08:39
maakt niet uit of die puntenaftrek voor oktay terecht was, zelfs zonder die aftrek had tommy gewonnen. z'n strikes raakten veel meer doel. die van oktay waren wel verschrikkelijk hard en wild maar zaten er zelden echt op. en hans stringer heeft op rear naked choke gewonnen btw, niet op triangle. ;)

Wheelie
21-01-2008, 08:58
Ik was erg onder de indruk van Tommy Depret, echt top.
Hij en Oktay maakten er een geweldig gevecht van, super sfeer alleen jammer dat de aanhang van Oktay het altijd nodig vind om voor iedereen te gaan staan precies voor de ring.

Tsuki
21-01-2008, 09:32
Tommy vs Oktay was echt spectaculair zeg ....................

Ook leuk dat Tmmy ook aardig wat fans had meegenomen. Stond er nog met een paar te praten , echt NIET te verstaan maar wel vriendelijk ( hahaha hoop ik dan maar) ...............

nicolas the red
21-01-2008, 09:58
is het nu zo moeilijk om antwerps te verstaan? wij verstaan jullie idiote dialecten wel (fries iemand?). moet je eens westvlaams proberen.

Christophe
21-01-2008, 09:59
Super verslag van een super avond!!! Super goed gevochten van BJJ-monster Aram Clemens, lekker technisch en gecontroleerd! Zu zitsu, zu zitsu, zu zitsu!!! :thup:

Hans Stringer heeft ook erg mooi gewonnen, altijd leuk om mensen dat te zien doen waar ze goed in zijn! En Marc Duncan's partij ... aaaauw. Was ik blij dat ik om 15u aan de Flint stond en daardoor op de eerste rij zat om te zien hoe snoei en snoeihard die GnP aankwam. :d

Ik kijk al uit naar Marieke's foto's!

PS: Erg jammer dat er gevochten werd na de laatste partij. Hoe graag ik de gevechten in de ring zie, even vervelend vind ik de gevechten naast de ring. Ik heb dan altijd zin om te zeggen dat de vechtersbazen even een bitje aan mogen doen en in de ring mogen kruipen voor een "Bad Blood" match ... daar blijf ik nog wel even voor zitten. Ik vrees alleen dat ze daar de ballen niet voor hebben!

Wim
21-01-2008, 13:01
Proficiat Aram, Zelim,Tommy, Marc en Hans!

(De rest ook natuurlijk :))

tap-out
21-01-2008, 19:42
jammer van roemer, hij leek zichzelf niet...
but, he will be back....

jammer van oktay...puntaftrek
ik hoop Tommy Depret vaker te zien op UG evenementen, ik was erg onder de indruk van zijn kunnen. hopelijk komt er snel een rematch.

oh ja en aan Aram. PROPS , goed gedaan!

hmm misschien moet ik ook maar hard gaan trainen en shooto C+ wedstrijden proberen ipv wedstrijden "bankzitten".
:-) haha

Ben
21-01-2008, 20:07
wij waren er voor marc duncan wat een partij zeg... een goede tegenstander die in de 1e ronde van de ene techniek naar de andere ging... Marc had op alles een antwoord!
Die Fransman maakte maar 1 fout:hij gaf Marc een hak op zijn gezicht...waardoor Marc boos werd en de partij via GNP afmaakte!

Poeeeh wat een stoten!! Jongen zal vandaag wel hoofdpijn hebben, verder een mooi en een goed gala, goed matchmaking, hebben genoten. Klasse Martijn!
en cristhope ga met je mee op vakantie amigo.

De dikke nudist
21-01-2008, 21:06
jammer van roemer, hij leek zichzelf niet...
but, he will be back....

jammer van oktay...puntaftrek
ik hoop Tommy Depret vaker te zien op UG evenementen, ik was erg onder de indruk van zijn kunnen. hopelijk komt er snel een rematch.

oh ja en aan Aram. PROPS , goed gedaan!

hmm misschien moet ik ook maar hard gaan trainen en shooto C+ wedstrijden proberen ipv wedstrijden "bankzitten".
:-) haha
Jammer idd. van Roemer.
Maar alles komt weer goed met de chef.
Want je weet toch...

En zeg maar tegen BeachBoy dat ie een baas is.:pimp:

anonymous001
21-01-2008, 21:19
is het nu zo moeilijk om antwerps te verstaan? wij verstaan jullie idiote dialecten wel (fries iemand?). moet je eens westvlaams proberen.

min moaten min moaten
Ik zie under hirne
wik zoek doen zonder hidder
min moaten min moaten
'k moete mie soms wirn
voe nie sentimenteel te doen

chief108
22-01-2008, 07:51
ehhhhh... :confused:

okee....

nog een biertje? :beerchug: