PDA

View Full Version : Battle of the South part 6



el bastardo
20-01-2008, 20:41
http://www.loehoyer.com/site-images/batte2008-g.jpg

el bastardo
12-04-2008, 14:05
Zometeen es ff kijken hoe mn trainingsmaatjes het er vanaf brengen. Is trouwens al veel veranderd in de line up.

ben046
12-04-2008, 14:16
ziet er weer super uit!

chief108
12-04-2008, 14:17
gaan er ook nog MF reporters naartoe of maak jij een verslagje voor ons?

ben046
12-04-2008, 14:18
Zijn super veel mma partijen! Zou wel wat voor mixfight zijn om hier een fotoverslag van te maken

el bastardo
12-04-2008, 14:19
Ik neem mijn playmobile camera mee. Vecht jij niet ook Ben?

ben046
12-04-2008, 14:22
haha, ja als mijn tegenstander dit jaar komt :)

chief108
12-04-2008, 14:44
Zijn super veel mma partijen! Zou wel wat voor mixfight zijn om hier een fotoverslag van te maken
zie niets in de reporters agenda staan, dus we zullen het moeten doen het de playmobile kiekjes van Little Bastard...

voor het geval je tegenstander wel komt opdagen:
succes Ben!!!

en zoals Ome Jan het zou zeggen:
:osu: :neversurrender:

the boxer
13-04-2008, 01:20
iemand al uitslagen hiervan??

el bastardo
13-04-2008, 01:35
Ben nu te gaar. Zal morgen wat posten. Was weer een zeer geslaagd gala!

the boxer
13-04-2008, 01:44
Ben nu te gaar. Zal morgen wat posten. Was weer een zeer geslaagd gala!

te veel gezopen sportman??

:beerchug:

el bastardo
13-04-2008, 11:41
Ik toch niet :whistling:

the boxer
13-04-2008, 12:06
hahaha!!! goed bezig!!

laat die uitslagen nu maar komen!!

renamer
13-04-2008, 13:00
Was zeker wel geslaagt.. mooi opgezet.. wel jammer dat alles behalve bier op was.. en beneden was er nog wel frisdrank maar daar mochten we niet naar binnen..

Sja de uitslagen.. dat waren er nogal wat.. dat zal ik maar ff aan iemand anders over laten om die te posten

Buideldier Hans
13-04-2008, 13:33
El Bora, vergeet je niet te vermelden dat het e.e.a. aangeboden werd door..... Woef en Miauw!

F@dur
13-04-2008, 13:42
Jah,en nu de langverwachte uitslagen iemand.....

MMARuud
13-04-2008, 14:12
Uitslagen staan op fighttalk.nl

el bastardo
13-04-2008, 14:30
Winnaars zijn vet gedrukt.

1. Piet Vos - Juliano Whestiner Cadet B-klasse Boksen. (opgave)
Piet Vos was een kop groter, maar had weinig in te brengen tegen Juliano

2. Imram Elghadoui - Junos Gügtumur N-klasse Thai boksen
Imram wint op punten

3. Ben Boekee - Rob van de Poel C-klasse MMA
Ben domineerde vanaf de bel. Was al snel over in ronde 1. Kon niet zien of ie nu op armklem of guillotine choke won. Camera viel uit... Misschien dat ben het zelf kan aangeven.

4. Maritzarda Hersisia - Joyce Talhouwers K-1 B-klasse
Maritzarda wint op punten. Leek snel te gaan. In eerste ronde ging Joyce al een keer neer. Herpakte zich goed maar verloor toch op punten.

5. Mitchell Kalitsz - Jonas van Hilven N-klasse Thai boksen
Mitchell door snelle TKO in 1e ronde.

6. Aico Bliek - Kevin Goodliff C-klasse MMA
Kevin op punten. Partij kon beide kanten op. Kevin was op de grond veel beter, Aico staand.

7. Bas Pelikaan - Wesley C-klasse MMA
De man zonder achternaam kreeg de partij in zijn schoot geworpen omdat Bas hem een flink salvo klappen op zijn hoofd gaf tijdens het grondgevecht. (hetgeen niet is toegestaan) Bas werd dus gediskwalificeerd.

8. Nick Gerritsen - Melvin Wassing C-klasse Thai boksen
Nick op punten, hetgeen zeer discutabel was. Zo vond ook zijn tegenstander die na de uitslag de ring uitstormde en zijn beker niet in ontvangst wilde nemen. Nick had in de 1e ronde al een down gekregen en had dit ook in mijn ogen niet meer ingehaald.

9. Kenneth Merling - Ebu Kose C-klasse MMA
Kenneth op armklem. Partij gemist wegens sanitaire stop. :pimp:

10. Nadjim Dada - Athakhan Balci C-klasse Thai
Nadjim door opgave in 3e ronde. Goeie vechter!

11. Achmed Aboudarr - Michael Braeken C-klasse MMA
Michael op choke (kon het niet heel goed zien, want het beeld lag er weer uit helaas)

el bastardo
13-04-2008, 14:30
rest komt straks nog. Mot nu ff weg ...:boos:

niels
13-04-2008, 14:36
is staat ook een verslag op fighttalk
fighttalk.nl View topic - Verslag: The Battle of the South 2008 (http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40331)

renamer
13-04-2008, 14:39
een klein minpuntje vind ik wel dat ze zelf mma regels aan het verzinnen zijn gegaan.. ik ben geen voorstander van de shooto regels maar zelf maar regels gaan verzinnen vind ik slecht voor de sport.. hoe kunnen we dan ooit de sport verkopen aan de buitenwereld?
"ja we hebben goede regels die 100% verschillen per bond maar er zijn ook gala's waar ze hun eigen regels promoten.."
wat maakt het dan mma en geen freefight???

m12
13-04-2008, 15:06
el bastardo van dat ik de beker niet in ontvangst wilde nemen was zeker mijn fout en heb mijn excuses aangeboden. maar ik vond de jury zowiezo erg partijdig gister hoor.gaf hem 8 tellen en kwam vaak goed door mja .
ush

el bastardo
13-04-2008, 17:05
el bastardo van dat ik de beker niet in ontvangst wilde nemen was zeker mijn fout en heb mijn excuses aangeboden. maar ik vond de jury zowiezo erg partijdig gister hoor.gaf hem 8 tellen en kwam vaak goed door mja .
ush
Ik had m ook al voor jou geteld. Anyway, goeie partij!

el bastardo
13-04-2008, 17:55
12. Kevin Court - Rutger Ploum C-klasse Thai boksen
In ronde 1 gaat Rutger neer na een harde stoot. Vervolgens greipt de ringarts in, omdat Rutger een wond heeft aan zijn scheenbeen. Kevin wint op medische interventie.

13. Abdelmajid Douda - Reduan Bougazza C-klasse thai boksen
Abdelmajid beperkt zich gedurende het gehele gevecht bijna alleen maar tot verdedigen. Af en toe een counter, maar meer komt er niet uit. Terechte winnaar op punten Reduan Bougazza.

14. Bob Ruijg - Fatih Dogan B-klasse MMA
Snelle takedown van Fatih, die Bob snel mount. GNP --> scheids stopt de partij. Fatih wint na GNP

15. Sven Scharley - Danny Hoyer A-klasse MMA
Nadat de tegenstander van Danny om de Nederlandse titel met buikgriep had ziekgemeld, werd Sven Scharley bereid gevonden om in te vallen. Hij heeft echter geen schijn van kans tegen Danny die de partij vanaf het begin domineert. Al snel zit Danny in fullmount en begint een regen van stoten. Na een tijdje kijkt hij verwonderd naar de scheids, met een blik van "zou je niet eens ingrijpen"? Dit doet de scheids 10 sec later dan ook. Snelle overwinning op GNP voor Danny. Trainingskamp in Thailand heeft zijn vruchten afgeworpen ;).
Hij krijgt zijn beker uit handen van Warren Stevelmans. Warren krijgt op zijn beurt weer een poster aangeboden door Hoyer's Gym. Warren maakt verder bekend dat hij in de ArenA tegen Drogo zal vechten. (top partij)

16. Cocovic - Gevork Khatchikian A-klasse boksen
Na al dit geweld is voor mij een bokspartij redelijk saai om te kijken. Ik mis dan ook zowat de gehele partij, maar krijg nog wel mee dat Khatchikian op punten wint.

17. Jolanda de Jong - Laila Potalivo C-klasse Thai boksen
Begin gaat redelijk gelijk op, maar Jolanda scoort duidelijk de meeste punten. Hetgeen zich ook uit in de uitslag. Jolanda op punten.

18. Alic Suad - Moreno Jansen C-klasse thai boxen
De beste staredown van de avond. Alic pakt Moreno bij zijn hoofd en kijkt hem dreigend aan. Spetterende partij met mooie slagenwisselingen. Beide heren zijn goed aan elkaar gewaagd en het publiek staat er al snel achter. Uiteindelijk trekt Moreno aan het langste eind en wint op punten. Voor mij een van de betere partijen van de avond.

19. Otmar Diagne - Benito Caupain Nederlandse titel WFCA
Otmar maakt gedurende de partij de meeste punten en komt een aantal keer goed door waardoor Benito het moeilijk heeft. In de 3e ronde gaat Benito 3x naar de grond, waarna de partij over is. Nieuwe Ned. Kamp. Otmar Diagne.

20. Eddie ter Veen - Dave Dormans B-klasse MMA
Verwachte veel van deze partij, vooral omdat ik Dave wekelijks zie trainen en weet wat hij kan. Het gaat al snel naar de grond waar Eddie in side mount weet te komen. Dave weet hieruit te komen en gaat staand verder. hier raakt hij Eddie hard met een stoot. Vervolgens gaat het weer naar de grond. Eddie komt in guard en wat er dan gebeurd weet ik nog steeds niet. Opeens is de partij over... Dave zou hebben afgeklopt. Winnaar by ??? Eddie ter Veen.

21. Cliffe Bringmans - Antoinne Gravenstein B-klasse Thai boksen
Cliffe is vanaf het begin de meest agressieve vechter. Raakt Antoinne de nodige keren. Deze moet in de 2e ronde opgeven.

22. Jos Horsch - Ilias ben Hamza B-klasse Thai boksen
Redelijk gelijk opgaand gevecht. Beide scoren hun punten. Jos wint uiteindelijk op punten.

23. Jochim Rijmen - John de Wilde A-klasse MMA
Damn, wat is Jochim een reus! Wel een atleet die John de nodige keren goed weet te raken. Tegen het eind van de 1e ronde heeft Jochim John gemount en John kan alleen nog maar verdedigen. Hij heeft geluk dat de bel klinkt. In de 2e ronde hetzelfde gezicht. John heeft weinig in te brengen en zijn stoten missen richting. Dan vindt de scheids het genoeg. TKO overwinning voor Jochim Rijmen.

24. Sonja Mirabelli - Maria Verheijen A-klasse K-1
Maria laat er weinig twijfel over bestaan dat ze deze partij naar zich toe wil trekken. Scoor met harde low kicks en de nodige stoten. Respect voor het incasseringsvermogen van Sonja. Verder kreeg ik niet al te veel mee van deze partij, omdat ik me nogal zat te ergeren aan het gekreis van een aantal kippen achten me. Mn oren piepen nog! Maria wint duidelijk op punten.

Jetli
13-04-2008, 19:42
Hey bastard,

Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldeed :S:S maar ja ik zal het je wel op de training laten voelen... volgende keer zal ik aan je verwachtingen voldoen man.

you win some, you loose some... helaas :(

el bastardo
13-04-2008, 19:47
Wat gebeurde er nu Dave? Heb je geklopt? Ik zal mn naam als human punching bag wel weer eer aan doen dan vd week :)

Ronald
13-04-2008, 20:09
Bedankt voor de uitslagen Bastardo :)

Jetli
13-04-2008, 20:11
ja je kunt het wel zien als een tap ja maar op de training moeten we harder tappen hahahaha.

chief108
13-04-2008, 20:16
thnx Little bastard