PDA

View Full Version : Geld voor Goed Doel (voor kinderen in Afghanistan)



the killer
21-01-2008, 00:17
Beste mensen,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die vandaag mee hielp met het goede doel. Om precies te zijn is alles bijelkaar 1041,79.- (duizend eenenveertig en negen en zeventig cent) geworden. Dit geld gaat naar kinderen tussen de 3 - 5 jaar die in Afghanistan met blote voeten op sneeuw lopen. Geen kleren, geen eten. in een woord: Hartverscheurend!

Mesnen die nog niet geholpen hebben, maar graag willen helpen, verwijs ik jullie naar Bayat Foundation..Helping to Rebuild Afghanistan (http://bayatfoundation.org/press/main.php)
Hier kunnen jullie je donaties doen. Voor vragen en/of duidelijkheid over deze organisatie, kun je me altijd storen! [email protected]

Ik wil ook Martijn de Jong en Ron Nyqvist bedanken dat ze me de gelegenheid hebben gegeven, tijdens het spectakel evenement Ultimate Glory, om mensen om hulp te vragen voor die kinderen.

HUNTER
21-01-2008, 00:22
Ik was echt impressed Siyar!!

helaas heb ik geen collectebus gezien, maar dat ga ik wel ff goedmaken van de week! Echt een super initaitief!!!

micha
21-01-2008, 06:21
heel mooi

Wheelie
21-01-2008, 08:51
Ik was echt impressed Siyar!!

helaas heb ik geen collectebus gezien, maar dat ga ik wel ff goedmaken van de week! Echt een super initaitief!!!

Absoluut een goed initiatief, je bent echt een top gozer Siyar.

Lex
21-01-2008, 09:38
Jouw hart zit gewoon op de goede plaats.
Je bent echt een lieve gozer
Als iedereen zo zou denken als jij, zo de wereld een betere plaats zijn.

wrestler_nl
21-01-2008, 09:47
Heel mooi!!