PDA

View Full Version : Bj Penn VS Joe Stevenson Video (spoiler)



niels
21-01-2008, 15:52
Het was even zoeken...

Video UFC 80 Rapid Fire Part (7 9) - wwe, ufc, 80, rapid, Liaudin - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/ufc+80+penn/video/x4473q_ufc-80-rapid-fire-part-7-9_extreme)

niels
21-01-2008, 15:55
Ik vond BJ Penn trouwens heel erg goed knokken, echt gedomineerd!

Tony
21-01-2008, 15:57
Ik dacht dat óf Stevenson hem een lesje zou leren... of ultieme dominatie de andere kant op... jeps, Go BJ.

Als die kerel eens een continu trainingsregime aanmat.. en daar te allen tijde mee doorging.. dan kon niemand hem verslaan.

joost
21-01-2008, 16:04
mooi gedaan van bj penn!! hij is helemaal gebroken aan het eind :D
joe leek wel veel last te hebben van die snee.. lijkt me ook echt kut! hele tijd dat bloed in je ogen enz!!

maar anyway mooie pot

fedor
21-01-2008, 16:36
Wat ik niet snap is...Sherk is toch positief bevonden aan doping...? Waarom zet de UFC 'm dan in de broadcast booth...?
dat lijkt me toch niet echt een sterke boodschap van de UFC richting andere vechters die zich hieraan schuldig maken..? (of is er Sherk vrijgesproken ofzo..)
Zou wat zijn zeg..Tour de France waarschijnlijke winnaar wordt betrapt op doping en zit bij de volgende rit in de studio van de NOS commentaar te geven...wat een giller..

niels
21-01-2008, 20:09
mooi gedaan van bj penn!! hij is helemaal gebroken aan het eind :D
joe leek wel veel last te hebben van die snee.. lijkt me ook echt kut! hele tijd dat bloed in je ogen enz!!

maar anyway mooie pot

Ja aan het eind moet hij zelfs op de scheidsrechter uitrusten :D

ashi76
21-01-2008, 21:33
Ik vond het er zelfs een beetje gay uitzien.
Dat gehang op iedereen..:hugegrin:

Spike_tm
22-01-2008, 12:45
Wat een bloederig geheel. Lijkt me toch niet echt lekker als je in zo'n bloedbad aan het rollebollen bent. Maargoed, netjes afgemaakt. Ik had idd het idee dat Stevenson geen hol meer zag want waar hij in de eerste ronde aardige defense had op de grond draaide hij nu vol in die choke.