PDA

View Full Version : UFC 85: Sean Sherk vs. BJ Penn!!



wrestler_nl
21-01-2008, 18:25
With a sensational win over Joe Stevenson at UFC 80: “Rapid Fire” this weekend to capture the vacant lightweight title, BJ Penn (12-4-1) punched his ticket to meet up with former divsion champion, Sean Sherk (32-2-1), most likely at UFC 85 on May 24 in Las Vegas, Nevada.
UFC President Dana White confirmed the obvious match up during the post event press conference.
Sherk was sitting alongside announcers Joe Rogan and Mike Goldberg during the main event this weekend in Newcastle, England. He became visibly agitated when after the fight Penn informed him and the crowd that he was a “dead man.”
In fact, Sherk entered the Octagon to get some camera time and was met with a chorus of boos and the chant of “steroids.”
That’s because Sherk was recently stripped of his belt after the California State Athletic Commission (CSAC) detected elevated levels on Nandrolone (an illegal steroid) in his system following his win over Hermes Franca at UFC 73: “Stacked” in July.
He now has the first chance to dethrone the charismatic and super talented Hawaiian champion.
Penn looked in spectacular form against Stevenson and displayed impressive skills in all facets of the game. Clearly, he is the more well-rounded fighter.
Sherk, on the other hand, is incredibly strong, can fight for days, and has proven that if he can get the takedowns that he can control a fight.

:thup::thup:

leobos
21-01-2008, 18:31
ik denk sherk op dec..die vent is een conditiebeest!

Jochem
21-01-2008, 18:41
Penn op Sub. Als het een 5-ronder wordt, gaat Penn het wel heel moeilijk krijgen.

anonymous001
21-01-2008, 18:58
Deze is in ieder geval een stuk lastiger te voorspellen dan die van afgelopen weekend...

Ik denk toch Sherk, die wil laten zien hoe sterk die zonder pilletjes nog is...

fedor
21-01-2008, 19:03
Dat doping geintje heeft 'm geen goed gedaan..werd zwaaaaar uitgejouwd daar in Newcastle...
Snap niet dat de UFC 'm in de broadcast booth heeft gezet...onbegrijpelijke move van de UFC...wordt je gepakt op doping..ga je toch gewoon commentaar geven tijdens de ppv...

Ik hoop op BJ maar vrees dat Sherk bovenop 'm gaat liggen en 25 minuten lang gaat kroelen met 'm...

Tony
21-01-2008, 19:08
Ik gun het deze keer BJ zo ontzettend erg he..
Ik weet bijna zeker dat BJ zich deze match zó zwaar aan gaat rekenen dat hij echt, maar dan ook ÉCHT alles gaat geven wat ie heeft.

Ik zeg.. BJ op zeer indrukwekkende wijze submission..

fedor
21-01-2008, 20:28
x2...het is echt zo'n do or die gevecht voor BJ..alstie wint zal 'ie door blijven gaan met wattie nu aan het doen is..verliest 'ie kansloos heb je kans dat BJ in een groot zwart gat valt...

123trisweat
21-01-2008, 21:25
een beetje offtopic:

Hoe kan een Joe Stevenson ong. 36 partijen hebben gedraaid en BJ Penn zo'n 20 partijen en toch was Penn zwaar favoriet?

Obv wat verdiende Joe Stevenson dan de title shoot?
Zijn er geen andere vechters die rond de 20 partijen hebben gevochten ?
hoe/door wie wordt een wedstrijd eigenlijk bepaald?
s. sherk heeft ook dik 30 partijen gewonnensorry ben nog steeds een toerist in het land van MMA:lol:

Ralph
21-01-2008, 21:39
Ook raar dat Kenny Florian ineens out of the picture is, terwijl die het de laatste tijd erg goed deed.

Tony
21-01-2008, 21:58
x2...het is echt zo'n do or die gevecht voor BJ..alstie wint zal 'ie door blijven gaan met wattie nu aan het doen is..verliest 'ie kansloos heb je kans dat BJ in een groot zwart gat valt...

Ik heb zelfs zo'n vermoeden dat BJ het wel goed vind als ie deze partij wint.. dat ie juist weer inkakt ofzo. Of heeft hij nog een partij recht te zetten tegen hughes? hoe zat dat ook alweer?

Tony
21-01-2008, 22:02
een beetje offtopic:

Hoe kan een Joe Stevenson ong. 36 partijen hebben gedraaid en BJ Penn zo'n 20 partijen en toch was Penn zwaar favoriet?

Obv wat verdiende Joe Stevenson dan de title shoot?
Zijn er geen andere vechters die rond de 20 partijen hebben gevochten ?
hoe/door wie wordt een wedstrijd eigenlijk bepaald?
s. sherk heeft ook dik 30 partijen gewonnensorry ben nog steeds een toerist in het land van MMA:lol:

Ik was zelf ook enigzins verbaast.. Stiekem gunde ik het stevenson ook meer. Stevenson is gewoon een goeie knokker. Faire gast. Harde werker.. veel gevochten en veel gewonnen.. kortom, hij verdiende een titleshot.

BJ daarentegen is de prodigy... het natuurtalent die soms wonderen kan verrichten. Voor zijn gevecht tegen stevenson heeft ie gewonnen van Jens Pulver (the ultimate fighter finale)... echter daarvoor heeft ie 2 gevechten verloren..daarvoor weer een keer gewonnen en ook daarvoor weer verloren..
Dus afgaande van die gegevens was Penn niet per definitie een title shot verdiener...

Maar het punt met BJ is.... dat het gewoon BJ is :lol:
Klinkt stom maar zo is het gewoon... BJ heeft gewoon de potentie om pound voor pound de beste van de wereld te zijn...misschien nog wel boven Fedor... Of op zijn minst op gelijke voet. Alleen heeft BJ volgens mij een beetje een lakse mentaliteit die hem nekt.... TOT ie weer bloed ruikt en alles geeft wat ie heeft.. en dan is ie onverslaanbaar.

Ik zeg: BJ vs Sherk... War BJ!!!!

anonymous001
21-01-2008, 22:04
Eerst won Penn, toen Hughes, als ik me niet vergis...

fedor
21-01-2008, 22:23
Klopt...maar BJ gaat niets meer recht zetten tegen Matt..BJ was gewoon out of shape en heeft dat geaccepteerd..de UFC gebruikte het in de promo filmpjes om aan te geven dattie een beetje laks is en teveel op z'n techniek terugviel...

MilfhunterMMA
21-01-2008, 22:42
dit gaat penn winnen !

wrestler_nl
21-01-2008, 22:59
Ik hoop dat BJ Penn het gaat winnen...ik vind dat Sherk een titelgevecht niet verdient...omdat hij steroid heeft gebruikt..!!!.....ik zou zeggen eerst 1 of 2 andere partijen winnen en dan een titelgevecht voor sherk!!