PDA

View Full Version : Belgen stinken uit hun muil



Biiyen
21-01-2008, 17:52
En het is waar, dus hou die lange tenen maar bij je :D

WaarMaarRaar.nl - Veel Belgen poetsen tanden niet (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/18451/Veel_Belgen_poetsen_tanden_niet.html)

Guillermo
21-01-2008, 18:16
Hoe de fuck kan je niet poetsen? :eek:
Man some people zijn gewoon nasty!

PigDog
21-01-2008, 20:01
Hahaha!
Christophe! Dat rijtje groene dingen rechtsboven je artikelen:


Dat zijn je tanden!

:D

PigDog
24-01-2008, 21:49
Omdat ik het zo goed vind, dat onze belg hier wijselijk niet op reageert in de hoop dat de topic snel naar blz 18 verdwijnt, wil ik hem toch even naar boven halen :D


Allez dan, Ik speel niet met uw voeten, ik maak slechts een wiets.

De dikke nudist
24-01-2008, 22:07
Damn, heb net een haring met (heel veel) uitjes op.
Die shit nakt je hard.

Christophe
25-01-2008, 00:01
Hahaha!
Christophe! Dat rijtje groene dingen rechtsboven je artikelen:


Dat zijn je tanden!

:D

:lol:

Good one! Ik moest er mee lachen toen ik het las, dus ik kan er nu moeilijk vervelend op reageren! ;)

Christophe
25-01-2008, 00:02
Omdat ik het zo goed vind, dat onze belg hier wijselijk niet op reageert in de hoop dat de topic snel naar blz 18 verdwijnt, wil ik hem toch even naar boven halen :D


Allez dan, Ik speel niet met uw voeten, ik maak slechts een wiets.

Funny, telkens ik een Nederlander "vlaams" weet praten (en dat gebeurt veel te veel naar m'n zin) begint zijn betoog met "Allez"! :p

Tony
25-01-2008, 00:07
Allez Christophe, is dat niet goed dan? :D

Christophe
25-01-2008, 00:08
En het is waar, dus hou die lange tenen maar bij je :D

Veel Belgen poetsen tanden niet
Bijna twee procent van de Belgen zou nooit zijn tanden poetsen. Dat blijkt uit een enquete over mondhygiene onder vijfhonderd Belgen, meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Ook komt uit het onderzoek naar voren dat 2,4 procent van de ondervraagden zijn tanden bij voorkeur in de auto poetst en dat een poetsbeurt gemiddeld 47 seconden duurt. Nog geen kwart van de Belgen poetst zijn tanden lang genoeg om alle tandplak te verwijderen, concludeert tandenborstelproducent Oral-B, de opdrachtgever van de studie.


Waar?! Is dat wetenschap ... een steekproef veralgemenen! Zo kan ik ook vast heel erg leuke "feiten" over "de Nederlanders" vinden!

Wie zijn die 500 Belgen?! Eén of ander achtergesteld Waals dorp waar maar 40% 's morgens opstaat om te gaan werken? Er zitten daar ook 12 gekken die hun tanden "bij voorkeur in de auto" poetsen?! Straf! Ik ben al 100% van m'n leven Belg en 0% van de Belgen die ik ken, poetst z'n tanden in de wagen.

Paganstars
25-01-2008, 02:29
LMAO!!! Zo mooi dat vlamingen alles wat negatief is mee afgeven op de wallonen!

PigDog
25-01-2008, 06:51
Funny, telkens ik een Nederlander "vlaams" weet praten (en dat gebeurt veel te veel naar m'n zin) begint zijn betoog met "Allez"! :p

Amai nie,zeg! Misschien is dat omdat ik dat Belgen ook vaak hoor doen :D

Biiyen
25-01-2008, 07:33
Waar?! Is dat wetenschap ... een steekproef veralgemenen! Zo kan ik ook vast heel erg leuke "feiten" over "de Nederlanders" vinden!

Wie zijn die 500 Belgen?! Eén of ander achtergesteld Waals dorp waar maar 40% 's morgens opstaat om te gaan werken? Er zitten daar ook 12 gekken die hun tanden "bij voorkeur in de auto" poetsen?! Straf! Ik ben al 100% van m'n leven Belg en 0% van de Belgen die ik ken, poetst z'n tanden in de wagen.

Komaan u ware zeker verlopen gelopen naat uwer badkamer? En dan schuift u da nu af op uwen Wallonische kameraden! Das niet plezant.

barclay
25-01-2008, 09:00
:confused:

Hoi mijn moeder is ook vlaams. Maar we leven al heel ons leven in nederland.

Helaas....Het is waar.

Heel veel vlamingen hebben rotte tiffies.

En ja, Ze stinken dus ongeloofelijk uit hun bek. Ook leden van mij familie die ik dus om die reden ook niet meer wil zien.

Hoe dieper je in belgie afreist hoe viezer en vuiger het wordt. Ik was eens op een campingtrip in de ardennen. zat daar in een caféke bestelde een biertje en maakte een grapje.

Gvd wat denk je... gaan al die belgen opeens lachen om me grapje. Dus ik kijken natuurlijk. zie is alleen maar groene en zwarte plekken in die monden van dat volk. Ik dacht dus serieus dat ik ff in een zombie film terecht was gekomen. ik had gelijk gegeten en gedronken. Ik vond het niet meer nodig om mijn biertje op te drinken zo onsmakelijk was het.

Gadver de gatverdamme.

Dus hier een belg die het kan beamen.

Ik weet serieus niet wat daar aan de hand is...

Mijn mening:

Ik denk dat vlamingen bang zijn voor de tandarts, serieus!!

:sick: x1000.000

Guillermo
25-01-2008, 09:23
Ik vind dat accent altijd so sexy bij belgische dames, alleen jammer van die tanden dan :pimp:

el bastardo
25-01-2008, 09:41
Ik wil nog wel eens in Belgenland komen en me onderhouden met deze soort. Ik moet echter vaststellen dat de mensen die zich in mijn kringen begeven, wel hun tanden poetsen. Waarom ze dan nog uit hun bek stinken is mij een raadsel...

barclay
25-01-2008, 10:14
Is dat dan voor of na dat ze je een rimjob hebben gegeven??




Ik wil nog wel eens in Belgenland komen en me onderhouden met deze soort. Ik moet echter vaststellen dat de mensen die zich in mijn kringen begeven, wel hun tanden poetsen. Waarom ze dan nog uit hun bek stinken is mij een raadsel...

De dikke nudist
25-01-2008, 10:17
Funny, telkens ik een Nederlander "vlaams" weet praten (en dat gebeurt veel te veel naar m'n zin) begint zijn betoog met "Allez"! :p
Omdat alles wat we van Vlaams weten van Samson en Gert komt ;).
Samson 4 PREZ!!!

barclay
25-01-2008, 10:37
http://www.gezondheidsplein.nl/discussiepunt/31/Last-van-een-slechte-adem.html

anonymous001
25-01-2008, 10:43
Ik vind dat accent altijd so sexy bij belgische dames, alleen jammer van die tanden dan :pimp:

x2!!! Het meest sexy accent ter wereld!

...let nooit zo op de tanden...

barclay
25-01-2008, 10:50
Misschien komt het omdat belgen zoveel poep praten?

barclay
25-01-2008, 10:53
Veel belgen gaan ook naar de sexclub. ze hebben daar andere gewoontes.

Waar wij nederlanders graag trio'n. Pijpen belgen graag drollen.

Dit zou ook een verklaring kunnen zijn

barclay
25-01-2008, 10:54
Misschien kunnen belgen wel niet goed beffen... of veegt de belgische vrouw haar scheur naar beneden schoon ???

barclay
25-01-2008, 10:56
Het is een feit dat mannen die sperma slikken uit hun muil stinken. Er zijn onderzoeken naar gedaan.


Hoe homosexueel is belgie eigenlijk?

chief108
25-01-2008, 11:04
ik geloof dat barclay iets te dicht bij België woont ofzo...

of komt je schoonfamilie daar vandaan?

barclay
25-01-2008, 11:33
Nee mijn moeder.

Ik ben ook heel blij dat ik hier mag wonen:D


ik geloof dat barclay iets te dicht bij België woont ofzo...

of komt je schoonfamilie daar vandaan?

chief108
25-01-2008, 11:36
don't push your luck...


better be safe than sorry (http://diversen.tweedehands.net/diverse-advertenties/groothandel-biedt-aan-tandenborstels-gekleurd-set.html)

barclay
25-01-2008, 11:39
Heerlijk man dat post fight interview met bj.


Hij zo " ik zag joe zijn vrouw huilen, ik dacht sorry but i have to finish him ":twak:

:lol:

el bastardo
25-01-2008, 15:03
Is dat dan voor of na dat ze je een rimjob hebben gegeven??
Voor rimmen moet je bij Christophe zijn ;)

phranq
25-01-2008, 16:42
kut, ben ik toch Belg

el bastardo
25-01-2008, 17:43
Volgens mij was jij de enige die dat nog niet wist ;)

chief108
25-01-2008, 18:37
well boy...
you could have fooled me as well

als jij je scheur opentrok daar in dat kleine zaaltje
knalde het hele publiek (alle 5) een paar meter achteruit

en dat kwam niet van de herrie....

PigDog
25-01-2008, 21:14
Damn, belgen worden hier genadeloos afgebrand!
Ik vind het bijna niet leuk meer, hahaha
Laten we niet vergeten dat België ook hele mooie dingen heeft. Ik vind Antwerpen bijvoorbeeld een stad met een uitgaansleven om jaloers op te zijn.
Dan maar de disco in met een knijper op de neus.....

Mephisto
25-01-2008, 22:11
Misschien komt het omdat belgen zoveel poep praten?

en poepen is in België niet wat wij in Nederland bedoelen,dus hoe zit dat nou?

barclay
26-01-2008, 15:16
alleen Cafe d'Anvers al of de Petrol.

Mi gado


Damn, belgen worden hier genadeloos afgebrand!
Ik vind het bijna niet leuk meer, hahaha
Laten we niet vergeten dat België ook hele mooie dingen heeft. Ik vind Antwerpen bijvoorbeeld een stad met een uitgaansleven om jaloers op te zijn.
Dan maar de disco in met een knijper op de neus.....

barclay
26-01-2008, 15:17
nee over neuken praten ze daar genoeg.


jammer dat het dan over kleine kinderen gaat*



* Zie Ann en Eefje


en poepen is in België niet wat wij in Nederland bedoelen,dus hoe zit dat nou?