PDA

View Full Version : Levende koe droppen tussen tijgers }}SCHOKKEND{{



Christophe
22-01-2008, 14:44
Only in China ...

YouTube - Animal cruelty: cows and chickens devoured by tigers (http://www.youtube.com/watch?v=L-kGq5LgKxg&eurl=http://www.zv-magazine.be/sfw/voor_de_leeuwen)

Ik heb er toch een beetje een onbehaaglijk gevoel bij.

Iwan
22-01-2008, 14:48
Denk dat je er even SCHOKKEND bij moet vermelden in de titel Chris...

Christophe
22-01-2008, 15:04
Ik kan het niet aanpassen ... maar vond je het inderdaad zo schokkend? Ze laten toch weinig "details" zien?!

De dikke nudist
22-01-2008, 15:29
Schokkend? Nog nooit Discovery Channel gekeken zeker?

anonymous001
22-01-2008, 15:32
Ik vond het ook wel meevallen. Eerste de beste huispoes met een muisje is gruwelijker.

Jochem
22-01-2008, 15:33
Hahaha, die koe is niet het enige slachtoffer. Check het filmpje tussen 55 en 60 seconden. kewl.

MB667
22-01-2008, 15:34
Het lijken wel leeuwen hoe ze die koe bespringen

Muay Thai Elite
22-01-2008, 16:47
Het zijn dan ook tijgers...

Edit: totaal niet schokkend, jammer..

De man van 14K
22-01-2008, 16:53
A-relaxt als je die koe bent, wordt je eerst uit een achterbak geflikkerd en springen erop eens 8 tijgers op je. En dat terwijl je 's ochtends nog vredig de melkunie koe aan het uitgangen was..

MilfhunterMMA
22-01-2008, 16:56
Schokkend? Nog nooit Discovery Channel gekeken zeker?

ik zie de vergelijking niet. dat is natuur en dit kun je geenszins natuur noemen dunkt mij.

Muay Thai Elite
22-01-2008, 16:58
Feit: die tijgers hebben honger.
Feit: ze eten vlees.
Feit: ze eten koe.
Feit: indrukwekkend om te zien.

Iwan
22-01-2008, 17:49
Ik kan het niet aanpassen ... maar vond je het inderdaad zo schokkend? Ze laten toch weinig "details" zien?!

Ik vond het zelf niet schokkend, en heb het filmpje gewoon gekeken.
Maar ik kan me ook voorstellen dat de gemiddelde dierenliefhebber hier moeite mee heeft.
En het verschil tussen de natuur op Discovery en deze dierentuin lijkt me wel duidelijk.

Christophe
22-01-2008, 18:39
Ik vond het zelf niet schokkend, en heb het filmpje gewoon gekeken.
Maar ik kan me ook voorstellen dat de gemiddelde dierenliefhebber hier moeite mee heeft.
En het verschil tussen de natuur op Discovery en deze dierentuin lijkt me wel duidelijk.

x 2

Daarom dat ik al zei dat ik er een onbehaaglijk gevoel bij heb. Ik weet dat er roof- en prooidieren zijn in de natuur, maar ik heb de indruk dat er hier een dier voor commerciële motieven nodeloos lijdt (al zal het niet erg lang duren)! Ze hongeren die tijgers (meen ik begrepen te hebben) express uit zodat die zich - voor het oog van het betalende publiek - op de gedropte koe storten. Niet erg cool, in mijn ogen!

De man van 14K
22-01-2008, 20:12
x 2

Daarom dat ik al zei dat ik er een onbehaaglijk gevoel bij heb. Ik weet dat er roof- en prooidieren zijn in de natuur, maar ik heb de indruk dat er hier een dier voor commerciële motieven nodeloos lijdt (al zal het niet erg lang duren)! Ze hongeren die tijgers (meen ik begrepen te hebben) express uit zodat die zich - voor het oog van het betalende publiek - op de gedropte koe storten. Niet erg cool, in mijn ogen!

Jep, in de natuur is het wat anders. Dan is het immers de natuur.. Hier wordt er voor vermaak en commercie een levend beest uit elkaar getrokken..
Maar ja, als ze die koe eerst hadden afgeschoten voordat hij er tussen werd gegooid was er ook niet veel aan geweest

De dikke nudist
22-01-2008, 20:30
Nigga pleaz.

Of het nu op de savanne, in de dierentuin of in m'n achtertuin is, feit blijft: grote katten verscheuren een rund.
Same ol' same ol'.

"Maar dat is in de natuur" my ass.
Koe dood = tijgers blij, any which way.
En als er dan een Chinees een slaatje uit kan slaan: kudo's to him.

Tony
22-01-2008, 20:49
Waarom niet die koe eerst afmaken....op een snelle manier.. en dan een dode koe tussen de tijgers droppen.

Dit is weer onnodig leed. En ja tuurlijk gebeurt het in de natuur ook zo. Maar dit is niet de natuur. Dit is toerisme en recreatie.

Maar voor de rest ziet t er wel kicken uit ofcourse :lol:

Muay Thai Elite
22-01-2008, 22:02
Onnodig leed.... pff..... *Eet nog een cheeseburger van de Aldi*

Tony
23-01-2008, 09:20
* Smeert een boterham met runderrookvlees *

Christophe
23-01-2008, 09:43
Kunnen ze die koe anders, bij wijze van tegemoetkoming, niet zo high als een kanon maken voordat ze 'm droppen, zodat hij er niet al te veel last van heeft dat hij levend opgegeten wordt terwijl er 20 bussen met opgewonden Chinezen naar staan te kijken?!

Dan zou ik er al heel wat minder last van hebben! ;)

nicolas the red
23-01-2008, 11:09
nope dit is je reinste dierenmishandeling, puur voor entertainment. fucking zieke chinezen.

anonymous001
23-01-2008, 11:12
Kunnen ze die koe anders, bij wijze van tegemoetkoming, niet zo high als een kanon maken voordat ze 'm droppen, zodat hij er niet al te veel last van heeft dat hij levend opgegeten wordt terwijl er 20 bussen met opgewonden Chinezen naar staan te kijken?!

Dan zou ik er al heel wat minder last van hebben! ;)

Geen probleem, heeft de natuur al voor gezorgd. Kijk maar naar het muisje dat gemarteld wordt door een kat: die is zo stoned als een garnaal. Zal met runderen niet anders zijn.

Muay Thai Elite
23-01-2008, 12:00
Kunnen ze die koe anders, bij wijze van tegemoetkoming, niet zo high als een kanon maken voordat ze 'm droppen, zodat hij er niet al te veel last van heeft dat hij levend opgegeten wordt terwijl er 20 bussen met opgewonden Chinezen naar staan te kijken?!

Dan zou ik er al heel wat minder last van hebben! ;)

Koeien drogeren!? DIERENBEUL!