PDA

View Full Version : meest brute foto ufc80



Peete
23-01-2008, 14:28
http://www.sherdog.com/_images/pictures/55/54817.jpg

Ik vind deze nu al een klassieker!

Khanom Thom
23-01-2008, 14:45
Super, goeie reclame ;)

Tony
23-01-2008, 14:47
Ik vond deze partij echt zo'n enorme emotionele kracht hebben...

Alleen de opkomst al.. Joe Daddy met een blik die stijf van spanning en focus staat.. Na zoveel jaren knokken krijgt hij eindelijk een title shot.

En dan... de prodigy himself... Zowaar nog meer gefocussed.. Op een of andere manier krijg ik gewoon kippevel als ik BJ zo gefocussed en ready to go zie staan in de kooi. Want we weten allemaal dat BJ, mits goeie trainingregime, gewoon de meest begaafde vechter pound for pound is.

En na die dikke cut op het hoofd van Joe Daddy zie je gewoon dat ie mentaal anders in zijn schoenen staat. De slagen die hij vanaf de grond maakt.. die emotionele blik van Joe... damn kippevel.

En dan ronde twee.. Joe weet dat hij moet knallen.. want die cut zal alleen maar erger worden.. Hij gaat vol in de aanval met strikes.. en het mag maar niet baten.. BJ pakt hem hard..

Na de RNC van BJ zie je Joe ook over geemitioneerd in zijn corner staan/zitten... half jankend.. Man wat heeft die gast zich klote gevoeld zeg.

In de andere kant zien we BJ die het helemaal niet meer heeft en ook door zijn emoties en kracht heen is.

Ik vond het echt een heel bruut gevecht.. en dat komt niet door het bloed maar door het totaal plaatje.

Dit gevecht had echt alles..

nicolas the red
23-01-2008, 14:49
so much for mainstream acceptance lol

paspoes
23-01-2008, 14:50
Super, goeie reclame ;)

wel de waarheid ;)

Tony
23-01-2008, 14:52
Bj Penn dan op het laatst... toen ie Joe's bloed van zijn handschoenen aflikt .. damn.

Peete
23-01-2008, 15:14
Wel ik was er dan toevallig zelf bij dus dat maakt het voor mij dan nog net wat meer bijzonder.
Die engelse gingen helemaal los voor Penn, echt alsof hij de nationale volksheld was. Toen Bj ook die elleboog lande, wel dat voelde of je hem zelf kreeg en je wist gewoon meteen dat het open lag.
Vond Joe wel karakter tonen om maar door te blijven gaan, maar hij vocht een pot die hij nooit zou kunnen winnen.

chief108
23-01-2008, 15:23
@ tony: geen belang om reporter te worden ofzo?

leuke stijl van schrijven dude...

reps

Tony
23-01-2008, 15:30
thanks... Nou om eerlijk te zijn... mijn antwoord is "Ja".. wellicht ooit een keer.. maar nu heel ff nog niet. De komende periode wordt echt killing voor me ivm afstuderen. (eindelijk na 10 jaar studeren :lol: )

Zit zelf ook in het communicatie/(multi)media wereldje (qua studie)

Heb altijd al gedacht om eens te PM'en naar Ronald ofzo.. om te kijken of ik als fotograaf of reporter aan de slag zou kunnen gaan. Probleem is dat op dit moment A) geen auto heb en B) ook heel ff geen tijd in de weekenden.

Maar hoe dan ook.. tis wel iets wat al langer ligt te broeden in mijn hersenen haha.

Wheelie
23-01-2008, 15:43
om te kijken of ik als fotograaf of reporter aan de slag zou kunnen gaan.

Dat kan altijd ;)

chief108
23-01-2008, 15:52
zou ik zeker doen als ik je was...

voor de rest zijn het alleen wat praktische bezwaren van je...
details dus...

just do it!

FOCUS
23-01-2008, 17:52
ik moet zo te lezen nodig deze partij gaan kijken:blush:
idd mooie manier van schrijven man!

marcelt
23-01-2008, 17:58
Hele brute foto. Maar daar moeten we niet mee beginnen als we MMA op tv willen!

De man van 14K
23-01-2008, 18:34
Hele brute foto. Maar daar moeten we niet mee beginnen als we MMA op tv willen!


wel eens een wielrenner op zn plaat zien gaan? pff. met die schaafwonden is het ook een bloedbad hoor;)

Evilman
23-01-2008, 18:43
er is een gif waar hij afklopt op de choke..
dies nog veel erger dan deze foto.
kop onder t bloed en die armen om zn nek..
ziet r best ziek uit voor een leek.

Tony
23-01-2008, 18:58
er is een gif waar hij afklopt op de choke..
dies nog veel erger dan deze foto.
kop onder t bloed en die armen om zn nek..
ziet r best ziek uit voor een leek.

Die gif is idd materiaal voor in een diepvries... damn.. smeerboel daaro :lol:

Maarja, we moeten ook ff relativeren.. al dat bloed komt uit een snee zo groot als mijn anus.. (klein dus)... Het lijkt altijd zo heftig..maar het valt allemaal wel mee.

alleen jammer dat het mainstream publiek/de leken dat niet weten. Hun zien alleen een oppervlak van 5 vierkante meter met bloed.

The Bulldog
23-01-2008, 19:56
mijn sig zei genoeg...
super partij en super ontlading bij BJ...

Ralph
23-01-2008, 19:57
Wat dachten jullie van deze (ff goed kijken voor de details) :

http://i31.tinypic.com/34s0xnk.jpg

Peete
23-01-2008, 20:20
Wat dachten jullie van deze (ff goed kijken voor de details) :

http://i31.tinypic.com/34s0xnk.jpg

ik moest ff 3 keer goed kijken, man dat is gewoon een reversed bloodbukkake!

Tony
23-01-2008, 20:22
waanzinnig gruwelijk pic... daar houden wij wel van.. gewoon soms, zo op zijn tijd :)

Fasada
23-01-2008, 20:35
De partij was waanzinnig maar ik heb er toch moeite mee al dat bloed. Doordat ik zovaak deze sport volg kijk ik er een beetje langs heen maar toen ik dit liet zien aan vrienden van me waren ze wel shocked!! Terwijl ik hun vaker partijen laat zien... Kun je nagaan als dit wordt uitgezonden op NOS, dan krijg je een storm aan reactie denk ik...

Ik vind die ellebogen dan maar ook niks want de cut kwam eigenlijk door een elleboog die niet goed raak was.. Het was meer een schram die de huid goed open wist te krijgen. Zo'n partij krijgt toch een andere wending want het begin van het einde voor Joe had alles te maken met de scheur..

Heb wel genoten en vond vooral Joe die voor mij de meeste respect krijgt. Hij bleef door gaan en probeerde alles maar BJ was gewoon te sterk!!

Gevecht van de avond!!!

TOON
23-01-2008, 21:32
WOW die is ook heftig zeg!! Die hoef ik mn vrienden niet te laten zien, dan kan ik ze onmogelijk nog uitleggen wat voor een mooie sport MMA eigenlijk is...

Garcia
24-01-2008, 11:26
Dit was zeker een mega partij zeg.

paspoes
24-01-2008, 11:30
heeft iemand een link voor mij waar ik dit partij kan zien thx alvast en reps komt eraan

Tony
24-01-2008, 11:46
Video BJ Penn - Joe Stevenson - penn, joe, stevenson, mma, ufc - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/joe+stevenson+bj+penn/video/x44pek_bj-penn-joe-stevenson_extreme)

en bedankt ;)

(is wel alleen het gevecht enzo.. niet die hele eind-entourage etc)

paspoes
24-01-2008, 11:53
thx man

chief108
24-01-2008, 12:31
thnx Tony

reps given

Tony
24-01-2008, 12:40
Maare, Chief en Paspoes, menen jullie dat nou echt.. dat jullie die hele ufc 80 nog niet gezien hebben of nog niet gedownload hebben?

damn, dan hebben jullie wat gemist hoor. Rapid Fire is echt een top titel voor dit event.. Vol dikke aktie.

paspoes
24-01-2008, 12:48
Maare, Chief en Paspoes, menen jullie dat nou echt.. dat jullie die hele ufc 80 nog niet gezien hebben of nog niet gedownload hebben?

damn, dan hebben jullie wat gemist hoor. Rapid Fire is echt een top titel voor dit event.. Vol dikke aktie.

:whistling:

chief108
24-01-2008, 12:48
:blush:

Tony
24-01-2008, 12:59
Het is jullie keuze... ik ben niet boos op jullie.. slechts teleurgesteld.

Maargoed, we maken allemaal fouten. Dat is nu eenmaal menselijk. Maar proberen jullie dan wel om de volgende keer het event gewoon te bekijken?

paspoes
24-01-2008, 13:04
:blush:

x1

chief108
24-01-2008, 13:07
ja meneer
:blush:

Tony
24-01-2008, 13:24
Dan zijn we nu weer vriendjes :)
reps om het goed te maken... (althans, chief, ik kan jou niks geven)

Mike
25-01-2008, 02:19
WOW die is ook heftig zeg!! Die hoef ik mn vrienden niet te laten zien, dan kan ik ze onmogelijk nog uitleggen wat voor een mooie sport MMA eigenlijk is...

kut is dat he!!!!

Ik vond dit ook een super partij en was echt blij met de overwinning van BJ.

Dat bloed vond ik ook wel vet, daar ga je toch niet dood aan , vette fontein

ik heb die partij aan collega's laten zien en ik vertelde hoe cool ik t vond. Ze kijken nog steeds raar naar me die noobs. T was gewoon een geweldige strijd en de comeback van een groot kampioen. Heerlijk! Vooral t bloedlikken konden ze niet waarderen :D

Jochem
25-01-2008, 10:25
kut is dat he!!!!

Ik vond dit ook een super partij en was echt blij met de overwinning van BJ.

Dat bloed vond ik ook wel vet, daar ga je toch niet dood aan , vette fontein

ik heb die partij aan collega's laten zien en ik vertelde hoe cool ik t vond. Ze kijken nog steeds raar naar me die noobs. T was gewoon een geweldige strijd en de comeback van een groot kampioen. Heerlijk! Vooral t bloedlikken konden ze niet waarderen :D

hahaha. Yea, ik ben soms ook iets te enthousiast. Zo introduceerde ik een dame met MMA met die partij van shogun tegen zon japanner. Dat ie hem in de hoek vastzet en dan in zijn gezicht gaat trappen. Ze was vrij shocked :D

Tony
25-01-2008, 10:32
hahaha. Yea, ik ben soms ook iets te enthousiast. Zo introduceerde ik een dame met MMA met die partij van shogun tegen zon japanner. Dat ie hem in de hoek vastzet en dan in zijn gezicht gaat trappen. Ze was vrij shocked :D

Ja dat is volgens mij die partij tegen die jap die ze gewoon in sneltreinvaart van begin tot eind geveegd krijgt door Shogun... Wat ie ook doet, shogun heeft een antwoord en die Jap didn't like it... (maar hij gaf ook niet op... petje af)... maargoed, naar het schijnt is een barrage van footstomps naar een in de hoek vastgepinde jap voldoende voor de ref om in te grijpen. ;)

FOCUS
25-01-2008, 12:31
de highlight van Igor V. die pas geleden op dit forum stond aan je vriendin laten zien:whistling: is ook echt goed voor je relatie

anonymous001
25-01-2008, 12:45
Geen last van. Die van mij vinden het allemaal prachtig...

Maar ja, ik ben ook zo'n zachtmoedige jongen, het moet wel onschuldig zijn als ik er naar kijk.:)

F@dur
25-01-2008, 17:22
Bj Penn dan op het laatst... toen ie Joe's bloed van zijn handschoenen aflikt .. damn.
Hou jom???!!!!!Dat vind ik nu ook alweer wat beetje overdreven hoor...... shit...

chief108
25-01-2008, 19:31
:stupid:

daar moest ik ook aan denken idd :p

Tony
25-01-2008, 19:42
Hou jom???!!!!!Dat vind ik nu ook alweer wat beetje overdreven hoor...... shit...

Hou jom? ikke niet snap?

Maarre, ja bloed aflikken gaat mij ook wat te ver.. maar hey, you can't blame them.. Wie weet hoe ik zou reageren van emotie na zo'n winst.

paspoes
25-01-2008, 23:21
Heb net de party gezien, erg mooi om te zien zeg thx nogmaals.

Wel heftig al dat bloed zeg damn hey:eek: