PDA

View Full Version : Muay Thai Contender, volgen meer mensen het?



SebasMMA
24-01-2008, 03:01
De meesten hier zullen wel bekend zijn met TUF en The Contender ( Boksen ) dit is de Muay Thai versie daarvan, en bij TUF zijn het nieuwkomers, bij de boks versie waren ze al beter en soms zelf ex-champs, bij de Muay Thai versie zitten er veeel toppers in zoals Yod, Naruepol en JWP etc.

De show zelf is wel leuk en het eerste gevecht was genieten. Zal geen spoilers neerzetten maar het is een aanrader. Het is volgens mij te downloaden bij de betere MMA/K1-boer.

Jeru
24-01-2008, 07:06
Het is volgens mij te downloaden bij de betere MMA/K1-boer.

Zoals het Mixfight Multimedia Forum :lol:

Dragon Tail
24-01-2008, 08:10
Ja ik en meerderen in mijn omgeving volgen het.
JWP is fascinerend. Yod is zeker interessant.

payap
24-01-2008, 08:50
Helemaal top! Volg al lang al het nieuws op k-1fans hier over.

Doen een stel vechters mee die puur zijn om het veld op te vullen maar met oa de bovengenomede namen staan er topvechters. Naruphol en Yodsaenklai zijn beide regerend titelhouders in Thailand.

Highline
24-01-2008, 09:39
was wel aardig. vooral jwp en yod zijn voor mij de bekendste. Bruce Mcfee heb ik ook een aantal maal zien knokken

connect
24-01-2008, 10:43
die sorensen is ook goed check maar een filmpje van hem.

Spike_tm
24-01-2008, 10:47
Het is erg leuk. Geen Sly Stallone maar een lekker wijf. Geen boksen maar Muay Tai. Een beetje pimp my contender ++

payap
24-01-2008, 11:31
die sorensen is ook goed check maar een filmpje van hem.

Sorensen traint en vecht ook heel veel in Thailand. Net als nog enkele deelnemers.

suz-fairtex
24-01-2008, 14:47
Hey,

Jah The Contender Asia, gister hebben we hier met z'n alle de tweede aflevering gezien, samen met de trainers, vechters (Yod, Naruepol, Kauw en Attachai) en de MT studenten.

Het heeft nog veel belovende partijen ;):D

payap
25-01-2008, 08:55
@ Suz FAirtex:

Kun je voor mixfight.nl een reactie vragen aan Yodsaenklai over zijn komende partij van hem tegen Andy Souwer?

Wordt de partij van het jaar hier in Nederland!!!!


Wel lachen om te zien. Heb samen met oa Rising Sun nog getraind bij die Stefan Fox en ook die brede Thai Hanarong die hier pads ophoudt.

Wanneer gaan we weer Jelle?

123trisweat
25-01-2008, 10:00
voor degene die geen toegang hebben waar kunnen wij het vinden???

Fr3ddy
25-01-2008, 11:26
Ik heb deel 1 gezien.. 't is wel vermakelijk. Ik vind alleen die Fransman onwijs irritant!

Video RAFIK BAKKOURI vs YODSANKLAI FAIRTEX - rafik, bakkouri, yodsanklai, fairtex, thaï - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rafik+Bakkouri/video/x11kmj_rafik-bakkouri-vs-yodsanklai-fairte_sport)

suz-fairtex
25-01-2008, 12:57
@ Suz FAirtex:

Kun je voor mixfight.nl een reactie vragen aan Yodsaenklai over zijn komende partij van hem tegen Andy Souwer?

Wordt de partij van het jaar hier in Nederland!!!!




Hey,

Jah is goed, morgen ochtend bij de training als ik hem zie zal ik het vragen :thup:

payap
25-01-2008, 13:15
Top Suz!!!!!

Kom je met de het team mee naar NEderland voor 2 maart!

suz-fairtex
26-01-2008, 07:34
Top Suz!!!!!

Kom je met de het team mee naar NEderland voor 2 maart!


Hey,

Ik zou echt dolgraag willen!!!! maar ik denk niet dat het gaat lukken... :crying:maar ik ga het zeker nog een paar keer aangeven dat ik mee wil hahaha :D dus lets see....

Vandaag is Yod naar Bangkok om z'n visa te regelen... ik hoop em strax te zien bij de middag training en anders morgen...

Jeru
26-01-2008, 09:53
Vond het tweede gevecht wel tegenvallen. Typisch dat een Amerikaan weer niet getraind is op lowkicks. Echt super dat mensen als Yod (topopmerking over dat small heart gebeuren :D), Naruphon en JWP meedoen. Zonde alleen dat er een Nederlander ontbreekt (dan snap je er gewoon niks van) en dat er een aantal bijzitten die er gewoon niets te zoeken hebben. Kan niet wachten op de halve finales haha.
Oh ja voor mij ook nog wel leuk dat ze het in Singapore doen aangezien ik er afgelopen november geweest ben en dus aardig wat bekende plekken zie.

The Bulldog
26-01-2008, 10:38
vind het top....en dat er geen NL bij zitten tja...Rutz die heeft een dergelijk programma met heel veel NL dus...kom wel weer goed haha..

vind het in ieder geval wel leuk dit programma..

phranq
26-01-2008, 12:32
Die Schot werd duidelijk onterecht als laatste gekozen, vond hem het niet onaardig doen.. En die Fransman is idd behoorlijk irritant...

Spike_tm
26-01-2008, 14:02
Die Fransman moet er gewoon uit. Heel irritant.
Die Amerikaan, WTF doet die daar. Met een paar lowkicks was het over, hij deed helemaal niks. Maargoed, volgende ronde hopelijk weer een wat beter gevecht.

Straight
26-01-2008, 17:01
Rafik heeft inderdaad irritante trekjes, maar mag er van mij wel in blijven.
Het zou een saaie boel worden (voor de leken) als er zulke types er niet in zaten.

Hey Frenchie, Big Mouth, Small Heart. :thup:

DAJAK
28-01-2008, 21:24
Echt cool programma en ik kijk uit naar aflevering 3 of is die er al???
Ik heb een mooie site gevonden over de profile's van de deelnemers.
Link van de vechters: ---> The Contender Asia (http://www.mymuaythai.com/contenderasia/)

DAJAK
28-01-2008, 21:30
en ik ben echt wel voor het rode team van JWP... Het blauwe team heeft een pak rammel nodig vooral die Rafik en die David uit Engeland!!

Justinian
28-01-2008, 21:45
Een eerdere ontmoeting tussen Yodsenklai en "Frenchy" ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QwLkRT4sLN4 (http://www.youtube.com/watch?v=QwLkRT4sLN4&eurl=http://virtualreview.org/thailand/zoom/459919/yodsaenklai-fairtex-vs-rafik-bakkouri)

S.
29-01-2008, 00:31
Heb de eerste twee afleveringen gezien, fijne reeks.
Ik krijg het eveneens op mijn heupen van Frenchie Rafik, helemaal misplaatst als teamleader ook. Vond dat Yodsenklai in het clipje hierboven reeds rapper die finale klap had mogen geven ;). Hoop echt dat R. tegen JWP uitkomt.

*spoiler*
Mooi gevecht met Naruepol en Trevor in aflevering 1, de eerste ronde verraste Trevor me nog, maar toen werd het duidelijk dat Naruepol slechts aan het aftasten was om de overige rondes het niveau mijlenver te overstijgen.

En ben ik de enige die ook de presentatrice irritant vind?

suz-fairtex
30-01-2008, 06:54
Vanavond begint de derde aflevering, kijk er weer naar uit om te kijken :D:thup:

Vanochtend bij het trainen had ik Yod gevraagd wat hij van Andy vond en hij zei dat hij het een goeie vechter vind en hij kijkt erg naar de partij uit. Hij weet dat hij meer en harder moet trainen dan dat hij nu doet voor het gevecht :D. Dat gaat zeker een top partij worden :thup:

Jeru
31-01-2008, 21:50
Net de derde aflevering ook effe gekeken. Zo'n vechtpartijtje is altijd goed om de verhoudingen op scherp te zetten ;)
Ze vonden dan wel dat als Yaba (of hoe die ook heet) tegen Rafik zou vechten dat het dan te persoonlijk zou zijn, maar vond dat JWP ook de ring in ging met wat persoonlijke grudge. Daarom was hij wat minder scherp vond ik en liep soms te makkelijk tegen die elleboog aan. Pas in de 5e begon hij echt weer een beetje rustig en overtuigend te vechten.
Rafik heeft overigens ook erg goed gedaan tegen de champ!

DAJAK
31-01-2008, 22:08
God wat een spannende aflevering was dit zeg, kijk weer uit naar de volgende!!!
Ik had graag Joeri Mess ook in de contender gezien.

Guillermo
01-02-2008, 04:46
Die schot uit het tweede gevecht was echt top hoor! Wat de fack deed die americaan daar? die gast kon helemaal niks.
Die derde partij was super spannend zeg! :thup:

suz-fairtex
01-02-2008, 05:15
Ze vonden dan wel dat als Yaba (of hoe die ook heet) tegen Rafik zou vechten dat het dan te persoonlijk zou zijn, maar vond dat JWP ook de ring in ging met wat persoonlijke grudge. Daarom was hij wat minder scherp vond ik en liep soms te makkelijk tegen die elleboog aan. Pas in de 5e begon hij echt weer een beetje rustig en overtuigend te vechten.
Rafik heeft overigens ook erg goed gedaan tegen de champ!


Dat vond ik ook, in de partij zag je echt wel dat het persoonlijk was. Het was echt een super aflevering. De meeste hier vonden wel dat Rafik de partij had gewonnen....

Rafik was hier een paar weken geleden en het is echt een grappige gozer, heel aardig en lekker normaal. Totaal geen hoge houding vanzichzelf, grapjes maken met Yod, Naruepol, Attachai en de rest :D;)

S.
01-02-2008, 08:22
Geladen aflevering, en zeker en vast een spannend gevecht.
Loss van alle bullshit van Rafik moet idd worden gezegd dat hij zijn grote mond niet voor niets opzet, hij deed het niet slecht, gebruikte zijn wapens meer dan JWP, die eigenlijk op een veel hoger niveau kan vechten maar waarschijnlijk de druk nogal voelde wegen.
Fijne wai kru ook van JWP ;)

Blij met het resultaat en vanaf nu waarschijnlijk minder "kindertuin-momenten".

Spike_tm
01-02-2008, 17:20
Hele aardige aflevering met JWP vs. Rafik.
Het leek wel of JWP zich inhield. Je zag dat Rafik er een beetje doorheen zat de laatste ronde. Wel slordig van JWP om op die elleboog te lopen. Maargoed, ik vind het terecht dat JWP door gaat. Al had hij wat meer mogen laten zien.
Nu is die irritante Rafik er tenminste uit.

Punk in drublic
02-02-2008, 01:03
Ook hier een happy dude dat die Rafik er uit is. Hoe krijgen ze het voor mekaar om zo'n Frenchie neer te zetten.
French Muay Thai...... Je rug naar de tegenstander draaien??????? Eerder gezien van een frenchie.
Maar zoals eerder gezegd JWP was zeker zichzelf niet. Heeft een behoorlijk risico gelopen in deze partij. Het werd toch erg persoonlijk. En dat werkt niet in de ring.

Al met al een hele gave serie. Kom maar op met deel 4!!! Lol

Jeru
09-02-2008, 11:19
Net maar weer de vierde aflevering zitten kijken. We hebben de winnaar van het toernooi deze keer in actie gezien.... Ik verbaas me elke keer weer hoe goed Yod is. Denk dat niemand nu nog tegen hem wil in het huis na deze afstraffing van Bruce. Zijn arm zag er echt lelijk uit haha.
Alleen Naruphon is nog iemand die hem enigszins zou kunnen bedreigen denk ik.

suz-fairtex
09-02-2008, 11:37
hahaha jah die arm van bruce zag er echt lelijk uit!!!
Hier is een link met foto's van het gevecht en een eerder gevecht van Naruepol uit de eerste aflevering :)

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=39712


Up to the next episode :cool2::D

123trisweat
09-02-2008, 23:33
heb net afl 3 en 4 bekeken. Nice

Maar
- waarom geen NL
- waarom zag ik geen enkele low kick in Yod-Bruce, vond die partij nogal eenzijdig qua techniek keuze van Yod (werkte wel als een malle)

Yod toonde uitstekende sportman ship

payap
10-02-2008, 03:29
Hij kan het wel lowkicks want Yodsaenklai heeft net als Tyrone Spong het toernooi in nieuw zeeland gewonnen en daar zijn tegenstander met lowkicks in een ronde eruit getrapt.

Maar Asia contender is een lange afval race en een paar vervelend geblokte lowkicks kan hinderlijke blessure's geven. En dat wil je niet met 250.000 op het spel

suz-fairtex
10-02-2008, 05:11
Hij kan het wel lowkicks want Yodsaenklai heeft net als Tyrone Spong het toernooi in nieuw zeeland gewonnen en daar zijn tegenstander met lowkicks in een ronde eruit getrapt.

Maar Asia contender is een lange afval race en een paar vervelend geblokte lowkicks kan hinderlijke blessure's geven. En dat wil je niet met 250.000 op het spel


En buiten dat bij de Muay Thai regels geven lowkicks niet veel punten, hier draait alles om high kicks, knees, clinchen....

Spike_tm
10-02-2008, 11:33
Damn wat is dieYod goed. Op cruise control Bruce eruit getrapt. Bruce was zo onder de indruk dat er amper technieken van zijn kant kwamen.
Yod had volgens mij nog veel over ook. Dit hoge trappen op de arm snap ik ook wel. Bruce z'n sterkste wapens zijn z'n stoten, nu trapte Yod in ronde 1 die arm buiten werking en omdat Bruce niet blokte of z'n elleboog naar buiten draaide was het risico loos voor Yod om daar te blijvem trappen en scoren.
Bij lowkicks heb je altijd meer risico om net op een knie te trappen, zie de voet van JWP maar na die partij.
Al met al wel mooi het respect tussen Bruce en Yod na het gevecht.

123trisweat
10-02-2008, 12:32
@suz-fairtex, payap

bedankt voor de les.

Ik wist bijv. niet hoe dat zat/zit met punten. Dacht gewoon 3 juryleden die een oordeel gaven.

oh, en als jullie me toch aan het scholen zijn. Waarom is Yodsanklai zo bijzonder???

suz-fairtex
10-02-2008, 13:03
@suz-fairtex, payap


oh, en als jullie me toch aan het scholen zijn. Waarom is Yodsanklai zo bijzonder???


Talent... en 6 dagen 2x per dag goed trainen, ochtend 40 min joggen, pats 5 rondes 4 min, zak trainen, buikspieren.... middag hetzelfde.... daarnaast veel eten en rust...

Hier in thailand is het zo anders het trainen dan in nederland. In nederland doe je het naast je werk, en hier is het hun werk...
Als je in nederland zegt dat je 4 x per week traint is dat hier 2 dagen :lol::D

The Bulldog
10-02-2008, 13:08
Talent... en 6 dagen 2x per dag goed trainen, ochtend 40 min joggen, pats 5 rondes 4 min, zak trainen, buikspieren.... middag hetzelfde.... daarnaast veel eten en rust...

Hier in thailand is het zo anders het trainen dan in nederland. In nederland doe je het naast je werk, en hier is het hun werk...
Als je in nederland zegt dat je 4 x per week traint is dat hier 2 dagen :lol::D

fucking fantastisch om zo te kunnen leven ....

Vind de rust die hij uitstraalt zo te gek...

meesterlijke knokker...

123trisweat
15-02-2008, 08:53
Episode 5
Stage6 contender asia episode 5 - Video and Download (http://www.stage6.com/My-Muay-Thai-Videos/video/2217200/contender-asia-episode-5)

S.
22-02-2008, 09:09
Episode 6 bekeken, heel gelijk opgaand en boeiend gevecht tussen Dzhabar vs. teamleader David!
De Wild Boars zijn een beetje gefrustreerd aan't geraken...

Jeru
22-02-2008, 09:28
Eindelijk een beetje een gelijkwaardig gevecht! Was mooi om te zien dat ze ook echt de technieken goed konden gebruiken en uitvoeren.
Begint nu wel een slachting te worden zo langzamerhand.

Fr3ddy
22-02-2008, 11:03
Ik vond het wel een heftig partijtje.. die Dzhabar heeft echt een knokkersmentaliteit, hehe, wat een mannetje!

Spike_tm
24-02-2008, 18:55
Echt een mooie aflevering, nummertje 6.
Mooi ook in ronde 3. Dzhabar haalt keihard uit met die elleboog. David gelijk open en bloeden. Zelfde ronde nog knalt David met een elleboog Dzhabar open.
Lekkere felle partij die gelijk op ging. David ging er mijns inziens op conditie uit. Tot en met de derde ronde had hij iets overwicht, 2-1 in rondes. De laatste 2 rondes waren voor Dzhabar die wat fitter leek.
Lekkere aflevering, gaat hard met het blauwe team zo..