PDA

View Full Version : nederland moslim staat



anoniem gg
24-01-2008, 10:45
'Nederland moslimstaat maken' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3106406/__Nederland_moslimstaat_maken___.html?pageNumber=4 )

gisteren in telegraaf:
Extremistisch raadslid mag blijven - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3098269/_Extremistisch_raadslid_mag_blijven__.html?p=18,1)

joost
24-01-2008, 10:48
te gek voor woorden.. zoiets kan alleen in Nederland

Tony
24-01-2008, 11:52
Zodra Nederland echt een moslim staat wordt... zit ik met mijn reet ergens anders..

Zullen we kijken of we van irak ofzo een christelijke staat kunnen maken... Of weet je wat.. zullen we gewoon eens kijken of we er uberhaubt een kerk kunnen bouwen .

Iwan
24-01-2008, 11:54
Okee mannen, kom er maar in met de Anti Wilders leuzen!
En ondertussen gaat Nederland steeds verder naar de verdommenis.

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 12:06
Okee mannen, kom er maar in met de Anti Wilders leuzen!
En ondertussen gaat Nederland steeds verder naar de verdommenis.

dus omdat 1 moskee (wat nu bekend is, zullen er nog wel een paar zijn maar geloof me dat dit echt een kleine groep is binnen deze gemeenschap, dit nav mijn ervaringen met kennissen en vrienden van bijv marrokaanse en turkse komaf) dit roept is het weer gelijk de hele groep? (hoe bedoel je kortzichtig) en idd beginnen we dan weer met die anti wilders leuzen, deze groep moet gewoon keihard aangepakt worden en de mond gesnoerd worden en anders gewoon oprotten naar waar ze vandaan komen, maar ga nu niet deze hele gemeenschap er weer bij betrekken.
Wat ik jammer vind is dat de (moslim) gemeenschap er zelf naar mijn idee te weinig aan doet om de rotte appels eruit te zeven en deze aan te pakken, dat moet gewoon beter gaan vanuit de gemeenschap zelf.

aliendwurf
24-01-2008, 12:10
Ik voel eenzelfde discussie opkomen, brrrr, ik pas.

Jochem
24-01-2008, 12:10
Dus omdat een stelletje radicale moslims zeggen dat ze hier een moslimstaat willen vestigen is er een probleem? Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als je niet moslim bent zeker.

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 12:11
Dus omdat een stelletje radicale moslims zeggen dat ze hier een moslimstaat willen vestigen is er een probleem? Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als je niet moslim bent zeker.

in de ogen van de PVV en aanhang wel.. mooie vrijheid van meningsuitting is dat he? ;)

chief108
24-01-2008, 12:19
die uitspraak komt al uit 2004
en als je door een zo kleine minderheid op de kast laat jagen ben je ook niet goed bij je hoofd hoor

snap al die drukte niet
ik kan ook wel zeggen dat het mijn doel is om van drenthe een anarchistische vrijstaat te maken

en als ik 5 man bijelkaar krijg, dan kunnen we daar ook geheime besprekingen over houden

natuurlijk is dat niet realistisch en vormt zoiets geen enkel gevaar

maar een paar mannen in een jurk die dat soort praatjes hebben wel?

naar het blijkt zijn die paar pubers die spannende plannen maakten achteraf gezien toch ook geen terroristische organisatie, maar gewoon een stelletje pubers met idiote ideeën, maar ja.... wie had er nou geen idiote ideeën als puber zijnde?

wij Nederlanders moeten ons niet zo laten opnaaien door die uitspraken en niet zo laten ophitsen door die Wilders en zeker ons geen beperkingen oplaten leggen door half zachte politici

en nu ga ik lekker naar buiten
in de bosjes piesen en genieten van mijn vrijheid

viva la resistance!!!

anonymous001
24-01-2008, 12:32
die uitspraak komt al uit 2004
en als je door een zo kleine minderheid op de kast laat jagen ben je ook niet goed bij je hoofd hoor

snap al die drukte niet
ik kan ook wel zeggen dat het mijn doel is om van drenthe een anarchistische vrijstaat te maken

en als ik 5 man bijelkaar krijg, dan kunnen we daar ook geheime besprekingen over houden

natuurlijk is dat niet realistisch en vormt zoiets geen enkel gevaar

maar een paar mannen in een jurk die dat soort praatjes hebben wel?

naar het blijkt zijn die paar pubers die spannende plannen maakten achteraf gezien toch ook geen terroristische organisatie, maar gewoon een stelletje pubers met idiote ideeën, maar ja.... wie had er nou geen idiote ideeën als puber zijnde?

wij Nederlanders moeten ons niet zo laten opnaaien door die uitspraken en niet zo laten ophitsen door die Wilders en zeker ons geen beperkingen oplaten leggen door half zachte politici

en nu ga ik lekker naar buiten
in de bosjes piesen en genieten van mijn vrijheid

viva la resistance!!!

Drenthe een anarchistische vrijstaat! Ik ben voor!

Natuurlijk willen extreme moslims een moslimstaat. Als je gelooft dat de Islam de enige ware weg is, dan wil je toch dat iedereen die weg volgt?

Of je het bereikt of ook maar denkt te kunnen bereiken, dat is een heel ander verhaal. Vraag maar aan een SGP'er wat hij het liefste wil.

Dat PvdA wijf is gewoon gek, als ik het zo zie. Ongevaarlijk gek, maar evengoed niet echt geschikt voor haar functie...

Iwan
24-01-2008, 12:34
dus omdat 1 moskee (wat nu bekend is, zullen er nog wel een paar zijn maar geloof me dat dit echt een kleine groep is binnen deze gemeenschap, dit nav mijn ervaringen met kennissen en vrienden van bijv marrokaanse en turkse komaf) dit roept is het weer gelijk de hele groep? (hoe bedoel je kortzichtig) en idd beginnen we dan weer met die anti wilders leuzen, deze groep moet gewoon keihard aangepakt worden en de mond gesnoerd worden en anders gewoon oprotten naar waar ze vandaan komen, maar ga nu niet deze hele gemeenschap er weer bij betrekken.
Wat ik jammer vind is dat de (moslim) gemeenschap er zelf naar mijn idee te weinig aan doet om de rotte appels eruit te zeven en deze aan te pakken, dat moet gewoon beter gaan vanuit de gemeenschap zelf.

Je ziet spoken en legt mij woorden in de mond. Lees m'n post nog maar eens...

chief108
24-01-2008, 12:58
Drenthe een anarchistische vrijstaat! Ik ben voor!

reps earned...



Natuurlijk willen extreme moslims een moslimstaat. Als je gelooft dat de Islam de enige ware weg is, dan wil je toch dat iedereen die weg volgt?

Of je het bereikt of ook maar denkt te kunnen bereiken, dat is een heel ander verhaal. Vraag maar aan een SGP'er wat hij het liefste wil.

exactly....
iedereen heeft zo z'n eigen droomwensen



Dat PvdA wijf is gewoon gek, als ik het zo zie. Ongevaarlijk gek, maar evengoed niet echt geschikt voor haar functie...
x2
erg apart dat ze zo'n doos gewoon op zo'n positie laten zitten, maar aan de andere kant verbaast het me niets
lokale politiek zit vol weirdo's en een raadslid stelt opzich ook geen fuck voor natuurlijk
is een soort hobby functie van mensen die niets te doen hebben en zichzelf graag belangrijk willen voelen

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 12:59
Je ziet spoken en legt mij woorden in de mond. Lees m'n post nog maar eens...

nee hoor, ik ga het niet nog is lezen... ik doelde niet perse op jou met die reactie van mij dus voel je aub niet aangesproken (tenzij.......). Nav je andere posts in deze topics mbt Wilders haal ik dat er gewoon uit qua jouw mening mbt dit onderwerp, maar nogmaals het was niet perse op jou maar meer algemeen.
Degene die spoken ziet..... tja laat maar. ;)

PigDog
24-01-2008, 13:45
De Taweed moskee (dezelfde als de homo's van het dak) heeft als ideaal dat Nederland een moslimstaat word. Nou? Bisschop Gijssen heeft als ideaal dat Nederland katholiek word, en de CPN heeft als ideaal dat Nederland communistisch word. Pigdog heeft als ideaal dat alle mannen miljoenair worden en dat alle vrouwen naakt gaan lopen.
Hoezo Nederland naar de verdoemenis?

Muay Thai Elite
24-01-2008, 13:47
Alle vrouwen Pigdog? Zelfs je moeder? ......... NEEM DAT TERUG, IN MOHAMMED's NAAM! :D

PigDog
24-01-2008, 13:53
OK, alle vrouwen onder de 50 dan........

Muay Thai Elite
24-01-2008, 14:01
Onder de 30, hoger ga ik niet ;)

De man van 14K
24-01-2008, 14:29
Zodra Nederland echt een moslim staat wordt... zit ik met mijn reet ergens anders..

Zullen we kijken of we van irak ofzo een christelijke staat kunnen maken... Of weet je wat.. zullen we gewoon eens kijken of we er uberhaubt een kerk kunnen bouwen .


ben dr klaar mee, wacht 3 jaar dan heb ik mijn doctoraal bedrijfskunde en peer ik em naar Amerika. (ofzo)
Stelletje malloten

Voor diegene die vrezen voor eigen indentiteit hierbij iets voor aan de muur:

http://www.webdevsrl.com/geo/Pictures/Holland.jpg

KO TKO
24-01-2008, 14:52
'Nederland moslimstaat maken' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3106406/__Nederland_moslimstaat_maken___.html?pageNumber=4 )

hahaha. LOL Nederland is nu een moslim staat, omdat 1 moskee dat wil.

Kan iemand mij uitleggen hoe een rijk land met meer dan 16.000.000 mensen en modern leger. En waar bij op dit moment ongeveer 95% van de bevolking niet moslim is. Een moslim staat wordt, omdat 1 moskee dat wil ????????????????????????????

Typische flauwekul nieuws van de Telegraaf.

Help help 1 moskee wil van Nederland een moslim staat maken. Snel naar de schuil kelders of het land verlaten.



gisteren in telegraaf:
Extremistisch raadslid mag blijven - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3098269/_Extremistisch_raadslid_mag_blijven__.html?p=18,1)

Nederland wordt nu een moslim staat, want er zit een moslim in de deel raad van Rotterdam.

"Deelgemeenten hebben meestal een eigen volksvertegenwoordiging, de deelgemeenteraad, kortweg deelraad. "

" Een deelgemeente is in Nederland de laagste bestuurslaag in een gemeente "

De dikke nudist
24-01-2008, 15:01
Kay van Men In Black: There's always an Arquillian Battle Cruiser, or a Corillian Death Ray, or an intergalactic plague that is about to wipe out all life on this miserable little planet, and the only way these people can get on with their happy lives is that they do... not... know about it!

Er is altijd en overal een grote variatie aan debielen die de boel over willen nemen.
Dat er aan een bepaalde groep nu veel aandacht wordt besteed betekent niet dat ze uitzonderlijk zijn of een grotere bedreiging voor de algemene consensus vormen dan de andere debielen.

KO TKO
24-01-2008, 15:08
Wat ik jammer vind is dat de (moslim) gemeenschap er zelf naar mijn idee te weinig aan doet om de rotte appels eruit te zeven en deze aan te pakken, dat moet gewoon beter gaan vanuit de gemeenschap zelf.

Waarom ? Nederland heeft toch politie en de AIVD, die moeten rotte appels arresteren.

Er wordt van voetbal supporters toch ook niet gevraagd om Hooligans aan te pakken. Want daar is de politie voor.

KO TKO
24-01-2008, 15:19
Zodra Nederland echt een moslim staat wordt... zit ik met mijn reet ergens anders..

Zullen we kijken of we van irak ofzo een christelijke staat kunnen maken... Of weet je wat.. zullen we gewoon eens kijken of we er uberhaubt een kerk kunnen bouwen .


Er staan al kerken.

http://www.theodora.com/wfb/photos/iraq/syrian_catholic_church_basra_iraq_photo_iraq4u.jpg

http://www.byzantines.net/epiphany/images/churchmosul.jpg

Sinds de 1de eeuw zijn er al christen in Irak. Dus in Irak wonen er al bijn a 2000 jaar Christenen en die hebben daar vast wel kerken gebouwd.


Churches in Iraq

" Christianity in Iraq dates back to the first century. Islam entered the area in the 7th century, but Christians have remained. "

"State schools having a Christian majority provide Christian religious instruction. Christian students in state schools with a Christian minority receive no religious instruction, except that provided by churches. The Armenian Orthodox church operates primary schools and a high school. "

"While Islam is the state religion, the rights of Christians to practice their faith has been maintained and some Christian holidays are recognized. Christians have risen to the top ranks in Iraq under the Saddam Hussein regime, with former Deputy Prime Minister Tariq Aziz prominent among them, and anti-Christian violence had been largely suppressed by Hussein's Baath government."

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 15:39
Waarom ? Nederland heeft toch politie en de AIVD, die moeten rotte appels arresteren.

Er wordt van voetbal supporters toch ook niet gevraagd om Hooligans aan te pakken. Want daar is de politie voor.

om dezelfde reden eigenlijk dat bijv in de US amerikaanse italianen aangetrokken worden tot politie en jusitie om die groep mafioso's aan te pakken zeg maar.
Als je de achter grond beter kent en begrijpt is het makkelijker op te lossen lijkt mij..toch?

De man van 14K
24-01-2008, 15:40
hebben ze dat afval probleem al verholpen in Napoli?

Judas
24-01-2008, 15:44
"While Islam is the state religion, the rights of Christians to practice their faith has been maintained and some Christian holidays are recognized. Christians have risen to the top ranks in Iraq under the Saddam Hussein regime, with former Deputy Prime Minister Tariq Aziz prominent among them, and anti-Christian violence had been largely suppressed by Hussein's Baath government."

Onder Saddam idd. En nu er meer ''vrijheid" is, vluchten ze allemaal richting syrie en Libanon, omdat ze door milities bedreigd worden

nicolas the red
24-01-2008, 15:44
lol mannen in jurken

chief108
24-01-2008, 15:45
ben dr klaar mee, wacht 3 jaar dan heb ik mijn doctoraal bedrijfskunde en peer ik em naar Amerika. (ofzo)
Stelletje malloten

Voor diegene die vrezen voor eigen indentiteit hierbij iets voor aan de muur:

http://www.webdevsrl.com/geo/Pictures/Holland.jpg
nee, de uSA is een lekker land waarin je alle vrijheid hebt :rolleyes:

Judas
24-01-2008, 15:46
Waarom ? Nederland heeft toch politie en de AIVD, die moeten rotte appels arresteren.

Er wordt van voetbal supporters toch ook niet gevraagd om Hooligans aan te pakken. Want daar is de politie voor.

Als een kleine groep het voor je hele gemeenschap verneukt, is het toch niet zo vreemd om ze aan te pakken. Die gemeenschap weet als geen ander wie er verkeerd bezig is...

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 15:48
hebben ze dat afval probleem al verholpen in Napoli?

tering..alleen de problemen worden hier onthouden... ;)
als je het gevolgd had had je kunnen weten / lezen / zien dat ze nu al die shit naar sardinie verschepen voor verbranding. Ik was er afgelopen weekend en was al een stuk beter in de binnenstad (mijn fam. komt zelf uit salerno / amalfi net onder napoli en daar waren gelukkig geen problemen) ;)

KO TKO
24-01-2008, 15:49
om dezelfde reden eigenlijk dat bijv in de US amerikaanse italianen aangetrokken worden tot politie en jusitie om die groep mafioso's aan te pakken zeg maar.
Als je de achter grond beter kent en begrijpt is het makkelijker op te lossen lijkt mij..toch?

Daar heb jij wel een punt. Maar toen ging de Italiaanse gemeenschap in de V.S toch ook niet de Mafia aanpakken. Dat deed de politie en FBI enzo.

Daarom vind ik dat in Nederland de moslim gemeenschap ook niet achter extremisten aan hoeft te gaan. Ik denk dat een taak is van de Politie en AIVD. Die kunnen die extremisten wel in de gaten houden en als het nodig is arresteren.

KO TKO
24-01-2008, 15:55
Als een kleine groep het voor je hele gemeenschap verneukt, is het toch niet zo vreemd om ze aan te pakken. Die gemeenschap weet als geen ander wie er verkeerd bezig is...

De politie en de AIVD weten toch ook wie er verkeerd bezig is. En die extremisten kunnen toch in de gaten worden gehouden en/of worden gearresteerd.

Een kleine groep Hooligans verpest het van de grote groep normale voetbal supporters, maar de normale supporters doen niks tegen die kleine groep Hooligans. Want dat is toch de taak van de politie ?

anoniem gg
24-01-2008, 15:57
Als het een enkeling zou betreffen is dat niet zo erg.
De hele soedan is extreem die wilden een christenlijke hulpverlener ter dood veroordelen omdat zij een teddy beer Mohammed had genoemd. In Saudi Arabie is onlangs een vrouw veroordeeld tot 50 zweepslagen omdat ze een hete peper had gebruikt in het eten.
Iran is totaal gebrainwashed! Egypte en Syrie geen haar beter.
Indien er nog steeds biljoenen mensen letterlijk in een boek geloven en ernaar leven "sommige" tot in het extreme vindt ik nogal beangstigend.
Ik heb niet gezien na de film of Live of Brian of toneelstukken van Hans Theeuwen en Theo Maasen over het Christenlijk geloof dat er rellen uitbraken en honderden doden vielen, zoals toen om die cartoons uit Denemarken. Hele landen boycotten Denemarken (jawel hele landen) das niet meer een uitzondering of klein beetje, das een beeeetje heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel.
De film van Wilders is nog niet eens gemaakt of vertoond en Iran doet al uitspraken over dat rare landje Nederland. Zo is onze politiek gewoon bang voor buitenlandse reacties en sluit iedereen weer de oogkleppen en luisterd men naar links geratel dat het allemaal wel mee valt! Zo kan je als allochtoon en politicus gewoon zeggen dat het tijd wordt dat er een bom valt op Nederland? Zonder door de Pvda uit de partij te worden gezegd. Wilders wordt aangeraden Nederland te verlaten?
De meest gekozen naam bij geboorte op plaatst nummer een, is Mohammed, klein beetje overdreven?
Waarom wordt die intregratie toch door onze strot gedouwd? Ik zit daar helemaal niet op te wachten. Als je hier komt werken en daarna weer naar je eigen land wilt prima. Als je hier wilt blijven leer de taal, pas je aan en verdiep je in de cultuur van het land waar je leeft!
Geloof is het opium van het volk!

anoniem gg
24-01-2008, 15:58
lol mannen in jurken

Reign in Blood eerste nummer van cd

anonymous001
24-01-2008, 16:00
Reign in Blood eerste nummer van cd

Wat is daar mee?

KO TKO
24-01-2008, 16:02
Onder Saddam idd. En nu er meer ''vrijheid" is, vluchten ze allemaal richting syrie en Libanon, omdat ze door milities bedreigd worden

Ja na de invasie van de V.S is Iraq een chaos geworden. Christelijken kerken worden aangevallen door Al Quada. Soennietitsche en sjiietitsche milities vechten met elkaar. Al Quada pleegt bom aanslagen op markten. Het verzet valt Amerikaanse soldaten aan. Amerikaanse soldaten vechten tegen het verzet en Al Qauda.

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 16:12
De politie en de AIVD weten toch ook wie er verkeerd bezig is. En die extremisten kunnen toch in de gaten worden gehouden en/of worden gearresteerd.

Een kleine groep Hooligans verpest het van de grote groep normale voetbal supporters, maar de normale supporters doen niks tegen die kleine groep Hooligans. Want dat is toch de taak van de politie ?

Is niet waar.. juist zijn er in de buurten Pro italiaanse organisaties opgericht oa tegen de mafia ingingen. Als je het een beetje volgt zie je dat ze mede daardoor grotendeels hun macht kwijt zijn geraakt daar. Dus met oa hulp van de lokale bevolking en hun recruteren voor politie en justitie...

chief108
24-01-2008, 16:13
Reign in Blood eerste nummer van cd


Wat is daar mee?

ja leg eens uit...

het gaat om deze tekst toch?

Angel Of Death

Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the Angel of Death
Four hundred thousand more to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood

Destroying, without mercy
To benefit the Aryan race

Surgery, with no anesthesia
Feel the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Infamous butcher,
Angel of Death

Pumped with fluid, inside your brain
Pressure in your skull begins pushing through your eyes
Burning flesh, drips away
Test of heat burns your skin, your mind starts to boil
Frigid cold, cracks your limbs
How long can you last
In this frozen water burial?
Sewn together, joining heads
Just a matter of time
'Til you rip yourselves apart
Millions laid out in their
Crowded tombs
Sickening ways to achieve
The holocaust
Seas of blood, bury life
Smell your death as it burns
Deep inside of you
Abacinate, eyes that bleed
Praying for the end of
Your wide awake nightmare
Wings of pain, reach out for you
His face of death staring down,
Your blood running cold
Injecting cells, dying eyes
Feeding on the screams of
The mutants he's creating
Pathetic harmless victims
Left to die
Rancid Angel of Death
Flying free

KO TKO
24-01-2008, 16:18
Als het een enkeling zou betreffen is dat niet zo erg.

Het is een kleine groep. Van de moslims die jij kent hoeveel zijn daarvan extremist ?


In Saudi Arabie is onlangs een vrouw veroordeeld tot 50 zweepslagen omdat ze een hete peper had gebruikt in het eten.

Dat is niet het hele verhaal. Een stief moeder dwingde haar jonge stief dochter om een hete peper op te eten ( kinder mishandeling ). Toen de moeder er achter kwam wat met haar dochter is gebeurd, ging ze naar de politie en daarom kreeg die vrouw ( stiefmoeder ) 50 zweepslagen.

The_Rock
24-01-2008, 16:24
Too much idiots trying to be smart here.

anoniem gg
24-01-2008, 16:57
Het is een kleine groep. Van de moslims die jij kent hoeveel zijn daarvan extremist ?



Dat is niet het hele verhaal. Een stief moeder dwingde haar jonge stief dochter om een hete peper op te eten ( kinder mishandeling ). Toen de moeder er achter kwam wat met haar dochter is gebeurd, ging ze naar de politie en daarom kreeg die vrouw ( stiefmoeder ) 50 zweepslagen.

Hoeveel moslims die jij kent zijn niet extremist?
Ik gaf al een aantal landen als voorbeeld.

je hebt gelijk ze had 100 zweepslagen moeten hebben voor die hete peper

KO TKO
24-01-2008, 17:06
Hoeveel moslims die jij kent zijn niet extremist?
Ik gaf al een aantal landen als voorbeeld.

je hebt gelijk ze had 100 zweepslagen moeten hebben voor die hete peper


Ik ken genoeg moslims, maar geen extremistische moslims.

Zij heeft dat kindje pijn gedaan en nu wordt haar voor straf ook pijn gedaan. Ik heb daar geen problemen mee.

KO TKO
24-01-2008, 17:08
Is niet waar.. juist zijn er in de buurten Pro italiaanse organisaties opgericht oa tegen de mafia ingingen. Als je het een beetje volgt zie je dat ze mede daardoor grotendeels hun macht kwijt zijn geraakt daar. Dus met oa hulp van de lokale bevolking en hun recruteren voor politie en justitie...

Bedoel je in Italie of in Amerika.

anoniem gg
24-01-2008, 17:16
Ik ken genoeg moslims, maar geen extremistische moslims.

Zij heeft dat kindje pijn gedaan en nu wordt haar voor straf ook pijn gedaan. Ik heb daar geen problemen mee.

Mijn moeder heeft mij wel eens met een vork in mijn hand gestoken omdat ik mij weer eens misdroeg aan tafel, hadden ze mijn moeder daarvorr 200 zweepslagen moeten geven of moeten ophangen, ze deed me toen wel pijn hoor.

Wat is de definitie van extremistisch?
Honderden doden en wereldwijd rellen vanwege cartoons, voor mij is dat extremistisch.
Zweepslagen vindt ik iets uit de middeleeuwen.
Twee miljoen mensen die rond een steen de haji doen waarbij elk jaar vele doden vallen vindt ik extremistisch.
Van Gogh doodsteken vindt ik extremistisch.
Een vrouw ter dood veroordelen omdat ze een teddy beer mohammed noemt vindt ik extremistsich.
Vrouwen stenigen omdat hun gezicht niet goed beddekt was of omdat ze werden verkracht vindt ik extremistisch.

Let wel op dit is mijn persoonlijke mening voor vele mensen zoals jij: zijn zweepslagen bv heel normaal en is het bovenstaande genoemde extremisme gewoon heel gewoon. Een vorm om een belediging te rechtvaardigen en dat valt zekerrrrrrrrrrrrrrr niet onder extreem zijn, niet dan?

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 18:01
Bedoel je in Italie of in Amerika.

beide, in italie veel meer natuurlijk, kijk maar jaren 80 in oa sicilie.. hele opstand nadat rechter Falcone werd vermoord door die bomaanslag op de snelweg waardoor een hele snelweg opgeblazen werd, meerdere agenten en zijn bodyguards op 1 na dood zijn.
Zoek maar is op youtube naar giovanni falcone oid.
In amerika ook maar in kleinere mate, daar heeft oa de FBI en de DEA juist gerecruteerd in de italiaanse wijken om zo die problemen te gaan aanpakken.

Ontopic, ik ken veel turkse en marrokaanse jongens en meiden, oa van het trainen en geen van hen is extremist of ouderwets gelovig met jurk en hoofdkapje en zijn absoluut tegen de radicalisering binnen de moslim gemeenschap, en zo zijn er natuurlijk meerdere buiten mijn kennissen kring zeg maar.
Daarom snap ik niet dat mensen achter iemand als Wilders gaat staan en hem steunt, zij pakken die hele groep die grotendeels niks met die extremisten te maken heeft, maar op deze manier wel in een hoek gedrukt worden met een stempel op hun hoofd door die 2deling die veroorzaakt word door oa PVV en aanhang. Ook ik merk dat in sommige steden met mijn zwarte haar en donkere ogen terwijl ik er niks mee te maken heb maar sommige mensen dus wel denken 'ow dat kan er 1 zijn' en dat frustreert en kan me dan wel voorstellen dat die jongeren het gaan af reageren (ik keur dat niet goed, maar dat terzijde) maar kan het me voorstellen als je cultuur en achtergrond continu de grond in gestampt word met beledigingen en neerbuigende opmerkingen. Heeft verder dus niks met moslim zijn te maken qua denk wijze, maar puur de stempel die je krijgt door dit soort figuren.

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 18:03
Mijn moeder heeft mij wel eens met een vork in mijn hand gestoken omdat ik mij weer eens misdroeg aan tafel, hadden ze mijn moeder daarvorr 200 zweepslagen moeten geven of moeten ophangen, ze deed me toen wel pijn hoor.

Wat is de definitie van extremistisch?
Honderden doden en wereldwijd rellen vanwege cartoons, voor mij is dat extremistisch.
Zweepslagen vindt ik iets uit de middeleeuwen.
Twee miljoen mensen die rond een steen de haji doen waarbij elk jaar vele doden vallen vindt ik extremistisch.
Van Gogh doodsteken vindt ik extremistisch.
Een vrouw ter dood veroordelen omdat ze een teddy beer mohammed noemt vindt ik extremistsich.
Vrouwen stenigen omdat hun gezicht niet goed beddekt was of omdat ze werden verkracht vindt ik extremistisch.

Let wel op dit is mijn persoonlijke mening voor vele mensen zoals jij: zijn zweepslagen bv heel normaal en is het bovenstaande genoemde extremisme gewoon heel gewoon. Een vorm om een belediging te rechtvaardigen en dat valt zekerrrrrrrrrrrrrrr niet onder extreem zijn, niet dan?

Ik had vroeger een chinese vriend, en toen we naar de kapper zijn gegaan en in de 80's van die streepjes liet scheren in je haar, gegarandeerd dat hij de volgende dag bont en blauw op school zat, met striemen op zijn rug. Weer een hele andere cultuur waar het deze dagen nog dagelijks voorkomt dat soort martelingen.
Mijn punt is dat niet enkel (extremistische) moslims zo kunnen reageren, maar het een probleem is in meerdere landen met oa de mentaliteit van de mensen.

anoniem gg
24-01-2008, 18:34
Ik had vroeger een chinese vriend, en toen we naar de kapper zijn gegaan en in de 80's van die streepjes liet scheren in je haar, gegarandeerd dat hij de volgende dag bont en blauw op school zat, met striemen op zijn rug. Weer een hele andere cultuur waar het deze dagen nog dagelijks voorkomt dat soort martelingen.
Mijn punt is dat niet enkel (extremistische) moslims zo kunnen reageren, maar het een probleem is in meerdere landen met oa de mentaliteit van de mensen.

Dat is niet correct van die chinees, alleen maar striemen op zijn rug?
het vreemde is dat wij geen probleem hebben met chinezen die houden hun problemen binnen de deur en dringen een ander ook niks op als ze in dit land wonen.
War een baggu parlement, spong die met 30 marrokanen een aanklacht indient tegen Wilders vanwege racisme. Dit allemaal om een film die nog niet eens vertoond is, de wereld op zijn kop!

Chico
24-01-2008, 18:43
ik heb het idee dat mensen de moslims in saoedi arabië en nederland door elkaar haalt... je kunt de moslims in nederland niet en masse gelijktrekken met de moslims in het midden oosten... net zoals dat je de christenen in de vs niet kunt gelijk trekken met de christenen in rusland...

probeer eens wat minder simplistisch te denken...

anoniem gg
24-01-2008, 18:48
ik heb het idee dat mensen de moslims in saoedi arabië en nederland door elkaar haalt... je kunt de moslims in nederland niet en masse gelijktrekken met de moslims in het midden oosten... net zoals dat je de christenen in de vs niet kunt gelijk trekken met de christenen in rusland...

probeer eens wat minder simplistisch te denken...

Vertel dat aan hele winkelcentra en zwembaden die gesloten zijn door terreur.
Het maakt mij geen reet uit, ik kies hier niet voor.
Als je extreme uitlatingen hebt of je vindt dat je beledigd wordt om je geloof, gelijk terug naar eigen land gaan.
Crimineel dubbele nationaliteit, ook terug naar eigen land.
Gedraag je, pas je aan spreek de taal en heb begrip voor Nederlandse cultuur, mag je blijven en elk jaar een nieuwe verblijfsvergunning aanvragen

ijsbier
24-01-2008, 18:50
Ze zouden consequent moeten zijn en weer lekker terug gaan naar marokko, kunnen ze daar lekker in hun moslimstaat wonen.

Beetje subsidie vangen voor de moskee, uitkering om lekker achterover te hangen, kinderbijslag om zich lekker te ver tienvoudigen. Echt het laagste van het laagste, meer parasiet dan mens.

Chico
24-01-2008, 19:15
@ basboon

de "straatterroristen" en de "moslim extremisten" zijn twee verschillende groepen..

het crimineel en asociaal gedrag in nederland moet je hard aan pakken... niet alleen van allochtonen maar ook van autochtonen...

de dingen die de moslims in het midden oosten doen daarvan kun je de schuld niet leggen bij de moslims in nederland...

zo simpel is het... hou de discussie zuiver en ga niet overal wat dingen vandaan halen die er niet toe doen...

ik begin bijna het idee te krijgen dat sommige mensen gewoon een teringhekel hebben aan allochtonen c.q. niet blanken en dat dan maar allemaal moslim gaan noemen..

PigDog
24-01-2008, 19:31
Too much idiots trying to be smart here.

times two

anoniem gg
24-01-2008, 19:42
@ basboon

de "straatterroristen" en de "moslim extremisten" zijn twee verschillende groepen..

Ja resultaat is hetzelfde

het crimineel en asociaal gedrag in nederland moet je hard aan pakken... niet alleen van allochtonen maar ook van autochtonen...

Ja resultaat is hetzelfde

de dingen die de moslims in het midden oosten doen daarvan kun je de schuld niet leggen bij de moslims in nederland...

Het lijk langzamerhand op het middenoosten hier, met al die eerwraak en uithuwelijken en gezinshereniging.

zo simpel is het... hou de discussie zuiver en ga niet overal wat dingen vandaan halen die er niet toe doen...

Ik hou het heel simpel, mensen die nog steeds beledigd zijn over hoe anders denkenden reageren op " een geloof" heb ik geen enkel begrip voor, zo simpel is dat. En Spong leeft niet in de haagse schilderswijk waar het bloed van een schaap langs de trap loopt in een flat.

ik begin bijna het idee te krijgen dat sommige mensen gewoon een teringhekel hebben aan allochtonen c.q. niet blanken en dat dan maar allemaal moslim gaan noemen..

Jouw ideen zijn zijn niet zo relevant, laten we het simpel houden.
Ik heb geen tering hekel aan alochtonen, ik vindt onze regering een stel linkse extrimisten! Ik keur het natuurlijk niet goed dan men in de Soedan een vrouw wil vermoorden omdat deze een teddy beer mohammed had genoemd, maar je kunt dat die mensen niet kwalijk nemen die weten gewoon niet beter, wel jammer dat dat hun interpetatie is van het "heilige" boek.

Italian*Berlusconi*
24-01-2008, 19:52
Homo-haters in actie bij uitvaart Ledger

De uiterst omstreden homohatende Amerikaanse dominee Fred Phelps en zijn volgelingen zijn van plan een anti-homo protest te laten horen op de begrafenis van filmacteur Heath Ledger. De 28-jarige ster werd deze week dood gevonden in een appartement in New York. Eén van zijn bekendste rollen was die van homofiele cowboy in de film Brokeback Mountain.

Volgens Phelps, leider van een kleine baptistenkerkgemeenschap en fanatiek bestrijder van homofilie (zie Godhatesfags.com), heeft de overleden Hollywoodacteur God bespot en haat God zijn 'walgelijke' film. De gelovigen van de Westboro Baptist Church zijn ervan overtuigd dat Ledger een eeuwige straf uitzit in de hel.

De baptistenkerk van Phelps staat vooral bekend door het verstoren van begrafenissen van overleden soldaten die in Irak of Afghanistan zijn gesneuveld. Ze beschouwen dat als een straf van God omdat Amerika homoseksualiteit tolereert. Phelps begon met het verstoren van begrafenissen van personen die waren overleden aan Aids. Middels spandoeken werden de nabestaanden er op gewezen dat de dodelijke ziekte ''een straf Gods was''.

http://images.fok.nl/upload/060311_272_homohater.jpg

.... om een voorbeeld te noemen... in zulke gemeenschappen heb je pas onderdrukking, denk je dat deze mensen hun vrije mening hebben? worden ze gelijk aangepakt (om het zacht uit te drukken) en zelfs door familie. Onderdrukking heb je helaas tegenwoording nog in elk land / gemeenschap / geloof / etc / etc / etc dus doe nou niet of het alleen moslims zijn.

ijsbier
24-01-2008, 19:56
We hebben het over moslims die van nederland een moslimstaat willen maken, wat heeft dat met amerikaanse homohaters te maken die onzeker zijn over hun geaardheid?

anoniem gg
24-01-2008, 20:08
Homo-haters in actie bij uitvaart Ledger

De uiterst omstreden homohatende Amerikaanse dominee Fred Phelps en zijn volgelingen zijn van plan een anti-homo protest te laten horen op de begrafenis van filmacteur Heath Ledger. De 28-jarige ster werd deze week dood gevonden in een appartement in New York. Eén van zijn bekendste rollen was die van homofiele cowboy in de film Brokeback Mountain.

Volgens Phelps, leider van een kleine baptistenkerkgemeenschap en fanatiek bestrijder van homofilie (zie Godhatesfags.com), heeft de overleden Hollywoodacteur God bespot en haat God zijn 'walgelijke' film. De gelovigen van de Westboro Baptist Church zijn ervan overtuigd dat Ledger een eeuwige straf uitzit in de hel.

De baptistenkerk van Phelps staat vooral bekend door het verstoren van begrafenissen van overleden soldaten die in Irak of Afghanistan zijn gesneuveld. Ze beschouwen dat als een straf van God omdat Amerika homoseksualiteit tolereert. Phelps begon met het verstoren van begrafenissen van personen die waren overleden aan Aids. Middels spandoeken werden de nabestaanden er op gewezen dat de dodelijke ziekte ''een straf Gods was''.

http://images.fok.nl/upload/060311_272_homohater.jpg

.... om een voorbeeld te noemen... in zulke gemeenschappen heb je pas onderdrukking, denk je dat deze mensen hun vrije mening hebben? worden ze gelijk aangepakt (om het zacht uit te drukken) en zelfs door familie. Onderdrukking heb je helaas tegenwoording nog in elk land / gemeenschap / geloof / etc / etc / etc dus doe nou niet of het alleen moslims zijn.

Zo zeiden veel Imam's dat de bekende Tsunami die oa Sri Lanka trof, al die kust mensen moesten dood (250.000) door Allah want ze waren allemaal werkzaam in de sex industry. In Pakistan werdt dat ook geroepen, todat een aardbeving daar aan 40.000 bewoners een einde maakten terwijl ze toch allemaal "goeie " moslims waren.

Als het echt god's wil is waar maakt iedereen zich dan druk om waarom al die agressie over bv een flim die je nog niet eens hebt gezien? Waarom wraak, verbieden etc? Als die Mohammed echt bestond kan die dan zelf geen maatregelen nemen?

Na de 80 jarige oorlog (wij wilden niet onder het spaanse katholieke geloof (gezag) leven in nederland) zag je daarna de grote ontwikkeling: VOC en veel handel en nederland werdt een van de rijkste landen ter wereld.

legio's voorbeelden Jones van Jonestown joeg zo 900 mensen de dood in. Waco texas en ga zo maar door. Schapengedrag en we zien waar dat toe leidt!

Mensen die nu nog steeds geheel leven volgens het geschreven woordt van een boek dat honderden jaren oud is vele malen vertaald en verbeterd en in het begin met de hand geschreven en dit boek zien als hun levenswijzen vindt ik best wel eng in deze eeuw!

Judas
25-01-2008, 00:52
De politie en de AIVD weten toch ook wie er verkeerd bezig is. En die extremisten kunnen toch in de gaten worden gehouden en/of worden gearresteerd.

Een kleine groep Hooligans verpest het van de grote groep normale voetbal supporters, maar de normale supporters doen niks tegen die kleine groep Hooligans. Want dat is toch de taak van de politie ?

Plisie en AIVD zullen vast wel een deel kennen, maar lang niet allemaal. Die gasten zij heus niet gek en weten goed ondergronds te opereren. En helaas moet je wel heel ver gaan om gearresteerd te worden.
Buiten dat moet je, met alle respect, ook niet al teveel vertrouwen hebben in de AIVD.

Judas
25-01-2008, 00:58
Ja na de invasie van de V.S is Iraq een chaos geworden. Christelijken kerken worden aangevallen door Al Quada. Soennietitsche en sjiietitsche milities vechten met elkaar. Al Quada pleegt bom aanslagen op markten. Het verzet valt Amerikaanse soldaten aan. Amerikaanse soldaten vechten tegen het verzet en Al Qauda.

Invasie was idd verkeerd, maar dat is een hele andere discussie. Ik maak je alleen duidelijk dat de chistenen daar zonder reden vermoord en verjaagd worden. Blijkbaar wordt men een stuk extremistischer als er niet iemand de boel strak houdt (zoals Saddam deed, op een erg wrede manier overigens).

Chico
26-01-2008, 15:55
Jouw ideen zijn zijn niet zo relevant, laten we het simpel houden.
Ik heb geen tering hekel aan alochtonen, ik vindt onze regering een stel linkse extrimisten! Ik keur het natuurlijk niet goed dan men in de Soedan een vrouw wil vermoorden omdat deze een teddy beer mohammed had genoemd, maar je kunt dat die mensen niet kwalijk nemen die weten gewoon niet beter, wel jammer dat dat hun interpetatie is van het "heilige" boek.
heel leuk... maar je gaat niet in op de inhoud van me post... heel makkelijk discuseren zo natuurlijk... doet me denken aan de guru tijdperk.. die vond andermans ideën ook niet relevant..

aliendwurf
26-01-2008, 16:33
Komt echt geen eind aan deze discussie vrees ik....

Karel
26-01-2008, 19:18
Komt echt geen eind aan deze discussie vrees ik....

hoop ik ;)