PDA

View Full Version : Tim Sylvia talks Minotauro fight!!!



wrestler_nl
25-01-2008, 12:23
“I truly believe he [Antonio Rodrigo Nogueira] is the best heavyweight jiu-jitsu fighter in the world today. I mean, he brings to the table being a former PRIDE heavyweight champion. He’s a stud. I’ve been watching him for a long time. I was watching Nogueira when I wasn’t even fighting, yet, when I was just training. When I started fighting, I was watching him and I was like, ‘Wow, I’d like to fight him one day. He’s really, really good.’ I truly believe he’s somebody I can go in there and beat and move me up in the rankings. Maybe, someday if everything goes right and we beat Nogueira, we can get Fedor (Emelianenko) to sign a fight. We’ll get to shut the world up after that.”
– Former heavyweight champion Tim Sylvia talks about his upcoming fight with Antonio Rodrigo Nogueira for the interim division championship at UFC 81: “Breaking Point” on February 2 from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada. Frank Mir and Brock Lesnar also chime in on their showdown during the pre-event media conference call.

http://i78.photobucket.com/albums/j108/joatishere/MMA/chewbacca.jpg

(mmamania.com)

dtgerald
25-01-2008, 12:26
Ik geef hem weinig kans.

Tony
25-01-2008, 12:40
Hij is wel (in vergelijking met vele andere ufc vechters) geen trash talker in dit geval.. gewoon reëel.

en inderdaad... ik geef hem weinig kans om te winnen via ko of sub..


Maar, we weten allemaal hoeveel kans Tim maakt als het op een decision aan komt.

anonymous001
25-01-2008, 12:44
Hij is wel (in vergelijking met vele andere ufc vechters) geen trash talker in dit geval.. gewoon reëel.

en inderdaad... ik geef hem weinig kans om te winnen via ko of sub..


Maar, we weten allemaal hoeveel kans Tim maakt als het op een decision aan komt.

"We'll get the world to shut up after that"

Misschien geen trash talk, maar ook niet echt respectvol, vind ik.

Ralph
25-01-2008, 12:46
Tja... dat kan je ook op twee manieren uitleggen. Hij kan ook bedoelen dat het gezeur over wie nu de beste HW is dan in ieder geval stopt; onafhankelijk van wie er dan ook mag winnen.

Tony
25-01-2008, 12:48
Tja... dat kan je ook op twee manieren uitleggen. Hij kan ook bedoelen dat het gezeur over wie nu de beste HW is dan in ieder geval stopt; onafhankelijk van wie er dan ook mag winnen.

Zo interpreteerde ik het ook ja.... maar dat was vooral omdat hij zo _respectvol_ begon met praten...

redjuh
25-01-2008, 15:45
als nog hem niet naar de grond krijgt, en tim net als tegen arlovski 3 en tegen vera zijn reach goed benut, geef ik hem zeker een puntenkans

YoMarK
25-01-2008, 15:59
Inderdaad redjuh.
Als Nog net zo vecht als tegen Herring, dan gaat ioe het niet winnen tegen Sylvia.
Syvia heeft tegen grote namen gestaan, en meestal gewonnen. Z'n record spreekt voorzich.
Het mag er dan qua vechtstijl niet uitzien....die gast is groot, sterk en allround goed.