PDA

View Full Version : Pay per view of gratis stream?



Vincentino
25-01-2008, 14:32
Ik keek de gevechten altijd via gratis streams, maar heb laatst voor het eerst een pay per view besteld (UFC80) en dat beviel best wel. Die 40 dollar is maar iets van 27 euro omgerekend dus als je 2 vrienden uitnodigt ben je 9 euro pp kwijt, dat is net zo duur als de bios alleen duurt dit nog langer ook.

Ik ga het niet altijd doen maar ufc 81 in elk geval wel.

Kijken er hier meer mensen op pay per view eigenlijk? Of toch liever de gratis stream?

Ik vraag me ook af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Wanneer komt de eerste sportsbar of Hooters(!) hier waar we ufc kunnen kijken denken jullie?

barclay
25-01-2008, 15:20
Meestal staat het 8 uur later op het net en kan ik hem downloaden. ik kan dat geduld meestal wel opbrengen.

is nog lekker goedkoop ook.

of ik bewaar hem voor een ontspannen moment.


Ik keek de gevechten altijd via gratis streams, maar heb laatst voor het eerst een pay per view besteld (UFC80) en dat beviel best wel. Die 40 dollar is maar iets van 27 euro omgerekend dus als je 2 vrienden uitnodigt ben je 9 euro pp kwijt, dat is net zo duur als de bios alleen duurt dit nog langer ook.

Ik ga het niet altijd doen maar ufc 81 in elk geval wel.

Kijken er hier meer mensen op pay per view eigenlijk? Of toch liever de gratis stream?

Ik vraag me ook af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Wanneer komt de eerste sportsbar of Hooters(!) hier waar we ufc kunnen kijken denken jullie?

marcelt
25-01-2008, 18:24
Ik keek de gevechten altijd via gratis streams, maar heb laatst voor het eerst een pay per view besteld (UFC80) en dat beviel best wel. Die 40 dollar is maar iets van 27 euro omgerekend dus als je 2 vrienden uitnodigt ben je 9 euro pp kwijt, dat is net zo duur als de bios alleen duurt dit nog langer ook.

Ik ga het niet altijd doen maar ufc 81 in elk geval wel.

Kijken er hier meer mensen op pay per view eigenlijk? Of toch liever de gratis stream?

Ik vraag me ook af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Wanneer komt de eerste sportsbar of Hooters(!) hier waar we ufc kunnen kijken denken jullie?
PPV in NL . Zeker op de pc en niet op de TV!

Mack
25-01-2008, 20:16
Kijken er hier meer mensen op pay per view eigenlijk? Of toch liever de gratis stream?


Ik heb gedoneerd en kan dus de donorstream gebruiken die meestal wel goed te doen is.

chief108
25-01-2008, 20:40
Ik heb gedoneerd en kan dus de donorstream gebruiken die meestal wel goed te doen is.
x2

Vincentino
25-01-2008, 20:56
PPV in NL . Zeker op de pc en niet op de TV!

Ja en nee, wel via de pc maar die geeft het weer door aan een grote tv(tv-out ofzoiets), dus wel echt op groot scherm.

Vincentino
25-01-2008, 20:57
Ik heb gedoneerd en kan dus de donorstream gebruiken die meestal wel goed te doen is.


x2

Hmm kan dat doneren nog(ik heb wel een account daar), want ik ben niet van plan ze allemaal te gaan kopen.

Biiyen
26-01-2008, 14:31
Als ik de ppv zou kunnen bestellen dan zou ik dat zeker bij goede events doen maar, ik zou niet weten hoe, ik heb geen digitale rotzooi of schotel gedoe. Dus ik behelp mezelf met de internet stream die minder is, maar voldoet.

Jeru
26-01-2008, 14:49
Gratissss internetstream. PPV is gewoon geen optie. Niemand komt bij mij om 4 uur 's nachts naar UFC kijken hahaha