PDA

View Full Version : Twee maanden sportief wereldavontuur voor de echte krachtsporter;



Robbie
26-01-2008, 23:20
Twee maanden sportief wereldavontuur voor de echte krachtsporter;
TV-oproep
Ben jij klaar voor de zwaarste beproeving van je leven? Veronica zoekt avontuurlijke sportieve die
hards. Van gewichtheffer tot hardloper, bokser tot tennisspeler: iedere sportman kan meedoen,
iedereen maakt kans om te winnen.
In een ver buitenland wordt getraind en gestreden in een keiharde afvalrace. Het is een uniek avontuur
met zware uitdagingen en extreme exotische sporten … ongetwijfeld zitten er lokale
krachtsportvarianten tussen. De ene keer win je op kracht, de volgende op snelheid, tactiek of
uithoudingsvermogen ... en soms word je genadeloos verslagen. Maar dan wacht de volgende
wedstrijd.
Wanneer?
Dit voorjaar 2008.
Waar?
Ver weg.
Wie?

Echte sportmannen die tegen een stootje kunnen.
Voor meer informatie én om je aan te melden: mail naar
[email protected]
Doe het snel, want vol is vol.
Vermeld in ieder geval je leeftijd en jouw sport. Voeg een foto toe, liefst full-body.
Bellen kan ook: 020 6661868

Toelichting
Komend voorjaar willen wij met Nederlandse sportievelingen een verre reis maken langs exotische,
lokale sporten. Na een intensieve training, nemen de deelnemers het op tegen de lokale bevolking en
tegen elkaar. Voor dit avontuur zoeken we fanatieke sporters. Logisch toch, dat ik ook bij de
krachtsporters terecht kom? Ik wil heel graag inschrijvingen van krachtsporters, omdat zij het best
passen in het profiel van de sporters die wij zoeken.
In totaal zoeken we 10 sporters, in leeftijd variërend van (grofweg) 18 tot 35. Het wordt een afvalrace:
de laatste kandidaten zullen in totaal ruim 2 maanden onderweg zijn. Voor de deelnemers is een
vergoeding van onkosten voor de tijd dat ze weg zijn. Zoals het er nu naar uit ziet, vertrekken we de
tweede week van april en komen we half juni terug.
Als u de oproep kunt verspreiden: heel graag... het kan toch niet anders dan dat een krachtsporter deze
wedstrijd op zijn naam schrijft
Met vriendelijke groet,
Jorgen Petiet
Eyeworks Nederland

Nopain85
27-01-2008, 00:10
Thx robbie , ik heb me eigen ingeschreven

noca
27-01-2008, 10:15
Soort "Last man standing"?

bquiroga
27-01-2008, 11:19
Ik wil heel graag inschrijvingen van krachtsporters, omdat zij het best
passen in het profiel van de sporters die wij zoeken.

en het liefst ook nog "krachtsporters" die op de cover van de men's health hebben gestaan?

Tony
27-01-2008, 13:01
Dit is zo'n perfecte uitdaging voor mannen met de fysiek en conditioning van een GSP, Silva, Sherk, Couture, Franklin.....

m.a.w. all rounded sportsmen.

Nopain85
27-01-2008, 13:34
Valt er ook nog iets te winnen ?

COHIBA
27-01-2008, 14:59
Mischien wat voor Ralph (the underdog).
Sympathiek gozer en zal daarmee een goede vertegenwoordiger zijn voor mma, en wie weet wint ie nou een wel een keer

chief108
27-01-2008, 17:07
ik zeg: da's helemaal nog geen verkeerd plan voor de underdog

veel team hardcore shirtjes meenemen natuurlijk...
komt helemaal goed :p

De man van 14K
27-01-2008, 17:27
U-dog: Gaat heen en promote!!