PDA

View Full Version : Lesnar training/smacktalking video



De dikke nudist
27-01-2008, 13:51
http://www.youtube.com/watch?v=Xwozg9Djlak

Tony
27-01-2008, 13:58
Ik hoop echt dat Mir hem pakt dmv mooie submission... (na een heftig drie ronden lang gevecht...)

nicolas the red
27-01-2008, 14:06
zou mooi zijn... maar wat een beest die kerel

amilster
27-01-2008, 15:02
Gewoon eng man die gast jeezz wat een freak of nature.

" he can trow you around the ring like a rag doll" dat zie ik met deze gast idd al helemaal voor me damn!

Lijkt me wel een spektakel om die man aan het werk te zien in de octagon.

mdk
27-01-2008, 17:41
he can talk the talk.

But can he walk the walk...

chief108
27-01-2008, 18:08
wat een monster

hoop dat het een mooie partij wordt

De man van 14K
27-01-2008, 18:31
pff wat een kop en een lekker natuurlijk lichaam..

hier hebben we er nog 1
YouTube - UFC 81: Frank Mir vs Brock Lesnar In Depth Video (http://www.youtube.com/watch?v=xU2dW9TuXQ8)

Kato
27-01-2008, 18:46
Ik hoop echt dat die Lesnar verslagen wordt dmv een flinke knock-out, heb ooit een interview van hem gehoord dat hij Randy en Fedor nu al zou kunnen verslaan.... Dan ben je cht vol van jezelf

Evilman
27-01-2008, 20:22
dit doet me denken aan toen ik bob sapp voor t 1st in K1 zag opkomen..
toen dacht ik echt van wtf.. dis niet eerlijk meer.

Alleen deze keer lijkt het erop dat het niet alleen groot is maar ook
tot op zekere hoogte kundig. ben bnieuwd hoe groot hij van nature was,
toen ie in de 20 was, hij is enorm :S

anyways.. ik ga voor mir!
die brock komt ook totaal niet symphatiek over

123trisweat
27-01-2008, 20:25
ben eigenlijk wel benieuwd of dit zijn natuurlijke "frame" is

chief108
27-01-2008, 20:35
:rolleyes:

en wat denk je zelf...

Jeru
27-01-2008, 20:40
Hahaha ja man zo is ie uit zijn moeke gekomen :whistling:

123trisweat
27-01-2008, 20:56
tja, wil zijn fam. weleens zien.

Let wel dit zeg ik vanwege het volgende: in het verleden ben ik weleens naar the US geweest en ik verbaasde over het "natuurlijk" schedel van mijn medepassagiers (binnenlandse vlucht). Buiten het vet om dacht ik echt steeds "damn daar past mijn schedel 2 keer in."

grtz

ps waren trouwens veel highschool/uni gasten die in het vliegtuig zaten, misschien een football team

Evilman
27-01-2008, 21:05
tja, wil zijn fam. weleens zien.

Let wel dit zeg ik vanwege het volgende: in het verleden ben ik weleens naar the US geweest en ik verbaasde over het "natuurlijk" schedel van mijn medepassagiers (binnenlandse vlucht). Buiten het vet om dacht ik echt steeds "damn daar past mijn schedel 2 keer in."

grtz

ps waren trouwens veel highschool/uni gasten die in het vliegtuig zaten, misschien een football team

Of een groep oestbeekse waterhoofden ;)

De dikke nudist
27-01-2008, 21:05
tja, wil zijn fam. weleens zien.

Let wel dit zeg ik vanwege het volgende: in het verleden ben ik weleens naar the US geweest en ik verbaasde over het "natuurlijk" schedel van mijn medepassagiers (binnenlandse vlucht). Buiten het vet om dacht ik echt steeds "damn daar past mijn schedel 2 keer in."

grtz

ps waren trouwens veel highschool/uni gasten die in het vliegtuig zaten, misschien een football team
Dusss... je hebt een gast met een kanon van een harses gezien? :pimp:

amilster
27-01-2008, 21:12
tja, wil zijn fam. weleens zien.

Let wel dit zeg ik vanwege het volgende: in het verleden ben ik weleens naar the US geweest en ik verbaasde over het "natuurlijk" schedel van mijn medepassagiers (binnenlandse vlucht). Buiten het vet om dacht ik echt steeds "damn daar past mijn schedel 2 keer in."

grtz

ps waren trouwens veel highschool/uni gasten die in het vliegtuig zaten, misschien een football team

Hahahaha, zou het te maken kunnen hebben met de hoeveelheid hormonen in het vlees waar Amerikanen nagal pap van lusten, een flinke steak kost daar ook bijna niets lijkt mij niet echt gezon.
Zoeiets als die meisjes in Zuid Amerika die (soms) al met 9e jaar gelsachtsrijp zijn en de vormen van een vrouw hebben, schijnt te maken te hebben met de (illegale) hoeveelheid groeihormomen in het goedkope kippevlees.

123trisweat
27-01-2008, 21:18
qua lichaam is lesnat toch een "worsterlaar", maar dan wat groter?

en het eten van amerikaanse steak etc crossed my mind. Wederom ook de steaks/t-bones zijn veel groter