PDA

View Full Version : Zutphen was prima de luxe!



Strange Cutbean
27-01-2008, 13:41
Dat was prima de luxe!

Bij deze wil ik de promotors van Ultimate Glory en Beast of the East bedanken voor de te gekke prijs die zij beschikbaar hebben gesteld op het afgelopen Beast of the East Gala, een VIP tafel voor 6 personen!

WIN EEN VIP TAFEL BEAST OF THE EAST! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78193)

Toen maanden geleden de line-up bekend werd wist ik al dat ik hierheen moest gaan en dan komt zo’n VIP arrangement wel heel goed uit.

Ik had een hoop geluk (en een beetje wijsheid) om deze te winnen dus de kaartjes die ik al had konden mooi doorgeschoven worden, daar wij onze plekken nu mooi konden upgraden. Nu waren er, wist ik al, een hoop Vip tafels verkocht dus ik had gedacht wel ergens achteraf te komen zitten. Maar niets is minder waar, we zaten recht voor de ring op maar een paar meter afstand van het hele gebeuren zodat wij alles meer dan uitstekend konden volgen. Vooral ook fijn voor het MMA gebeuren als je er praktisch boven op zit. We werden prettig ontvangen door Esmee en de crew en werden begeleid naar onze plaatsen. Daar werden we goed verzorgd achtergelaten met allerhande drankjes, snacks, salade, satè, nassi etc. Gelukkig was ik niet de BOB vanavond dus kon ik helemaal laveloos naar huis gaan, al viel dat natuurlijk ook wel weer mee.

Het begon allemaal lekker op tijd, de zaal goed vol en de partijen waren TOP. Mijn persoonlijke favorieten hebben bijna allemaal gewonnen en anders genoeg strijd geleverd om toch favoriet te blijven! De sfeer was prima, iedereen ging soepeltjes met elkaar om zonder ge-ouwehoer aan onze kant van de ring. Er was even gezeik aan de andere kant maar daar konden wij weinig van zien. Als mij dat al interesseerde. Eikels heb je overal. Mooiste partij van de avond: Lima tegen Holzkens! Ben ook altijd fan van karaktervechter Knaap, niet de meest technisch begaafde (in mijn ogen) maar wel altijd een vechtershart (zie partij tegen Vitor Viana - Beast of the East, 8 april 2006) Jammer dat deze partij moest worden afgebroken. Dion Staring groeit ook met de partij meer. Meer bekeken, minder wild op de grond, in mijn ogen dan) Krista was heel sterk ondanks dat ik later hoorde dat ze griep had. Faldir vocht heel bekeken op de counter, bleef bij zijn gameplan en liet zich niet verleiden om de slagenwisseling aan te gaan. Kraus bleef continu komen. Ben blij dat ik dan niet in de jury zit; Wie geef je de winst? Kraus die steeds het gevecht opzoekt en vooruit vecht of Chabari die heel veel scoort vanuit de dekking en fantastisch trapt? Persoonlijk was ik meer voor onbeslist maar bij een titelgevecht hoort een winnaar. Chahid vs Stevelmans terecht onbeslist, schitterende gelijk opgaande partij. Goede presentatie! Het was gewoon weer top. Ik kom niet voor niets altijd al graag op Beast of the East.

Nog even dit, ik kom al jaren en jaren op allerlei gala’s (als bezoeker of als begeleider/cornerman en in een tijd dat de ouders van een hoop lezers hier elkaar nog niet eens kenden ook nog eens als vechter) en zie vaak een hoop stress en geklungel bij bond en organisatie. Maar de laatste tijd is er een tendens aan de gang die de sport en de evenementen naar een hoger plan tillen. Daarbij doel ik o.a. op duidelijkheid in de communicatie, relaxte ontvangst, op tijd beginnen, niet te veel partijen op een avond en last but not least samenwerking. Zo vind ik het een goede zaak dat b.v. Shooto en de WFCA de handen ineen geslagen hebben en Shooto ook “dikke vrienden” is met Beast of the East. Het zijn drie van de betere Nederlandse organisaties dus dat zit wel snor. Er zijn natuurlijk meer goede organisaties maar die noem ik hier niet want dan krijg je weer allemaal reacties in de trend van “die en die zijn ook goed!” of “waarom heb je die niet genoemd?”

Ben al weer helemaal klaar voor Beast of the East van 31 mei met o.a. Saki, Hakim, Vitor Vianna, Siyar, Lima, Drago, Spong en Stringer. En zit ook straks natuurlijk ook weer bij Ultimate Glory! Want begonnen als kickboxer pur sang, trek ik steeds meer naar MMA/Shooto en BJJ.

Misschien kan ik nog wel een tafel winnen?

Groet en dank,

Eibert

Wheelie
27-01-2008, 14:49
Mooi verslag Eibert en het was een mooie prijs :thup:

Mickey
27-01-2008, 16:45
Hey man! Super om te horen dat je het zo naar je zin gehad hebt!
Ook nogmaals namens MF onze dank aan Beast of the East en Shooto / Ultimate Glory en dan ook met name Martijn de Jong!

chief108
27-01-2008, 17:01
fijn dat je er goed van genoten hebt!

(wel balen dat ik niet gewonnen had :cry2: )

Shooto Holland
30-01-2008, 03:08
Beste Eibert,

Wij zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad op het super evenement "Beast of the East".

We hopen je snel weer terug te zien op een Ultimate Glory show of een show van onze collega's van Beast of the East..

UG en BOTE zullen in de toekomst nog veel vaker de handen ineen slaan om uiteindelijk het publiek puur kwaliteit voor te schotelen..

Osu,

Martijn