PDA

View Full Version : Fedor & Alex



Evilman
27-01-2008, 20:37
nice :D

Aleksander Emelianenko Expects April 11 Fight with Josh Barnett
Posted by MMA Junkie on January 24, 2008 at 10:53 am ET

http://mmajunkie.com/wp-content/uploads/2007/08/070820alexanderemelianenko.jpg

Aleksander EmelianenkoAleksander Emelianenko (12-3), a highly ranked heavyweight (and the younger brother of famed fighter Fedor Emelianenko), will next fight April 11 for the upstart M-1 Global organization, and the Russian expects his opponent to be Josh Barnett (20-5).

News of the potential bout was posted on Emelianenko’s official website at Îôèöèàëüíûé ñàéò Àëåêñàíäðà Åìåëüÿíåíêî (http://www.alex.mixfight.ru).

The as-of-yet-unannounced M-1 Global event is expected to take place in Chicago.

The Emelianko brothers’ manager, Vadim Finkelstein, recently sold the M-1 organization to a group of American investors who restructured the fight promotion. As its first order of business, the organization signed Fedor to a long-term deal. The organization’s CEO, longtime MMA agent and promoter Monte Cox, recently stated that the organization had planned for a February debut date but instead pushed it back a few months to allow more time for signing talent.

If the organization does sign Barnett for the fight, it could signal another loss for the UFC.

UFC President Dana White has been continually asked about the possibilty of Barnett returning to the UFC. To say he isn’t overwhelmed by the idea would be understatement. Barnett and White have been on the outs since Barnett lost his heavyweight title after failing a UFC 36 drug test due to steroids.

Still, Barnett remains one of the heavyweight’s division’s top-ranked fighters, though he hasn’t fought since PRIDE Shockwave 2006 — more than a year ago. Barnett fought exclusively in the organization from October 2004 until its eventual demise last year when Zuffa LLC (the UFC’s parent company) purchased the organization.

In addition to the likely Emelianenko vs. Barnett bout, another major bout is in the works.

Fedor Emelianenko (27-1), who most recently defeated Hong Man Choi at a New Year’s Eve show in Japan, is expected to take on Semmy Schilt (25-14-1) on the same card. The fight would headline the event.

The M-1 Global show could take place at the Allstate Arena in Rosemont, Ill., which is located just outside Chicago.

Jeru
27-01-2008, 20:39
Barnett wint wel van Aleksander denk ik. Fedor vs Semmy is leuk, maar toch weer een overwinning voor Fedor.

TOON
27-01-2008, 21:06
als ze die partijen nou eens om zouden draaien... zou ik leuker vinden denk ik... denk dat fedor nu nog iets te vroeg komt voor schilt...

fedor
27-01-2008, 22:23
Fedor vs Sem...blijf het een waardeloze matchup vinden..kent alleen maar verliezers die partij :(
Als Fedor wint zegt men:logisch en Sem staat mooi in z'n hemd met al z'n K1 titels...wint Sem dan zegt men, Fedor heeft verloren van Sem wie...? (aangezien de meeste niet weten dat Sem ookal wat MMA partijen heeft gedraaid)..
Waarom neemt M1 die gok, ik snap het niet...mocht Fedor verliezen dan komt dat gevecht van Randy er ook niet meer van (aangezien Randy dit gevecht alleen wil aannemen omdattie graag wil duidelijk maken wie de nr1 hw is op de aardkloot)
vaag...

YoMarK
27-01-2008, 23:27
als ze die partijen nou eens om zouden draaien... zou ik leuker vinden denk ik... denk dat fedor nu nog iets te vroeg komt voor schilt...
Inderdaad!
Schilt vs Aleks
Barnett vs Fedor

Daar zou ik veel vrolijker van worden.

kentaro
28-01-2008, 00:42
Sem blijft gevaarlijk voor iemand als Fedor met z'n stand-up skills en natuurlijk als voormalig King of Pancrase Champion is Sem wel degelijk geskilled in de MMA!!

Spike_tm
28-01-2008, 12:07
Fedor sloopt Sem. Ik weet niet of jullie die beelden van die recente MMA partij van Sem hebben gezien. Hij moet echt 100x beter dan dat om een kans te maken.

Evilman
28-01-2008, 12:58
waar kunnen die beelden gevonden worden?
in kroatie die toch?

wrestler_nl
28-01-2008, 13:04
Inderdaad!
Schilt vs Aleks
Barnett vs Fedor

Daar zou ik veel vrolijker van worden.


x2!!!:thup::thup:

Dan heeft Sem tenminste nog een kans om te winnen!!..
want van fedor zal die niet winnen denk ik..
en dan als die van aleks wint dan mag die tegen fedor!!

De man van 14K
28-01-2008, 13:09
1 ding is zeker: deze partij zal zwaarder worden dan iedere K1 partij die Sem tot op heden gevochten heeft.

ashi76
28-01-2008, 13:20
Iedereen blijkt voor het gemak even te vergeten dat Sem al eens 3 ronden geknokt heeft tegen Fedor.
Ik acht hem bij voorbaat absoluut niet kansloos al vind ik wel dat Fedor een completere MMA vechter is.

Evilman
28-01-2008, 13:31
ben bnieuwd wat sem zelf hiervan denkt..
want imo is t best snel zo na k1 ineens tegen
de nr 1 ter wereld.

of hij is heilig overtuigd dat zn standup genoeg
gaat zijn misschien?

ik wil het in elk geval wel zien :D
ik verwacht overwinning op de grond door fedor
op choke.

F@dur
28-01-2008, 17:27
Barnett wint wel van Aleksander denk ik. Fedor vs Semmy is leuk, maar toch weer een overwinning voor Fedor.
x2

amilster
28-01-2008, 19:35
Tsja ik ben er eigenlijk ook niet zo blij mee, ik wil namelijk geen van beide zien verliezen .

Dat gezegd hebbende gaat mijn steun toch naar Fedor uit! een armbar of choke zou nice zijn geen sloop partij, daar ben ik wat te weekhartig voor als het deze 2 giganten betreft :D

dimitri
30-01-2008, 10:14
Fedor - Schilt 2
Aleksander - Barnett 2

Twee rematches waar niemand op zit te wachten.

Zowel Josh als Fedor hebben hun eerste gevecht tegen die twee tegenstanders al overtuigend gewonnen.

Waste of money.

The Bulldog
30-01-2008, 10:24
ik zit wel op deze match ups te wachten puur en alleen omdat ik Schilt wel weer eens tegen Fedor wil zien.... ik acht de kans dat hij hem pakt ook niet heel groot , maar ik zou het echt werelds voor hem vinden als het hem lukt.....

MB667
30-01-2008, 12:18
http://video.google.nl/videosearch?q=fedor+schilt&sitesearch=

3 rondes schilt vs fedor

Judas
30-01-2008, 13:11
Fedor - Schilt 2
Aleksander - Barnett 2

Twee rematches waar niemand op zit te wachten.

Zowel Josh als Fedor hebben hun eerste gevecht tegen die twee tegenstanders al overtuigend gewonnen.

Waste of money.

Had het liever ook andersom gezien, maar om nou te zeggen dat niemand erop zit te wachten...
Josh had het behoorlijk zwaar in de 1e ronde en moest flink incasseren. Dat hij Alex 2e ronde zo snel liet tikken, had er volgens mij mee te maken dat hij helemaal kapot was. Hoop dat zijn cardio dit keer beter is!

wrestler_nl
30-01-2008, 13:38
Sem vs Barnett en Fedor vs Alex ;)

Effe zonder gein, ik zou het liever ook anders zien, maar op deze manier kan Fedor zich voorbereiden op Barnett en Barnett op Fedor. Ik denk dat de partij tegen Randy er voorlopig toch niet van komt en ik denk dat iedereen ook wel Fedor vs Barnett wil zien. Op deze manier kunnen beiden iets meer ritme op doen (in het geval van Barnett is het meer de ringroest van zich af schudden) en daarna tegen elkaar. En dan aan het eind van het jaar, wanneer Randy's contract bij UFC ten einde is, Fedor vs Randy.


x2:thup: