PDA

View Full Version : UFC 81



MMA Fan
30-01-2008, 17:14
Wederom weer een zeer strakke website.....
Heb er weer zin in.....

UFC 81: Breaking Point Official Site (http://81.ufc.com/)

MMA Fan
30-01-2008, 17:17
kijk toch wel uit naar Brock Lesnar zijn debut in de UFC......ben benieuwd of hij de hype kan waarmaken...en Mir was tot nog toe niet echt de oude Mir sinds zijn motor-ongeluk.

Sylvia tegen Nog wordt een makkelijke overwinning voor Nog...kan niet anders.

Slome
30-01-2008, 17:19
Ziet er zeker weer strak uit!! Ben ook heel benieuw naar me held van 3-5 jaar geleden (Lesnar) hihi....

Tony
30-01-2008, 17:41
Ik ben bijna all in gegaan op nogueira.. maar ik twijfel steeds meer.
Of je sylvia nu spectaculair vind of niet... Hij wint wel vaak saaie potten dmv decisions.
En hij is beresterk en heeft een goeie conditie.

iK hoop echt op Big NOG (ben een pride nutthugger).. maar zeker weten doe ik het niet.

Jochem
30-01-2008, 17:47
Ik ben bijna all in gegaan op nogueira.. maar ik twijfel steeds meer.
Of je sylvia nu spectaculair vind of niet... Hij wint wel vaak saaie potten dmv decisions.
En hij is beresterk en heeft een goeie conditie.

iK hoop echt op Big NOG (ben een pride nutthugger).. maar zeker weten doe ik het niet.

Record 24 - 3 - 0 (Win - Loss - Draw) Wins 16 (T)KOs (66.67%)
2 Submissions (8.33%)
6 Decisions (25.00%)
Losses 2 Submissions (66.67%)
1 Decisions (33.33%)
Denk dat dit beter is als de meeste vechters hoor. Hij is een doofus, maar het is geen puntenvechter.

chief108
30-01-2008, 17:50
ben ook voor Nog gegaan (zelfde excuus als Tony)
maar vrees toch wel beetje dat we (weer) een teleurstelling te verwerken krijgen

Spike_tm
30-01-2008, 19:05
Kijk er ook naar uit. Ben benieuwd wat die Lesnar gaat laten zien.

danielsan
30-01-2008, 20:05
coole website!!
go NOG go......

Emilio
30-01-2008, 20:16
kijk toch wel uit naar Brock Lesnar zijn debut in de UFC......ben benieuwd of hij de hype kan waarmaken...en Mir was tot nog toe niet echt de oude Mir sinds zijn motor-ongeluk.

Sylvia tegen Nog wordt een makkelijke overwinning voor Nog...kan niet anders.

Waar baseer je op dat t easy wordt.

Ik hoop dat Nog gaat winnen, maar alle voordelen neigen naar Tim.

Hij is langer, zwaarder, langere reach en veel meer ufc ervaring. Verder weet hij wedstrijden toch wel vaak op een saaie manier naar zich toe te trekken.

Vincentino
30-01-2008, 23:27
Ik ga ook al in op Nogueira, netals toen ik all in ging op cro cop(toen wist ik het ook zeker :* en ben net eindelijk weer teruggeklommen van 25 naar 1260).

Ik denk dat Nogueira hem gewoon naar de grond moet nemen, wat in 5 rondes toch wel moet lukken en hem vanaf daar te grazen moet nemen. Staand zou hij weleens in de problemen kunnen komen inderdaad. Daarbij is het wel zo, als Tim hem neerslaat, wat mogelijk is met zijn power, en Nog gaat niet knockout (wat me niet heel onwerkelijk lijkt), hij toch het grondgevecht aan moet gaan om hem nog een paar klappen te verkopen en dat is weer in Nog's voordeel. (Misschien moet ie een knock down faken :))

ALL IN!