PDA

View Full Version : In trainingspak naar begrafenis Ginty Vrede



rocket
30-01-2008, 19:12
Zoals we al hebben aangegeven zal zaterdag 2 Februari de begrafenis van Ginty Vrede zijn. Het lijkt ons super als we allemaal in grote getallen aanwezig zijn. Vandaag kregen wij het idee te horen dat het misschien leuk zou zijn als iedereen in de sportkleding van zijn of haar sportschool, team of organisatie deze begrafenis zal bezoeken. Wij denken ook dat dat een leuk idee zal zijn om onze eer aan Ginty te bewijzen.

Wij hopen jullie dus allemaal zaterdag aanstaande te zien

Zaterdag 2 februari
Aanvang dienst 11:00u
Ter Coulsterkerk
Holleweg 111
1851 KE Heiloo

Jeru
30-01-2008, 19:15
Ik hoop dat het (voor zover mogelijk) groot gevolg zal krijgen en dat het een drukbezochte en mooie begrafenis zal zijn.

MMA Fan
30-01-2008, 20:06
Helaas is het voor mij niet mogelijk om deze laatste eer te bewijzen daar ik in het buitenland zit.
Ik vraag me af of SBS er zal zijn om er een soort verslag van te maken, maar dan wel op de achtergrond natuurlijk.......hopenlijk komen er ook wat foto's zodat degene die er niet bij kunnen zijn het alsnog een soort van plekje kunnen geven dmv wat plaatjes.....(klinkt bizar om dit te vragen daar het een begrafenis is maar misschien is het toch wel niet zo vreemd.) Ik bedoel natuurlijk ook maar een paar foto's......
en ik hoop echt dat die Belt met een of andere spoed koerier wordt gestuurd want die belt moet ie mee krijgen, dat zou echt vet zijn.

chief108
30-01-2008, 20:23
mooi initiatief

gymalkmaar1
30-01-2008, 20:45
Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden.
Dat trainingspak is geheel julie eigen keuze,alleen dat in grote hoeveelheden de begrafenis bijwonen vind ik iets te sensatiebelust.

Ik vind dat de begravenis voor de familie etc is.
Maargoed dat is maar mijn mening.

mama
30-01-2008, 20:52
Ik hou het bij mijn gewone kleren.
En als de familie de belanstelling niet op prijs zouden stellen zouden ze het in besloten kring doen.
Maar je bent vrij om te gaan.

Slome
30-01-2008, 21:03
Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden.
Dat trainingspak is geheel julie eigen keuze,alleen dat in grote hoeveelheden de begrafenis bijwonen vind ik iets te sensatiebelust.

Ik vind dat de begravenis voor de familie etc is.
Maargoed dat is maar mijn mening.

2x

RINGS INFO
30-01-2008, 21:56
Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden.
Dat trainingspak is geheel julie eigen keuze,alleen dat in grote hoeveelheden de begrafenis bijwonen vind ik iets te sensatiebelust.

Ik vind dat de begravenis voor de familie etc is.
Maargoed dat is maar mijn mening.


Het is een indrukwekkend gezicht, zeker voor de familie, als er een grote groep (vecht)sporters in sportschooltrainingspak op de begrafenis verschijnt. Het is in mijn ogen nog altijd een grote steun voor de familie als er veel mensen opdagen bij een begrafenis. Ik begrijp dan ook niet wat er met 'sensatiebelust' wordt bedoeld, want er is helemaal geen sensatie. Alleen een eerbetoon aan een veel te vroeg gestorven wereldkampioen.
Managementteam Slamm staat overigens achter het initiatief.

mama
30-01-2008, 22:02
Heiloo weet niet wat het mee gaat maken......

jazz
30-01-2008, 22:15
Ik ben toevallig een vriendin van de familie. Het is hartverwarmend om te lezen hoe een ieder meeleeft!

Ik weet dat de moeder van Ginty het heel fijn vind als een ieder die daar behoefte toe voelt naar de begrafenis komt, dit heeft ze me persoonlijk vanmiddag verteld.

We zien jullie daar!
Groet, Moos

wrestler_nl
30-01-2008, 22:18
Het is een indrukwekkend gezicht, zeker voor de familie, als er een grote groep (vecht)sporters in sportschooltrainingspak op de begrafenis verschijnt. Het is in mijn ogen nog altijd een grote steun voor de familie als er veel mensen opdagen bij een begrafenis. Ik begrijp dan ook niet wat er met 'sensatiebelust' wordt bedoeld, want er is helemaal geen sensatie. Alleen een eerbetoon aan een veel te vroeg gestorven wereldkampioen.
Managementteam Slamm staat overigens achter het initiatief.


x2...is volgens mij heel indrukwekkend...jah!!

MMA Fan
30-01-2008, 22:30
Het doet de familie ook heel goed als ze alle steun en medeleven zien. Het geeft gewoon aan dan Ginty een topper was en dat iedereen mee leeft. Het geeft de familie en nabestaanden ook enorm veel steun in moeilijke dagen om te weten dat er zoveel mensen waren die om hem gaven. (trust me I know) En ik weet zeker dat Ginty het niet anders had gewild. Hij straalde zoveel uit, nu is het tijd voor ons om iets uit te stralen naar hem toe, namelijk respect en een waardig afscheid. Want hij verdient een waardig afscheid.....het afscheid van een kampioen...een WERELD KAMPIOEN !!!

R.I.P. Ginty Vrede

Oesh

chief108
30-01-2008, 22:33
Heiloo weet niet wat het mee gaat maken......
nou...
zal een waardig en indrukwekkend gezicht zijn IMHO

Slome
30-01-2008, 22:44
i am going!!

Illest
30-01-2008, 22:58
Ik hoop dat de WBC (zo heet die bond toch?) Ginty's titel nooit meer vacant stelt. Zoiets als bij David di Tomasso's rugnummer bij FC Utrecht..

Dat heeft ie wel verdiend..

peaceee

adam
30-01-2008, 23:17
Sorry dat ik het zegt. Ik vind die bond, stelletje klootzakken. Waarom mocht die belt niet direct mee dan? kon hij beetje van genieten tenminste...
Hoop dat ze nu van hun fouten leren en op tijd sturen...

sjakie
31-01-2008, 11:46
omdat een belt op naam word gemaakt
zo werkt t nou eenmaal

paspoes
31-01-2008, 12:59
Wie zijn wij om hier een discussie te gaan voeren van wel of niet heen gaan, de familie heeft het zelf aangegeven.

Als je behoefte hebt om daarheen te gaan dan doe je dat en anders blijf je toch thuis.

Hun wensen moeten wij respecteren !!!

M.Hersisia
31-01-2008, 13:46
Ik vind het echt ongelofelijk dat er mensen zijn die nog zoveel te zeuren hebben ( o.a. doelend op het woord 'sensatiebelust' ).
Er worden bepaalde dingen aangemoedigd wat de begrafenis betreft en uit respect voor Ginty kan je daarin meegaan of vind ik dat je verder gewoon je mond moet houden!

Maritzarda

Robbie!
31-01-2008, 13:51
Ik vind het echt ongelofelijk dat er mensen zijn die nog zoveel te zeuren hebben ( o.a. doelend op het woord 'sensatiebelust' ).
Er worden bepaalde dingen aangemoedigd wat de begrafenis betreft en uit respect voor Ginty kan je daarin meegaan of vind ik dat je verder gewoon je mond moet houden!

Maritzarda

x2!!

Het is de wens van de familie, daat gaat het om. Klaar. Die jongen verdient een fantastisch eerbetoon en de mensen die het dichtst bij hem stonden weten als geen ander hoe dat in te vullen.

barclay
31-01-2008, 13:56
x2


x2!!

Het is de wens van de familie, daat gaat het om. Klaar. Die jongen verdient een fantastisch eerbetoon en de mensen die het dichtst bij hem stonden weten als geen ander hoe dat in te vullen.

Kameleon
31-01-2008, 15:30
Ik vind het echt ongelofelijk dat er mensen zijn die nog zoveel te zeuren hebben ( o.a. doelend op het woord 'sensatiebelust' ).
Er worden bepaalde dingen aangemoedigd wat de begrafenis betreft en uit respect voor Ginty kan je daarin meegaan of vind ik dat je verder gewoon je mond moet houden!

Maritzarda


Helemaal mee eens. Ik ken Ginty niet persoonlijk, maar ik ga uit respect daar naar toe. En echt niet voor de sensatie of zo.

Hatice_66
31-01-2008, 19:29
Ik vind het echt ongelofelijk dat er mensen zijn die nog zoveel te zeuren hebben ( o.a. doelend op het woord 'sensatiebelust' ).
Er worden bepaalde dingen aangemoedigd wat de begrafenis betreft en uit respect voor Ginty kan je daarin meegaan of vind ik dat je verder gewoon je mond moet houden!

Maritzarda
mee eens of je mond houden of niet slap L*LLEN KLAAR !!!!!!!!!

Justinian
31-01-2008, 19:40
Wie van het forum gaan naar de begrafenis toe?

The Bulldog
31-01-2008, 19:51
Ik was graag gegaan maar kan niet weg het weekend..

jammer... want op 1 of andere manier raakt het overlijden van Ginty me behoorlijk...

paspoes
31-01-2008, 19:57
Ik was graag gegaan maar kan niet weg het weekend..

jammer... want op 1 of andere manier raakt het overlijden van Ginty me behoorlijk...

2x

chief108
31-01-2008, 20:07
Ik was graag gegaan maar kan niet weg het weekend..

jammer... want op 1 of andere manier raakt het overlijden van Ginty me behoorlijk...
same here...

Qtie-Pie
31-01-2008, 20:20
Wie van het forum gaan naar de begrafenis toe?

Morgen ga ik naar het afscheid en zaterdag naar de uitvaart.

Osu