PDA

View Full Version : Breaking News: Peter R de Vries lost zaak Hollaway op



Biiyen
31-01-2008, 17:58
Zondag dus een dikke vette kijktip. Peter R de Vrieos zegt dat hij het bewijs geeft dat Joran schuldig is. De zaak is zelfs her-opend dus dat zal war worden.

vkmag.com - Gallery: Joran is de dader? (http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/)

Peter R. de Vries weet het wel te brengen: Hij heeft de verdwijningszaak van Natalee Holloway opgelost:"De beelden van de spannendste verborgen camera-actie die ik ooit heb gedaan. Soms leiden dagdromen toch tot harde journalistieke produkties. En de bittere waarheid." Ofwel, we weten nu nog helemaal niks omdat we moeten wachten op de uitzending van zondag. Wel start Justitie naar aanleiding van de uitzending een nieuw onderzoek. Onze zeer gecalculeerde gok: Peter heeft Joran, na het wijnincident (http://www.dumpert.nl/mediabase/38516/7b22ba40/joran_gooit_rode_wijn_in_ogen_peter.html) by the balls. Check ook de subtiele aankondiging (http://www.dumpert.nl/mediabase/40530/2f6b1ceb/holloway_zaak_opgelost.html) van de misdaadverslaggever en zijn column (http://www.peterrdevries.nl/programma/textprogramma030208-tot.htm). Feli!
Update: Vkmag heeft een open dir (http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader/) gevonden op de site van De Vries met daar in bewijs waaruit blijkt dat Joran op een of andere manier een bekentenis ontfutseld is.

chief108
31-01-2008, 18:00
mafffff....

paspoes
31-01-2008, 18:01
spannend ben benieuwd, ik ga zeker kijken:thup:

Ralph
31-01-2008, 18:11
Dat zou wel een stunt zijn van Peter R.!

Justinian
31-01-2008, 18:25
Ik gok dat Peter een van de huisgenoten van Joran zo ver heeft gekregen hem een bekentenis te ontlokken.

NTT-FX
31-01-2008, 18:33
Vk ligt helemaal plat @ the moment...
Ben erg benieuwd!

mdk
31-01-2008, 18:42
Ik heb Peter R de Vries nog niet 1 keer horen zeggen dat Joran de dader is.
Het enige wat ik hem hoor zeggen is dat hij weet wie het gedaan heeft.
Justitie heeft nog niet gezegd dat de zaak is opgelost en ik hoor ook nergens dat er iemand is aangehouden (toch raar als het klip en klaar is wie de dader is...).

Hoewel ik veel respect heb voor Peter R de Vries en alles wat hij aanpakt in zijn programma vind ik het toch wat irritant en zelfingenomen dat niemand verder krijgt te horen wie dan de dader is en dat wij zondag maar moeten kijken.

Ik vraag mij nu af wat belangrijker is:

Dat het grote publiek krijgt te horen wie de dader is of de kijkcijfers van Peter R de Vries.

Justinian
31-01-2008, 18:45
Uit de open dir :D


http://img167.imageshack.us/img167/8644/screenshotpeterrdevriespi8.jpg (http://imageshack.us)

Biiyen
31-01-2008, 18:48
Dat het grote publiek krijgt te horen wie de dader is of de kijkcijfers van Peter R de Vries.

Het is heel makkelijk eigenlijk. Peter R de Vries heeft er veel geld in gestoken en dat moet hij nu terugverdienen. Als hij nu alles naar buiten gooit is het de komende 2 dagen volop in alle rubrieken, gaan alle andere met zijn veren aan de haal en kijkt zondag alleen de vaste kern.

iedereen die ervan behoort te weten is op de hoogte en heeft al inzage gehad. Jantje van de Hoek en Pietje van het Cafe wachten maar tot zondag, niks mis mee.

Justinian
31-01-2008, 18:49
Het is heel makkelijk eigenlijk. Peter R de Vries heeft er veel geld in gestoken en dat moet hij nu terugverdienen. Als hij nu alles naar buiten gooit is het de komende 2 dagen volop in alle rubrieken, gaan alle andere met zijn veren aan de haal en kijkt zondag alleen de vaste kern.

iedereen die ervan behoort te weten is op de hoogte en heeft al inzage gehad. Jantje van de Hoek en Pietje van het Cafe wachten maar tot zondag, niks mis mee.
x2!

A-team
31-01-2008, 19:30
x3 Ik vind het wel knap van hem als hij het flikt!

Dennis
31-01-2008, 19:36
Reps voor Peter

harry
31-01-2008, 19:37
Als dit waar is standbeeld?

O nee hij doet alleen maar kruimelwerk en onbelangrijke zaken :D

mdk
31-01-2008, 19:39
Het is heel makkelijk eigenlijk. Peter R de Vries heeft er veel geld in gestoken en dat moet hij nu terugverdienen. Als hij nu alles naar buiten gooit is het de komende 2 dagen volop in alle rubrieken, gaan alle andere met zijn veren aan de haal en kijkt zondag alleen de vaste kern.

iedereen die ervan behoort te weten is op de hoogte en heeft al inzage gehad. Jantje van de Hoek en Pietje van het Cafe wachten maar tot zondag, niks mis mee.

Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Maar ik vind het gewoon eng om te zien dat het een beetje amerikaanse toestanden begint aan te nemen.
Er wordt een hype gemaakt van de verdwijning van een meisje.
En ik vraag me dan af wat is belangrijker, de hype of het meisje?

@ Justinian: als ik het goed begijp ben jij aardig op de hoogte van de rechtsgang?

Daarom de vraag mag de Vries met zoveel woorden een dader aanwijzen of moet dat niet eerst door de rechter bevestigd worden?

Justinian
31-01-2008, 22:14
@ Justinian: als ik het goed begijp ben jij aardig op de hoogte van de rechtsgang?

Daarom de vraag mag de Vries met zoveel woorden een dader aanwijzen of moet dat niet eerst door de rechter bevestigd worden?
Vraag doet me denken aan die zaak van Ernest Louwes die volgens Maurice de Hond onschuldig vast zit (veroordeeld wegens moord op een oudere vrouw). De klusjesman van de vermoorde vrouw werd door De Hond stelselmatig in het openbaar beschuldigd - hij zou de werkelijke dader zijn. Als ik me niet vergis ging dat te ver volgens de rechter en was sprake van smaad.

Van smaad is echter pas sprake op het moment dat hij niet te goeder trouw kon aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste. Het is denk ik afhankelijk van waar De Vries mee aan komt zetten. Gelet op het feit dat het onderzoek opnieuw is geopend naar aanleiding van het door De Vries aangehaalde, denk ik dat van smaad geen sprake zal zijn. Denk namelijk dat De Vries waarschijnlijk te goeder trouw kan aannemen dat het te last gelegde waar is en dat het algemeen belang de telastlegging eist.

joost
31-01-2008, 23:52
ik weet al waar ik ben zondag om half 10...!!

Guillermo
01-02-2008, 00:06
Peter is gonna fuck Joran up! haha! Wel meesterlijk van Peter R. hij wordt wereldberoemd. Het mooiste vind ik de manier waarop die yanks zijn naam uitspreken op CNN. Peter R de vraais, lol!:thup:

mama
01-02-2008, 00:06
ja in bed....
voor slapen voor de superbowl......

Ronald
01-02-2008, 00:07
Daarom de vraag mag de Vries met zoveel woorden een dader aanwijzen of moet dat niet eerst door de rechter bevestigd worden?
Da's de grap, hij wijst helemaal niemand aan ;)

backfist
01-02-2008, 00:30
zou toch wel heel mooi zijn als de zaak definitief is opgelost
Joran zal hem dan wel een paar flesjes rode wijn opsturen denk ik

mdk
01-02-2008, 07:15
@ Justinain: bedankt voor de uitleg.


Da's de grap, hij wijst helemaal niemand aan ;)


Ik denk dat hij zondag wel iemand gaat aanwijzen...
En daarom vroeg ik aan Justinain of de Vries iemand mocht aanwijzen aan de hand van wat hij zondagavond aanleverd of dat hij moet wachten totdat de rechter een uitspraak heeft gedaan.

Begrijp me overigens niet verkeerd.
Ik vind die joran echt een fucked up mannetje en zie hem ook als dader, het ging mij alleen meer om de manier waarop "de bewijslast" gehyped wordt op tv.

Iwan
01-02-2008, 08:09
Ik zit zondag in ieder geval voor de buis!

chief108
01-02-2008, 08:18
ik niet...

hoef dat niet te zien

MB667
01-02-2008, 08:29
GVD. Zondag is carnaval. Alhoewel. Lang leve de dvd Recorder. + P.R. De Vries ;)

Jochem
01-02-2008, 08:57
Misschien lomp, maar heel die moord interesseert me echt geen bal. Goed als de dader gepakt wordt, maar verder ga ik gewoon lekker the 4400 of de nieuwe Lost kijken.

MB667
01-02-2008, 08:59
ga je niet in roermond met Carnaval een klein koud pilsje in een plastic bekertje drinken voor maar 2 Euro, oftewel 4 gulden en 40 cent.

Guillermo
01-02-2008, 09:23
Misschien lomp, maar heel die moord interesseert me echt geen bal. Goed als de dader gepakt wordt, maar verder ga ik gewoon lekker the 4400 of de nieuwe Lost kijken.

Jezus man! kijk jij lost? Die serie kijk ik allang niet meer, volgens mij zijn de makers van die serie zelf helemaal "lost", ze weten zelf niet waar het over gaat. Je wordt zooo lang aan het lijntje gehouden in die serie dat het niet meer leuk is gewoon :twak:

Richelieu
01-02-2008, 09:30
hahaha...

Maar ik ben heel benieuwd naar de uitzending. Denk, net zoals Roy dat Joram via via misschien verleid is om een bekentenis te doen. Ik zeg niet dat hij het gedaan heeft, maar het is toch wel duidelijk dat hij er zeker meer van weet. Peter R kennede zal hij er zeker een strakke uitzending van maken!! Zijn verborgen camera acties hebben me altijd gefasineerd! Zoals die zigeuners die jaren gelden nog hun sim kaartje probeerden op te eten..:D

Met zijn "optreden" bij Paul en Witteman heeft Joram het toch wel aardig verkloot. Nee, zoals zijn moeder ellelang door bleef zeiken....Joram doet dat niet, en zeker niet met meisjes..Joram was echt een engeltje......:rolleyes:

Tuurlijk.....maar wat moet Joram dan met een mooie dame midden in de nacht op een strand doen...:whistling:

MB667
01-02-2008, 09:34
Zijn verborgen camera acties hebben me altijd gefasineerd! Zoals die zigeuners die jaren gelden nog hun sim kaartje probeerden op te eten..:D



Die met de sigarettenhandel?'

Over Joran, een feestje is uit de hand gelopen gok ik.

RedDawn
01-02-2008, 09:59
Hey, jullie vergeten die geheime camera-actie bij die malefide tuinman!

Met die super droge grappen van Peter!

Richelieu
01-02-2008, 10:06
Die met die sigaretten is idd legendarisch....

Nee, deze zigeuners waren slijpers. Elke werkplaats in Nederland gingen ze af en dan vroegen ze of ze wat boortjes mochten slijpen. Een normale werknemer moest dan wel een papiertje tekenen waarop in kleine letters stond dat de kosten dan bijvoorbeeld 1500 euro per vierkante centimeter waren. Belachelijk natuurlijk voor een product van een paar euro.

Als er dan vervolgens niet betaald werd begonnen de bedreigingen en intimaties aan het adres van de directie van een bedrijf...

Peter R heeft ze echt genadeloos aangepakt in een geweldige cameractie. Een bedrijf speelde het spel helemaal mee, nadat ze werden benaderd door de scharenslijpers. Gaven wat materiaal af, betaalden vervolgens niet, ondergingen de bedreigingen en uiteindelijk boden ze aan om contant het bedrag te overhandingen. Ondertussen had Peter het hele werkgedrag van deze gasten gefilmd en tijdens de confrontatie in de directiekamer van het bedrijf werd die ene gast helemaal para..zo erg zelfs dat hij zijn eigen sim kaartje van zijn telefoon probeerde op te eten. Stond was vol met nummers van directieleden die ook op zijn verlanglijstje stonden!

FOCUS
01-02-2008, 10:08
bij mij lopen feestjes ook wel es uit de hand;
toch valt het aantal dode meisjes reuze mee

Dennis
01-02-2008, 10:29
Misschien lomp, maar heel die moord interesseert me echt geen bal. Goed als de dader gepakt wordt, maar verder ga ik gewoon lekker the 4400 of de nieuwe Lost kijken.

Mooi excuus maa geef toe, je wilt gewoon Boer zoekt vrouw zien

___RZA___
01-02-2008, 10:38
Ik hoorde gister in een programma, weet alleen niet meer welke, dat het zou gaan om een 'vriend' van Joran die naar Peter is toegestapt. En dat zij toen een verborgen camera actie hebben opgezet. Hierin zou Joran uitspraken doen die niet wijzen op moord maar op een ongeluk. Hij zou daarom wel het lichaam hebben weg gemaakt. Maar goed, dat zijn de geruchten. Ik ga zondag in ieder geval wel ff kijken...

paspoes
01-02-2008, 10:58
Mooi excuus maa geef toe, je wilt gewoon Boer zoekt vrouw zien

:lol:ben benieuwd wie de meeste kijkcijfers haalt.


Ik hoorde gister in een programma, weet alleen niet meer welke, dat het zou gaan om een 'vriend' van Joran die naar Peter is toegestapt. En dat zij toen een verborgen camera actie hebben opgezet. Hierin zou Joran uitspraken doen die niet wijzen op moord maar op een ongeluk. Hij zou daarom wel het lichaam hebben weg gemaakt. Maar goed, dat zijn de geruchten. Ik ga zondag in ieder geval wel ff kijken...

Heb ook gehoord, schijnt dat Peter een Arubaanse vriend had ingehuurd, dat het waar is zien we zondag wel. mijn bron is Radio Hoyer en Arubaanse radio op internet ;)

paspoes
01-02-2008, 11:02
Ik denk meer dat zijn pa heeft het gedaan.

Jochem
01-02-2008, 11:12
Mooi excuus maa geef toe, je wilt gewoon Boer zoekt vrouw zien

Hoezo, ik dacht dat je al was afgevallen in de voorrondes? Anders had ik dat wel willen zien ja.

Biiyen
01-02-2008, 13:08
Die met die sigaretten is idd legendarisch....

Nee, deze zigeuners waren slijpers. Elke werkplaats in Nederland gingen ze af en dan vroegen ze of ze wat boortjes mochten slijpen. Een normale werknemer moest dan wel een papiertje tekenen waarop in kleine letters stond dat de kosten dan bijvoorbeeld 1500 euro per vierkante centimeter waren. Belachelijk natuurlijk voor een product van een paar euro.

Als er dan vervolgens niet betaald werd begonnen de bedreigingen en intimaties aan het adres van de directie van een bedrijf...

Peter R heeft ze echt genadeloos aangepakt in een geweldige cameractie. Een bedrijf speelde het spel helemaal mee, nadat ze werden benaderd door de scharenslijpers. Gaven wat materiaal af, betaalden vervolgens niet, ondergingen de bedreigingen en uiteindelijk boden ze aan om contant het bedrag te overhandingen. Ondertussen had Peter het hele werkgedrag van deze gasten gefilmd en tijdens de confrontatie in de directiekamer van het bedrijf werd die ene gast helemaal para..zo erg zelfs dat hij zijn eigen sim kaartje van zijn telefoon probeerde op te eten. Stond was vol met nummers van directieleden die ook op zijn verlanglijstje stonden!

Ken je klassiekers...

Richelieu 10 punten

redjuh
01-02-2008, 14:03
peter goes 2 hollywood

hij moet david caruso (Horatio) regelen en dan samen een real life show maken

Ronald
01-02-2008, 15:13
Ik denk dat de butler het gedaan heeft.

lopez86
01-02-2008, 15:15
Ik hoorde net op skyradio dat de uitzending is verkocht aan NBC in Amerika.

FOCUS
01-02-2008, 16:27
ka-ching!

harry
01-02-2008, 16:42
Joran bekent
Uitgegeven: 1 februari 2008 15:40
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 16:18

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.

Bekentenis in zaak-Holloway

In dat interview wordt niet duidelijk wat Van der Sloot precies heeft bekend, maar Mos zegt wel dat het gaat om "een essentieel onderdeel dat in ons onderzoek ontbrak".

Het weblog VKmag publiceerde het interview donderdag, maar toen wilde niemand de inhoud daarvan bevestigen.

Verborgen camera

Peter R. de Vries kondigde donderdag aan dat hij de zaak van de in 2005 verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway had opgelost. Komende zondag doet hij in zijn eigen tv-programma uit de doeken wat er volgens hem is gebeurd en welke rol Joran van der Sloot daarin zou hebben gespeeld. De Vries zegt met een verborgen camera de bekentenis van Van der Sloot te hebben opgenomen.

Mogelijk scenario

Hoofdaanklager Hans Mos zegt in het vraaggesprek verder dat de reeks gebeurtenissen die in de reportage van De Vries naar voren komt, door justitie al langer als mogelijk scenario wordt gezien.

"Maar we hadden er niet voldoende bewijs voor", aldus Mos. Hij ziet de bekentenis als de 'coming out' van Van der Sloot.

Overtuigend

Mos noemt het verhaal dat De Vries boven water kreeg "zeer overtuigend". "Als Joran hier liegt, hangt hij zichzelf op een ongelooflijk stomme manier op en dat geloof ik niet, want hij is een intelligente jongen."

De hoofdofficier meent dat nu tenminste de waarheid aan het oppervlak komt "en daarmee kunnen we deze zaak afronden."

Uitzending

SBS6 komt vrijdagavond met een ingelaste uitzending van Hart van Nederland (18.00 uur) over de laatste ontwikkelingen in de zaak. Daarin komen ook de twee mannen aan het woord die in de nacht van donderdag op vrijdag in een Arnhemse discotheek zijn gefotografeerd met Joran. Die foto is vrijdag door het ANP verspreid.

paspoes
01-02-2008, 16:56
straks heeft Peter R zijn eigen programma in amerika;)

Nickuraba
01-02-2008, 17:39
ja hij liep gister in dezelfde club als moi rond, echt een schade! als die t gedaan heeft hoop ik dat die er flink van langs zal krijgen

Muay Thai Elite
01-02-2008, 17:53
Misschien lomp, maar heel die moord interesseert me echt geen bal. Goed als de dader gepakt wordt, maar verder ga ik gewoon lekker the 4400 of de nieuwe Lost kijken.

Niet lomp, maar gewoon verschillende interesse. Ik weet bijv niet wat 4400 is en Lost vind ik de schijterigste serie ooit gemaakt.

De zaak Holloway heeft me vanaf begin af aan geboeid, en ik ben zeer benieuwd wat Peter aan informatie heeft.

chief108
01-02-2008, 18:07
rechtenstudentje zeker??? :rolleyes:

Muay Thai Elite
01-02-2008, 18:21
Shhhhht.... You'll blow my cover!

chief108
01-02-2008, 20:49
:whistling:

ehhhh...

ehhhhhhhh.....

FOCUS
01-02-2008, 20:55
ja hij liep gister in dezelfde club als moi rond, echt een schade! als die t gedaan heeft hoop ik dat die er flink van langs zal krijgen


:batman:volgende keer het Mixfight-signal direct aanzetten...:spidy:

lunatic
01-02-2008, 20:59
ja hij liep gister in dezelfde club als moi rond, echt een schade! als die t gedaan heeft hoop ik dat die er flink van langs zal krijgen

was je gister weer gezellig in de manhattan... heb je niet gezien

Tony
01-02-2008, 21:03
Hoezo, ik dacht dat je al was afgevallen in de voorrondes? Anders had ik dat wel willen zien ja.

Whahaha... Jochem +1 :lol:

Tony
01-02-2008, 21:05
Shhhhht.... You'll blow my cover!

Ik wilde bijna zeggen: "Ik vreet een bezem jij MTE rechten studeerd"..

Maar als ik zo terugdenk naar hoe Rosso op zijn uitspraken gepakt is... Durf ik bovenstaande bewering toch weer niet hardop uit te spreken :lol:

Tony
01-02-2008, 21:11
'Vriend' Van der Sloot filmde gesprek
Uitgegeven: 1 februari 2008 19:22
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 20:04

ORANJESTAD - Een zogenaamde vriend van Joran van der Sloot heeft met een verborgen camera gesprekken van hem opgenomen. Volgens Jorans advocaat Ariean de Bie heeft hij dat aan zijn ouders verteld.
Novum2

De 'vriend' zou "zoete broodjes hebben gebakken" en zou bekend hebben dat hij een geldbedrag heeft ontvangen van Peter R. de Vries.

Infiltrant

"Joran heeft de infiltrant niet zien aankomen en werd overvallen door het bericht over de bevindingen van De Vries", zei De Bie.

"De man, die iets ouder is dan Joran, sprak goed Papiaments en komt ook van Aruba."

OM

De raadsman heeft geen goed woord over voor het Arubaanse Openbaar Ministerie (OM). "Het OM loopt aan het leibandje van Peter R. de Vries. Ze reageren net zo knullig als eerder. Ga eerst eens alles onderzoeken en kom dan met commentaar naar buiten."

Flauwekulverhaal

"Nu krijgt De Vries iedereen voor de buis, terwijl ik denk dat het weer een flauwekulverhaal is. Hij zal wel wat aan elkaar hebben geknipt en geplakt zoals hij bij de andere, voormalige verdachten deed, de broers K. Dat liep met een sisser af."

Aanhouding

Diverse Arubaanse en internationale media hebben gemeld dat Joran van der Sloot al zou zijn aangehouden. Zowel de advocaat als de ouders ontkennen dat.

De Bie: "De vader van Joran heeft vanmiddag (lokale tijd) nog contact met zijn zoon gehad. Maar het kan elk moment anders zijn, en is mogelijk dat hij op dit moment wordt opgepakt."

Mike
01-02-2008, 21:52
wel knap, zogenaamd een zaak oplossen en vervolgens wordt niemand veroordeeld..................

Tony
01-02-2008, 23:24
Nu gaat het wel heel raar....



'Bekentenis' was een leugen
Uitgegeven: 1 februari 2008 23:18
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 23:20

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.
ANP

"Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken."

Nickuraba
02-02-2008, 17:50
was je gister weer gezellig in de manhattan... heb je niet gezien

jazeker aanwezig! k weet nog wel dat mijn dronken bro op joran ff klappen geven tocht ging..
gelukkig was die zo zat dat die niet verder dan 2 stappen kwam ahahha

Arjan
03-02-2008, 14:42
nuchter was ik zeker niet nee.. verder ben ik het wel met Jochem eens, ik ga er geen 2 uur voor zitten als ik de nieuwe 2 uur durende lost binnen heb. T staat morgen toch op de voor pagina.

Wel reps voor peter

paspoes
03-02-2008, 22:09
mi mannan ta largu te ku aruba:lol:

paspoes
03-02-2008, 23:43
:thown::mad:damn hey wat een klootzak zeg:boos::twak:

Tony
03-02-2008, 23:45
Zo, dat was Joran... Exit voor hem.
Topwerk van Peter... Ik heb hem toch onderschat.

Tsuki
03-02-2008, 23:47
man man man wat een verhaal ................. die moeder man ik zat zowat mee te huilen ..............

en hij wist niet eens of ze wel echt dood was ...............

die gast is ZO de lul nu ..................

Nickuraba
03-02-2008, 23:47
naja top werk top werk, hij heeft geluk dat die andere gast hem benaderde. Daarnaast lijkt het wel alsof hij de politie aftroeft, maar die zouden dit soort capriolen nooit volgens de wet mogen uithalen. Nu is het gelukkig wel duidelijk wat er gebeurd is (los van het feit of hij een bijdrage heeft gehad aan haar dood of niet)...

die gast deugt dus niet!

The Bulldog
03-02-2008, 23:48
Ik denk serieus dat dit niet het verhaal is wat klopt....

Denk wel dat Hij Joran v/d Sloot heeft neergezet zoals hij is...

Denk ook dat er veel van klopt maar alles....nope

FOCUS
04-02-2008, 00:16
mee eens,

dit is niet het hele verhaal, hij houdt dingen achter.

Guillermo
04-02-2008, 00:18
Het ergste vond ik nog hoe hij respectloos en stoer sprak over alles. Beetje popie joopie lopen doen.....
Please god give me 10 minutes with Joran.. just 10 minutes...:twak:

joost
04-02-2008, 00:22
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/EXCLUSIEF-Wat-Joran-zegt-is-gewoon-bullshit.htm

A-team
04-02-2008, 00:51
Jij hebt gewoon boer zoekt vrouw zitten kijken :D

Bud S
04-02-2008, 08:03
de inconsequenties in zijn "coming out" zullen waarschijnlijk wel weer in zijn voordeel uitpakkken als z'n advocaat ff goed z'n best gaat doen.
alleen als die Daury hem naait is hij de lul en anders komt ie er mee weg.
zelfs een leek kan zien dat "de bekentenis" door de verdedigende partij makkelijk omgedraaid kan worden in "zomaar een stoer verhaal"

paspoes
04-02-2008, 08:46
Jeetje Joran is een slimme jongen, verhaal Daury is een leugen volgens media, Daury heeft geen boot was helemaal niet op Aruba 2005 en heeft Joran pas in 2007 leren kennen na zijn arrestatie.

De wereld heeft hier met een zeer intelligente jongen te maken !!!

chief108
04-02-2008, 08:53
De wereld heeft hier met een zeer intellegente jongen te maken !!!

ja..
ik wed dat hij intelligente wel kan spellen ;)

NTT-FX
04-02-2008, 08:55
't zat er in natuurlijk... Die gast is zo glad als een aal.
Zul je zien dat de Vries juist een dealtje met hem heeft ; Joran nog wat meer poen en de Vries alle aandacht van de wereld...
Ik moet ff nekken... :X

anoniem gg
04-02-2008, 08:57
De natuur lost alles op , law of attraction

Nathalee en vriendinnen lopen gewoon te beesten en het vele alcohol drinken en gebruiken van drugs komt niet omdat de dochter nog maagd was,zoals de moeder met botox gezicht beweerd. Ze kwam moederziel alleen naar nederland en vader lief werdt ook al een tijd verdacht. Een disfunctional rijke luis familie zullen we maar zeggen

De vriendinnen worden gestraft omdat ze haar niet uit die auto gesleept hebben en hebben laten meegaan (compleet onder de drugs en alcohol) met drie ongure types midden in de nacht, zei moeten daar mee leven (dat is namenlijk in mijn ogen niet echt een normale situatie).

Joran is van alles mis mee (zijn vader ziet er ook uit als frankenstein om mee te beginnen) is een junky die de hele dag blowed (liegen zowieso alles aan elkaar) en gokt daarbij ook nog, vreemd als je 17 bent en iedereen weet wie ja vader is op het eiland dat je dan gewoon kan gokken in een casino,maar afijn?
Misschien was hij te ruw of wou hij dingen die ze niet wou op dat strand, finger verhaal vindt ik slap hij nam haar mee om te pompen.
Hij had beter kunnen zeggen dat ze wel dood was , want nu is het dood door nalatigheid aangezien hij niet eens wist of ze dood was, en hij haar wou wegmaken. Zijn zogenaamde goeie vriend moet zo op te sporen zijn in Aruba.
Joran is een monster die daar ook nog even grote schade vergoedingen uit de hele situatie wil halen, een boek schrijft en bij Paul gaat zitten voor 5000 euries. De manier waarop hij die bekentenis heeft gegeven, laat je precies zijn gedrag zien een scitzo junk, die een huis in Spanje wil en alleen aan zichzelf denkt.
Geloof mij de natuur lost dit vanzelf op.

En waar het gg avontuur begon en wij heel veel problemen hadden bv met de poster van het cage fight Tournament wat wij organiseerde op Aruba (er stond the fighting island op die poster en dat moest one happy island zijn en toen moest die poster opnieuw gedrukt, afijn hoop ellende door het bureau van tourism).
Die kreeg nu wel de grootste dreun te verwerken door snotaap junk Joran en het hele eiland werdt daar zwaar mee getroffen.

Peter is soms arrogant maar maakt verrrekte goeie tv programma's en dat wachten met die auto met camera's (nadat Joran was gearasteerd) was top een top scene regelrecht uit een film!

Conclusie alcohol en drugs met tieners op een eiland staat gelijk aan: ellende

Vreemd overigens dat hij zei dat hij naar huis leip en die schoenen weggooide, waarom was er iets mis met zijn schoenen? Waarom schoenen weggooien als je midden in de nacht over zandpaden met struiken en asfalt moet gaan lopen met je blote poten, vindt ik een vaag verhaal!

Wat er ook gebeurt die "flinke" jongen heeft geen leven meer en dat is zijn verdiende loon! Ik zeg niet dat het nathalee's eigen schuld is door drank en drugs maar als ze nuchter was geweest hadden de zaken er natturlijk heel anders uit gezien!

Once you must live by the sword you will die by the sword!

paspoes
04-02-2008, 08:57
't zat er in natuurlijk... Die gast is zo glad als een aal.
Zul je zien dat de Vries juist een dealtje met hem heeft ; Joran nog wat meer poen en de Vries alle aandacht van de wereld...
Ik moet ff nekken... :X


ik moet ff nekken ????? moet je kotsen, poepen of zo

De man van 14K
04-02-2008, 09:07
Het blijft een raar verhaal met veel vreemde stukken die niet passen:


-Waarom ga je als weldekend mens een meisje die doodgaat als je dr vingerd (hoe heb je dan dat meisje in godsnaam gevingerd!?), eerst in de bosjes bij de mangrove bomen leggen, vervolgens ren je naar het Marriot hotel om een maat (die nog wat tegoed had) en vervolgens laat je dat meisje in de zee dumpen.

Ze gaat dood tijdens het vrijen? hoe kan dat!
Dan nog; ren naar de autoriteiten voor hulp; je vader is rechter. Waarom is dat niet gevraagd door Peter R en zn sidekick?
Hoe zit dat met die vriend (of hogere machten waar hij het over had?) klopt dat wel? en als dat meisje de zee in geflikkerd is zonder ballast is het gewoon een kwestie van tijd voordat ze weer op het strand ligt.Dit zijn gewoon even wat dingen die mij vreemd overkomen. Was wel te verwachten dat Peter R die snotneus zou proberen af te maken maar er staan nog wel heel veel vragen over en in hoeverre is zo'n verhaal een keihard bewijs dat het ook echt zo gegaan is?
Hoe dan ook is die jongen niet zuiver maar de waarheid.... ik benieuwd of we dat ooit horen!

Tony
04-02-2008, 10:33
Dat verhaal van die schoenen vind ik ook maar wazig.. Heb nog steeds het gevoel dat Joran dr gewoon óf vermoord heeft (doogetrapt ofzo--> bloed op schoenen) of dat ie niet zeker wist of ze dood was.. en daarna maar voor de zekerheid op haar ingebeukt heeft ofzo.

Maargoed, hoe dan ook. Ik denk dat Joran er strafrechtelijk goed vanaf komt. punt.

Tsuki
04-02-2008, 10:39
dat denk ik dus ook tony ................ waarom zou hij anders zijn schoenen weg gooien, die gast is schuldig als wat echt waar .......

MB667
04-02-2008, 10:41
Bas Boon zegt het een beetje cru, maar heeft wel volgens mij gelijk, maar wie ben ik.

gewoon een vieze jongen, die Joran. verwend rijkeluiszoon

Richelieu
04-02-2008, 10:45
Ben het grotendeels met basboon eens,


Nathalee en vriendinnen lopen gewoon te beesten en het vele alcohol drinken en gebruiken van drugs komt niet omdat de dochter nog maagd was,zoals de moeder met botox gezicht beweerd. Ze kwam moederziel alleen naar nederland en vader lief werdt ook al een tijd verdacht. Een disfunctional rijke luis familie zullen we maar zeggen
True, mede door de ouders van Nathalee bleef de zaak een tijd in de media, en vooral de media hebben een enorme druk op justitie daar gelegd. Zonder deze aandacht was het onderzoek allang gestaakt, maar deze knappe blonde Amerikaanse tiener was natuurlijk een uitzondering op de regel. En 18 jarige Amerikaanse maagden die niet drinken is een utopie volgens mij. Moeder oh my Goshh wil natuurlijk iedereen laten geloven dat ze het liefste meisje van de klas was.


De vriendinnen worden gestraft omdat ze haar niet uit die auto gesleept hebben en hebben laten meegaan (compleet onder de drugs en alcohol) met drie ongure types midden in de nacht, zei moeten daar mee leven (dat is namenlijk in mijn ogen niet echt een normale situatie).
Enigste verklaring is dat haar vriendinnen ook zo dronken als een tor waren, dus die zullen er waarschijnlijk niet eens aandacht hebben besteed. Maar een blonde mooi dame in de auto met twee donkere en een wannebe Antiliaan is natuurlijk niet handig.


Joran is van alles mis mee (zijn vader ziet er ook uit als frankenstein om mee te beginnen) is een junky die de hele dag blowed (liegen zowieso alles aan elkaar) en gokt daarbij ook nog, vreemd als je 17 bent en iedereen weet wie ja vader is op het eiland dat je dan gewoon kan gokken in een casino,maar afijn?
Misschien was hij te ruw of wou hij dingen die ze niet wou op dat strand, finger verhaal vindt ik slap hij nam haar mee om te pompen.
Hij had beter kunnen zeggen dat ze wel dood was , want nu is het dood door nalatigheid aangezien hij niet eens wist of ze dood was, en hij haar wou wegmaken. Zijn zogenaamde goeie vriend moet zo op te sporen zijn in Aruba.
Joran is een monster die daar ook nog even grote schade vergoedingen uit de hele situatie wil halen, een boek schrijft en bij Paul gaat zitten voor 5000 euries. De manier waarop hij die bekentenis heeft gegeven, laat je precies zijn gedrag zien een scitzo junk, die een huis in Spanje wil en alleen aan zichzelf denkt.
Geloof mij de natuur lost dit vanzelf op.
Laten we het hopen Bas. Ben het wel met deze moeder eens. Deze jongen heeft niets toe te voegen tot deze wereld en we zouden er niets slechter op worden als hij dit aardse zou verlaten.
We hebben allemaal kunnen zien dat de echt Joran van der Sloot gewoon een klein boefje is die het reuze stoer vond om met Patrick om te gaan. Continu stoned en het leek wel of hij van Patrick gedurende de week van opnames wiet kreeg, maar hij kende Patrick al een half jaar, dus we kunnen we van uit gaan dat hij Joran al een half jaar lang van wiet voorzag.
Verder ben ik eigenlijk heel benieuwd waar het tweetal zoal heel reed. In het begin van de uitzending werd gezegd dat Joran wel wat zag zitten in het opzetten van een wiet kwekerij samen met Patrick. Maar aan de ene kant is die Joran ook zo dom als het achtereind van een koe. Patrick vroeg wel heel lang door, vooral die vraag: "Hoe heet die boot dan"?...leek wel een kruisverhoor om het eind!.
Dat verhaal van Joran met zijn vinger is natuurlijk bullshit…iedereen wist dat hij haar wilde neuken en daarmee einde. Nee, Jordan was volgens mijn moeder keurig opgevoed, en zijn omgang met meisjes was voorbeeldig…

Euh….in mijn ogen is die Joran van der Sloot gewoon een blowende lowlife die de hele dag stoned wil zijn. Het enigste wat hem interesseert is zijn eigen gewin. Zelf toen zij bewusteloos in coma lag (volgens zijn verhaal) raakte HIJ is paniek. Beetje stoere jongen rent als de donder naar de lobby van dat Hotel en zou 911 bellen.


Peter is soms arrogant maar maakt verrekte goeie tv programma's en dat wachten met die auto met camera's (nadat Joran was gearresteerd) was top een top scene regelrecht uit een film!
x2, gisteravond hebben zeven miljoen mensen HET televisiemoment van 2008 gezien!!


Conclusie alcohol en drugs met tieners op een eiland staat gelijk aan: ellende
mm…deels waar, maar heb me in de tijd dat ik vaak naar Engeland voer voor mijn werk uitstekend vermaakt..;)


Vreemd overigens dat hij zei dat hij naar huis leip en die schoenen weggooide, waarom was er iets mis met zijn schoenen? Waarom schoenen weggooien als je midden in de nacht over zandpaden met struiken en asfalt moet gaan lopen met je blote poten, vindt ik een vaag verhaal!
Is inderdaad een heel vaag verhaal, maar misschien heeft hij haar met zijn schoen lam geslagen. Dronken- en mensen die in de war zijn raken van alles kwijt…telefoons, portemonnees, maar geen schoenen!!! Meneer was wel zo slim om bijvoorbeeld met een payphone te bellen. Mensen die in paniek zijn schreeuwen moord en brand.

De man van 14K
04-02-2008, 10:49
hoorde ik nou vannochtend op de radio dat hij niet vervolgt wordt?!

Bud S
04-02-2008, 10:58
De natuur lost alles op , law of attraction

Geloof mij de natuur lost dit vanzelf op.


Once you must live by the sword you will die by the sword!

ben je wat van plan Bas ?;)

Guillermo
04-02-2008, 11:02
hoorde ik nou vannochtend op de radio dat hij niet vervolgt wordt?!

Yep, ze kunnen voorlopig niets tegen dat joch. T'is niet normaal :twak:

De man van 14K
04-02-2008, 11:11
Zou te bizar zijn als hij er mee weg kwam... Ach ik verwacht niet dat hij nou een echt relaxt leven hier zou hebben in Nederland (alhoewel we het over een paar jaar weer vergeten zijn)

Guillermo
04-02-2008, 11:18
Het enige wat zeker is, is dat hij nu geen schadevergoeding krijgt. Ach deze gast moet een kogel door zijn hoofd hebben en snel ook!

Spike_tm
04-02-2008, 11:38
Ze kunnen hier op zich nog niks mee. Er moet een hele berg ondersteunend bewijsmateriaal bij komen. Die Daury die word genoemt ontkent iedere betrokkenheid en scheint aan te kunnen tonen dat hij in Nederland verbleef. Daarmee valt de grootste sleutel naar sluiten bewijs al weer weg.

Opvallend trouwens, dat in het verschrikkelijke emo stukje met die moeder, de Engelse vertaling van: "ik heb haar lopen vingeren en lopen lullen" , vertaald is met " fingering and chatting". Ik kan je vertellen dat lopen lullen in het schattige Antilliaanse dialect net als lopen vingeren slaat op wat je er in duwt en echt niet op gezellig praten. Is ook logischer in de hele context van bezopenheid etc. Maargoed, dit terzijde. Het viel me alleen op.

Nog een staaltje SBS6 humor. Na de uitzending een Reportage uitzenden over veschrikkelijke verdrinkings dood :rotflmao:

paspoes
04-02-2008, 11:44
Ze kunnen hier op zich nog niks mee. Er moet een hele berg ondersteunend bewijsmateriaal bij komen. Die Daury die word genoemt ontkent iedere betrokkenheid en scheint aan te kunnen tonen dat hij in Nederland verbleef. Daarmee valt de grootste sleutel naar sluiten bewijs al weer weg.

Opvallend trouwens, dat in het verschrikkelijke emo stukje met die moeder, de Engelse vertaling van: "ik heb haar lopen vingeren en lopen lullen" , vertaald is met " fingering and chatting". Ik kan je vertellen dat lopen lullen in het schattige Antelliaanse dialect net als lopen vingeren slaat op wat je er in duwt en echt niet op gezellig praten. Is ook logischer in de hele context van bezopenheid etc. Maargoed, dit terzijde. Het viel me alleen op.

Nog een staaltje SBS6 humor. Na de uitzending een Reportage uitzenden over veschrikkelijke verdrinkings dood :rotflmao:

Hoe bedoel je ?;) en het is Antilliaanse

Bud S
04-02-2008, 12:11
Hoe bedoel je ?;) en het is Antilliaanse

wow paspoes die op spellingsfouten gaat letten
gekker moet het niet worden

paspoes
04-02-2008, 12:13
:lol:als het gaat over Antillen wel Willem ;)

Richelieu
04-02-2008, 12:21
......euh......:rolleyes:

chief108
04-02-2008, 12:41
wow paspoes die op spellingsfouten gaat letten
gekker moet het niet worden

Word heeft hele handige tools die je daarbij kunnen helpen weet je....

http://img180.imageshack.us/img180/8344/goofycj0.png

chief108
04-02-2008, 12:50
OMG....

FOK!forum / Actueel: Joran van der Sloot forum (http://forum.fok.nl/forum/156)

een heel Joran sub-forum daaro.... :eek:

ik wist dat ik iig op m'n werk de enige ben die niet gekeken heeft

maar zoiets had ik echt nooit verwacht
wat een heisa zeg....

FOCUS
04-02-2008, 12:53
Ik vond het trouwens fascinerend om een gewetenloze crimineel 'in de maak' te zien.
Joran was al behoorlijk op weg volgens mij, maar nu zag je het besef bij hem groeien dat ie weg kon komen met een gruwelijke misdaad en ook dat hij erachter kwam dat het hem onberoerd liet.


trouwens, ik begrijp niet dat er mensen zijn die hem tegen komen tijdens het stappen en hem gewoon NIET halfdood slaan.

ook bizar: mn meissie ging op zn hyves kijken, hij heeft meer vrienden dan wie dan ook en 1op de 5 berichten is van mensen die fan van hem zijn...

It's a sick world

De man van 14K
04-02-2008, 13:11
Nog een staaltje SBS6 humor. Na de uitzending een Reportage uitzenden over veschrikkelijke verdrinkings dood :rotflmao:

idd. viel me ook op, ik dacht het erbij hoorde. ik denk NU KRIJGEN WE HET..maar nee...

chief108
04-02-2008, 13:14
LOL....

da's weer zoooooo SBS

Iwan
04-02-2008, 13:42
:lol:als het gaat over Antillen wel Willem ;)

In dit geval ging het volgens mij om de Antellen...;)

Richelieu
04-02-2008, 14:14
OMG....

FOK!forum / Actueel: Joran van der Sloot forum (http://forum.fok.nl/forum/156)

een heel Joran sub-forum daaro.... :eek:

ik wist dat ik iig op m'n werk de enige ben die niet gekeken heeft

maar zoiets had ik echt nooit verwacht
wat een heisa zeg....

x2...OMFG......:twak:

Nopain85
04-02-2008, 14:18
opsluiten die nep antiliaan

mama
04-02-2008, 14:57
OMG....

FOK!forum / Actueel: Joran van der Sloot forum (http://forum.fok.nl/forum/156)

een heel Joran sub-forum daaro.... :eek:

ik wist dat ik iig op m'n werk de enige ben die niet gekeken heeft

maar zoiets had ik echt nooit verwacht
wat een heisa zeg....

Ik werk dan niet bij je (erg ver fietsen)
maar wij hebben ook niet gekeken. Zonde van mijn tijd.
En wat zijn we er wijzer van geworden........ volgens mij bar weinig

dimitri
04-02-2008, 14:58
Niet te hard van stapel lopen.

Het is niet Joran z'n schuld dat die griet niet bleef drijven.

chief108
04-02-2008, 15:08
http://data.boomerang.nl/m/melvin-j/image/holloway/large/holloway.jpg

redjuh
04-02-2008, 15:17
@richelieu... toch wordt de finale van het ek (ja toch met van basten) HET tv-moment van 2008

chief108
04-02-2008, 15:21
LOL @ die malle rooie....

optimist :rolleyes:

Biiyen
04-02-2008, 17:56
Damn die Joran is echt ijskoud en keihard. Zoals hij over Natalhee praat is echt ongeloofelijk. Denk dat hij nu maar beter kan emigreren want in NL is het nu wel klaar met hem. 7 Miljoen kijkers... dat haalt oranje als het in de halve finale staat. niet normaal meer.

Muay Thai Elite
04-02-2008, 21:01
Mooi stukje tv ja.. Die gast is redelijk gewetenloos. Maar ik moet eerlijk zijn, dat papiamentu is een vet taaltje, en ik moet die shit zeker gaan leren! Conjooo!! :D

kickboxer1987
04-02-2008, 21:19
met die schoenen, ik denk dat hij er een vraag over zal verwachten tijdens een eventueel verhoor??
" goh Joran je ging op het strand wandelen, waar heb je je schoenen gelaten"
al zijn ander stappen waren ook berekend. de pay phone, thuis downloaden, sms sturen etc etc

iets veel logishers kan ik er ook niet van maken haha.

het meest wrede moment vond ik dat Joran zei, ik ga een schadeclaim indienen.... die man denkt echt alleen om zichzelf

paspoes
04-02-2008, 21:24
Mooi stukje tv ja.. Die gast is redelijk gewetenloos. Maar ik moet eerlijk zijn, dat papiamentu is een vet taaltje, en ik moet die shit zeker gaan leren! Conjooo!! :D

:lol:Conjo, Coņo, matoon:lol:

Guillermo
04-02-2008, 21:48
Het hele verhaal met zijn schoenen is vaag. Volgens mij heeft hij haar verkracht en daarna doodgeschopt, daarom zijn die schoenen weg :twak:

Muay Thai Elite
04-02-2008, 22:24
Het hele verhaal met zijn schoenen is vaag. Volgens mij heeft hij haar verkracht en daarna doodgeschopt, daarom zijn die schoenen weg :twak:

Lijkt me niet een sterke theorie... Zo te horen was 'verkrachten' niet echt nodig ofzo..

Muay Thai Elite
04-02-2008, 22:24
:lol:Conjo, Coņo, matoon:lol:

Teach me, pendejo!!!

Biiyen
04-02-2008, 22:30
Die oudere man die hij heeft gebeld nadat ze dood/comateus, die "Daury", dat is op zeker zijn vader. Zijn vader deed het in het begin niet alleen voor Joran, die man deed het ook uit eigenbelang. Het kwam zijn positie ook niet goed uit. 100% dat ze dachten dat het met een paar weken alweer was overgewaaid.