PDA

View Full Version : ***spoiler*** ''Please, Randy, Fight against me''



wrestler_nl
04-02-2008, 12:53
ashi76/---------
Kap nou eens met die spoilers in de titel svp...:mad:

---------/ashi76

Only one fight matters to Nogueira now: a meeting with Randy Couture, whose decision to abdicate the UFC heavyweight title last October led to the UFC 81 showdown between Sylvia and "Minotauro."

"I had many fights in PRIDE, many battles there," Nogueira said. "And [the UFC] gave me a chance to fight here for the belt. I'm here. I'm waiting for anyone to fight. If it's Randy Couture in the future, if he can come back to the UFC, I'd love to fight against him: Please, Randy, fight against me."


http://media.ufc.tv/i.cfc?method=get&s=51D66F15-1422-0E8C-9A1B7E76FC3D7E41.jpg&rs=50&q=75&x=21&y=4&w=160&h=240&ro=0



http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=11138

dimitri
04-02-2008, 13:01
Nog weet dat hij dit wint. Randy weet dat ook. En hij zal niet terugkomen. Als hij verliest tegen Nog heeft hij nog minder kans om ooit zijn droomgevecht tegen Fedor te krijgen.

Jochem
04-02-2008, 13:08
Hmm, ik weet het niet. Nog is in zijn laatste performances niet meer de absolute top die hij ooit was, terwijl Randy alleen scherper lijkt te zijn geworden.

Mike
04-02-2008, 13:17
bovendien is randy niet zo gemakkelijk te submitten.

lijkt me een droompartij , ik wil t zien!

dimitri
04-02-2008, 13:39
lijkt me een droompartij , ik wil t zien!

Zal jammer genoeg niet gebeuren, Randy vindt Nog niet goed genoeg. Enkel Fedor is goed genoeg tegenwoordig.

dimitri
04-02-2008, 13:42
Hmm, ik weet het niet. Nog is in zijn laatste performances niet meer de absolute top die hij ooit was, terwijl Randy alleen scherper lijkt te zijn geworden.

Randy is in 5 ronden met een zwaar geblesseerde Sylvia nooit in de buurt gekomen om Tim te subben of the KO'en. Nog heeft een perfect gezonde Sylvia vroeg in de derde gesubs.

Randy kon Sylvia's guard nog niet passeren, wat zou er gebeuren als hij in Nog's guard terecht kwam?

MilfhunterMMA
04-02-2008, 15:29
Hmm, ik weet het niet. Nog is in zijn laatste performances niet meer de absolute top die hij ooit was, terwijl Randy alleen scherper lijkt te zijn geworden.

ik vond hem tegen sylvia een zeer goede indruk maken. vergeet niet dat sylvia 1 van de beste strikers is in mma.

dtgerald
04-02-2008, 16:25
Zal jammer genoeg niet gebeuren, Randy vindt Nog niet goed genoeg. Enkel Fedor is goed genoeg tegenwoordig.

SORRY??????

dimitri
04-02-2008, 16:40
SORRY??????

?

Randy heeft officieel geweigerd om zijn HW titel tegen Nog te verdedigen. Hij wil enkel tegen Fedor vechten. Daarom is het gevecht tussen Sylvia en Nog voor de interim-titel er gekomen. Eigenlijk wou UFC Nog vs Couture hebben.

Randy zit dus liever 11 maand aan de kant te wachten tot zijn UFC contract afloopt om dan met Fedor te vechten. Hij wordt blijkbaar nog liever niet betaald dan tegen Nog te moeten vechten.

Ossie
04-02-2008, 18:44
@ DImitri.

Ik bespeur hier enige haat/jaloezie o.i.d. tegen Randy Couture.
En met de argumenten die jij geeft spreek je jezelf tegen.
Eerst zeg je dat Randy als het ware niet durft tegen Noguiera omdat hij zou weten dat hij dit zou verliezen. Later zeg je dat hij alleen tegen Fedor zou willen omdat dat de beste is.
Nou denk ik zelf ook (en velen hier met mij) dat Fedor beter is dan Noguiera.
Dan is het toch heel erg vreemd dat hij wel tegen Fedor wilt vechten en niet tegen Noguiera??? Dus dat Randy 'bang' is o.i.d lijkt me gewoon BS.

dimitri
04-02-2008, 23:08
@ DImitri.

Ik bespeur hier enige haat/jaloezie o.i.d. tegen Randy Couture.
En met de argumenten die jij geeft spreek je jezelf tegen.
Eerst zeg je dat Randy als het ware niet durft tegen Noguiera omdat hij zou weten dat hij dit zou verliezen. Later zeg je dat hij alleen tegen Fedor zou willen omdat dat de beste is.
Nou denk ik zelf ook (en velen hier met mij) dat Fedor beter is dan Noguiera.
Dan is het toch heel erg vreemd dat hij wel tegen Fedor wilt vechten en niet tegen Noguiera??? Dus dat Randy 'bang' is o.i.d lijkt me gewoon BS.

Hé? Heeft niets met jaloezie/haat te maken. Ik vind Randy een spectaculaire vechter, maar dat betekend niet dat ik zijn beslissing om niet tegen Nog te vechten begrijp of goedkeur.

Wat is jou verklaring dan? Waarom wil Randy niet vechten tegen Nog? Randy heeft dit expliciet geweigerd, en daar maakt hij geen geheim van. Hij zou nogthans goed betaald worden voor dit gevecht.

De feiten die ik heb gegeven kloppen, mijn interpretatie is natuurlijk mijn interpretatie.

Styles make fights, en Fedor zou Randy wel eens beter kunnen liggen dan Nog (die veel beter is vanop zijn rug). Het is niet omdat Nog verliest van Fedor dat hij het tegen Randy niet beter zou kunnen doen.

Trouwens Randy is niet het monster dat sommigen ervan maken. Hij is bij de UFC HW's gaan lopen omdat hij niet kon winnen, is naar LHW gegaan en toen hij daar 2x van Chuck Liddell verloor dan maar commentator geworden. Hij is teruggekomen omdat hij wist dat hij Sylvia wel aankon. Hij is niet terug naar HW gegaan toen mannen als Barnett daar nog rondliepen.

En nu Nog bij HW vecht, pleegt Randy dus liever contractbreuk dan te doen waar hij héél goed betaald voor wordt.

Jochem
04-02-2008, 23:11
ik vond hem tegen sylvia een zeer goede indruk maken. vergeet niet dat sylvia 1 van de beste strikers is in mma.

goed ja, absolute top zoals 5 jaar geleden nee.

Emilio
05-02-2008, 15:29
Ik denk dat Nog het heel zwaar zou hebben tegen Randy.

Garcia
05-02-2008, 15:39
Ik zou het een hele intressante partij vinden om Nog vs Randy te zien. Ik denk dat het wel eens tot een verassing kan gaan zorgen.

Maarja ik ben pro Fedor dus als Fedor de kans heeft om tegen Randy te vechten hoop ik dat hij deze pakt.

MilfhunterMMA
05-02-2008, 15:49
goed ja, absolute top zoals 5 jaar geleden nee.

Ik vind, al valt zulk soort uitspraken moeilijk te beargumenteren, dat Big Nog zeker in de top 3 HW's v/d wereld thuishoort. Gezien zijn constante performance (30 wins en 4 decision losses toch) en wie hij allemaal verslagen heeft zou ik heb om nr 2 zetten, na Fedor.

chickenwing
05-02-2008, 16:44
daar heb jij helemaal gelijk in ..zou mooie partij zijn ook...maar liever fedor vs couture idd waar ik mn geld op fedor zet..... als nog vs couture zou gaan zou ik niet zo zeker zijn van mn zaak je zag dat als mino staand word gehouden er openingen zijn en dat weet randy ook hij zal mino nooit submitten dus dat word veel staand sparren voor randy in de gym

Evilman
06-02-2008, 19:32
@ DImitri.

Ik bespeur hier enige haat/jaloezie o.i.d. tegen Randy Couture.
En met de argumenten die jij geeft spreek je jezelf tegen.
Eerst zeg je dat Randy als het ware niet durft tegen Noguiera omdat hij zou weten dat hij dit zou verliezen. Later zeg je dat hij alleen tegen Fedor zou willen omdat dat de beste is.
Nou denk ik zelf ook (en velen hier met mij) dat Fedor beter is dan Noguiera.
Dan is het toch heel erg vreemd dat hij wel tegen Fedor wilt vechten en niet tegen Noguiera??? Dus dat Randy 'bang' is o.i.d lijkt me gewoon BS.

hahaha.. raar gelul :D