PDA

View Full Version : Clock is ticking on cro cop and the UFC!!



wrestler_nl
04-02-2008, 16:43
“We’re waiting to hear from him. We told him we’d wait for him to make a decision, but he’s not making a decision…. The deadline is pretty much up, and I need decision from him by Monday (February 4).”
UFC President Dana White provides an update on the Mirko Cro Cop situation — the 2006 Pride FC Open Weight Grand Prix Champion has a losing record inside the Octagon (1-2) and has not competed since UFC 75: “Champion vs. Champion” in September 2007. No word on what will happen if the deadline expires with no word from the Croatian.

http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/11/cro-cop.jpg

(mmamania.com)

Dutch Dynamite
04-02-2008, 16:45
Wil hem snel weer in actie zien; hij komt toch terug en goed ook. Denk dat Nog in de kooi en flinke kluif aan hem krijgt mocht die partij er ooit komen.

MilfhunterMMA
04-02-2008, 17:10
cro cop vs sylvia lijkt me heel mooi!

Kato
04-02-2008, 17:54
Maar wat moet hij precies beslissen?

De tegenstander of de datum of allebei of welk kleur broekje die aantrekt....

dimitri
04-02-2008, 17:55
Crocop tegen Sylvia lijkt me slecht nieuws voor Sylvia.

Crocop tegen Lesnar, dat zou ik wel eens willen zien. Ik denk dat Lesnar het moeilijk zou hebben om CC tegen de grond te krijgen en te houden.

Coleman is een betere worstelaar dan Lesnar was, en hij had het heel moeilijk tegen Crocop.

dimitri
04-02-2008, 17:55
Maar wat moet hij precies beslissen?

De tegenstander of de datum of allebei of welk kleur broekje die aantrekt....

Of hij al dan niet nog eens met Wild Boys opkomt.

MilfhunterMMA
04-02-2008, 19:14
Crocop tegen Sylvia lijkt me slecht nieuws voor Sylvia.

Crocop tegen Lesnar, dat zou ik wel eens willen zien. Ik denk dat Lesnar het moeilijk zou hebben om CC tegen de grond te krijgen en te houden.

Coleman is een betere worstelaar dan Lesnar was, en hij had het heel moeilijk tegen Crocop.

ik vind dat lesnar meer onderaan de ranks moet beginnen.

el bastardo
04-02-2008, 19:26
Hopelijk issie snel terug! Blijft een van mn favo vechters!

The_Rock
04-02-2008, 20:08
Crocop tegen Sylvia lijkt me slecht nieuws voor Sylvia.

Crocop tegen Lesnar, dat zou ik wel eens willen zien. Ik denk dat Lesnar het moeilijk zou hebben om CC tegen de grond te krijgen en te houden.

Coleman is een betere worstelaar dan Lesnar was, en hij had het heel moeilijk tegen Crocop.

Hmm niet mee eens. Ik denk dat Lesnar veel sterker, leniger, technischer en explosiever dan Coleman is. Ik verwachte ook dat lesnar Mir snel zou afmaken ..ik kreeg bijna gelijk maar hij maakte een beginners foutje en Mir werd ook wel een beetje geholpen met die stand up na de takedown.

Lesnar vs CroCop zou ik niet willen zien. Dat zou een 1punch KO worden (Want meer dan een stoot of trap kan CroCop echt niet uitdelen) of het wordt een TKO/KO via GnP voor Lesnar na een snelle takedown. Ik wil gewoon Sylvia vs Lesnar zien :D en CroCop vs wie dan ook behalve Lesnar.

MilfhunterMMA
04-02-2008, 21:08
Hmm niet mee eens. Ik denk dat Lesnar veel sterker, leniger, technischer en explosiever dan Coleman is. Ik verwachte ook dat lesnar Mir snel zou afmaken ..ik kreeg bijna gelijk maar hij maakte een beginners foutje en Mir werd ook wel een beetje geholpen met die stand up na de takedown.

Lesnar vs CroCop zou ik niet willen zien. Dat zou een 1punch KO worden (Want meer dan een stoot of trap kan CroCop echt niet uitdelen) of het wordt een TKO/KO via GnP voor Lesnar na een snelle takedown. Ik wil gewoon Sylvia vs Lesnar zien :D en CroCop vs wie dan ook behalve Lesnar.

coleman heeft een beter cv op worstel en mma gebied.

Kaun
04-02-2008, 21:42
zou hem graag tegen Arlovski zien vechten

Nopain85
04-02-2008, 21:53
ik vind dat lesnar meer onderaan de ranks moet beginnen.

dat is crocop toch ook na 2 x verliezen?

Mack
04-02-2008, 22:45
coleman heeft een beter cv op worstel en mma gebied.

Klopt, maar Coleman was niet meer op z'n top toen hij tegen CC ging. Lesnar traint hard en is behoorlijk hongerig. We hebben allemaal gezien wat Randleman met CC heeft gedaan. Datzelfde zal Lesnar ook wel proberen. Kijk ook eens naar de klappen die Mir heeft gekregen van Lesnar in de 1e minuut. Ik zie CC Lesnar niet submitten zoals Mir heeft gedaan.

MilfhunterMMA
04-02-2008, 23:40
dat is crocop toch ook na 2 x verliezen?

niet als je kijkt wie hij heeft verslagen in het verleden. En Kongo op decision, met een goede portie bad luck, lijkt me ook geen schande.


Klopt, maar Coleman was niet meer op z'n top toen hij tegen CC ging. Lesnar traint hard en is behoorlijk hongerig. We hebben allemaal gezien wat Randleman met CC heeft gedaan. Datzelfde zal Lesnar ook wel proberen. Kijk ook eens naar de klappen die Mir heeft gekregen van Lesnar in de 1e minuut. Ik zie CC Lesnar niet submitten zoals Mir heeft gedaan.

We hebben ook allemaal gezien hoe CC randleman in de rematch versloeg. Ik schat CC veel hoger in dan Lesnar. Laat Lesnar eerst maar eens tegen de mindere goden wat mij betreft.

dimitri
04-02-2008, 23:59
Klopt, maar Coleman was niet meer op z'n top toen hij tegen CC ging. Lesnar traint hard en is behoorlijk hongerig. We hebben allemaal gezien wat Randleman met CC heeft gedaan. Datzelfde zal Lesnar ook wel proberen. Kijk ook eens naar de klappen die Mir heeft gekregen van Lesnar in de 1e minuut. Ik zie CC Lesnar niet submitten zoals Mir heeft gedaan.

Coleman was een Olympisch worstelaar, die bovendien al jaren met MMA bezig was en UFC champ is geweest. Hij heeft ook de eerste Pride HW GP gewonnen.

Hij is ondertussen qua stijl wat voorbijgestreefd en is niet meer ge-evolueerd, maar hij is een betere MMA'er en worstelaar dan Lesnar.

Lesnar krijgt CC niet tegen de grond, en als het toch lukt zal hij CC's guard niet passeren voordat er een standup komt.

Mack
05-02-2008, 00:34
De kracht en snelheid waarmee Lesnar Frank Mir naar de grond kreeg was behoorlijk hoog. Hij liep bijna door Mir heen. Ik denk ook dat het erg lastig is om je guard te sluiten als je kijkt naar de grootte van Lesnar's buik en borstkas.
Ik zie CC liever tegen een Mir, Sylvia of Arlovski. Nog zal hij waarschijnlijk nog niet krijgen.

The Bulldog
05-02-2008, 00:48
LEsnar - cc zou zonde zijn...

Geef Lesnar de kans te groeien door ervaring...en dan cc gevolgd door nog ...en dan de riem...

Biiyen
05-02-2008, 01:18
LEsnar - cc zou zonde zijn...

Geef Lesnar de kans te groeien door ervaring...en dan cc gevolgd door nog ...en dan de riem...

Ik heb zelden iemand met zo een makkelijke takedown gezien en die razendsnel overgaat in een soort 135 kilo zware spin die om zijn tegenstander cirkelt.

Leer die man met preciesie en rustiger zijn GnP uitvoeren, zijn ledenmaten beschermen tegen BJJ traps... wie stopt zo'n beest? We hebben allemaal gezien wat een soort kanon als Bob Sapp kan aanrichten, nu heb je een Bob Sapp die wel kan vechten. Levensgevaarlijk.

Het enige waar je nog twijfels bij kan hebben is zijn cardio, hoe doet hij het als de stoom eraf is? Zakt hij als een soort Sapp in elkaar of is hij conditioneel ook een beer?

Als 2 dan hebben we op korte termijn een lang heersende HW Champ, dat kan dan niet anders.

MilfhunterMMA
05-02-2008, 01:27
Ik heb zelden iemand met zo een makkelijke takedown gezien en die razendsnel overgaat in een soort 135 kilo zware spin die om zijn tegenstander cirkelt.

Leer die man met preciesie en rustiger zijn GnP uitvoeren, zijn ledenmaten beschermen tegen BJJ traps... wie stopt zo'n beest? We hebben allemaal gezien wat een soort kanon als Bob Sapp kan aanrichten, nu heb je een Bob Sapp die wel kan vechten. Levensgevaarlijk.

Het enige waar je nog twijfels bij kan hebben is zijn cardio, hoe doet hij het als de stoom eraf is? Zakt hij als een soort Sapp in elkaar of is hij conditioneel ook een beer?

Als 2 dan hebben we op korte termijn een lang heersende HW Champ, dat kan dan niet anders.

ik denk dat je wat te hard van stapel loopt en die man overhyped is, maar dat is mijn mening. de toekomst zal het uitwijzen!

dimitri
05-02-2008, 09:53
Ik heb zelden iemand met zo een makkelijke takedown gezien en die razendsnel overgaat in een soort 135 kilo zware spin die om zijn tegenstander cirkelt.

Leer die man met preciesie en rustiger zijn GnP uitvoeren, zijn ledenmaten beschermen tegen BJJ traps... wie stopt zo'n beest? We hebben allemaal gezien wat een soort kanon als Bob Sapp kan aanrichten, nu heb je een Bob Sapp die wel kan vechten. Levensgevaarlijk.

Het enige waar je nog twijfels bij kan hebben is zijn cardio, hoe doet hij het als de stoom eraf is? Zakt hij als een soort Sapp in elkaar of is hij conditioneel ook een beer?

Als 2 dan hebben we op korte termijn een lang heersende HW Champ, dat kan dan niet anders.

Klinkt alsof je nogal onder indruk bent van Lesnar's spiermassa.

Niet vergeten dat de beste HW MMA'er van het moment er helemaal niet zo indrukwekkend uitziet. Te veel spieren maakt een vechter niet noodzakelijk beter. Net als andere spierbundels zou Lesnar wel eens heel snel moe kunnen worden.

Natuurlijk als hij telkens maar 90 seconden in de ring staat, zal dat geen probleem zijn... :)

chief108
05-02-2008, 10:08
maar back on-topic:



“We’re waiting to hear from him. We told him we’d wait for him to make a decision, but he’s not making a decision…. The deadline is pretty much up, and I need decision from him by Monday (February 4).”


het is dinsdag de 5e
al nieuws van crocop en de UFC?

of is dat sprookje ook voorbij?

S.
05-02-2008, 11:28
Op Nokaut.com vertelde Slaven Vujić, CroCop Team, gisteren dit :

I don't think that something that big will happen today. It's a usual routine of building up a hype over nothing I guess. However, Mirko will definitely respond soon, so stay tuned.

en daarna dit:

Latest update. Mirko was not familiar with any deadline and he'll definitely try to straight things out. Something went very wrong, he says.

Recent werden ook beelden gepost:

http://www.fighttalk.nl/bereal/cc/tn_cc1.jpg
http://www.fighttalk.nl/bereal/cc/tn_cc2.jpg
http://www.fighttalk.nl/bereal/cc/tn_cc5.jpg
http://www.fighttalk.nl/bereal/cc/tn_cc6.jpg

FOCUS
05-02-2008, 12:53
Mirco is (voorlopig) niet echt te porren voor een gevecht geloof ik:(

De man van 14K
05-02-2008, 12:54
even offtopic maar wat staat er in die kooi op de muur : Van Damme en CroCop team??

De man van 14K
05-02-2008, 12:54
Mirco is (voorlopig) niet echt te porren voor een gevecht geloof ik:(

Misschien kan Henk Kuipers daar wat meer over vertellen; die was tenslotte bij Mirko langs geweest.

chief108
05-02-2008, 14:33
even offtopic maar wat staat er in die kooi op de muur : Van Damme en CroCop team??
dat viel me ook al op ja...

van Damme en CroCop??? :wacko:

als CroCop nou met een Team Hardcore broekie aan ging lopen.... :brow:

Cave
05-02-2008, 17:19
Denk zelf niet dat Mirko nog de kooi in gaat klimmen. Tussen de regels door lees ik in interviews vooral veel peptalk van zijn kant maar ik verwacht zelf dat de man er geen zin meer in heeft. De pijp lijkt me een beetje leeg na al die jaren...

anonymous001
05-02-2008, 17:25
Denk zelf niet dat Mirko nog de kooi in gaat klimmen. Tussen de regels door lees ik in interviews vooral veel peptalk van zijn kant maar ik verwacht zelf dat de man er geen zin meer in heeft. De pijp lijkt me een beetje leeg na al die jaren...

Beetje haastige conclusie, niet?

Het valt me sowieso op dat als een vechter 1 of 2 partijen minder draait iedereen (vooral UFC zelf) klaar staat om hem af te schrijven. Judoka's, om maar eens wat te noemen, mogen soms vier jaar lang aanprutsen, om vervolgens voor goud te kunnen gaan...

Cave
05-02-2008, 17:33
Beetje haastige conclusie, niet?

Het valt me sowieso op dat als een vechter 1 of 2 partijen minder draait iedereen (vooral UFC zelf) klaar staat om hem af te schrijven. Judoka's, om maar eens wat te noemen, mogen soms vier jaar lang aanprutsen, om vervolgens voor goud te kunnen gaan...

Of iets een haastige conclusie is valt pas te zeggen wanneer Mirko binnen afzienbare tijd weer de kooi ingaat, tot die tijd is slechts een conclusie :wink:.

Wat betreft afschrijven: ik schrijf Mirko niet af omdat hij nu twee keer achter elkaar heeft verloren (Gonzaga/Kongo) maar omdat ik denk dat het op mentaal vlak niet meer goed zit bij de beste man. De afgelopen twee gevechten was Mirko of niet scherp (Gonzaga) of had hij pech met een blessure die hij opliep tijdens het gevecht (gebroken ribben tegen Kongo). Samen met zijn relatief gevorderde leeftijd (34), zijn eigen wens om meer tijd door te brengen met zijn gezin en zijn gevoeligheid op het mentale vlak voor tegenslag verwacht ik dat 2008 het laatste jaar is van Mirkos carrière.

Daarnaast hoop ik dat ik het fout zie en dat we eind 2008/begin 2009 Mirko zullen zien in een titelgevecht met Noguiera om de HW titel van de UFC.