PDA

View Full Version : peter r. twijfelt of hij naar vs gaat



Bud S
04-02-2008, 16:25
In KRO's Tijd Voor Twee (Radio 2) verwoordde De Vries zelf zijn twijfel als volgt: "Ik word een beetje flauw van al die Amerikaanse programma's die allemaal eisen stellen op het gebied van beeldrecht en exclusiviteit. Ik sta eigenlijk op het punt om te zeggen jongens, bekijk het allemaal maar. Ik heb hier nog genoeg te doen. Als je wat wilt hebben, kom je hier maar naar toe." http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

bron: www.nu.nl (http://www.nu.nl)

larry king en ophra achteraan sluiten graag...

Richelieu
04-02-2008, 16:28
Peter 4 President !!!!!

Virus
04-02-2008, 16:36
Gelijk heeft ie... Niet voor een karretje te spannen...

Bud S
04-02-2008, 16:45
Peter voelt zich God
Eerst Pauw en Witteman afzeiken en nu dit
Maar Joran lacht het laatst

Spike_tm
04-02-2008, 18:19
Wat dacht je als over een aantal dagen uit komt dat het hele bekentenis verhaal van Joran een HOAX is. Dan gaat hij echt niet met z'n grote bek in Amerika rond lopen stappen hoor.
Nu brokkelt stukje bij beetje de hele bekentenis al af. De cruciale helper was aantoonbaar in Nederland. Ik had zelf de indruk dat Joran de camera's door had en op deze manier Petertje R. op een gigantische manier aan het fucken is.

Influcted
04-02-2008, 19:31
Wat dacht je als over een aantal dagen uit komt dat het hele bekentenis verhaal van Joran een HOAX is. Dan gaat hij echt niet met z'n grote bek in Amerika rond lopen stappen hoor.
Nu brokkelt stukje bij beetje de hele bekentenis al af. De cruciale helper was aantoonbaar in Nederland. Ik had zelf de indruk dat Joran de camera's door had en op deze manier Petertje R. op een gigantische manier aan het fucken is.

In die hele aflevering heb ik hem ook een keer recht in de camere zien kijken.

RedDawn
04-02-2008, 19:39
OM verdenkt Joran nu formeel van moord
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: maandag 4 februari 2008 @ 19:13
Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie vanavond weten. Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Vanavond liet het OM al huiszoekingen doen.

Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen. Het OM benadrukte verder dat het politieonderzoek naar de verdwijning van Natalee nooit is stopgezet, ook al werd de vervolging van Joran geseponeerd. Zo hebben in de tussentijd duikers in de zee gespeurd naar sporen van het Amerikaanse meisje en andere aanwijzingen die met de zaak te maken hebben.

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.

Virus
04-02-2008, 19:46
Wat dacht je als over een aantal dagen uit komt dat het hele bekentenis verhaal van Joran een HOAX is. Dan gaat hij echt niet met z'n grote bek in Amerika rond lopen stappen hoor.
Nu brokkelt stukje bij beetje de hele bekentenis al af. De cruciale helper was aantoonbaar in Nederland. Ik had zelf de indruk dat Joran de camera's door had en op deze manier Petertje R. op een gigantische manier aan het fucken is.

Dit kun je toch niet echt menen he? :S

Die smerige psycho had echt niks in de gaten en heeft zich gewoon op een gigantische manier verluld...

FOCUS
04-02-2008, 19:55
In het begin had hij niets door,
denk dat hij later wel argwaan kreeg en toen steeds meer zn verhaal ging aanpassen.
Maar ook tegen zn 'maat' was hij vanaf het begin niet helemaal eerlijk.
die gast is zo doortrapt, niet normaal.

Guillermo
04-02-2008, 20:08
Ik vond dat die maat van hem echt goed werk deed met dat "verhoor". Echt op een gerafineerde manier vragen stellen. Volgens mij had die kutkop van een Joran niks door.

MilfhunterMMA
04-02-2008, 20:15
Ik vond dat die maat van hem echt goed werk deed met dat "verhoor". Echt op een gerafineerde manier vragen stellen. Volgens mij had die kutkop van een Joran niks door.

x2. ik vond het een moeilijke kwestie maar ik ben nu overtuigd.

Ok, en stel dat Joran wist dat er een camera op hem stond; dan had hij er veel beter uit kunnen zien. Als hij het had geweten, dan was hij voor 100% bij zijn verhaal gebleven. Dit zou zijn geloofwaardigheid zeer ten goede zijn gekomen.

Bud S
04-02-2008, 20:47
. Als hij het had geweten, dan was hij voor 100% bij zijn verhaal gebleven. Dit zou zijn geloofwaardigheid zeer ten goede zijn gekomen.

't is toch juist in z'n voordeel dat aan z'n geloofwaardigheid getwijfeld wordt in een bekentenis. dat heeft ie juist heel slim aangepakt door ook in die "bekentenis" voor de zekerheid hier en daar een leugentje in te voegen.
ze draaien het zo dat die hele bekentenis een lulverhaal was. joran walks en ons petertje staat er tanden knarsend bij.

Guillermo
04-02-2008, 20:49
Ja hij walked nu wel maar hij zit al in de gevangenis, figuurlijk dan. Hij kan geen kant op. Als hij even denkt naar Albert heijn te gaan voor boodschappen wordt ie in mekaar getrapt....

Solar
04-02-2008, 20:59
Een idiote theorie kwam vandaag ineens in me op:

Joran en Patrick werken al vanaf het begin samen. Ze besluiten om Peter R de Vries eens flink te grazen te nemen. Patrick komt met een voorstel dat Peter niet kan afslaan: het bekende infiltratie-verhaal. Voor een mooi bedrag (zo'n 5000/maand) houden ze het zo'n vijf maanden vol en Joran laat zijn verhaal zogenaamd geheim opnemen. Eigenlijk heeft ie behalve zogenaamde bekentenissen nog steeds niets verifieerbaars gezegd, waar hij op gepakt kan worden, alleen praatjesmakerij.
Peter heeft de zaak opgelost en komt wereldwijd op de voorpagina's.

Vanavond bij Pauw en Witteman komt hij met Patrick in de show.

Patrick zegt dan op een gegeven moment (het lijkt Jerry Springer wel): "Peter, ik moet je iets bekennen" Het beeld zoomt in op Peter's gezicht die het nog niet begrijpt. "We hebben je heel de tijd voor de gek gehouden, het was allemaal een grote grap", vervolgt Patrick. Tegelijkeretijd springt Joran uit een taart of zo en samen beginnen ze heel hard te lachen!

Wederom is Peter R. de Vries wereldnieuws.

Bud S
04-02-2008, 21:17
Een idiote theorie kwam vandaag ineens in me op:

Joran en Patrick werken al vanaf het begin samen. Ze besluiten om Peter R de Vries eens flink te grazen te nemen. Patrick komt met een voorstel dat Peter niet kan afslaan: het bekende infiltratie-verhaal. Voor een mooi bedrag (zo'n 5000/maand) houden ze het zo'n vijf maanden vol en Joran laat zijn verhaal zogenaamd geheim opnemen. Eigenlijk heeft ie behalve zogenaamde bekentenissen nog steeds niets verifieerbaars gezegd, waar hij op gepakt kan worden, alleen praatjesmakerij.
Peter heeft de zaak opgelost en komt wereldwijd op de voorpagina's.

Vanavond bij Pauw en Witteman komt hij met Patrick in de show.

Patrick zegt dan op een gegeven moment (het lijkt Jerry Springer wel): "Peter, ik moet je iets bekennen" Het beeld zoomt in op Peter's gezicht die het nog niet begrijpt. "We hebben je heel de tijd voor de gek gehouden, het was allemaal een grote grap", vervolgt Patrick. Tegelijkeretijd springt Joran uit een taart of zo en samen beginnen ze heel hard te lachen!

Wederom is Peter R. de Vries wereldnieuws.

oh man wat een prachtig scenario !
:lol:

Bud S
04-02-2008, 21:23
...en dat pauw, witteman en zelfs peter r.'s vrouw ook in het complot zitten,
om hem een lesje nederigheid te leren

Guillermo
04-02-2008, 21:43
Ja en dan draait Peter zijn gezicht naar de vader van Joran toe en zegt: man.. i slept with your wife for the last 2 years! :thup:

Jochem
04-02-2008, 22:01
Ja en dan draait Peter zijn gezicht naar de vader van Joran toe en zegt: man.. i slept with your wife for the last 2 years! :thup:

en trekt als bewijs een schaamhaar van zijn vrouw tussen zijn snorharen uit.

Bud S
04-02-2008, 22:18
1 peter heeft geen snor meer
2 die moeder van joran 2 jaar lang neuken redt zelfs Peter de Grote niet

Solar
04-02-2008, 22:27
Ten slotte komt Natalie ook nog binnen.

's Werelds TV moment 2008, nee aller tijden!

Muay Thai Elite
04-02-2008, 23:09
Peter voelt zich God
Eerst Pauw en Witteman afzeiken en nu dit
Maar Joran lacht het laatst

Ehhh?

Muay Thai Elite
04-02-2008, 23:12
Wat dacht je als over een aantal dagen uit komt dat het hele bekentenis verhaal van Joran een HOAX is. Dan gaat hij echt niet met z'n grote bek in Amerika rond lopen stappen hoor.
Nu brokkelt stukje bij beetje de hele bekentenis al af. De cruciale helper was aantoonbaar in Nederland. Ik had zelf de indruk dat Joran de camera's door had en op deze manier Petertje R. op een gigantische manier aan het fucken is.

Haha kom op ben je echt dom? Dit is niet de manier om Peter te fucken, geloof me.

NTT-FX
05-02-2008, 02:21
Een idiote theorie kwam vandaag ineens in me op:

Joran en Patrick werken al vanaf het begin samen. Ze besluiten om Peter R de Vries eens flink te grazen te nemen. Patrick komt met een voorstel dat Peter niet kan afslaan: het bekende infiltratie-verhaal. Voor een mooi bedrag (zo'n 5000/maand) houden ze het zo'n vijf maanden vol en Joran laat zijn verhaal zogenaamd geheim opnemen. Eigenlijk heeft ie behalve zogenaamde bekentenissen nog steeds niets verifieerbaars gezegd, waar hij op gepakt kan worden, alleen praatjesmakerij.
Peter heeft de zaak opgelost en komt wereldwijd op de voorpagina's.

Vanavond bij Pauw en Witteman komt hij met Patrick in de show.

Patrick zegt dan op een gegeven moment (het lijkt Jerry Springer wel): "Peter, ik moet je iets bekennen" Het beeld zoomt in op Peter's gezicht die het nog niet begrijpt. "We hebben je heel de tijd voor de gek gehouden, het was allemaal een grote grap", vervolgt Patrick. Tegelijkeretijd springt Joran uit een taart of zo en samen beginnen ze heel hard te lachen!

Wederom is Peter R. de Vries wereldnieuws.

of nog zieker ; de Vries heeft een dealtje rechtstreeks met Joran ( en Patrick.
de Vries is zo mediageil als ik weet niet wat ( iedereen moest het horen en zien ; of je nu wilde of niet ) dus zo ver gaat 'ie wel...
Bovendien ; Joran lult al sinds jaar en dag alles aan elkaar met leugens en halve waarheden met z'n stonede #censuur!#

Ik geef toe ; 't is wat ver gezocht maar gezien de idioterie van het hele verhaal.... :rolleyes:

FOCUS
05-02-2008, 09:18
Ten slotte komt Natalie ook nog binnen.

's Werelds TV moment 2008, nee aller tijden!


met Joran zn schoenen via de veters opgehangen aan dr tepels.

Bud S
05-02-2008, 09:27
:ohyeah:

chief108
05-02-2008, 09:35
nooitmeerwassen.nl (http://www.nooitmeerwassen.nl/product_info.php?products_id=96)

Spike_tm
05-02-2008, 11:42
Haha kom op ben je echt dom? Dit is niet de manier om Peter te fucken, geloof me.
Ik weet niet of je gisteren Pauw en Witteman hebt gezien. Peter werd flink doorgezaagt. De gehuurde praat crimineel kwam er ook niet al te best van af. De waarde van de hele "bekentenis" is door een flink aantal juristen al gereduceert tot 0.0 voor een strafzaak.
Je had die kop van Peter R. moeten zien toen hij werd geconfronteerd met de woorden van Spong uit De Wereld Draait Door, die aangaf dat wat Peter gedaan heeft met die uitzending een misdrijf is en hij daarvoor 6mnd zou kunnen krijgen. Net zoveel als Joran voor het wegmaken van een lijk.
De uitzending word, met Peter R. d'r bij, helemaal doorgezaagd.
Wat mij betreft terecht, dat emo stuk met die moeder erbij was ook te walgelijk voor woorden.

Kijk, dat die Joran een vervelend tering ventje is, dat z'n hele leven lang al de boel bij elkaar liegt en manipuleert, daar twijfelt niemand meer aan zo langzamerhand.
Maar die Peter R. is wel zo'n zelfingenomen klootzak, die mag van mij echt keihard op z'n bek gaan.

Gezellig met z'n twee 6mnd de cel in :doei:

Bud S
05-02-2008, 13:13
Ik weet niet of je gisteren Pauw en Witteman hebt gezien. Peter werd flink doorgezaagt. De gehuurde praat crimineel kwam er ook niet al te best van af. De waarde van de hele "bekentenis" is door een flink aantal juristen al gereduceert tot 0.0 voor een strafzaak.
Je had die kop van Peter R. moeten zien toen hij werd geconfronteerd met de woorden van Spong uit De Wereld Draait Door, die aangaf dat wat Peter gedaan heeft met die uitzending een misdrijf is en hij daarvoor 6mnd zou kunnen krijgen. Net zoveel als Joran voor het wegmaken van een lijk.
De uitzending word, met Peter R. d'r bij, helemaal doorgezaagd.
Wat mij betreft terecht, dat emo stuk met die moeder erbij was ook te walgelijk voor woorden.

Kijk, dat die Joran een vervelend tering ventje is, dat z'n hele leven lang al de boel bij elkaar liegt en manipuleert, daar twijfelt niemand meer aan zo langzamerhand.
Maar die Peter R. is wel zo'n zelfingenomen klootzak, die mag van mij echt keihard op z'n bek gaan.

Gezellig met z'n twee 6mnd de cel in :doei:

x10

zou lachen zijn als peter r. zwaarder gestraft gaat worden dan joran

Bud S
05-02-2008, 13:21
ik vind het aan de ene kant super cool dat een gastje van 19 het hele justitiele apparaat te slim af is, zelfs een schadevergoeding durft te eisen en uiteindelijk peter r. ook nog es te kakken zet.
aan de andere kant gaat het in deze zaak wel om vermissing en misschien zelfs moord. das het jammere. anders was ik joran fan.

chief108
05-02-2008, 13:26
:stupid:

Straight
05-02-2008, 13:37
Ik weet niet of je gisteren Pauw en Witteman hebt gezien. Peter werd flink doorgezaagt. De gehuurde praat crimineel kwam er ook niet al te best van af. De waarde van de hele "bekentenis" is door een flink aantal juristen al gereduceert tot 0.0 voor een strafzaak.
Je had die kop van Peter R. moeten zien toen hij werd geconfronteerd met de woorden van Spong uit De Wereld Draait Door, die aangaf dat wat Peter gedaan heeft met die uitzending een misdrijf is en hij daarvoor 6mnd zou kunnen krijgen. Net zoveel als Joran voor het wegmaken van een lijk.
De uitzending word, met Peter R. d'r bij, helemaal doorgezaagd.
Wat mij betreft terecht, dat emo stuk met die moeder erbij was ook te walgelijk voor woorden.

Kijk, dat die Joran een vervelend tering ventje is, dat z'n hele leven lang al de boel bij elkaar liegt en manipuleert, daar twijfelt niemand meer aan zo langzamerhand.
Maar die Peter R. is wel zo'n zelfingenomen klootzak, die mag van mij echt keihard op z'n bek gaan.

Gezellig met z'n twee 6mnd de cel in :doei:

+1

Er is imo te enthousiast te werk gegaan. Joran geeft een bekentenis/verklaring. Nou jongens, we hebben het opgelost. Uitzending snel in elkaar geflanst (en geld eruit slaan). Juridisch is er niet diep op ingegaan, om vast te stellen of dit wel genoeg is..
Er is ook niet echt alles uit die Joran gehaald.


Een idiote theorie kwam vandaag ineens in me op:

Joran en Patrick werken al vanaf het begin samen. Ze besluiten om Peter R de Vries eens flink te grazen te nemen.Dit kwam bij me ook op, tijdens de uitzending. Die Joran heeft een stel hersens die hij helaas op de verkeerde manier gebruikt (in dit geval).
Het is idd dat het om een vermissing gaat, anders was ik een Joran "fan" zoals Willem dat hierboven schreef.

MilfhunterMMA
05-02-2008, 13:48
Ik weet niet of je gisteren Pauw en Witteman hebt gezien. Peter werd flink doorgezaagt. De gehuurde praat crimineel kwam er ook niet al te best van af. De waarde van de hele "bekentenis" is door een flink aantal juristen al gereduceert tot 0.0 voor een strafzaak.
Je had die kop van Peter R. moeten zien toen hij werd geconfronteerd met de woorden van Spong uit De Wereld Draait Door, die aangaf dat wat Peter gedaan heeft met die uitzending een misdrijf is en hij daarvoor 6mnd zou kunnen krijgen. Net zoveel als Joran voor het wegmaken van een lijk.
De uitzending word, met Peter R. d'r bij, helemaal doorgezaagd.
Wat mij betreft terecht, dat emo stuk met die moeder erbij was ook te walgelijk voor woorden.

Kijk, dat die Joran een vervelend tering ventje is, dat z'n hele leven lang al de boel bij elkaar liegt en manipuleert, daar twijfelt niemand meer aan zo langzamerhand.
Maar die Peter R. is wel zo'n zelfingenomen klootzak, die mag van mij echt keihard op z'n bek gaan.

Gezellig met z'n twee 6mnd de cel in :doei:

ik ben blij dat door hem duidelijk is geworden wat er nou eigenlijk gebeurd is. De op voorhand moeilijke kwestie is tot op zekere hoogte verklaard!


Een idiote theorie kwam vandaag ineens in me op:

Joran en Patrick werken al vanaf het begin samen. Ze besluiten om Peter R de Vries eens flink te grazen te nemen

Als dit waarheid zou zijn dan had hij wel gezorgd dat hij er beter uitkwam.

leks
05-02-2008, 13:54
Als die familie echt geld heeft zal Joran uiteindelijk wel een prijs betalen lijkt mij, offie nou wel of niet eerst in de gevangenis terechtkomt.