PDA

View Full Version : Dana White: Fedor isn’t a real fighter, he’s a complete joke



Buideldier Hans
06-02-2008, 12:26
Dana White in The Sun van vandaag...

Dana, why did you turn down M1's offer to let Fedor fight Randy in the UFC? Is there any chance Randy Couture will face Fedor in a UFC show? If not, will we ever see 'The Natural' compete in the Octagon again?

I tried to make that fight for months but I’m not getting into some b***s*** posturing. Fedor isn’t a real fighter, he’s a complete joke.
He’s fighting middleweights and guys who have absolutely no business fighting — and he’s looking like s*** doing it.
It's 2008 and he hasn’t had a real fight since 2005. I don’t care about what he did in PRIDE years ago — he can’t live with anyone in the top five in the UFC and that’s why he’s not here.
He’s not in the UFC because if he was he couldn’t avoid real competition like he’s been doing for years now.
And Randy Couture knows all of that, believe me. Let me tell you, Chuck Liddell knocked Randy Couture out — out cold — twice and that’s why Randy retired. Chuck ended his career as a top light-heavyweight and that’s why he retired.
Then after being done and gone for a year he calls me on my cell phone saying “Dana, I want to come back as a heavyweight and fight Tim Sylvia — can you make it happen?”
"We make that happen, we give Randy Couture that huge opportunity and now Randy Couture is refusing to give a fighter like Antonio Nogueira that exact same opportunity he was given.
'Captain America' needs to honour his contract and honour fighters like Nogueira. You would expect him to do the honourable thing.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/ufc/article765051.ece

fedor
06-02-2008, 12:30
Wat is het toch een klojo die vent..op SD schreef iemand een review over UFC 81 en het vatte het mooi samen



"With Nogueira's hematomas growing by the second, it was easy to imagine White's inevitable spin on the sport's chaotic heavyweight division: Sylvia stopped Nogueira, and Fedor Emelianenko couldn't. Ergo, E = mc nyah, nyah, M-1.

In a distressing turn of events, though, Nogueira managed to retain control of his rapidly swelling eyelids long enough to get Sylvia to the ground and submit him. Now White is faced with the prospect of undermining Fedor's stature in the sport while simultaneously promoting Nogueira as a peerless champion. Hard to bleat about the mediocrity of the competition's star attraction when he trounced your top dog on 2.5 separate occasions.

The lesson is simple. Just because you fail to sign elite talent doesn't mean they should be victim to a disingenuous rant that labels them a "farce."
"
Als DW zo'n grote bek heeft en Fedor geen echte vechter noemt moettie zelf maar 'ns in de ring stappen met 'm..

Mike
06-02-2008, 12:31
Then after being done and gone for a year he calls me on my cell phone saying “Dana, I want to come back as a heavyweight and fight Tim Sylvia — can you make it happen?”
"We make that happen, we give Randy Couture that huge opportunity and now Randy Couture is refusing to give a fighter like Antonio Nogueira that exact same opportunity he was given.
'Captain America' needs to honour his contract and honour fighters like Nogueira. You would expect him to do the honourable thing.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/ufc/article765051.ece


pffft fuck you dana white

wat een arrogante klootzak als hij dit echt gezegd heeft!

randy gaf de ufc een huge oppurtinity door die saaie kampioen silvia uit te schakelen. Randy was de beste kampioen/ambassadeur die de ufc zich maar kon wensen.

echt schandalig hoe ze met hun legendes omgaan en gewoon lachwekkend hoe fedor wordt afgeschreven.

tijd voor dana om te gaan, das beter voor de sport imo

nicolas the red
06-02-2008, 12:35
oh shit...

Blub
06-02-2008, 12:40
De man is compleet doorgeslagen, en het ergste is dat hij z'n gang kan gaan.
Inderdaad tijd voor de man om te vertrekken.

Wheelie
06-02-2008, 13:03
Nogueira is wel een echte vechter, maar Fedor die hem 2 x verslagen heeft niet ?

Ik vind Dana White wel top en hij baalt zeker dat Fedor niet getekend heeft ;)

Tsuki
06-02-2008, 13:08
MWHAAAHAHAHAHA geweldig stukje, die dana white weet wel hoe hij de boel op scherp moet zetten .......................

Tony
06-02-2008, 13:15
Je kan lang en breed lullen over dana... Volgens mij denken we allemaal het zelfde over hem..

Maar, ik meot hem wel gelijk geven in een paar zaken:
Fedor is #1 HW van de wereld (in mijn optiek).. maar idd, hij heeft sinds 2005 geen echte topechters verslagen. (ik tel choi en lindland niet mee (ook al is lindland een topworstelaar, ik vind hem een matige mma vechter in deze vergelijking)
Couture heeft een contract met DW en UFC... business is business.. Couture moet gewoon doen wat ie afgesproken heeft. en dat is knokken. en niet zeiken omdat hij als dikke multimiljonair ergens een paar ton misgelopen is.
En ik vind het belachelijk dat Couture niet tegen Minotauro wil knokken.

Besides dit alles.. Dana white sucks.. En fedor is zeker de top HW .

Tsuki
06-02-2008, 13:29
Dana White is echt cool ................

chief108
06-02-2008, 13:32
Dana white sucks.. En fedor is zeker de top HW .
'nuff said

barclay
06-02-2008, 13:39
Dana White is echt cool ................

marcelt
06-02-2008, 13:52
Je kan lang en breed lullen over dana... Volgens mij denken we allemaal het zelfde over hem..

Maar, ik meot hem wel gelijk geven in een paar zaken:
Fedor is #1 HW van de wereld (in mijn optiek).. maar idd, hij heeft sinds 2005 geen echte topechters verslagen. (ik tel choi en lindland niet mee (ook al is lindland een topworstelaar, ik vind hem een matige mma vechter in deze vergelijking)
Couture heeft een contract met DW en UFC... business is business.. Couture moet gewoon doen wat ie afgesproken heeft. en dat is knokken. en niet zeiken omdat hij als dikke multimiljonair ergens een paar ton misgelopen is.
En ik vind het belachelijk dat Couture niet tegen Minotauro wil knokken.

Besides dit alles.. Dana white sucks.. En fedor is zeker de top HW .
X2 Dana sucks, maar Fedor moet nodig tegen echte contenders !

Mickey
06-02-2008, 14:22
Verdeel en heers.
Dana weet wel wat ie doet.

Spike_tm
06-02-2008, 14:41
Ik snap het niet helemaal hoor. Als Fedor zo'n "joke" is, waarom laat je dat gevecht niet gewoon plaats vinden dan. Jouw fantastische vechters kunnen Fedor makkelijk hebben toch. Bewijs het maar en laat die partij maar komen.

S.
06-02-2008, 14:47
Wat is het toch een klojo die vent..op SD schreef iemand een review over UFC 81 en het vatte het mooi samen
...
Heb ik ook gelezen, vond het goed verwoord.



Mickey
Dana weet wel wat ie doet

Lijkt idd alsof er meer achter zit, hij wil hem uit z'n kot lokken zeker.

FOCUS
06-02-2008, 14:51
zet Dana-boohoo-White ajb in de octagon tegen Fedor, kijken of ie nog zon grote muil heeft
ik voorzie een celebrity deathmatch:rolleyes:

stiffler
06-02-2008, 14:53
Ik snap het niet helemaal hoor. Als Fedor zo'n "joke" is, waarom laat je dat gevecht niet gewoon plaats vinden dan. Jouw fantastische vechters kunnen Fedor makkelijk hebben toch. Bewijs het maar en laat die partij maar komen.

helemaal mee eens, maar ik denk dat er nog niemand is die hem kan verslaan op dit moment....

YoMarK
06-02-2008, 15:10
Dana heeft een grote bek, en lult vaak onzin, maar in de geval ben ik het redelijk met hem eens. Wat hij zegt over Randy is gewoon 100% waar.
Daarnaast: Fedor WIL gewoon niet tegen toppers vechten, anders had hij dat de laatste paar jaar best kunnen regelen. Waarom is dat gevecht met Barnett er nog niet?

Je kan dingen zeggen over Dana wat je wil: hij geeft iedereen wel de kans.
Couture heeft zijn kans gekregen. Ook big-Nog krijgt gewoon de kans die hij verdient. Cro Cop kreeg ook de kans. Dit staat natuurlijk niet los van het feit dat dit ook commercieel slim is om te doen, maargoed de fans krijgen wel wat ze willen.

kooivechter
06-02-2008, 17:37
de man is alleen niet sterk in onderhandelen. de manier waarop hij dat doet stuit ontzettend veel vechters tegen de borst, vooral een klasbak als fedor. de man dana is veel te amerikaans en beledigend als hij z'n zin niet krijgt. dat is jammer. misschien had de ufc anders wel fedor binnen geroeid.

Judas
06-02-2008, 18:10
Dana heeft een grote bek, en lult vaak onzin, maar in de geval ben ik het redelijk met hem eens. Wat hij zegt over Randy is gewoon 100% waar.
Daarnaast: Fedor WIL gewoon niet tegen toppers vechten, anders had hij dat de laatste paar jaar best kunnen regelen. Waarom is dat gevecht met Barnett er nog niet?

Euuuh Crocop wou niet nog een keer, Barnett had ook afgewezen, Tim Sylvia wou niet, Ufc liet Couture eerder niet tegen hem knokken. Tja...beetje makkelijk om dan te roepen dat hij niet WIL.

Judas
06-02-2008, 18:12
Maar, ik meot hem wel gelijk geven in een paar zaken:
Fedor is #1 HW van de wereld (in mijn optiek).. maar idd, hij heeft sinds 2005 geen echte topechters verslagen. (ik tel choi en lindland niet mee (ook al is lindland een topworstelaar, ik vind hem een matige mma vechter in deze vergelijking)

Vind Mark Hunt eigenlijk wel een topvechter man. Menig HW zou problemen met hem hebben.

anonymous001
06-02-2008, 18:23
Hell yeah!

Hell yeah x2!

Chico
06-02-2008, 18:30
Probleem met fedor is dat meeste echte top hw's geen L op hun record willen hebben...

Tony
06-02-2008, 18:39
Vind Mark Hunt eigenlijk wel een topvechter man. Menig HW zou problemen met hem hebben.

Je hebt helemaal gelijk... Ik liet me leiden door de tekst van dana (die 2005)... MAar ik zit zojuist eens terug te kijken op fightfinder... en dammit.. Fedor heeft na 2005 wel degelijk goeie vechters tegenover zich gehad. Hunt inderdaad met zijn kop van beton en COleman met zijn worstelskills en gnp...

Dus ik geef je helemaal gelijk... Hunt is wel zeker een geduchte tegenstander.

fedor
06-02-2008, 19:35
Atomic Butt Drop

Die butt drop zou Randy niet overleven...ik blijf erbij... :)
En zeker weten dat Hunt Randy zou kloppen..Randy krijgt 'm niet naar de grond en standup deed Hunt prima mee tegen CC slechte match-up voor Randy...net zoals de Hong Man dat zou zijn..

Trouwens...weet iemand wat het monster uit Samoa tegenwoordig doet..?

Biiyen
06-02-2008, 19:52
Ik weet het niet met Fedor en zijn M1, iedereen was helemaal hosana en blij maar we zijn nu in Februari 2008 en er is geen drol. Niemand weet wanneer Fedor vecht en niemand weet iets over een mogelijke tegenstander.

Ik blijf erbij dat Fedor naar de UFC had moeten gaan. Ik bedoel het is niet zo dat Dana hem een hongerloontje had aangeboden. Vechters moeten vechten en niet op een pak geld zitten zo hoog dat ze niet meer met de voeten aan de grond komen. 99,9% van alle vechters wereldwijd zou niet eens nadenken over een contract van 1Mil $ per partij en direct zijn poot zetten.

Nogueira is de nummer 1 vechter van de wereld op dit moment en wie dat niet past moet naar de UFC gaan en zichzelf aanbieden.

It is honour that thrives a real fighter.

Tony
06-02-2008, 19:57
Stiekem heb je wel gelijk Biiyen...
Maargoed, ik blijf nog een beetje hoop hebben dat er op korte termijn nog nieuws van Fedor komt..

fedor
06-02-2008, 20:10
Het gaat om meer dan alleen geld...

Fedor heeft dusdanig hard gewerkt dattie het niet meer voor het geld hoeft te doen..
De voorwaarden van de UFC waren waardeloos..iedereen weet dat het hart van Fedor bij Sambo ligt en dat had 'ie moeten opgeven bij de UFC..dan maar geen UFC..
Ik denk dat Cypress Hill dit het beste uitlegt met de volgende tekst uit it ain't easy:
"It's a worthless game, but if you're willing to play
There's sharks in the water who are, willing to pay
The price of your soul, but if you give it away
You silly motherf**kers are all commited to stay "

Jani
06-02-2008, 20:14
lol Joe rogan is het niet met dana white eens !!!

check this

Video Joe Rogan on Fedor and Dana Bullshit. - Rogan, Fedor, Pride, ufc, mma - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/joe+rogan/video/x49k8y_joe-rogan-on-fedor-and-dana-bullshi_fun)

Biiyen
06-02-2008, 20:28
Het gaat om meer dan alleen geld...

Fedor heeft dusdanig hard gewerkt dattie het niet meer voor het geld hoeft te doen..
De voorwaarden van de UFC waren waardeloos..iedereen weet dat het hart van Fedor bij Sambo ligt en dat had 'ie moeten opgeven bij de UFC..dan maar geen UFC..
Ik denk dat Cypress Hill dit het beste uitlegt met de volgende tekst uit it ain't easy:
"It's a worthless game, but if you're willing to play
There's sharks in the water who are, willing to pay
The price of your soul, but if you give it away
You silly motherf**kers are all commited to stay "

De UFC is echt niet de enige dat zijn personeel graag exclusief houdt. In heel veel contracten, misschien ook wel dat van jezelf, staat dat je niet mag freelancen of werken voor een ander bedrijf met dezelfde tak van sport. Tenminste in mijn contract staat zo'n passage.

En wat noem jij een waardeloos contract? Voor 1 Miljoen $ per match mag je mij om de 3 - 5 maanden helemaal in puin schoppen en dat 2 of 3 jaar lang. Echt dat meen ik. Zoals ik al eerder zei 99,9 procent had direct getekent.

fedor
06-02-2008, 20:45
De UFC is echt niet de enige dat zijn personeel graag exclusief houdt. In heel veel contracten, misschien ook wel dat van jezelf, staat dat je niet mag freelancen of werken voor een ander bedrijf met dezelfde tak van sport. Tenminste in mijn contract staat zo'n passage.

En wat noem jij een waardeloos contract? Voor 1 Miljoen $ per match mag je mij om de 3 - 5 maanden helemaal in puin schoppen en dat 2 of 3 jaar lang. Echt dat meen ik. Zoals ik al eerder zei 99,9 procent had direct getekent.
Jij en ik zouden voor 15 miljoen per jaar ook tegen een bal aan schoppen als dat contract er zou liggen maar het gaat er niet om of jij of ik voor 1 miljoen in puin geschopt willen worden (en ja ik zou dat ook doen)..het gaat erom wat de wereld kampioen Sambo en de hoogst aangeschreven MMA-HW die de sport tot nu toe gekend heeft zou doen..zoals ik al zei..het gaat niet om alleen geld.

Laten we het er maar op houden dat we niet eye2eye zien in deze kwestie (komt gelukkig niet vaak voor volgens mij !)
;)

Lee Hottie # 1 fan
06-02-2008, 21:38
Hell yeah!

hell focking yeah.

Hunt is een instinct vechter vind ik..

wrestler_nl
06-02-2008, 23:23
lol Joe rogan is het niet met dana white eens !!!

check this

Video Joe Rogan on Fedor and Dana Bullshit. - Rogan, Fedor, Pride, ufc, mma - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/relevance/search/joe+rogan/video/x49k8y_joe-rogan-on-fedor-and-dana-bullshi_fun)


Joe Rogan = Correct:thup::thup::thup::thup::thup:

YoMarK
06-02-2008, 23:35
Ben het helemaal met je eens Biiyen.

F@dur
07-02-2008, 02:38
Nogueira is wel een echte vechter, maar Fedor die hem 2 x verslagen heeft niet ?

x10