PDA

View Full Version : siyar bahadurzada op sherdog homepage



nicolas the red
06-02-2008, 12:47
goed bezig!

Siyar Bahadurzada: Nothing Without Danger (http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=11178)

maar ik weet niet of dana white bashen zo'n strak plan is als je ooit nog in de ufc wilt geraken...

wrestler_nl
06-02-2008, 12:59
ik hoop die ie ooit in ufc kan vechten!!!!! lijkt me wel mooi!!!!

Tony
06-02-2008, 13:17
Het is hem gegund...

marcelt
06-02-2008, 13:43
A. Silva vs Shihar. Droomgevecht!

nicolas the red
06-02-2008, 14:30
wie weet vragen ze hem ooit wel es als anderson silva ongeslagen blijft

Mickey
06-02-2008, 14:34
Super stuk! Siyar is een topper! Ik denk zeker dat hij zn mannetje meer dan zal staan in de UFC en WVR!

Floris
07-02-2008, 15:14
Niet om lullig te doen ofzo... but who has he really beaten?


Nouja, we zullen wel zien hoe het hem vergaat tegen Misaki.

Boney
07-02-2008, 16:10
Niet om lullig te doen ofzo... but who has he really beaten?


Nouja, we zullen wel zien hoe het hem vergaat tegen Misaki.

Nou , ik train samen met Siyar dus ik weet hoe hij zich voorbereid voor deze partij laat ik 1 ding zeggen... Siyar gaat hem helemaal slopen...

Chico
07-02-2008, 16:25
ik heb geen flauw idee wie hij verslagen heeft... maar ik weet wel dat je niet zomaar shooto champion wordt... dus hij zal wel goed zijn...

YoMarK
07-02-2008, 16:31
Ik hoop het echt!
Misaki heeft echter tegen absolute wereldtoppers gestaan(ander niveau), en Siyar niet. De verloren partijen waren bij Misaki meestal op decision. Bij winst zet hij zich wel echt op de kaart trouwens.

Jochem
07-02-2008, 16:39
Ik hoop het echt!
Misaki heeft echter tegen absolute wereldtoppers gestaan(ander niveau), en Siyar niet. De verloren partijen waren bij Misaki meestal op decision. Bij winst zet hij zich wel echt op de kaart trouwens.

x2. Dit is een flinke kans voor Siyar om door te stoten naar de wereldtop.

F@dur
07-02-2008, 18:04
Hij verdient het echt om in de Ufc te vechten..... Maar eerlijk is eerlijk,ik had hem eerst eens echt graag tegen Kamil "The Scorpion" Uygun willen zien op Balans Fight Night in Den Bosch maar die partij gaat dus niet door denk,omdat The Scorpion een contract getekend heeft bij Slamm Management en zodus niet zomaar overal mag vechten.Die gevecht was voor zijn contract al wel geboekt.Was echt benieuwd wie dat er ging winnen,want onderschat The Scorpion niet man,hij is echt wel goed!!!!!!!!!Trouwens,hij heeft uiteraard wel de Europese Titel Vale Tudo..... dus dat was dan eig 2 kampioenen tegen mekaar!!!!!!!!