PDA

View Full Version : Randy Couture Interview



wrestler_nl
08-02-2008, 15:16
In a recent interview with MMAWeekly, Randy “The Natural” Couture responds to the lawsuit filed against him by the UFC for breach of contract.

“It’s unfortunate that things have kind of degraded to that point……..I’m sure that’s part of their ploy, to force me to spend enough money that I’ll have to come back and fight for them, which isn’t the case.”

“I’ve got a very good team of lawyers. I think we’ll basically have to get a declaration from the state of Nevada on what they interpret the contract as, but the way I see it, the contract is up in July.”
Couture on the UFC Banning his Clothing Line


“Like trying to ban my clothing line, and things like that that don’t really hurt me, they just hurt the athletes that we sponsor……We sponsor some 35 athletes with that clothing line, and give back to the sport in every way we can. We’re already in Nordstrom’s and Macy’s and all the big outlets, so it just takes away from money that the athletes are getting from their sponsorships. It’s kind of stupid.”
Getting Back To What Matters


“I’m not worried about clearing my name, I haven’t done anything wrong…..I’m simply wanting to pursue the profession that I’m in, which is fighting. And they’re trying to prevent me from doing that, so you tell me who’s wrong or right?”
The UFC sinks to a new low

The UFC is doing everything it can to disgrace the current UFC heavyweight champion, doing a great job of not filming Randy Couture as he recently cornered Extreme Couture fighter Tyson Griffin at UFC 81 in Las Vegas.
If you payed close attention, the UFC filmed Griffin from a lower position as he made his way to the cage, Couture’s bald head could only be seen briefly as he followed his fighter to the cage. After Griffin gives his post-fight interview with Joe Rogan, Couture has his arm draped over Griffins shoulder, but all you can see is Couture’s arm and watch.
It is amazing how well they planed and executed the filming of that fight, but ultimately it making me as a fan feel discussed at the UFC, a company that did so much to build this sport.

http://ufcmania.com/wp-content/uploads/2006/12/5.jpg

joost
08-02-2008, 16:04
ufc is echt kinderachtig bezig hoor.. pff allemaal te danken aan dana

The Bulldog
08-02-2008, 16:37
idd te debiel voor woorden toch dit?

Een zakelijk conflict wordt zo wel heel persoonlijk gemaakt...

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2008, 17:13
Denk dat de UFC juist nooit geprobeerd heeft de sport naar een ander niveau te brengen. Toendertijd zagen enkele clevere managers en Dana White een nieuw gat in de markt, om geld te verdienen. Tegenwoordig is UFC big business, dat is het enige verschil.
Zelfs als de fighters in de ring staan en ze worden aangekondigd moeten er eerst nog een vijftal sponsors met debiele slogans vermeld worden, waarna de commentatoren dit nog eens herhalen.
Ze willen monopolie, ze willen geld, ze zouden beter eens naar Pride kijken toen het nog bestond. Organisatorisch was dat toch een ander niveau, net zoals de matches en de vechters trouwens.
UFC ->:twak:<- PRIDE

amilster
08-02-2008, 17:55
Denk dat de UFC juist nooit geprobeerd heeft de sport naar een ander niveau te brengen. Toendertijd zagen enkele clevere managers en Dana White een nieuw gat in de markt, om geld te verdienen. Tegenwoordig is UFC big business, dat is het enige verschil.
Zelfs als de fighters in de ring staan en ze worden aangekondigd moeten er eerst nog een vijftal sponsors met debiele slogans vermeld worden, waarna de commentatoren dit nog eens herhalen.
Ze willen monopolie, ze willen geld, ze zouden beter eens naar Pride kijken toen het nog bestond. Organisatorisch was dat toch een ander niveau, net zoals de matches en de vechters trouwens.
UFC ->:twak:<- PRIDE

Helemaal met je eens maar ik ben toch blij dat ze bestaan nu Pride overleden is.
ik vind trouwens niet dat we mogen klagen over het aantal events, tuurlijk brengt ook weer geld in het laatje maar wij als fans hebben het er ook goed bij dacht ik zo.
En tuurlijk er zijn een aantal matches die we allemaal heel graag zouden willen zien maar Wanderlei VS Lidell is er toch een die is waargemaakt en nu Lidell VS Rua vind ik ook een toppertje om naar uit te kijken al had ik deze juist weer liever iets later had gezien.

Biiyen
08-02-2008, 18:46
Tja je kan zeiken en zeuren wat je wil, de UFC is qua beleid gewoon een doorsnee Amerikaans bedrijf: Koud, kil en zakelijk. Japanners halen trots uit hun eeuwenoude tradities, en dat dragen ze ook vol trots uit. Amerikanen halen trots uit zakelijk succes. Je kan moeilijk van Amerikanen verwachten dat dingen gaan doen die ze nooit hebben geleerd.

Pepe the Ice-Murderer
09-02-2008, 14:05
Inderdaad, gelukkig dat de UFC er nog is. En ik ben ook heel erg blij dat de wandy - chuck fight is doorgegaan. Alleen had ik het wel liever onder pride regels gezien. :cool2:
Shogun zie ik ook niet tegen Chuck winnen. Ik gun het hem wel, maar ik vrees als hij een paar van Chucks rechter vuisten eet, het verhaaltje snel zal afgelopen zijn.
In ieder geval chuck is een legende en niets dan respect voor die man. Hij heeft mma mee groot gemaakt. Shogun is de nieuwe generatie en het is aan hem om zich (opnieuw) te bewijzen.