PDA

View Full Version : Nog's trainer: "Sylvia = valsspeler"



dimitri
08-02-2008, 16:16
According to Nogueira's trainer, Sylvia Cheated - MMAFightLine.com (http://www.mmafightline.com/news/2008/27/tim_sylvia_315702.shtml)


Luiz Alves, the muy thai trainer for Antonio Rodrigo Nogueira, was recently interviewed by the Brazilian news site tatame.com and has made some interesting remarks concerning “Big Nog’s” recent victory over Tim Sylvia. Alvez made the claim during his interview that “the Americans” were using baby cream which would not become slippery until it came in contact with sweat.

Noguiera pulled out what has become his trademark style in that he lost the first several minutes of his UFC 81 Interim Title match en route to an impressive finish by guillotine choke mid-way through the third round. This fight displayed not only Nogueira’s toughness but also Tim Sylvia’s skill in that he dominated the early goings of the fight.

If his claims are valid it will be interesting to see what course of action the UFC will take to punish this sort of behavior, or to prevent this sort of foul from being committed in the future.

dimitri
08-02-2008, 16:16
Sylvia wil blijkbaar trouwens graag weg bij UFC:

Tim Sylvia: - MMAFightLine.com (http://www.mmafightline.com/news/2008/28/tim_sylvia_315734.shtml)


Tim Sylvia posted a new message on his official website. He appears to be very unhappy with the fact that Brock Lesnar made more money than he did at UFC 81. Both men lost via submission.


Below is a post made by Sylvia on his personal forum:

i have one fight left on my contract i want to stay with the ufc but i am going to go were the money is right now Brock is making more m0ney then me that has to change i have a better name then him and i am a better fighter then him, i case u didn't know my manager runs m1 so i have a pretty good in so we will see what happens in the next few months.

dimitri
08-02-2008, 16:17
Misschien kan zijn laatste UFC gevecht tegen Le Banner zijn:

Jerome Le Banner On Tim Sylvia: - MMAFightLine.com (http://www.mmafightline.com/news/2008/27/jerome_le_banner_315678.shtml): "I will fix his chicken legs with some good low kicks."

Tony
08-02-2008, 16:23
Damn, de soap continues..

Ten eerste: als dat met die creme waar is, en Tim heeft dit express gedaan dan vind ik het een kwalijke zaak. Net zoiets als toentertijd met Sakuraba in dat Hero's gevecht. (gelukkig is de zaak achteraf een no contest of winst voor saku geworden)

Tim weg bij de UFC? Mja, laat hem maar naar de M1 gaan.. Of je nu van tim houdt of niet.. Hij is een degelijke MMA vechter met een solide standup en een sterke takedown defence. Ik wil fedor wel tegen Sylvia zien.

Tony
08-02-2008, 17:18
Maar Sylvia wil ik in M-1 ook wel tegen Fedor zien.

Maar dan wel zonder Zwitsal aub...

http://www.babypaleis.com/ProdImages/zwirts-bodylotion.jpg

Dennis
08-02-2008, 17:24
Ik zou Schilt wel een keer tegen Silvia willen zien

amilster
08-02-2008, 17:48
Ik zou Schilt wel een keer tegen Silvia willen zien

Dat lijkt me inderdaad een monsterlijke matchup die ik zeker zou willen zien!
Misschien komt het er ooit nog eens een keer van :D
Maar Silvia VS Fedor is natuurlijk een een feest waarbij ik iig al mn Vcash op fedor zet...uiteraard zou ik er bijna bij zetten :D

En sylvia VS Schild wordt een knockout overwinning voor Schilt...hoop ik

Evilman
08-02-2008, 18:39
ja schilt/sylvia mma
sylvia/banner K1

chief108
08-02-2008, 18:47
Sylvia is een boerenknurft

YoMarK
08-02-2008, 22:14
Sylvia is een boerenknurft

Staat anders wel in de Top 5 HW's. En wat mij betreft dik verdient. Hij gaat ook niemand uit de weg....dat kan je van onze nr1 niet zeggen :)

leobos
08-02-2008, 23:42
en mannen zeg nou zelf..hij deed het beter tegen noguira dan verwacht vond dat hij heeeel netjes vocht voor een boerenpummel..

Tony
09-02-2008, 02:31
Mijn mening over sylvia is ook behoorlijk veranderd. Ik vond hem ook die boerenpummel.. maar heb steeds meer respect voor deze kerel. Hij doet gewoon zijn fokking best. Hij heeft alleen zijn uiterlijk niet mee. Daarnaast is ie soms vreselijk saai in hetgeen hij doet...

Beetje het schilt syndroom... Ze hebben allebei de techniek en de wil.. Maar ze komen gewoon houterig over. Maar beiden verdienen het om aan de top te staan.

Evilman
09-02-2008, 11:28
Staat anders wel in de Top 5 HW's. En wat mij betreft dik verdient. Hij gaat ook niemand uit de weg....dat kan je van onze nr1 niet zeggen :)

Hij ging Fedor uit de weg..
waardoor Fedor opnieuw tegen coleman vocht.
Die beschamende wedstrijd.
en JlB toch ook? uitgedaagd en nooit op ingegaan.

Hij kan winnend vechten idd.. maar ik denk niet dat hij top5 is.
fedor, randy, nog, frank shamrock(of is die LHW),
en ook werdum zet ik boven em, en dan zijn er nog wel andere
die hem een lesje kunnen leren maar niet meer zo in picture staan.

chief108
09-02-2008, 13:10
vond dat hij heeeel netjes vocht voor een boerenpummel..
kom uit Zuid Oost Drenthe...
onderschat nooit een boerenpummel :p

remco pardoel
09-02-2008, 19:04
sommige Brazilianen hebben er ook een handje naar...
Ik meen me Ruas te herinneren...

mensen die zich insmeren met wat voor spul ook voor een wedstrijd MMA
zijn FLIKKERS... niks meer en niks minder

FightingDutchman
09-02-2008, 19:45
mensen die zich insmeren met wat voor spul ook voor een wedstrijd MMA
zijn FLIKKERS... niks meer en niks minder

:thup:

En als Sylvia denkt dat ie meer geld moet verdienen dan Lesnar waarom vecht hij zijn laatste UFC partij dan niet gewoon tegen Lesnar, weet meteen iedereen of het wel of niet waar is.

'Put your money where your mouth is!' zoals ze in de VS zeggen

dimitri
11-02-2008, 13:15
:thup:

En als Sylvia denkt dat ie meer geld moet verdienen dan Lesnar waarom vecht hij zijn laatste UFC partij dan niet gewoon tegen Lesnar, weet meteen iedereen of het wel of niet waar is.

'Put your money where your mouth is!' zoals ze in de VS zeggen

Ik denk dat Sylvia korte metten zou maken met Lesnar als ze nu tegen elkaar vochten.