PDA

View Full Version : Fedor's open brief aan Dana White



KO TKO
09-02-2008, 00:54
http://www.m1mixfight.com/news/2008/2/9/Fedors-official-open-letter-to-the-UFC-president-Dana-White/

Fedor’s official open letter to the UFC president Dana White
Publish date: February, 9, 2008

Fedor Emelianenko on Dana White's statements and Randy ‘The Natural’ Couture

Numerous times have I read mister White’s statements on Internet concerning myself. In my opinion, allowing yourself to say those things is not a sign of a gentleman or a grown man at all! If he candidly wants to prove himself right then let my fight with Randy happen or let me face the reigning UFC champion Antonio Rodrigo Nogueira. In the future I wouldn’t want to hear those statements in my address ever again and I won’t tolerate that.

My last fight in Japan proved that I’m ready to fight anybody with any height advantage, skillset or experience. I have fought and still wish to fight the best athletes. The Randy fight is my goal number one right now, he’s a great fighter and this is a very unfortunate situation when too strict and one-sided UFC contracts don’t let this fight happen.

The whole world is eager to see me fight your champions, people don’t want to listen to your press-conferences. I’m signed with M-1 Global and this promotion is ready to organize such fights under our banner or in co-promoted events.

chief108
09-02-2008, 01:01
alsof Fedor ook maar iets te verantwoorden heeft tegenover die Dana...

Paganstars
09-02-2008, 01:47
randy vs fedor.... kan niet wachten... wie schiet dana af??

niels
09-02-2008, 02:41
hele goede actie van fedor!

michaell
09-02-2008, 02:48
Hou dat in de gaten alsjeblieft: dat is niet de initiatief van M-1 Global. Net als het open briefje voor New Year's Eve is het ook Fedor's wil en zijn gedachten.
Sommigen verdachten alvast dat M-1 zijn best doet om via co-promotie met UFC meer aandacht te krijgen. Dat is waarschijnlijk gedeeltelijk ook zo. Ik ben er niet voor verantwoordelijk dus ik kan er niets over zeggen. Maar dit briefje is van Fedor persoonlijk en niet van M-1 Global.

Tony
09-02-2008, 03:23
Zo interpreteer ik het ook michaell... Maakt trouwens ook niet uit allemaal. Fedor wil gewoon knokken tegen randy. Fedor zit toevallig ook nog eens bij M-1 gecontracteerd en hun zijn bereid om co producties met andere organisatoren te doen. Dus... inderdaad.... Fuck Dana... en laat hem tegen couture knokken.

michaell
09-02-2008, 03:32
Wat het ergste in deze situatie is, is dat herstructureerde M-1 nog jong is en momenteel geen "coole" tegenstanders voor Fedor kan vinden. Dat blijkt niet zo simpel te zijn.
Net als wanneer Pride verkocht was, hadden zo veel vechters (Joachim Hansen, Gomi, andere Japaanse vechters) stil moeten staan en niet kunnen doen wat ze wouden...
Hetzelfde gebeurt nu met Fedor. Ik geloof dat hij dit jaar na Monson tegen een top-10 opponent gaat vechten.

ben046
09-02-2008, 12:45
Goeie zet van Fedor!

Evilman
09-02-2008, 12:59
Als Fedor van couture wint verdient hij n fkng standbeeld! :cool2:
dana mag er ook 1 in de vorm van n kruis met rip erop ;)

Tsuki
09-02-2008, 13:17
GO RANDY ..................

the boxer
09-02-2008, 13:25
Ok ik keur niet alle akties van Dana goed ,maar jullie moeten er wel rekening
meehouden dat hij heel veel voor de sport gedaan heeft!!!

kentaro
09-02-2008, 13:43
Ok ik keur niet alle akties van Dana goed ,maar jullie moeten er wel rekening
meehouden dat hij heel veel voor de sport gedaan heeft!!!

Dana heeft inderdaad veel gedaan voor de MMA...maar het gaat erom dat hij wel respect moet tonen voor andere vechters zoals iemand als Fedor..alleen omdat Fedor er niet voor koos om bij de UFC te gaan wordt hij nu afgekraakt??? dat is echt een domme zet van Dana IMO!!!

Garcia
09-02-2008, 13:47
Respect voor Fedor ... en ik hoop dat hij zeer snel tegen Randy mag gaan vechten. GOOOO FEDOR!!!

the boxer
09-02-2008, 14:02
Dana heeft inderdaad veel gedaan voor de MMA...maar het gaat erom dat hij wel respect moet tonen voor andere vechters zoals iemand als Fedor..alleen omdat Fedor er niet voor koos om bij de UFC te gaan wordt hij nu afgekraakt??? dat is echt een domme zet van Dana IMO!!!

yep daar geef ik je volkomen gelijk in!
Maar het is net alsof Dana nooit iets goeds gedaan heeft.

michaell
09-02-2008, 14:36
@The Boxer: Fedor zei dat ook niet. Maar kijk, als iemand jou probeert te vernederen, maakt het niet uit of die mens veel goeds gedaan heeft of niet. Hij probeert jou te vernederen en discredeteren. PUNT.

Biiyen
09-02-2008, 15:47
Net alsof de UFC zijn kampioen laat vechten tegen iemand als Fedor. Die brief is leuk maar ook zinloos. De reactie van Dana kun je nu al voorspellen...

F@dur
09-02-2008, 16:49
Fedor kills Randy!!!!!!Durf er zelfs echt heel veel geld op te zetten!!!!!!!!

wrestler_nl
09-02-2008, 18:08
ik hoop dat ze snel tegen over elkaar zullen staan....(in de ring of cage..maakt niet uit!!)

chickenwing
09-02-2008, 18:45
dana white is een op macht beluste homofiel, die kickt op staredowns van echte vechters, iets wat hij zelf wil zijn, maar niet kan, en wil door zijn eigen frustratie hierover dan maar op een andere manier top-dog zijn en dat is dus via macht en geld.....

Influcted
09-02-2008, 18:46
dana white is een op macht beluste homofiel, die kickt op staredowns van echte vechters, iets wat hij zelf wil zijn, maar niet kan, en wil door zijn eigen frustratie hierover dan maar op een andere manier top-dog zijn en dat is dus via macht en geld.....

Ik zie niet waarom het woord homofiel hier van toepassing is.

chief108
09-02-2008, 18:53
precies...
we gaan hier geen homo's beledigen door ze met Dana White te vergelijken...

Tsuki
09-02-2008, 19:24
GO RANDY ..............................

the boxer
09-02-2008, 19:59
@The Boxer: Fedor zei dat ook niet. Maar kijk, als iemand jou probeert te vernederen, maakt het niet uit of die mens veel goeds gedaan heeft of niet. Hij probeert jou te vernederen en discredeteren. PUNT.

Ik ben volledig akkoord met je ,Michael!! En begrijp me niet verkeerd ,ik ben een
grote fan van Fedor en ik wil ook dolgraag dat die partij er komt!!! Maar in het algemeen
vind ik dat Dana zwaar afgebroken wordt,meer wil ik daar niet van zeggen.

Spike_tm
10-02-2008, 12:12
Tja, goede tekst van Fedor. Als je zo zeker bent van die grote bek van je, kom maar op dan met je top vechters. Zet je regerend kampioen in als je wil. Ik pak ze allemaal wel. :twak:
Enige juiste antwoord op de domme uitlatingen van Dana.

fedor
10-02-2008, 16:53
Net alsof de UFC zijn kampioen laat vechten tegen iemand als Fedor. Die brief is leuk maar ook zinloos. De reactie van Dana kun je nu al voorspellen...

Ben benieuwd wat die reactie gaat zijn dan...
Het is precies zoals hierboven staat..het is een divide en conquer techniek..je ziet het hier al op het forum...je ziet hier in deze thread ook een schifting UFC(dana) vs Pride.
Ik vind Dana iemand met veel charisma die veel voor mma gedaan heeft. Daar tegenover staat wel dat Dana (en de UFC) omgaat om z'n vechters op een manier die een hoop mensen niet aanstaan..er zijn inmiddels teveel voorbeelden van vechters die problemen hebben gekregen met met management van de ufc waarbij de gemene deler elke keer dezelfde persoon is..

De statements die Dana maakt zijn "president" onwaardig waarbij Dana van geluk mag spreken dattie geen vechter is omdat Fedor anders die "uitdaging" wel was aangegaan.
Als je de grootste bent, moet je je daar ook naar gedragen in mijn opinie..