PDA

View Full Version : MMA line up 2 maart Slamm IV / M-1



payap
09-02-2008, 01:01
Op zondag 2 maart organiseert Slamm!! in het Topsportcentrum te Almere Nederland vs Thailand IV. Een old skool muaythai gala met oa allerbeste Thais die er zijn.

Maar er is deze keer meer! Slamm!! is een samenwerking aangegaan met de M-1 die hier in Nederland en Europa is neergestreken. Buiten het muaythai geweld met vechters als Anuwat, Aitbassou, Souwer, Villaume, Gunyar, Dijkstra, Samranchai, Saenchai, Bellani, de Randamie, Pique, Malaipet, Naruphol enz enz enz nu ook 13!!!! MMA gevechten!

http://m-1global.com/wp-content/themes/m1-global/images/emblem.jpg

Het MMA programma zal bestaan uit 2 onderdelen. Drie superbouts en 10 wedstrijden in het M-1 challenge landentoernooi.

Superbouts:

Brian Lo-A-Njoe VS Sergei Bytchkov

Dave Dalgliesh VS Kamil Uygun

Oktay Karatas VS Furdjel de Windt


In de M-1 challenge zullen vechters uit 4 landen in aktie komen.

Nederland, Duitsland, Frankrijk en Rusland (onder leiding van Fedor Emelianenko)


Het team van Nederland zal bestaan uit:

Jason Jones
Gegard Mousasi
Jordy Peute
Romano de Los Reyes
Jessie Gibbs


Het team uit Frankrijk zal bestaan uit:

Hristian Tonton
David Baron
Carl amoussou
Komodo

Meer info volgt zsm over team Rusland en Duitsland


Deze teams zullen het komende jaar op diverse plekken in de wereld in aktie komen met als hoofdprijs voor de beste vechters de M-1 in Japan.

Jeru
09-02-2008, 01:04
Deze teams zullen het komende jaar op diverse plekken in de wereld in aktie komen met als hoofdprijs voor de beste vechters de M-1 in Japan.

Dat zeiden ze ook van 2H2H: Road to Japan....

Wow lekker veel MMA! Zouden ze dan toch naar ons luisteren? :lol:

payap
09-02-2008, 01:30
Vergeten:

deze vier landen treden 2 maart aan maar in verdere evenementen in de wereld in landen als duitsland, finland, zweden, polen, japan, amerika en frankrijk. Deze landen en ook spanje zullen allemaal teams afvaardigen.

nederland heeft twee teams. het bovengenoemde team olv remco pardoel en nog een team olv bob schreiber.

rusland -- fedor Emelianenko
amerika -- randy couture
finland -- petteri maunu
spanje -- alexandro iglesias
duitsland -- human niklasmak
zweden -- marco leistens
polen -- maciej kawulski
scandanavie -- marco leistens
frankrijk -- bertrand amassou

Ben
09-02-2008, 12:20
ziet er goed uit al mis ik wel mn maatje duncan

remco pardoel
12-02-2008, 12:01
Correctie:
ik meen dat alle mensen een kans hebben gekregen om in t buitenland te vechten die kampioen werden tijdens road to japan

Boutsen83
12-02-2008, 12:22
Vecht Ricardo wondel niet?

DK
12-02-2008, 17:59
Correctie:
ik meen dat alle mensen een kans hebben gekregen om in t buitenland te vechten die kampioen werden tijdens road to japan


Volgens mij niet. Waar hebben Peter Mulder en Dave Dalgliesh dan kunnen vechten of hebben zij gevochten?

Jeru
12-02-2008, 19:01
Correctie:
ik meen dat alle mensen een kans hebben gekregen om in t buitenland te vechten die kampioen werden tijdens road to japan

Zeker niet in Japan... alleen die Fransoos.

a.s.c.
13-02-2008, 11:59
ziet er goed uit al mis ik wel mn maatje duncan

Mooie line-up..

Jammer alleen dat Marc Duncan niet ook op de line up staat voor Team Nederland of Hans Stringer! :D

Richelieu
13-02-2008, 12:08
http://www.mediafire.com/?bb6mgmrvbb5 (http://www.mediafire.com/?bb6mgmrvbb5)

Nieuwe promoclip van het M-1 programma wat samen met het Nederland vs Thailand concept te zien van zijn @ Slamm!! IV op 02/03/08 in het Topsportcentrum Almere.

http://m-1global.com/wp-content/themes/m1-global/images/emblem.jpg

De man van 14K
13-02-2008, 12:16
Volgens mij niet. Waar hebben Peter Mulder en Dave Dalgliesh dan kunnen vechten of hebben zij gevochten?


Nee hoor ze zouden maar volgensm mij zijn ze nooit geweest!

peterblue_eyes
13-02-2008, 17:42
Mooie woorden, maar tot op heden is er niks vernomen dat de winnaars van de vorige Road to Japan, daadwerkelijk naar Japan zijn gegaan. En dat terwijl Peter Mulder en Dave Dalgliesh dit gala tot een topgala hebben gemaakt!

Dus beter niks beloven lijkt me! Is niet zo netjes toch! En zeker niet voor deze 2 topvechters!!!!

remco pardoel
13-02-2008, 18:10
Peter Mulder, met alle respect, daar hebben we zo wie zo niks meer van vernomen in de MMA scene...
(hoe is t verder met hem)

Zoals ik al zei ... bij mijn weten heeft iedereen een kans gehad.. al heb ik niks met de organisatie te maken..

remco pardoel
13-02-2008, 18:12
Mensen moeten een team maken en daarin moet je keuze's maken..
Hans en Marc zullen waarschijnlijk niet gekund of gewild hebben
of er niet klaar voor zijn geweest...

The Bulldog
13-02-2008, 18:18
Peter Mulder, met alle respect, daar hebben we zo wie zo niks meer van vernomen in de MMA scene...
(hoe is t verder met hem)

Zoals ik al zei ... bij mijn weten heeft iedereen een kans gehad.. al heb ik niks met de organisatie te maken..

Peter MUlder was toch geveld door Ziekte van Pfeifer?

Ik las laatst in een blad dat hij net de trainingen weer aan het doen was...

Of heb ik de verkeerde voor me???

lunatic
13-02-2008, 18:57
wel een mooie line up!
War Dave!!!!

Frankrijk heeft een sterk team. ben benieuwd

remco pardoel
13-02-2008, 19:32
Jordan is uiteindelijk bij de UFC terecht gekomen
Hij heeft zich in de kijker gevochten en hij en Bert hebben t kunnen afdwingen
Ik denk dat hij uiteindelijk ook wel in een Japanse show terecht was gekomen

remco pardoel
13-02-2008, 19:33
Maar als jullie t allemaal beter weten en kunnen ....
ze zijn nog op zoek voor een trainer / coach voor het M-1 team

The Bulldog
13-02-2008, 19:34
REmco....ik zeg ...succes en laat mensen invullen wat ze willen...ben benieuwd ...

Nishiki
13-02-2008, 19:42
Mensen moeten een team maken en daarin moet je keuze's maken..
Hans en Marc zullen waarschijnlijk niet gekund of gewild hebben
of er niet klaar voor zijn geweest...

Remco, Wie zijn die 'Mensen' ??
Vinden die 'Mensen' dit de beste vechters uit Nederland?

Groeten

remco pardoel
13-02-2008, 19:47
Mensen zijn .... heel verrassend ... mensen...
Die in de organisatie zitten, een team moeten stellen, sponsors van het event, mensen die de zakelijke kant van de zaak moeten invullen.

Ik vindt dat er een ander team zou moeten staan
dat is MIJN mening.

maar, het is mijn pakkie an niet meer...

lunatic
13-02-2008, 20:07
het doel is toch om 1 van de talenten op de grote show in japan te laten vechten?
Ik vind Gegard geen talent.Hij heeft zich allang bewezen en hoort al bij de grote jongens! Heeft een mooie PRIDE ranking en hoort zeker thuis op de grote m-1 show in japan. Ze hadden beter iemandanders kunnen uitkiezen of zie ik dat verkeerd?

Ben
13-02-2008, 20:13
Mensen moeten een team maken en daarin moet je keuze's maken..
Hans en Marc zullen waarschijnlijk niet gekund of gewild hebben
of er niet klaar voor zijn geweest...

marc is nooit gevraagd sorry remco

remco pardoel
13-02-2008, 20:46
Sommige mensen zijn idd ook niet gevraagd...
Dat is hun goed recht meen ik Ben.

Zo ver ik t weet heeft Gegard een deal met M-1 en krijgt hij een paar wedstrijden extra om alles op een beter nivo te krijgen

het zal 2 maart een heel mooi gala worden met heel veel mooie mma (& thai boks) wedstrijden

michaell
13-02-2008, 21:09
M-1 Team Challenge Russia vs France

Red Devil (Russia) - Team Amossou (France)

-70kg Mikhail Malutin - Casimir Bendy

-76kg Erik Oganov - Khacha Mohamed (to be confirmed)

-84kg Dmitri Samoilov - Amoussou Karl

-93kg Mikhail Zayats - Daffreville Christophe

+93 Kirill Sidelnikov - Assenin Akim

bloody
13-02-2008, 21:12
wat dacht je van Martijn de Jong!?


Maar als jullie t allemaal beter weten en kunnen ....
ze zijn nog op zoek voor een trainer / coach voor het M-1 team

Dalgliesh
13-02-2008, 21:21
Peter Mulder, met alle respect, daar hebben we zo wie zo niks meer van vernomen in de MMA scene...
(hoe is t verder met hem)

Zoals ik al zei ... bij mijn weten heeft iedereen een kans gehad.. al heb ik niks met de organisatie te maken..

Wat is jou dan verteld? Want een belofte is nog geen kans.

remco pardoel
13-02-2008, 21:21
die willen ze niet..
hij heeft al belangen in Golden Glory
dat is wel een legitieme reden

bloody
13-02-2008, 21:25
misschien een kans om samen te werken ? damn door allerlei eilandjes gaat het steeds niks worden.


die willen ze niet..
hij heeft al belangen in Golden Glory
dat is wel een legitieme reden

remco pardoel
14-02-2008, 13:32
Je mag schrijven wat je wilt... is niet erg..

Het enige positieve er aan is dat een aantal van de finalisten uiteindelijk wel goed terecht zijn gekomen, die er misschien niet zo snel zijn gekomen..

Ik zie alleen dat er een aantal mensen een kans gekregen hebben.. sommige, helaas, niet.

Ik wilde een paar jongens van Bob heel graag in mijn team plaatsen
Bob wilde dat niet, want hij ging met zijn mannen ergens anders knokken..
(Bodog) Het ligt dus niet aan mij Daan en Dave!

Als Martijn in t zelfde weekend als Wiggert een gala gaat regelen, terwijl ze samen gesproken hebben, dan weet ik niet wie de eilandjes aan t vormen is.
Martijn is wijs genoeg om t tussen Heesch en Almere te zetten. Daar bouw je het Nederlandse MMA mee op.

danial
14-02-2008, 15:23
REMCO=CORRECT
Remco heeft hart voor MMA, en ik weet zeker dat hij goed bezig is. Succes Remco en ga zo door

The Bulldog
14-02-2008, 16:01
Ben echt benieuwd wat het gaat worden...alle vertrouwen in de begeleiding van Remco pardoel...

remco pardoel
14-02-2008, 16:50
ehhhh.... even terug komen
Ik ga het team niet meer leiden.....

zie ergens bovenin

Jeru
14-02-2008, 18:44
Alsof Martijn geen hart voor MMA zou hebben zeg...

Pride en 2H2H zijn gewoon deels hun beloften niet nagekomen. Nu gaat iedereen er maar weer klakkeloos vanuit dat de M-1 dit wel gaat doen (overigens voor een groot deel nog steeds dezelfde mensen). Kijk als Gegard zometeen in Japan vecht kan je moeilijk zeggen dat het door de M-1 komt. Ben pas overtuigd als iemand als Jordy Peute een partijtje mag draaien tijdens een groot M-1 gala in Japan (no offence Jordy).

remco pardoel
14-02-2008, 20:57
Wordt er hier beweerd dat Martijn geen hart voor MMA heeft?
beetje rare uitspraak Jeru

Als Jordy of Jason iedereen ko meppen of submitten binnen de 3 minuten
dan staan ze binnen een jaar in Japan

Kijk naar Stojnic... wint 7 wedstrijden erg overtuigend en heeft een UFC contract

Jeru
14-02-2008, 21:49
Mijn beredenering voor die uitspraak:

1. Remco geeft sneer richting Martijn
2. Danial geeft aan dat Remco gelijk heeft, want
3. Remco heeft hart voor MMA, dus
4. Martijn heeft geen hart voor MMA

Vandaar.

Niemand zal ooit beweren dat het zo is, maar kan wel zo overkomen uit voorgaande posts ;)

Oh ja. Heel even terug naar waar deze topic mee is begonnen: wel een hele vette lineup. Ik gun het die gasten zeker dat ze een mooie kans krijgen!

The Bulldog
14-02-2008, 22:06
Dikke vette LINE UP ja inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!

lopez86
14-02-2008, 22:07
Mijn beredenering voor die uitspraak:

1. Remco geeft sneer richting Martijn
2. Danial geeft aan dat Remco gelijk heeft, want
3. Remco heeft hart voor MMA, dus
4. Martijn heeft geen hart voor MMA

Vandaar.

Niemand zal ooit beweren dat het zo is, maar kan wel zo overkomen uit voorgaande posts ;)

Oh ja. Heel even terug naar waar deze topic mee is begonnen: wel een hele vette lineup. Ik gun het die gasten zeker dat ze een mooie kans krijgen!

x2.
En om dan Martijn te gaan bashen slaat nergens op, zeker als dat niet onderbouwd is en dat al in een ander topic uitvoerig aan de orde is gekomen.

Maar iig, hele vette MMA partijen en goed dat MMA zo in de lift zit!!!

Jeru
14-02-2008, 22:19
Maar iig, hele vette MMA partijen en goed dat MMA zo in de lift zit!!!

Juist! En daar is het ons allemaal om te doen :thup:

bloody
14-02-2008, 22:34
IDD!!!!


Juist! En daar is het ons allemaal om te doen :thup:

Lex
14-02-2008, 22:48
Hou es ff lekker op jongens...beetje saamhorigheid man.
Laten we het gezellig houden...oké??

danial
14-02-2008, 22:56
Wat is dat nou voor onzin??? Martijn is ook een Top trainer. Ik zei in algemeen dat op remco kun je vertrouwen, omdat hij hart voor sport heeft.Mrtijn heeft dat ook inderdaar en heeft ook genoeg voor MMA gedaan.
Sorry maar Domme reactie van je

Mijn beredenering voor die uitspraak:

1. Remco geeft sneer richting Martijn
2. Danial geeft aan dat Remco gelijk heeft, want
3. Remco heeft hart voor MMA, dus
4. Martijn heeft geen hart voor MMA

Vandaar.

Niemand zal ooit beweren dat het zo is, maar kan wel zo overkomen uit voorgaande posts ;)

Oh ja. Heel even terug naar waar deze topic mee is begonnen: wel een hele vette lineup. Ik gun het die gasten zeker dat ze een mooie kans krijgen!

remco pardoel
14-02-2008, 23:05
Jeru = kort door de bocht
dat is het enige feit wat vastgesteld mag worden.

Ik wijs Martijn alleen op t feit dat hij meer rekening mocht houden met andere MMA gala's.. daar is niks verkeerds mee geschreven
Voor jou is t een sneer.. voor mij is het gewoon een opmerking die Martijn al kon verwachten. Dat was ook geheel zijn keuze om zo te handelen.
Ik dacht dat t beter was om t gala tussen Heesch en Slamm te plaatsen

Was ook leuker geweest voor fans, die minder te besteden hebben en niet overal in een weekend heen kunnen

Maar wie ben ik..

Jeru
14-02-2008, 23:06
Mwoah. Meningen verschillen. En dat is maar goed ook anders zou het een saai forum zijn.

remco pardoel
14-02-2008, 23:09
Om even bij t topic te houden...
Slamm wordt een heel vet gala met heel veel goede MMA en Muay Thai partijen

Jeru
14-02-2008, 23:12
Daar zal iedereen het over eens zijn haha :thup:

DK
17-02-2008, 15:38
Remco, ik geef jou nergenst de schuld van of wat dan ook. Alleen omdat jij zei te denken dat iedereen een kans had gehad nav. het road to japan gala vroeg ik mij af welke kans peter en dave gehad hadden. Voor zover ik weet hebben zij deze kans nooit gekregen en misschien wist jij iets wat ik niet weet, vandaar mijn opmerking.

Even offtopic, Peter Mulder heeft na het road to japan gala enkele A-klasse thai en kickboks partijen gevochten en is daarna geveld door een ernstig virus. Hij zal in April weer voor het eerst vechten in Letland in een muay thai partij.

Ontopic, ben erg blij dat er weer grote gala's komen waarbij het MMA weer duidelijk in beeld komt.

remco pardoel
17-02-2008, 20:26
Ik geef alleen een constatering en kan, helaas, geen mensen naar t buitenland sturen voor wedstrijden omdat ik niet in de organisatie zit of er bij betrokken was. dat Bart en Apy destijds naar mijn weten.

Ik neem het ook niet persoonlijk van jou op Daan.

Heel veel succes voor Peter in ieder geval

Remco

Bert Kops
18-02-2008, 00:27
Ik wil even reageren: Ik heb deze kwestie over Jordan naar alle tevredenheid
afgehandeld met Bart Hagendoorn en Apy Echteld!