PDA

View Full Version : The Monster is back...Fighting Jeff Monson in June/July



wrestler_nl
11-02-2008, 12:52
The Monster is back!!!

I have officially signed with Global Fighting LLC and World Victory Road!!!!!!!!!!!!

I will be fighting Jeff Monson in either June or July and I will have a warm-up fight 6 to 8 weeks before that. :thup:



Thanks for all of the SUPPORT & GET READY FOR A WHOLE NEW MONSTER!


http://www.cagetoday.com/wp-content/uploads/2007/08/kevin_randleman.jpg

barclay
11-02-2008, 13:00
:D

dimitri
11-02-2008, 13:17
Misschien kunnen we in het Wedkantoor inzetten op hoelang het duurt voordat Randleman in een heelhook loopt.

Jochem
11-02-2008, 13:59
Misschien kunnen we in het Wedkantoor inzetten op hoelang het duurt voordat Randleman in een heelhook loopt.

Randlemans sub defense is inderdaad op zijn zachtst gezegd middelmatig, dus dat gaat ie niet trekken tegen Monson.

YoMarK
11-02-2008, 16:56
Vraag me af wat er met dat gat onder z'n oksel is gebeurd.
Overigens heeft randleman ook een decision gewonnen tegen Sobral en het meerdere ronden volgehouden tegen Saku-san(uiteindelijk wel verloren op sub.). Toen was z'n submission defence toch niet slecht.
Al denk ik wel dat Monson het gaat winnen.

SebasMMA
11-02-2008, 17:36
Randlemans sub defense is inderdaad op zijn zachtst gezegd middelmatig, dus dat gaat ie niet trekken tegen Monson.

Monson is echt geen submissionwizzard hoor. de ADCC win van hem was gewoon door op mensen te gaan liggen en daar te blijven. Soort Arona dus.

chickenwing
11-02-2008, 20:18
2 anabooltjes tegen elkaar goeie match-up

Jochem
11-02-2008, 21:45
Vraag me af wat er met dat gat onder z'n oksel is gebeurd.
Overigens heeft randleman ook een decision gewonnen tegen Sobral en het meerdere ronden volgehouden tegen Saku-san(uiteindelijk wel verloren op sub.). Toen was z'n submission defence toch niet slecht.
Al denk ik wel dat Monson het gaat winnen.

Sobral is van origine ook een worstelaar en pas de laatste jaren beter geworden in Submissions. Hij is nu bruine band BJJ.

Tony
11-02-2008, 22:11
Monson is echt geen submissionwizzard hoor. de ADCC win van hem was gewoon door op mensen te gaan liggen en daar te blijven. Soort Arona dus.

Nee ben toch van mening dat je the snowman daar tekort mee doet.
Maar ben ook van mening dat zijn skills inderdaad niet zo goed zijn als sommigen zouden denken.

Wel vind ik dat Monson heeeele goeie shoots kan maken.. (met een degelijke takedown als resultaat)..

en als je Fujita weet te rear naked choken dan ben je toch wel een behoorlijke bikkel vind ik.

michaell
11-02-2008, 22:12
Man, die Monson is de meest gezochte vechter van het jaar.
Hij vecht tegen Fedor, Kharitonov en nu Randleman nog :)

KO TKO
11-02-2008, 22:50
Man, die Monson is de meest gezochte vechter van het jaar.
Hij vecht tegen Fedor, Kharitonov en nu Randleman nog :)

Gaat hij ook tegen Fedor vechten ?

michaell
11-02-2008, 23:08
Dat zeggen sommigen ;)

KO TKO
12-02-2008, 00:02
Dat zeggen sommigen ;)


Ik hoop het. Lijkt mij een leuk gevecht voor de Randy Couture gevecht.