PDA

View Full Version : Keith Jardine vs. Wanderlei Silva ????



wrestler_nl
13-02-2008, 12:07
"The UFC has offered Jardine a fight with Wanderlei Silva. Jardine has accepted and now the UFC is awaiting an answer from Silva, who is in Brazil. Expect that fight to happen on the May card in Las Vegas."

http://sports.yahoo.com/mma/news;_yl...yhoo&type=lgns (http://sports.yahoo.com/mma/news;_yl...yhoo&type=lgns)

MilfhunterMMA
13-02-2008, 12:16
dit is nou een matchup waarop ik zit te wachten, wand sloopt hem!

Tony
13-02-2008, 12:30
Dat zei Liddell ook...

Dennuz
13-02-2008, 12:39
Dat zei Liddell ook...

x2

Pepe the Ice-Murderer
13-02-2008, 13:12
yes Go Wandy! Ik hoop dat hij zijn brutale knieëen nog eens kan tonen.
Alleen een KO of een TKO is een acceptabel resultaat. Wanderlei heeft ondertussen wel wat in te halen.
Ben benieuwd of hij zijn snorkel zal meebrengen :D

Kaun
13-02-2008, 17:23
dit is nou een matchup waarop ik zit te wachten, wand sloopt hem!

gun het Wanderlei zeker wel maar ik denk dat je Jardine niet moet onderschatten,,hij heeft best een moeilijk te bevechten stijl,,ik hoop dat Wanderlei mentaal sterk is gebleven na zijn laatste verliespartijen, dan zie ik hem Jardine zeker wel slopen

Biiyen
13-02-2008, 18:04
Dit is een uitgekiende zet van de UFC...

Wanderlei zint op revenge en gaat sowieso voluit om te slopen. Naar alle waarschijnlijkheid zal Wanderlei Jardine compleet overheersen. Daarna kan Lidell direct door voor titel shot want als Wanderlei over Jardine heen walst dan kan Chuck dat ook en is re-match, die de UFC niet wil, niet nodig.

bye bye zwaai zwaai Jardine, exit voor titel en wordt gatekeeper voor LHW divisie.

MilfhunterMMA
13-02-2008, 18:39
ik denk dat wand sterker is in de clinch en op de grond!

Evilman
13-02-2008, 21:28
wat ik zo maf vindt.. wandy allemaal trainen als n gek..
maar hij vecht nog steeds tselfde met die wijde stoten
waar n slimme vechter tussendoor mept.

zal r na al die tijd wel ingebakken zitten ofso maar
in mijn lekenogen vind ik het idioot dat hij daarmee
door blijft gaan. dat is gewoon n uitnodiging voor n
KO. zeker na zon lange tijd wordt het doorzichtig toch?

Evilman
13-02-2008, 22:13
Hijs idd geen beginner.. maar wellicht verkeerd aangeleerd ofso?
In elk geval zie ik dat als zijn grootste gebrek op dit moment.
Kun je met je snorkel rennen wat je wilt.. dat helpt niet tegen
counterpunchen.

maarja.. punt is duidelijk.. kvin wanderlei kicken en ik hoop
juist dat ie het goed gaat doen!
Tegen jardine is wel vet

RtoDeep
13-02-2008, 22:22
ik hoop wel dat hij zn kop weer kaal scheert :D WAR!! Wanderlei

The Maniac
14-02-2008, 19:01
Wandy is te passief geworden en wanneer houdt ie nou op met dat gezwaai. Ik geef Jardine eigenlijk meer kans dan Wandy. Jardine combineerd goed met stoten en lowkicks. Is een stuk langer dan Wanderlei een stuk sterker wordt moeilijke partij voor Wandy.

MMA Fan
14-02-2008, 19:10
Liddel _ Jardine II komt er ook nog wel van, al is het alleen maar omdat Liddel dit wil als revanch....hij en Dana zijn 2 handen op 1 buik....dus die partij komt er ooit nog wel eens van

Jochem
14-02-2008, 19:11
Wandy is te passief geworden en wanneer houdt ie nou op met dat gezwaai. Ik geef Jardine eigenlijk meer kans dan Wandy. Jardine combineerd goed met stoten en lowkicks. Is een stuk langer dan Wanderlei een stuk sterker wordt moeilijke partij voor Wandy.

passief??? man, Wand is de meest aggresief vechtende vechter op topniveau. Heb jij zijn laatste partijen wel gezien? fucking spectakel, al is hij nu eens aan de receiving end van Ko`s.

The Maniac
14-02-2008, 21:51
passief??? man, Wand is de meest aggresief vechtende vechter op topniveau. Heb jij zijn laatste partijen wel gezien? fucking spectakel, al is hij nu eens aan de receiving end van Ko`s.

Sinds zijn tweede gevecht met Rampage is hij wel behoorlijk minder aggressief geworden dan voorheen. Tuurlijk is het spektakel met Wandy hij slaat knockout of gaat knockout. En zijn passiviteit heeft merendeels te maken met dat hij zijn sterkste wapens niet meer kan gebruiken KNIIIEEEEEENNNN en STOMPS

Pepe the Ice-Murderer
15-02-2008, 00:13
Buiten de partij tegen Arona kwam Wanderlei agressief voor de dag, maar veel trager en wilder. Maar om nu te zeggen dat hij passief is geworden...
Kan ik slechts 1 ding op zeggen, check zijn laatste winstpartij tegen Fujita! Dat is 1 van de brutaalste, meest agressieve en imponerende partijen van Wand ooit.

Pepe the Ice-Murderer
15-02-2008, 00:14
partijEN tegen Arona :-)

leobos
15-02-2008, 12:01
jardine op dec

De man van 14K
15-02-2008, 12:03
partijEN tegen Arona :-)

Partijen? of buiten de ring om?

nicolas the red
15-02-2008, 12:06
ze hebben 2x gevochten he

Garcia
15-02-2008, 12:21
Ik denk dat Wand hem wel gaat pakken maar aan onderschatten zal hij zeker niet doen.

Ik kijk hier zeker naar uit!!!

De man van 14K
15-02-2008, 12:50
ze hebben 2x gevochten he

aha ik dacht 1x

The Maniac
15-02-2008, 17:44
Sinds zijn tweede gevecht met Rampage is hij wel behoorlijk minder aggressief geworden dan voorheen. Tuurlijk is het spektakel met Wandy hij slaat knockout of gaat knockout. En zijn passiviteit heeft merendeels te maken met dat hij zijn sterkste wapens niet meer kan gebruiken KNIIIEEEEEENNNN en STOMPS

Tegen Fujita was hij idd aggressief maar heb ook het gevecht gezien tegen Arona 2X, Hendo, Chuck daar was hij een stuk minder aggressief dan voorheen in de partij waar hij echt aan de bak moet freezed ie af en toe.

123trisweat
15-02-2008, 17:51
zit me net te bedenken dat Wand wel moet winnen, anders mag Wand ckr ook even "vertrouwen" opwekken in Japan van Dana ;)