PDA

View Full Version : Intervieuw Thanit Im-On (Angelo Gym)



Richelieu
14-02-2008, 09:31
Vorige week zaterdag liepen we Thanit, samen met mijn trainer Angelo Meola tegen het lijf in Emmeloord. Tijd voor een paar vragen.


Thanit, welkom terug in Nederland.


"Ben inderdaad afgelopen zaterdag 9 februari teruggekomen in Nederland. Heb vrijdag de 8ste een partij in Turijn gedraaid en een Italiaanse Europees kampioen in de eerste ronde TKO getrapt. Nadat we geland waren zijn we direct doorgereden naar Emmeloord waar Remco Hisken en Abraham Gok aantraden op het gala the Battle of Flevoland II"

http://www.harmenbakker.com/cp/albums/Fighters/img_132.jpg


Business as usual, wat verwacht je van je partij aanstaande 2 maart op Slamm!! IV tegen Anthony Kane?


"Tja, Anthony is een drukkende aanvallende vechter, maar dat ben ik ook. We zien wel wat het gaat worden. Ik zal mijn best doen om Anthony in zijn thuisbasis Almere te verslaan"


Vorig jaar heb je een goed jaar gehad met mooie partijen tegen onder andere Vural Sen (Mejiro Gym) en Romano `Desperado` Majanor (Everybody Gym). Wat heb je in de tussentijd gedaan?

"Tegenwoordig train ik ook bij Boksclub Twente, das een boksschool in hartje Enschede. Ik denk toch dat ik meer moet gaan boksen en de trainingen daar helpen me zeker om mijn boks skills te verbeteren"



http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/RINGS_E/img_80.jpg

Justinian
14-02-2008, 09:42
Top, ik kijk echt uit naar deze partij!

paspoes
14-02-2008, 13:13
ik ook, wordt zeker een top partij :thup:

Khanom Thom
14-02-2008, 14:12
Goed idee om erbij tegaan boksen! Pakken wat je pakken kan... ;)

Jeru
14-02-2008, 18:53
Vorige week zaterdag liepen we Thanit, samen met mijn trainer Angelo Meola tegen het lijf in Emmeloord.




Wist niet dat je ook daar in het Oosten trainde? Leuk stukje weer Harmen!

Richelieu
14-02-2008, 20:49
Vorige week zaterdag liepen we Thanit, samen met mijn trainer Angelo Meola tegen het lijf in Emmeloord.





Wist niet dat je ook daar in het Oosten trainde? Leuk stukje weer Harmen!

hahaha, dat moet inderdaad niet mijn, maar zijn...zijn..:)

Alhoewel...de eerste Mixfight on Tour zal binnenkort op de plek waar het allemaal begon weer van start gaan....Angelo Gym !!

lopez86
14-02-2008, 22:12
Leuk interview Harmen!

Thanit heeft idd een goed jaar achter de rug met mooie partijen, echt een smaakmaker waar ik graag naar kijk.
Alleen jammer dat je niet heb gevraagd hoe hij over RINGS in Utrecht dacht, waar hij in ronde 1 KO tegen de man op de foto onderaan.
Daar was ik wel benieuwd naar.

joost
14-02-2008, 22:38
Leuk interview Harmen!

Thanit heeft idd een goed jaar achter de rug met mooie partijen, echt een smaakmaker waar ik graag naar kijk.
Alleen jammer dat je niet heb gevraagd hoe hij over RINGS in Utrecht dacht, waar hij in ronde 1 KO tegen de man op de foto onderaan.
Daar was ik wel benieuwd naar.


tja je kan tussen neus en lippen door ook niet alles vragen he

danial
14-02-2008, 22:58
Leuk interview Harmen!

Thanit heeft idd een goed jaar achter de rug met mooie partijen, echt een smaakmaker waar ik graag naar kijk.
Alleen jammer dat je niet heb gevraagd hoe hij over RINGS in Utrecht dacht, waar hij in ronde 1 KO tegen de man op de foto onderaan.
Daar was ik wel benieuwd naar.
Het was niet in utrecht

Richelieu
15-02-2008, 09:40
Leuk interview Harmen!

Thanit heeft idd een goed jaar achter de rug met mooie partijen, echt een smaakmaker waar ik graag naar kijk.
Alleen jammer dat je niet heb gevraagd hoe hij over RINGS in Utrecht dacht, waar hij in ronde 1 KO tegen de man op de foto onderaan.
Daar was ik wel benieuwd naar.

@ RINGS "Risky Business" (Vechtsebanen Utrecht) won Thanit op punten van Romano "Desperado" Majanor (Everybody Gym) & @ RINGS "Blood, Sweat & Tears" (Pathmoshal Enschede) verloor hij op TKO in ronde 1 van Arman Soufi (Team Karatas).

Als hij wint aanstaande Maart zullen we wel eens een diepte intervieuw met Thanit doen!

Boem Boem
15-02-2008, 18:56
Thanit is gewoon heel goed bezig...gaat zeker ver komen!!

Osu

Chris