PDA

View Full Version : Paarse band examinatie



Evilman
15-02-2008, 15:23
http://www.mmaplayground.com/mma-videos/video/bjj-purple-belt-test-944.html

wel tof om te zien al die technieken die ze moeten kennen/kunnen
voor het examen! zijn vast mensen hier die t ook kennen..
en voor de rest leuk om te zien! zitten coole moves tussen :D
zoals bij -5.28 / 55 sec

Tony
15-02-2008, 15:32
Heel erg mooi om te zien dit filmpje. thanks.

Maar hoe zit dat nu: bepaald elke club voor zich of ze gradaties laten afhangen van technieken/examens of competitie resultaten?

mdk
15-02-2008, 16:01
Bedankt voor de post.
Leuk om te zien.

Moet alleen wat Reps rondstrooien voor dat jij ze weer krijgt...

The Bulldog
15-02-2008, 16:34
pittig hoor...reps krijgt ie van mij wel...

uwheerser
15-02-2008, 16:36
Inderdaad heel mooi filpje!!

Maar wel spijtig dat ze blijkbaar aan het overgaan zijn naar examens voor het uitreiken van graden.
Het systeem zoals het normaal in het BJJ gaat vind ik veel realistischer. Je wordt beoordeeld op je gehele spel en de toepassing van je techniek in reële sparrings- en wedstrijdsituaties.

Dit systeem, en ik wil hier niemand disrespecteren, vind ik een beetje show verkopen met een 'whilling' partner. Zo kan volgens mij zelfs een goed afgerichte aap zwatre band worden. Zolang ie maar genoeg herhaling heeft.

Het respect dat ik vanuit mijn judo-achtergrond heb gekregen voor BJJ-ers komt net door de no-nonsense aanpak in training en gradatie. Ik zou het graag zo houden. :thup:

Toch zeker reps voor de post!!

BBC
15-02-2008, 16:55
Leuk om te zien, maar er zitten IMO toch een paar onrealistische technieken tussen. Escape from cross naar triangle? Nevah Evah!

uwheerser
15-02-2008, 17:02
Leuk om te zien, maar er zitten IMO toch een paar onrealistische technieken tussen. Escape from cross naar triangle? Nevah Evah!

That's what I mean...

paspoes
15-02-2008, 17:49
:eek:Damn hey knap hoor

Evilman
15-02-2008, 18:23
Inderdaad heel mooi filpje!!

Maar wel spijtig dat ze blijkbaar aan het overgaan zijn naar examens voor het uitreiken van graden.
Het systeem zoals het normaal in het BJJ gaat vind ik veel realistischer. Je wordt beoordeeld op je gehele spel en de toepassing van je techniek in reële sparrings- en wedstrijdsituaties.

Dit systeem, en ik wil hier niemand disrespecteren, vind ik een beetje show verkopen met een 'whilling' partner. Zo kan volgens mij zelfs een goed afgerichte aap zwatre band worden. Zolang ie maar genoeg herhaling heeft.

Het respect dat ik vanuit mijn judo-achtergrond heb gekregen voor BJJ-ers komt net door de no-nonsense aanpak in training en gradatie. Ik zou het graag zo houden. :thup:

Toch zeker reps voor de post!!

aan het eind (zo te zien) moet ie sparren met 3 verschillende tegenstanders en dat is zonder dat ze meewerken, want die gast met die zoveelste dan laat m ook paar keer afkloppen. dus dat zit er wel bij geloof ik.

Jochem
15-02-2008, 18:33
vond het wel impressive, duidelijk errug veel dril-uurtjes gehad.

De dikke nudist
15-02-2008, 18:46
Mooie sport hè?

bloody
15-02-2008, 21:41
mooi filmpje

Tsuki
15-02-2008, 21:53
zag er strak uit hoor, zit een hoop trainings uurtjes in ................

wanderlei
23-03-2008, 20:03
Thanks for putting this clip on this site but could somebody tell me how to save this clip on my own harddisc so I can watch it without an internetconnection?

I can read dutch a little bit so answers in dutch are ok.

thanks:thup:

uwheerser
29-03-2008, 20:51
You can paste the link in http://www.viloader.net
This site traces and gives you a direct link tothe FLV-file. You can download the file by clicking the link. Later, you can convert the flv-file to any other format with a conversion program.

Hope this was usefull..