PDA

View Full Version : The Australien Pink Floyd



Boem Boem
15-02-2008, 18:05
Gisteravond ben ik naar het Concert geweest van de Australien Pink Floyd in het Concertgebouw in Amsterdam! Concert was gewoon top! Super mooi en hard geluid,veel lichteffect....kortom:kippevel!!

Dus voor liefhebbers: kijk eens op aussiepinkfloyd.com (http://www.aussiepinkfloyd.com) en hou deze band in de gaten......mochten ze vaker komen dan ben ik zeker van de partij.


Osu

Chris

chief108
15-02-2008, 19:06
wrong link gozert...

The Australian Pink Floyd Show (http://www.aussiefloyd.com/)

hou meestal niet van naspeelbands, maar wie weet
geef een schreeuw als ze weer in de buurt zijn

Boem Boem
18-02-2008, 22:28
@Chief...thanks....deze link is idd beter!

Osu

Chris

chief108
04-12-2008, 21:07
THE AUSTRALIAN PINK FLOYD SHOW MET THE WALL IN DE HEINEKEN MUSIC HALL

Zondag 1 maart 2009 geeft The Australian Pink Floyd Show een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Tijdens dit concert brengen zij voor het eerst in 25 jaar de complete rock opera The Wall live.
The Australian Pink Floyd Show (TAPFS) bestaat sinds 1988, maar wordt pas echt bekend tijdens de International Pink Floyd Fan Conventie in het Wembley convention centre in 1993. De tribute band interpreteert niet alleen perfect de songs van Pink Floyd, ze brengen de hele show inclusief videoprojecties en psychedelische verlichting. Niet alleen het publiek is onder de indruk, ook David Gilmour van Pink Floyd. Hij nodigt de band uit op zijn 50e verjaardag en speelt dan zelfs enkele nummers met ze mee.

Tijdens hun optredens werkt TAPFS niet alleen met mensen die ook betrokken waren bij de laatste wereldtournee van Pink Floyd, ze maken zelfs veelvuldig gebruik van dezelfde apparatuur. Tijdens het concert in maart voert TAPFS het legendarische album The Wall in zijn geheel uit, aangevuld met andere Pink Floyd klassiekers.

chief108
04-12-2008, 21:07
oh fuck...

is al uitverkocht... :(

Boem Boem
05-12-2008, 18:45
Kijk even naar duitsland: ik heb 4 weken geleden nog 4 kaarten betseldInmiddels al binnen) in Osnabruck.....en nog goedkoper ook!!

Succes..

osu

Chris

el bastardo
05-12-2008, 22:16
Wat is de lol van het naspelen van andere bands? Begrijp me niet verkeerd, het kan best allemaal erg goed zijn... het is niet het origineel. Ik zou geen kick kunnen krijgen door het naspelen van nummers van anderen.

Pink Floyd is vet. Paar jaar terug nog naar Roger Walters geweest. Super.