PDA

View Full Version : Spoiler....Kimbo vs Tank



MMA Fan
17-02-2008, 05:56
WOW !!!!!!!!!!!!!

Kimbo KO'd Tank.
Tank hits face first on the floor.

Wat een beest zeg !!!
Begon meteen al sterk en werd gestopt omdat hij het achterhoofd raakte, werd hervat en was gauw over.........
Zeer overtuigende Kimbo.......

43 sec in 1st round......KO !!!!!!!!

Mike
17-02-2008, 05:59
ja dat ging snel hehehe

MMA Fan
17-02-2008, 05:59
Het publiek ging massaal uit hun dak zeg, niet normaal meer......wat een staande ovatie......

Respect na het gevecht voor Tank tijdens de interview...zijn 2 droom gevechten waren Tank en Tyson.......1st one is down !!!

Ben benieuwd tegen wie ze hem nu zetten....waarschijnlijk Bigfoot Silva

Guillermo
17-02-2008, 05:59
Kimboooooo!!! :thup::thup:

MMA Fan
17-02-2008, 05:59
vCash...YEAH !!!!!!!!

Guillermo
17-02-2008, 06:02
Het is niet normaal hoe het publiek uit zijn dak ging toen Kimbo opkwam:eek:
A legend in the making for sure.

MMA Fan
17-02-2008, 06:02
uuuhhhmmm ze zeggen nu dat als Ken Shamrock wint dat hij waarschijnlijk de volgende is.......denk niet dat Ken een kans maakt tegen Kimbo.....word ook weer een snelle.....maar ja...zo kan Kimbo ervaring opdoen in de ring........kom maar op....

leks
17-02-2008, 06:04
Ik was ook nog wakker best wel leuke show eigenlijk die ko van edwards was wel schweet, en tank ja heeft het toch wel gehad, netjes van kim-bo.

MMA Fan
17-02-2008, 06:05
Bas zag er trouwens ook gespannen uit voor het gevecht.....toppie voor Bas ook....reps.

PS......Edwards had wel een geweldige KO met die knie, voor mij de KO van de avond !!!! zijn rechter been werd vastgehouden en hij sprong met zijn linker knie omhoog en raakte zijn tegenstander vol in het gezicht met een geweldige KO als resultaat...... erg mooi om te zien

Biiyen
17-02-2008, 06:16
Het publiek ging massaal uit hun dak zeg, niet normaal meer......wat een staande ovatie......

Respect na het gevecht voor Tank tijdens de interview...zijn 2 droom gevechten waren Tank en Tyson.......1st one is down !!!

Ben benieuwd tegen wie ze hem nu zetten....waarschijnlijk Bigfoot Silva

Ik denk Big Daddy Gary Goodridge... Die heeft Kimbo uitgedaagd en was afgewezen omdat, volgens Gary eigen woorden, ze vonden dat Gary te geroutineerd was. Gary heeft op zijn eigen blog alweer openlijk gesoliciteerd naar een gevecht.

Maar wat een gevecht zeg... tjonge jonge ... en een goed gala van a tot z

Guillermo
17-02-2008, 06:22
Ja! dat zou ook een leuk gevecht worden, Kimbo vs Goodridge. Goodridge is ook een echte puncher dus dat wordt sluggen :thup:

Pernik
17-02-2008, 07:45
Dus we weten nog steeds niet hoe goed ( of niet) Kimbo is, want Tank stelde hier helemaal niets voor, het leek net of hij in slomotion aan het vechten was.

123trisweat
17-02-2008, 08:25
wow, heb de 43 secs net gezien. Was een streetfight met een compact ogende Kimbo. Cool gedaan.

Kimbo maakt het wel waar en gaat nog heeeeeeel veeeel $$$$$ maken zo.

So who's next voor Kimbo???

eidos
17-02-2008, 08:51
Het is alleen nog niet te zeggen hoe kimbo het doet tegen een goede grondvechter. een klem kan dan zo gezet zijn.

king
17-02-2008, 09:33
Video Kimbo Slice Knockout of Tank Abbott - EliteXC - Kimbo, Slice, Knockout, of, EliteXC - Dailymotion Share Your Videos (http://www.dailymotion.com/video/x4ehgx_kimbo-slice-knockout-of-tank-abbott_sport)

MB667
17-02-2008, 10:15
tis nu wel een feit, dat niemand die stoten van kimbo kan eten. hij kan nu alleen nog maar groeien.

maartenjackie
17-02-2008, 10:30
gooide kimbo nou zn bitje uit de ring? tijdens die time out?

marcelt
17-02-2008, 10:30
Ik denk Big Daddy Gary Goodridge... Die heeft Kimbo uitgedaagd en was afgewezen omdat, volgens Gary eigen woorden, ze vonden dat Gary te geroutineerd was. Gary heeft op zijn eigen blog alweer openlijk gesoliciteerd naar een gevecht.


Dat wordt dan de 59e keer dat Gary KO gaat. Zou ie nog hersencellen over hebben?

Jeru
17-02-2008, 10:33
"This guy puts asses in seats my friend" :thup:

Emilio
17-02-2008, 10:51
zo zo. lekkere stoten hoor :D

MilfhunterMMA
17-02-2008, 10:53
gooide kimbo nou zn bitje uit de ring? tijdens die time out?

ja vet he ? :thup:

barclay
17-02-2008, 10:59
toffe partij man!!!! :thup:

ICON
17-02-2008, 11:25
ja vet he ? :thup:
dat was een blikje of iets dergelijks

Pepe the Ice-Murderer
17-02-2008, 13:25
Snoeiharde punches van Kimbo! Het was een lekker brute showdown, maar om nu direct te veronderstellen dat hij tegen iemand als Big Daddy of Ken Shamrock wint...
43sec volle gas, ben eens benieuwd of hij dat tempo meerdere ronden zou kunnen volhouden. Ik denk dat Kimbo ongelofelijk sterk is en hij heeft zeker heel zware punches, maar een geroutineerde vechter zou hem uit zijn game brengen. Plaats hem tegen Wanderlei! Ik wil hem knockout zien gaan door kniestoten! Respect voor Kimbo, maar ik vind hem momenteel nog iets teveel showman en iets te weinig MMA fighter.
Hoe dan ook Bas Rutten blijkt toch weer een toptrainer te zijn. El Guapo rules! :thup:

Tsuki
17-02-2008, 14:56
vond het wel mooi toen die commentator zei

THAT GUY MAKES COFFEE NERVOUS ....................

kmr
17-02-2008, 15:16
Kimbo stoot nu veel beter dan in zijn tuingevechttijden.

Evilman
17-02-2008, 18:31
ze weten goed hype te bouwen..
want opzich heeft kimbo nog steeds niet
veel meer bewezen dan in zn vorige 2 gevechten.

ok hij kan hard stoten en zn training met bas
scheelt natuurlijk ook. maar hij staat nog altijd
ergens onderaan de ladder. zo zie je maar wat
marketing kan doen. Hij krijgt ook niet voor niets
zulke tegenstanders.. hij heeft marktwaarde.

ik denk wel dat t juichende publiek met name thrillseekers
zijn die wellicht zelfs alleen kimbo kennen uit het hele
evenement en voor hem komen ipv MMA weet je wel.

Solar
17-02-2008, 23:36
Het filmpje van deze wedstrijd is al van Youtube verwijderd :crying::

This video is no longer available due to a copyright claim by Pro Elite, Inc.

Nopain85
17-02-2008, 23:46
Denkt tank dat die roy jones is ofzo , met ze hand bij ze zak?

TheForce
18-02-2008, 01:15
Kimbo Slice vs. Tank Abbott Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/kimbo-slice-vs-tank-abbot-video-elite-xc-street-certified)

Yves Edwards vs. Edson Berto Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/yves-edwards-vs-james-edson-berto-video-elite-xc-street-certified)


James Thompson vs. Brett Rogers Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/james-thompson-vs-brett-rogers-video-elite-xc-street-certified)

Scott Smith vs. Kyle Noke Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/scott-smith-vs-kyle-noke-video-elite-xc-street-certified)

Rafael Feijao vs. John Doyle Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/rafael-feijao-vs-john-doyle-video-elite-xc-street-certified)

Dave Herman vs. Mario Rinaldi Video - Elite XC Street Certified (http://mixedmartialartvideos.com/2008/02/17/dave-herman-vs-mario-rinaldi-video-elite-xc-street-certified)

Slome
18-02-2008, 03:00
THNX. reps.:thup:

the boxer
18-02-2008, 19:36
mooie partij, nu een echte tegenstander.

detje
20-02-2008, 00:24
mooie partij, nu een echte tegenstander.
mee eens, tank is wel oersterk, maar nou niet echt een complete vechter, hij is sowieso erg traag..was wel een mooie partij tussen 2 lompe donders:thup:

Mack
20-02-2008, 05:01
Ik wil Kimbo tegen een goede worstelaar of BJJ'er zien, die hem gelijk in de 1e seconde naar de grond shoot.

dimitri
20-02-2008, 08:38
Niet echt een spoiler, Tank heeft de laatste 10 jaar nog maar één gevecht gewonnen.

FOCUS
20-02-2008, 13:02
jammer

nu groeit de hype rond de overrated Kimbo nog meer:(

YoMarK
20-02-2008, 13:12
Kimbo is zeker overrated, maar die gast heeft wel de fysiek om echt heel goed te worden.
Z'n boxing is al erg goed en snel.
Maar we moeten nog even wachten op z'n eerste fatsoenlijke tegenstander.

Evilman
20-02-2008, 14:23
ze zijn ook slim bezig.. want voorlopig geloven alle
mongolen de kimbo hype nu ie wint van 'losers' en
ondertussen werkt ie aan zn holes zodat ie straks
klaar is voor betere tegenstanders en daar dan ook
n goeie game tegen kan draaien zodat ie alsnog niet
afgekraakt kan worden.

Ik verwacht dat ze het zo gaan aanpakken tenminste.
Maar op zijn leeftijd nog bjj leren zal er niet echt meer
inzitten denk ik. Daarnaast heb je de aard van het beestje
en sooner or later wordt hij gesubmit door een getalenteerd
vechter.

Pepe the Ice-Murderer
20-02-2008, 15:07
Liever sooner dan later :whistling:

Muay Thai Elite
20-02-2008, 15:25
Na het zien van het filmpje.......... Pffff een hoop ophef over NIKS.. Triest.

Grappig dat er mensen zijn die het gevecht van Brian uit de Gouden Kooi een slechte invloed op Martial Arts vinden hebben, terwijl dit natuurlijk 10x meer bagger is, en een veel slechtere invloed heeft.

MB667
20-02-2008, 16:19
iedere keer voordat kimbo moet vechten zeggen veel mensen, die gaat slaag krijgen, telkens wint hij, vervolgens wordt daar weer op gezegd dat hij geen goede tegenstander krijgt. Zeg dan ook niet dat hij slaag gaat krijgen van slechte tegenstanders. Hij zal heus wel een keer verliezen, maar ik weet zeker dat niemand tegen die stoten op kan, want dat zijn toch wel mokerslagen, iedere vechter moet een goed plan hebben tegen hem, als ze met hem gaan brawlen hebben ze allemaal dikke pech, goede of slechte vechters.

dimitri
20-02-2008, 16:27
iedere keer voordat kimbo moet vechten zeggen veel mensen, die gaat slaag krijgen, telkens wint hij, vervolgens wordt daar weer op gezegd dat hij geen goede tegenstander krijgt. Zeg dan ook niet dat hij slaag gaat krijgen van slechte tegenstanders. Hij zal heus wel een keer verliezen, maar ik weet zeker dat niemand tegen die stoten op kan, want dat zijn toch wel mokerslagen, iedere vechter moet een goed plan hebben tegen hem, als ze met hem gaan brawlen hebben ze allemaal dikke pech, goede of slechte vechters.

Kimbo kon nog geen halve mongolen KO'en in een achtertuintje of in een of andere haven. Het zal met die "mokerslagen" wel meevallen denk ik.

Kimbo's management zal er wel voor zorgen dat hij de eerste tijd niet tegen echte tegenstanders kon vechten.

Guillermo
20-02-2008, 16:59
Kimbo kon nog geen halve mongolen KO'en in een achtertuintje of in een of andere haven. Het zal met die "mokerslagen" wel meevallen denk ik.

Kimbo's management zal er wel voor zorgen dat hij de eerste tijd niet tegen echte tegenstanders kon vechten.

Hij heeft mensen echt wel Ko geslagen in die achtertuintjes. Man weet je hoe moeilijk het is om bareknuckle mensen herhaaldelijk ko te nokken? Een mens zijn hoofd is kei en keihard. Waarom denk je dat men handschoentjes aan doe tijdens het knokken? Ik heb altijd respect voor bareknuckle fighters gehad omdat ik weet hoe moeilijk dat is en de willekeurige dojo bezoeker kan dat meestal niet nadoen.

Toen Kimbo vs zijn achtertuin matties vocht zei men ook: laat hem tegen een ex-boxer knokken, wint ie nooit. Puntje bij paaltje, wiept hij Ray mercer.

Daagt Tank hem uit, roept men: hell no! Tank is oud en versleten maar Tank pressed 600 lbs en die is UFC veteraan, die sloopt em. Puntje bij paaltje, wiept hij Tank gruwlijk.

Kimbo is mischien niet de nieuwe Fedor maar hij gaat koppen splijten. Dont underestimate a bareknuckle fighter, die fokkers zijn keihard. En vooral niet eentje die Bas Rutten training krijgt. :whistling:

Ronald
20-02-2008, 18:54
Wat is nou precies de kritiek op Kimbo dan? Dat ie zich niet gelijk af laat slachten door een top 10 heavy weight? Dat ie z'n mma carriere met zorg opbouwt?

Volgens mij worden de kritische geluiden vooral ingegeven door afgunst: zonder dat ie nog al teveel gepresteerd heeft staat ie al op de card als main event, en dat geeft scheve ogen.

Persoonlijk vind ik dat zijn team het perfect doet. Met zo'n Internet legende heb je een potentiële "goudmijn" in handen. Die zijn ze nu vakkundig aan 't ontginnen. Knap gedaan, dat had ook anders kunnen lopen.

FOCUS
21-02-2008, 16:16
Hij heeft mensen echt wel Ko geslagen in die achtertuintjes. Man weet je hoe moeilijk het is om bareknuckle mensen herhaaldelijk ko te nokken? Een mens zijn hoofd is kei en keihard. Waarom denk je dat men handschoentjes aan doe tijdens het knokken? Ik heb altijd respect voor bareknuckle fighters gehad omdat ik weet hoe moeilijk dat is en de willekeurige dojo bezoeker kan dat meestal niet nadoen.




moet ie wel eerst raak slaan,
hij is zeker vooruitgegaan, maar dat is niet zo moeilijk want het was helemaal niets.

Kato
21-02-2008, 16:26
heeft toch maar even 175.000 dollar gekregen voor z'n gevecht met Tank

dimitri
21-02-2008, 16:41
Wat is nou precies de kritiek op Kimbo dan? Dat ie zich niet gelijk af laat slachten door een top 10 heavy weight? Dat ie z'n mma carriere met zorg opbouwt?

Volgens mij worden de kritische geluiden vooral ingegeven door afgunst: zonder dat ie nog al teveel gepresteerd heeft staat ie al op de card als main event, en dat geeft scheve ogen.

Persoonlijk vind ik dat zijn team het perfect doet. Met zo'n Internet legende heb je een potentiële "goudmijn" in handen. Die zijn ze nu vakkundig aan 't ontginnen. Knap gedaan, dat had ook anders kunnen lopen.

Kimbo's management (Bas dus) zal wel blij genoeg zijn dat iedereen erover praat. Voor zijn gevecht tegen tank kreeg hij 125.000 + 50.000 dollartjes. Meer dan (echte) toppers als Nog en Sylvia. Kimbo wordt betaald voor zijn imago, niet voor z'n skills.

Tank kreeg trouwens ook 125.000 geloof ik. Niet slecht voor 43 seconden absoluut niets laten zien ...

Ronald
21-02-2008, 22:28
Kimbo's management (Bas dus) zal wel blij genoeg zijn dat iedereen erover praat. Voor zijn gevecht tegen tank kreeg hij 125.000 + 50.000 dollartjes. Meer dan (echte) toppers als Nog en Sylvia. Kimbo wordt betaald voor zijn imago, niet voor z'n skills.

Tank kreeg trouwens ook 125.000 geloof ik. Niet slecht voor 43 seconden absoluut niets laten zien ...
Is toch harstikke mooi als Tank en Kimbo zoveel kunnen verdienen. Niks mis mee.

chief108
22-02-2008, 07:58
precies...

ik kan ook niets
en zou ook graag zoveel willen verdienen