PDA

View Full Version : Tyrone Spong daagt Corbett uit in de Arena!!



DAJAK
19-02-2008, 13:15
Rogue Magazine - Causing Carnage by Finding Corbett: Spong V Corbett affair (http://www.roguemag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=208&Itemid=89)

jopke
19-02-2008, 14:20
als het goed is heeft roche, spong uitgedaagt voor de arena....
laat hem die partij maar doen:D

Hendy
19-02-2008, 15:01
Wat zou het gruwelijk zijn als deze partij (Spong vs Corbett dus) er komt in de ArenA! Beladen partijen geven altijd iets extra's.
2x

De man van 14K
19-02-2008, 17:54
Echt een super vette partij tegen Corbett, voor mij een reden om een kaartje te kopen!
Spong tegen Roche..Sorry maar Roche is geen partij voor Spong.
Er zijn genoeg mensen die roepen dat Roche wel gewonnen heeft van Vrede maar dat was alleen omdat Vrede zo ontzettend slecht vocht!
Hesdy Gerges sloopte Roche en als ik Roche zie met zijn handen bij zijn borst ipv van zijn kin denk ik niet dat Spong veel van hem over laat!

Hammerkick
19-02-2008, 18:43
Ik sprak Tyrone afgelopen zondag in Utrecht. Hij wil echt heel graag tegen Nathan Corbett vechten !! laat hem maar naar de arena komen !!!!

donmofu
19-02-2008, 19:19
Corbett heeft 29 Maart een partij op het programma staan. De arena is 4 weken later, maar Corbett vecht meestal niet zo snel achtereen...

Het zou de partij van t jaar kunnen worden, maar ik denk niet dat Corbett dit gaat doen.

Wheelie
19-02-2008, 19:48
Corbett vs Spong is een geweldige partij

Mastajc
19-02-2008, 20:41
Let maar op, Corbett zal pas klaar zijn voor Spong wanneer Spong besloten heeft om zwaarder te gaan vechten. Hij is nu al diverse keren benaderd, maar hij blijft er maar omheen draaien. In de 86kg klasse lopen er niet veel spectaculaire vechters rond. Corbett doet alsof hij de afgelopen tijd echte uitdagingen heeft gehad. Dit is de ultieme test. Maar ik denk dat het managment van Corbett de bui al ziet hangen. Hij redt het niet tegen Spong.
Op diverse niet Nederlandse sites is men helemaal Corbett gek. Men denkt dat Corbett over Spong zal heen walsen. Het enige wat ik zo vreemd vind is dat je daar niks hoort(mag zeggen) over de verliespartij van Corbett. Het is namelijk zo erg dat je de partij van Corbett tegen Alex Roberts niet eens mag posten!!! Zwaar triest!!!
Van mij mag Spong hem echt een pakkie geven!!!

54321
19-02-2008, 21:01
precies wat mastajc zegt...ik ben bang dat corbett pas wilt als spong niet meer in de 86kg klasse zit.

Bud S
19-02-2008, 22:47
Ik vond het na de partij van zondag eerlijk gezegd ook vrij ambitieus van Roche om Spong uit te dagen. Ik moet zeggen dat het de eerste keer was dat ik Roche zag vechten dus ik weet niet hoe hij normaal vecht, maar als hij afgelopen zondag in z'n beste vorm was gaat hij 't niet redden tegen Spong.

Roche heeft minimaal 80-100 amateur bokswedstrijden gebokst schat ik zo. Zou bijna naar de afgelopen olympische spelen gaan, maar kon zich toch niet kwalificeren. loopt al een jaar of 20 mee. voordat ie begon met boksen was hij al a klasse kickbokser. en hij eindigt z;n carriere dus ook weer als kickbokser. roche moet nu zo'n 38-39 jaar oud zijn.
een ouwe taaie en een sluwe bekeken vechter. weinig spectaculair trouwens.

chief108
19-02-2008, 22:51
Op diverse niet Nederlandse sites is men helemaal Corbett gek. Men denkt dat Corbett over Spong zal heen walsen. Het enige wat ik zo vreemd vind is dat je daar niks hoort(mag zeggen) over de verliespartij van Corbett. Het is namelijk zo erg dat je de partij van Corbett tegen Alex Roberts niet eens mag posten!!! Zwaar triest!!!
waar??? :brow:

bloody
19-02-2008, 22:52
vet!

Jeru
19-02-2008, 23:27
Hmmm Spong zou toch tegen iemand uit de K-1 finale vechten? (of zou dat niet meer kunnen)

marcelt
19-02-2008, 23:39
Wil Spong ook graag tegen Corbett zien. Heb wat filmpjes van 'm bekeken. is vet. Toch WBC kampioen full muay thai, geen pannenkoek. Maar lijkt er inderdaad op dat hij Tyrone ontloopt. Da's allemaal business. Net als Lucia Rijker die ook jaren weg is gehouden bij de "grote vrouwen"van het boksen. Volgens mij waren ze ook allemaal bang van haar. Wie heeft er nou zo'n fightrecord? (OK Germaine dus)

errolkoning
19-02-2008, 23:52
Denk wel dat Spong m pakt

Mastajc
19-02-2008, 23:58
Een site met heel veel k-1 fans ;-)

Het filmpje van Corbett waar ik het over had.

YouTube - nathan corbett vs alex roberts muay thai carnage (http://www.youtube.com/watch?v=tmn4kJCOiZM)

jopke
20-02-2008, 00:21
Roche heeft minimaal 80-100 amateur bokswedstrijden gebokst schat ik zo. Zou bijna naar de afgelopen olympische spelen gaan, maar kon zich toch niet kwalificeren. loopt al een jaar of 20 mee. voordat ie begon met boksen was hij al a klasse kickbokser. en hij eindigt z;n carriere dus ook weer als kickbokser. roche moet nu zo'n 38-39 jaar oud zijn.
een ouwe taaie en een sluwe bekeken vechter. weinig spectaculair trouwens.

fout roche begon met het boksen en begon later te kickboksen!
hij is nu 37!

groeten

Bud S
20-02-2008, 00:46
fout roche begon met het boksen en begon later te kickboksen!
hij is nu 37!

groeten

ken je 'm persoonlijk ?

ik heb m nog op zeer jeugdige leeftijd zien boksen en het ligt me bij dat ie daarvoor toch al wat wedstrijdjes gekickbokst had
maar kan het mis hebben...

jopke
20-02-2008, 00:57
ja ik ken hem persoonlijk!

daarom wil ik hem ook graag tegen spong zien:P

martin
20-02-2008, 08:46
Stop even met omhoog schrijven van Roche, als je na zo'n matige partij van afgelopen zondag Tyrone uitdaagd dan heb je het zelf niet helemaal door.
Roche is een aardige knokker en kan goed boksen maar kan natuurlijk nooit een man als Tyrone verslaan alleen al op conditie en het hoge tempo van Tyrone gaat ie er uit.

Over Carnage vs the King dat is een partij zoals we lezen waar de hele kick/thai boks wereld naar uit kijkt, dus komen met Skippy.

lopez86
20-02-2008, 09:44
Corbett is een goeie vechter, maar tegen Spong red hij het niet.
Het enige waar Spong voor moet uitkijken zijn zijn ellebogen, Corbett's sterke punt.
Het zou zomaar kunnen gebeuren dat Corbett wint op TKO omdat Spong een scheur boven ze oog heeft.

Fightchick
20-02-2008, 12:40
Hij ziet er trouwens wel goed uit voor iemand van 37. Ik had 'm veel jonger geschat.

Bud S
20-02-2008, 13:59
Hij ziet er trouwens wel goed uit voor iemand van 37. Ik had 'm veel jonger geschat.

een compliment in de categorie "je bent nog best mager voor een dikzak"
of "je ruikt nog best lekker voor iemand die stinkt"

Dalton
20-02-2008, 14:19
fout roche begon met het boksen en begon later te kickboksen!
hij is nu 37!

groeten

Wendell begon met boksen bij Ringsportcentrum Apeldoorn / ABCC (zijn succesvolle periode als bokser) toen hij al achter in de 20 was. Hiervoor had hij al jaren gekickbokst.
Toen hij moest stoppen met boksen omdat hij de maximale leeftijd van 35 bereikt had is hij weer gaan kickboksen.

Bud S
20-02-2008, 14:26
en voor abcc bokste hij jaren voor Bowi (winschoten) en had in winschoten ook nog een tijdje een eigen boksschool schiet me te binnen. gaf ie o.a. boksles aan voetballers van veendam...

anyway tegen spong gaat ie het zwaar krijgen mocht het doorgaan.

Dalton
20-02-2008, 14:36
Klopt, zo fout had je het dus niet :thup:

Vale Tudo
20-02-2008, 19:13
spong is idd beter dan roche, maar goed, binnenkort vecht spong tegen nathan van 't hof en die is op zijn beurt weer minder goed dan roche!!

jopke
20-02-2008, 23:21
en voor abcc bokste hij jaren voor Bowi (winschoten) en had in winschoten ook nog een tijdje een eigen boksschool schiet me te binnen. gaf ie o.a. boksles aan voetballers van veendam...

anyway tegen spong gaat ie het zwaar krijgen mocht het doorgaan.

jammer dat het boksen minder populair is nu! bowi heeft nu nog maar 40 leden ofzo....

ik hoop dat spong tegen wendell gaat:thup:

Boa Rogue
20-02-2008, 23:56
Looks like the fight could happen- find out

http://www.roguemag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=210&Itemid=89

ENJOY!!!

Justinian
21-02-2008, 09:09
Looks like the fight could happen- find out

http://www.roguemag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=210&Itemid=89

ENJOY!!!
Thanks Rogue!

mit16
21-02-2008, 20:44
ik ken corbett helemaal niet.
nog nooit van deze vechter gehoord.

kan iemand mij wat meer vertellen over deze man?

De man van 14K
21-02-2008, 21:32
spong is idd beter dan roche, maar goed, binnenkort vecht spong tegen nathan van 't hof en die is op zijn beurt weer minder goed dan roche!!

hmm de laatste tijd lijkt het niet helemaal te gaan met van T hoft.. Had het vorig jaar gezegd en ik had je gezegd dat Nathan gehakt had gedraaid van Roche! De laatste 2 partijen waren echter niet goed.. ik denk ook niet dat het handig is hem nu tegen Spong te laten draaien maar goed

chief108
22-02-2008, 09:49
great article Rogue

thnx

Jeru
22-02-2008, 10:31
ik ken corbett helemaal niet.
nog nooit van deze vechter gehoord.

kan iemand mij wat meer vertellen over deze man?

Wiki wil wel wat kwijt aan je ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Nathan_Corbett